abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203856046

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Foto van het front op 24 februari

Foto van het front op 25 februari

twitter

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203856049
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Laat je ook even hun stemgedrag in de TK zien?
Ik geef nota bene toelichting bij hun stemgedrag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203856052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat 99% van wat ik lees momenteel bullshit is.
Misschien nog wel optimistisch ingeschat.
pi_203856056
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vergelijk niks.
Vind het heerlijk dat het nieuws verdrongen is.
Lees dan.
Maatregelen zijn ook al verdwenen, dus welk nieuws had je verwacht nog?
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:55:35 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Serieus? Goed dat je hebt gedoneerd, maar toch een beetje een ver van mijn bed show niet?
Ver van mijn bed show? Juist niet! Dit is Europa?! Een land waar je op vakantie zou kunnen gaan?
pi_203856060
pi_203856062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ah, dan is het sws wel redelijk possible voor Rusland?
Ze zullen Starlink nu wel proberen aan te vallen ja. Of ze succes zullen hebben zien we dan nog wel.
pi_203856064
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Maatregelen zijn ook al verdwenen, dus welk nieuws had je verwacht nog?
Vind het heerlijk.

Zonder Oekrane ging het er nog 3 maand over.
Vakman pur sang
pi_203856065
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Sowieso qua wapens denk ik.
Hij heeft vooral de weerstand van Oekrane onderschat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856066
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat 99% van wat ik lees momenteel bullshit is.
Minder je eigen posts lezen!
pi_203856067
quote:
Denk dat dat kippetje zwaar valt hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203856069
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik geef nota bene toelichting bij hun stemgedrag.
Fijn van je.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203856070
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
5000 soldaten die nog in Rusland zitten weigeren om naar Ukraine te gaan
[ twitter ]
Ja dat is wat Steve net ook zei. Maar hij nam dat wel met een Heeellle grote korrel zout. Maar laten we het hopen
pi_203856071
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Joppiez het volgende:
Ik kwam vaak in Oekraine (was er twee maanden geleden nog), en ken de situatie daar erg goed want ik en mijn vriendin (uit Odessa) volgen het op de voet. De signalen wijzen er wat mij betreft op dat eerst goedkoop kannonenvoer naar het front is gestuurd om eens Oekraine haar reactie te testen en ze te vermoeien. Ben bang dat dat dit "conflict" eindigt met o.a. Kiev, Kharkov en misschien ook Odessa platgemombardeerd. Die Putin / zijn leger zijn tot alles in staat zo blijkt.
Er wonen aardig wat Russen in die steden, zo achterlijk zal 'ie niet zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203856072
twitter
pi_203856077
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind het heerlijk.

Zonder Oekraine waren de maatregelen op dezelfde momenten afgeschaald, dus nee,
pi_203856082
quote:
Dit is al de 12e keer vandaag dat die kerel zelfmoord pleegde. Arme vent
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203856083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel, hij is achterlijk en ook zo achterlijk
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203856086
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:57 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zonder Oekraine waren de maatregelen op dezelfde momenten afgeschaald, dus nee,
Jawel
Vakman pur sang
pi_203856087
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Fijn van je.

[ afbeelding ]
Dat stemgedrag staat in de tweet. Mt toelichting. Die is niet irrelevant. Maar je kunt die voor het gemak natuurlijk ook negeren en je aansluiten bij degenen die blind 'fascisten!' roepen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203856094
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Al jaren.
Helaas begrijpen heel veel mensen ouderwetse machtspolitiek niet goed.
Ik ook. Jammer dat ze er maar 1 hebben. Ik luister nu ook naar BNR de wereld, maar ja ik vond die twee boomers altijd wat te dramatisch over die derde wereldoorlog.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:58:45 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hebben die zich ook positief over Putin uitgesproken ja?
Kijken wel uit.
Die wekken nu de schijn als fatsoenlijk alternatief voor Forum.
Is gewoon weer de zoveelste rechts populistische bagger partij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203856104
Beste Fokkers, schaam je diep !

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203856106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat ook, die vechten erg hard _O_
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:59:06 #26
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203856108
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 21:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Stel dat de USSR na de 2de WO heel Duitsland had gekregen en het IJzeren Gordijn liep niet door Duitsland maar over de NL - Duitse grens. En stel de Sovjet Unie had dan geist dat Nederland geen lid mocht worden van de NAVO. Had jouw opa dan ook gewoon gezegd: "ah nee joh is prima"?
"Stel". Vind je het niet handiger om naar de realiteit te kijken? Die is namelijk dat Stalin inderdaad heel Europa wilde hebben na WOII, om er een grote communistische heilstaat van te maken. Door afspraken op basis van wederzijds respect (of angst, het is maar hoe je het bekijkt) en de militaire kracht aan beide zijden om dat te handhaven, is dat dus gelukkig niet gebeurd. Europa werd verdeeld: een westerse invloedssfeer en een Sovjet-invloedssfeer.

Daarna startte de Koude Oorlog: bekoelde relaties en een wapenwedloop tussen beide machtsblokken. Allebei de vuurkracht om elkaar gegarandeerd te vernietigen. Ondanks de spanningen, zorgde dat ook voor een balans in de machtsverhoudingen en eerbied voor elkaars grenzen.

Natuurlijk was je slechter af in de USSR: minder vrijheid, minder welvaart. Maar dat gold op zoveel plekken op de wereld destijds (en nog steeds), zeker ook voor de bevolking in onze kolonin. Vonden we en vinden we minder erg. Dus kut voor die mensen Oost-Europa, zeker, maar je kunt nu eenmaal niet overal ter wereld jouw manier van leven afdwingen.

Ik vond de relatieve status quo die er tot voor kort was in Europa dus prima. Niet met elkaar eens, ongelijke welvaart en vrijheid, maar wel in relatieve harmonie naast elkaar leven en handel drijven met elkaar. Maar toch moest en zouden die voormalige Sovjet-republieken na het uiteenvallen de keus krijgen om zich bij het westen te voegen op militair en economisch gebied, ondanks herhaaldelijke bezwaren van Rusland.

En nu, nu Rusland echt een ultimatum heeft gesteld om een halt toe te roepen aan verdere oostwaartse politieke/militaire beweging waar geen gehoor aan is gegeven en er daadwerkelijk wordt ingegrepen in een land dat zich (waarschijnlijk) militair niet aan hen kan meten, zijn we allemaal heel verbaasd. En wat doen we dan? "Hier heb je wat wapens, we leggen sancties op en vinden het echt heel erg voor je! Succes h! Ingrijpen doen we niet, want je bent nog geen NAVO-lid, dus dat zou wel eens WOIII kunnen betekenen."

En dan zijn er hier mensen die dit wel WOIII waard vinden. Voor wat? Dat je allemaal de vernieling in gaat, maar dat Oekrane tenminste wel EU-/NAVO-lid had kunnen worden?

Overigens lijkt men ervan uit te gaan dat wij na twee gewonnen wereldoorlogen (samen met Rusland/de Sovjet-Unie) deze ook wel weer zouden winnen, zodat "rechtvaardigheid overwint" of iets dergelijks. Wanneer China zich erin mengt en onverhoopt de Russische kant kiest, lijkt mij dat geen uitgemaakte zaak.

Ik weet niet hoe anderen er hier over denken, maar ik zit totaal niet te wachten op totale destructie en een eventuele daaruit voortkomende Russische/Chinese overheersing hier, mocht dit uitdraaien op het meest zwarte scenario en ik het overleef. Dus als de westerse wereld op zijn eigen grondgebied daardoor wordt bedreigd, zal ook ik moeten proberen om daar iets tegen te doen zolang het nog enige zin heeft.

Maar als dat voorkomen kan worden door Oekrane geen EU-/NAVO-lid te maken, te accepteren dat het een bufferzone blijft en er nu door de grootmachten goede afspraken worden vastgelegd over de militaire aanwezigheid en uitbreiding rond hun landsgrenzen waar men elkaar aan kan houden en wat de minste kans op gewelddadigheden of bloedvergieten oplevert, heeft dat mijn grote voorkeur. Ondanks dat het misschien niet voor iedereen even rechtvaardig is, maar liever dat we niet allemaal even rechtvaardig leven zonder geweld of bloedvergieten en in relatieve harmonie, dan allemaal rechtvaardig dood.
pi_203856110
Misschien al gepost, maar het gaat erg snel hier.

Beste verklaring over die foto met zogenaamde paratroopers die hier vaak gepost werd: lens flare.

twitter

(zie filmpje in tweet)
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:59:33 #28
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203856113
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Maar ik post hier nooit ..
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_203856114
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat stemgedrag staat in de tweet. Mt toelichting. Die is niet irrelevant. Maar je kunt die voor het gemak natuurlijk ook negeren en je aansluiten bij degenen die blind 'fascisten!' roepen.
Her is niet een motie h. Het zijn er meer.

Nog een voorbeeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 27-02-2022 00:06:41 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203856117
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:57 schreef TLC het volgende:

[..]
Jawel, hij is achterlijk en ook zo achterlijk
Ach dan zitten we ook tegen escalatie aan.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:59:55 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856119
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ik niet. Slavische meisjes zijn vaak veel te dun.
pi_203856120
quote:

[ twitter ]
Zo is het mannelijk reptielen brein nou eenmaal geprogrammeerd.
  Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 00:00:09 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203856122
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kijken wel uit.
Die wekken nu de schijn als fatsoenlijk alternatief voor Forum.
Is gewoon weer de zoveelste rechts populistische bagger partij.
Ja21 is gewoon rommel ja, maar had wel verwacht dat ze voor soeverein Oekraine zouden stemmen.
pi_203856129
wie heeft een link naar die youtube-verslaggever steve?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:00:54 #35
236264 crew  capricia
pi_203856131
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ook. Jammer dat ze er maar 1 hebben. Ik luister nu ook naar BNR de wereld, maar ja ik vond die twee boomers altijd wat te dramatisch over die derde wereldoorlog.
Dat is hun gimmick... _O_
Ik mis dit soort duiding wel op de tv overigens.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 27 februari 2022 @ 00:00:54 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203856132
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja dat is wat Steve net ook zei. Maar hij nam dat wel met een Heeellle grote korrel zout. Maar laten we het hopen
Onze enige hoop is ook dat de Russen actie ondernemen van deze gek af te komen.

Zal niet makkelijk zijn maar de gewone Rus zit ook niet op deze en een derde wereld oorlog te wachten
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 27 februari 2022 @ 00:00:57 #37
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203856134
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
_O_
Put these foolish ambitions to rest.
pi_203856136
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Korenfok het volgende:
  zondag 27 februari 2022 @ 00:01:02 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203856137
quote:

[ twitter ]
De Russen kunnen het in ieder geval niet zijn geweest.

edit: jenna jameson.. echt serieus anno 2022? |:)
pi_203856138

[ Bericht 100% gewijzigd door Cheeseburgert op 27-02-2022 00:01:13 ]
  zondag 27 februari 2022 @ 00:01:11 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203856139
Het is in deze situaties altijd bijzonder om te zien hoe snel mensen hun normaal zo scherpe kritische voelsprieten uitschakelen als ze iets lezen wat ze graag willen geloven. Zoveel journalisten op twitter die ik normaal serieus neem zie ik de meest fantastische en makkelijk te debunken verhalen retweeten en delen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:01:31 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856142
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
"Stel". Vind je het niet handiger om naar de realiteit te kijken? Die is namelijk dat Stalin inderdaad heel Europa wilde hebben na WOII, om er een grote communistische heilstaat van te maken. Door afspraken op basis van wederzijds respect (of angst, het is maar hoe je het bekijkt) en de militaire kracht aan beide zijden om dat te handhaven, is dat dus gelukkig niet gebeurd. Europa werd verdeeld: een westerse invloedssfeer en een Sovjet-invloedssfeer.

Daarna startte de Koude Oorlog: bekoelde relaties en een wapenwedloop tussen beide machtsblokken. Allebei de vuurkracht om elkaar gegarandeerd te vernietigen. Ondanks de spanningen, zorgde dat ook voor een balans in de machtsverhoudingen en eerbied voor elkaars grenzen.

Natuurlijk was je slechter af in de USSR: minder vrijheid, minder welvaart. Maar dat gold op zoveel plekken op de wereld destijds (en nog steeds), zeker ook voor de bevolking in onze kolonin. Vonden we en vinden we minder erg. Dus kut voor die mensen Oost-Europa, zeker, maar je kunt nu eenmaal niet overal ter wereld jouw manier van leven afdwingen.

Ik vond de relatieve status quo die er tot voor kort was in Europa dus prima. Niet met elkaar eens, ongelijke welvaart en vrijheid, maar wel in relatieve harmonie naast elkaar leven en handel drijven met elkaar. Maar toch moest en zouden die voormalige Sovjet-republieken na het uiteenvallen de keus krijgen om zich bij het westen te voegen op militair en economisch gebied, ondanks herhaaldelijke bezwaren van Rusland.

En nu, nu Rusland echt een ultimatum heeft gesteld om een halt toe te roepen aan verdere oostwaartse politieke/militaire beweging waar geen gehoor aan is gegeven en er daadwerkelijk wordt ingegrepen in een land dat zich (waarschijnlijk) militair niet aan hen kan meten, zijn we allemaal heel verbaasd. En wat doen we dan? "Hier heb je wat wapens, we leggen sancties op en vinden het echt heel erg voor je! Succes h! Ingrijpen doen we niet, want je bent nog geen NAVO-lid, dus dat zou wel eens WOIII kunnen betekenen."

En dan zijn er hier mensen die dit wel WOIII waard vinden. Voor wat? Dat je allemaal de vernieling in gaat, maar dat Oekrane tenminste wel EU-/NAVO-lid had kunnen worden?

Overigens lijkt men ervan uit te gaan dat wij na twee gewonnen wereldoorlogen (samen met Rusland/de Sovjet-Unie) deze ook wel weer zouden winnen, zodat "rechtvaardigheid overwint" of iets dergelijks. Wanneer China zich erin mengt en onverhoopt de Russische kant kiest, lijkt mij dat geen uitgemaakte zaak.

Ik weet niet hoe anderen er hier over denken, maar ik zit totaal niet te wachten op totale destructie en een eventuele daaruit voortkomende Russische/Chinese overheersing hier, mocht dit uitdraaien op het meest zwarte scenario en ik het overleef. Dus als de westerse wereld op zijn eigen grondgebied daardoor wordt bedreigd, zal ook ik moeten proberen om daar iets tegen te doen zolang het nog enige zin heeft.

Maar als dat voorkomen kan worden door Oekrane geen EU-/NAVO-lid te maken, te accepteren dat het een bufferzone blijft en er nu door de grootmachten goede afspraken worden vastgelegd over de militaire aanwezigheid en uitbreiding rond hun landsgrenzen waar men elkaar aan kan houden en wat de minste kans op gewelddadigheden of bloedvergieten oplevert, heeft dat mijn grote voorkeur. Ondanks dat het misschien niet voor iedereen even rechtvaardig is, maar liever dat we niet allemaal even rechtvaardig leven zonder geweld of bloedvergieten en in relatieve harmonie, dan allemaal rechtvaardig dood.
Jij groeide op in het Westen of het Oosten? Dat we even helder hebben hoe we deze evaluatie van wat 'beter' is moeten duiden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856143
quote:

[ twitter ]
Rape123123
pi_203856144
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
BNR de wereld is erg goed.
pi_203856151
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef nils7 het volgende:

[..]
Onze enige hoop is ook dat de Russen actie ondernemen van deze gek af te komen.

Zal niet makkelijk zijn maar de gewone Rus zit ook niet op deze en een derde wereld oorlog te wachten
Ik vrees echt voor die Tsjetsjenen die vanacht waarschijnlijk aankomen. Die gasten gaan als kanonnenvoer naar binnen namens de Russen
  zondag 27 februari 2022 @ 00:02:16 #46
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_203856152

Deze vrouw, heldin!

Heeft iemand nog zonnebloempitten voor de Russen?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 27 februari 2022 @ 00:02:21 #47
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856154
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja21 is gewoon rommel ja, maar had wel verwacht dat ze voor soeverein Oekraine zouden stemmen.
JA21 kan niet elk land steunen dat ooit eens een ei gebakken heeft voor de heilige nederlanders.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:02:33 #48
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203856156
Ik zou eerder rechtstreeks aan een Pools opvangcentrum ofzo doneren (die dicht bij de oekrane grens zit) dan op giro 999

Lijkt me efficinter en je weet naar waar het geld rechtstreeks gaat. Ga morgen eens op google zoeken naar welke opvangcentra ik kan doneren.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 27 februari 2022 @ 00:02:44 #49
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203856158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat zouden wij nu kunnen doen om die mensen te kunnen helpen? Geld? Opvang? Cyberhacks? Iets?
Gewoon hun (soevereine) rechten eerbiedigen en ze niet veroordelen dat zij hun eigen land willen (verdedigen).
Los daarvan mogen ze sws 90 dagen rondzwerven en vragen om onderdak.

Ik help liever een Oekrane oorlogsvluchteling die zsm weer terug wil dan een verwegistan economische graaier die hier zijn geluk, ideologie verder wil blijven lurken en niet bereid is het eigen land tot wasdom te brengen. In geval van nood heb ik nog wel een prima ruimte waar iemand dan even kan verblijven mits de gemeente dat daar toestaat.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203856159
Vraag me af wat er zou gebeuren als Rusland onder Wit-Russische vlag de Litouwse corridor richting Kaliningrad zou bezetten, puur om te kijken of de NAVO sterk of zwak is, ik geloof dat de NAVO slechts 3000 rapid response man paraat heeft zonder zware wapens en ze zullen niet snel als eerste met kernwapens gaan gooien.
pi_203856160
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Korenfok het volgende:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_203856162
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:03:06 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203856163
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Janena het volgende:

Deze vrouw, heldin!

Heeft iemand nog zonnebloempitten voor de Russen?
83ste keer ondertussen dat deze vrouw haar zaad geeft in dit topic.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 00:03:12 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203856164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:50 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik denk dat Oekrane niet zoveel heeft aan geavanceerd materiaal, omdat je dan eerst een flinke training moet ondergaan. Daar hebben ze nu niet de tijd voor.
Ook dat klopt, maar ook dat was mijn punt niet.

Nogmaals, enige wat ik probeerde te zeggen was dat Rusland het nu al lastig heeft tegen Oekrane. Laat staan dat ze veel kunnen bereiken tegen NAVO-landen waar zij het moeten opnemen tegen materiaal waarbij alles wat Oekrane nu gebruikt niveautje speelgoed zal zijn.

Die user heeft ondertussen al toegegeven dat dat klopt, maar snap het zelf nog niet helemaal. Maakt ook niet uit :)
pi_203856169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ze zullen Starlink nu wel proberen aan te vallen ja. Of ze succes zullen hebben zien we dan nog wel.
Dat is moeilijk uit te schakelen omdat het nu al zo'n 2000 goedkope niet geostationaire sats zijn en die binnen korte tijd weer vervangen kunnen worden. Bovendien Musk uitdagen om geavanceerde wapens te gaan ontwikkelen lijkt me geen goed idee vanuit Putin bezien :N
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_203856172
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Gehrman het volgende:
Zo is het mannelijk reptielen brein nou eenmaal geprogrammeerd.
Ik twijfelde juist om Russische webcamsletjes om te kunnen vernederen op te zoeken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 27 februari 2022 @ 00:03:48 #57
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203856175
quote:

[ twitter ]
Jezus Christus zeg :')
pi_203856176
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is in deze situaties altijd bijzonder om te zien hoe snel mensen hun normaal zo scherpe kritische voelsprieten uitschakelen als ze iets lezen wat ze graag willen geloven. Zoveel journalisten op twitter die ik normaal serieus neem zie ik de meest fantastische en makkelijk te debunken verhalen retweeten en delen.
Goede opmerking :Y
pi_203856177
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat is moeilijk uit te schakelen omdat het nu al zo'n 2000 goedkope niet geostationaire sats zijn en die binnen korte tijd weer vervangen kunnen worden. Bovendien Musk uitdagen om geavanceerde wapens te gaan ontwikkelen lijkt me geen goed idee vanuit Putin bezien :N
En Amerikaanse satelieten uit de ruimte knallen lijkt me als Rusland zijnde ook niet heel slim
pi_203856178
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is hun gimmick... _O_
Ik mis dit soort duiding wel op de tv overigens.
Vroeger alleen bij PauwGOD
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 00:04:24 #61
pi_203856179
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
JA21 kan niet elk land steunen dat ooit eens een ei gebakken heeft voor de heilige nederlanders.
Ik vind dat Nederland zich best een standpunt mag innemen en het standpunt 'er is niks aan de hand' zou nergens op slaan.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:04:25 #62
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203856180
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:35 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Oekranse vlag als profielfoto nemen.
ga je me nou een beetje belachelijk lopen maken joh?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:04:35 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856181
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goede opmerking :Y
Aldus de "Soros-zit-overal-achter" kruisvaarder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 27 februari 2022 @ 00:04:41 #64
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203856182
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Moest je hier nou een hele novelle voor schrijven?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_203856184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En Elon Musk, die twittert nog ff dat die gaat investeren in de ISS als Rusland uitstapt.
pi_203856187

Kharkov.

Wat zal er morgen van over zijn.

Ongeziene bombardementen aan de gang nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door KINGIEE op 27-02-2022 00:05:17 (g) ]
pi_203856190
Oekrane bepaalt zelf waar ze wel of geen lid van willen worden, dat is namelijk een zelfstandige natie, een soeverein land, een parlementaire democratie waar vrijheid heerst.

En sommigen vinden het wel prima dat ze dat allemaal moeten inleveren. :r
  zondag 27 februari 2022 @ 00:05:11 #68
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203856191
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Haha idd. Ik begrijp het wel want het gaat rg hard met deze topicreeks en bijlezen is onmogelijk, maar 95% van de tweets / filmpjes die hier voorbijkomen zijn al honderd keer voorbijgekomen en/of nep :+
  Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 00:05:18 #69
pi_203856193
quote:

[ twitter ]
Schuld van alle FOK!kers die wel een Oekrainse dame in huis willen hebben.

@Ronald-Koeman @puzziepie
pi_203856196
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aldus de "Soros-zit-overal-achter" kruisvaarder.
EttervanBelgie :')
pi_203856198
quote:
12s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Vallon het volgende:

[..]
Gewoon hun (soevereine) rechten eerbiedigen en ze niet veroordelen dat zij hun eigen land willen (verdedigen).
Los daarvan mogen ze sws 90 dagen rondzwerven en vragen om onderdak.

Ik help liever een Oekrane oorlogsvluchteling die zsm weer terug wil dan een verwegistan economische graaier die hier zijn geluk, ideologie verder wil blijven lurken en niet bereid is het eigen land tot wasdom te brengen. In geval van nood heb ik nog wel een prima ruimte waar iemand dan even kan verblijven mits de gemeente dat daar toestaat.
Nooit dat gevoel gehad met andere oorlogen ergens anders (jaja, racist of whatever). Deze keer wel. Heb zojuist wel 100,- overgemaakt op giro999. Dat is het minste wat ik kan doen
pi_203856199
Godver, megabom?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:05:39 #73
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203856200
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jij groeide op in het Westen of het Oosten? Dat we even helder hebben hoe we deze evaluatie van wat 'beter' is moeten duiden.
Wat denk je nou zelf?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:05:41 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203856201
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Schuld van alle FOK!kers die wel een Oekrainse dame in huis willen hebben.

@:Ronald-koeman @:puzziepie
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203856202
Er wordt flink geschoten
pi_203856203
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik twijfelde juist om Russische webcamsletjes om te kunnen vernederen op te zoeken.
Beter ga je naar de Oekraense webcam babes om ze financieel te supporten.
pi_203856204
quote:

[ twitter ]
Oekraenertjes zijn wel schattig hoor. Maar Jenna Jameson? Hoop mensen met een bejaardenfetish :')
  zondag 27 februari 2022 @ 00:05:52 #78
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856205
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik vrees echt voor die Tsjetsjenen die vanacht waarschijnlijk aankomen. Die gasten gaan als kanonnenvoer naar binnen namens de Russen
Nee joh, dat soort troepenshows zijn propaganda, dat doet niets. Het meest relevante onderscheid is getraindheid.
pi_203856206
Gaat flink los met knallen en oranje flitsen live op CNN nu
pi_203856207
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef KINGIEE het volgende:
[ afbeelding ]
Kharkov.

Heb ook het gevoel dat er de komende uren niet veel gaat gebeuren. Zo maar tukken en morgenvroeg kijken wat er gebeurd is.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:06:13 #81
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203856208
quote:

[..]
Fijn van je.
[ afbeelding ]
Het zal mij niets verbazen als er al een lange tijd invloed via fake news is op de opinie in Europa. Via social media, politiek en useful idiots.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 27 februari 2022 @ 00:06:23 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203856210
twitter
pi_203856211
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:48 schreef capricia het volgende: [..] Helaas zijn zij wel de enigen die machtspolitiek etc bespreken. In NL.
Perestrojkast van BNR doet het ook.
pi_203856216
quote:

“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203856220
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Oekraenertjes zijn wel schattig hoor. Maar Jenna Jameson? Hoop mensen met een bejaardenfetish :')
Zombiestrippers _O_
Lach met een schone bips
pi_203856221
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef KINGIEE het volgende:
[ afbeelding ]
Kharkov.

Die Russische krijgsgevangenen mogen pas terug als alles daar hersteld is dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:07:05 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203856223
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
En Amerikaanse satelieten uit de ruimte knallen lijkt me als Rusland zijnde ook niet heel slim
En vergeet niet dat Musk ooit eens probeerde Russische raketten te kopen en dat ze hem toen geschoffeerd hebben (ze wilden worden omgekocht). Daarom heeft Musk zelf raketten gemaakt en wraak word het beste koud opgediend.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 februari 2022 @ 00:07:09 #88
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203856224
twitter

Niet relevant voor hier maar toch ook wel.
pi_203856225
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind het heerlijk.

Voor mij heeft deze oorlog er wel voor gezorgd dat ik een keer genezen was van corona. Heb er geen enkele interesse meer in... En ook wel verassend om te zien dat er een aantal users zijn waarbij ik het qua corona absoluut niet eens was, dat we nu dezelfde mening hebben.
pi_203856227
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het zal mij niets verbazen als er al een lange tijd invloed via fake news is op de opinie in Europa. Via social media, politiek en useful idiots.
Dat denk ik ook. En ik denk dat een hoop van de dreigementen die geuit zijn er ook vooral op gericht zijn om angst te zaaien.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:07:46 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856233
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
EttervanBelgie :')
Cheque nog niet binnen van George.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856236
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kim heeft weer aandacht nodig.
pi_203856238
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Geen idee wie dat is maar ik geloof je op je woord ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:08:00 #94
236264 crew  capricia
pi_203856239
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Uiteindelijk stemmen partijen zo in de TK. Lijkt me weinig fake aan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 27 februari 2022 @ 00:08:10 #95
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203856241
Beginnend gerommel in de verte op deze livestream. Geluid is van beeld linksboven denk ik:
pi_203856242
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Voor mij heeft deze oorlog er wel voor gezorgd dat ik een keer genezen was van corona. Heb er geen enkele interesse meer in... En ook wel verassend om te zien dat er een aantal users zijn waarbij ik het qua corona absoluut niet eens was, dat we nu dezelfde mening hebben.
Het zou wat zijn als iedereen overal dezelfde mening over zou hebben.
pi_203856243
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is nu bezig...
pi_203856247
quote:
[ twitter ]
Het is wachten op een van hun pauperraketten die per ongeluk op Tokio neerstort.
pi_203856248
quote:
[ twitter ]
Heeft iemand Kim al eens gezegd dat ie netjes op zijn beurt moet wachten :(
pi_203856250
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Cheque nog niet binnen van George.
Voedselbank is morgen weer open, dus maak je niet dik.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:07 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203856252
Wolf Blitzer in z'n element op CNN.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:13 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856253
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat denk je nou zelf?
Ik gok het Westen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856254
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:15 schreef ThaBEN het volgende:
Indien iemand live via Tweets op de hoogte gehouden wil houden, check deze link. Je hebt niet eens een Twitter account nodig en kunt ook kiezen een pop-up in je browser te krijgen zodra er een nieuwe tweet verschijnt.

https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs/
Bij die link krijg ik steeds iemand te zien die gitaar speelt of kookt of net wat. Waar kan dat aan liggen?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:31 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:34 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Gaat niet zo voorspoedig met de Russiche aanval op Kyiv als de transportvliegtuigen bij bosjes neerstorten.
En elk vliegtuig is 125 man goedgetrainde kostbare professionele soldaten die nu dood zijn. Dit zijn geen dienstplichtigen van 18 die net een paar maanden in het leger zitten.
pi_203856258
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Godver, megabom?
Neejoh. De VS heeft een MOAB (Mother Of All Bombs) en de Russen hebben een FOAB (Father Of All Bombs). De tweede is overigens 2x zo zwaar, maar het zijn beide conventionele bommen. respectievelijk 44 ton vs 77 ton (even uit het hoofd)

Nucleair is nog ver weg. Althans, met Putin weet je het tegenwoordig maar nooit....
pi_203856260
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:08 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het is nu bezig...
Ik reageerde op het platgooien, echt plat.
pi_203856261
TBO is gegooid, :{
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:48 #108
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203856262
quote:
[ twitter ]
Hebben ze weer een paar zakken graan nodig?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:52 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856267
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voedselbank is morgen weer open, dus maak je niet dik.
Wat moet ik met een voedselbank? Denk dat ze die meer nodig hebben in Oekrane nu.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856268
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:09:52 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203856269
quote:
[ twitter ]
Kimmie is boos dat hij geen aandacht meer krijgt.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:10:04 #112
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203856271
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Bij die link krijg ik steeds iemand te zien die gitaar speelt of kookt of net wat. Waar kan dat aan liggen?
MTV of Cooking channel :O
Lach met een schone bips
pi_203856275
Vrijwilligers delen hulppakketten uit aan Oekraense vrachtwagenchauffeurs

Op de Duitse grens bij Oldenzaal delen vrijwilligers hulppakketten uit aan Oekraense vrachtwagenchauffeurs. Ze kunnen niet bij hun bankrekening, niet terug naar Oekrane en maken zich grote zorgen.

https://nos.nl/l/2418989
  zondag 27 februari 2022 @ 00:10:44 #114
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856280
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Bron?
Dit, dus.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:10:59 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203856284
TBO?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 00:11:26 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856291
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
TBO?
The Big One.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856293
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Nee joh, dat soort troepenshows zijn propaganda, dat doet niets. Het meest relevante onderscheid is getraindheid.
Zou kunnen, maar dat nieuw van de Tsjetsjenen is natuurlijk ook aangekomen bij de Oekraners. (zijn filmpjes over te vinden hoe ze daar op reageren. Best cynisch (to say the least :D ))). Maar onderweg zijn ze wel. En ze hebben nu eenmaal een historie
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:11:44 #118
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203856294
quote:
? Wat bedoel je??
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203856297
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik reageerde op het platgooien, echt plat.
In Kharkov worden op dit moment normale woonwijken platgebombardeerd. En het is nog maar het begin, afhankelijk van wanneer Oekraine gaat capituleren.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:11:50 #120
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203856298
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik gok het Westen...
Scherp zeg.
pi_203856299
quote:
Das dat enge ding waar Ach ja vanmiddag een video van had. Kun je een dorp mee wegvagen zijn allemaal kleine bommen. Is zojuist bevestigd met andere filmpjes.
pi_203856301
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:37 schreef capricia het volgende:

[..]
AJ boekestijn en Rob de wijk zijn hier al maanden mee bezig in hun podcasts. Geopolitiek. Te vaak vergeten.
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekrane aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:12:01 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203856302
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef the-eye het volgende:

[..]
Jezus Christus zeg :')
'Maar we doneren zaad...' :')
pi_203856306
quote:
Wat is een TBO?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:12:37 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856309
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Repentless het volgende:

[..]
Scherp zeg.
Dat verklaart wel een beetje de bagatellisering van het leed van pak 'm beet een paar miljoen Oost-Europeanen ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 27 februari 2022 @ 00:12:45 #126
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203856311
quote:
Als je zoiets roept graag met wat bronvermelding.
pi_203856312
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
? Wat bedoel je??
Dat Oekrane nu wat manschappen mist… -O-
  zondag 27 februari 2022 @ 00:12:59 #128
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203856314
quote:
Hey die is nieuw!
pi_203856317
quote:
Deze is van minstens 2 dagen terug
pi_203856318
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Als je zoiets roept graag met wat bronvermelding.
Twitter. Wacht ff
pi_203856320
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Das dat enge ding waar Ach ja vanmiddag een video van had. Kun je een dorp mee wegvagen zijn allemaal kleine bommen. Is zojuist bevestigd met andere filmpjes.
Volgens mij heb ik die ook gezien. Dat zien we nu in deze tweet?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:13:29 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856322
Hoezo zijn sommige russische banken uit de swift gegooid. Worden we voor de gek gehouden ofzo door de Duitsers.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203856329
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Twitter. Wacht ff
Ik ben benieuwd.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:13:52 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856330
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik die ook gezien. Dat zien we nu in deze tweet?
Dat is nog niet bevestigd.
Dit, dus.
pi_203856332
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo zijn sommige russische banken uit de swift gegooid. Worden we voor de gek gehouden ofzo door de Duitsers.
Wat bedoel je? Alles is toch geblokkeerd dan?
pi_203856333
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Al die "Wir schaffen das"-tandartsen zitten niet graag met 'n dikke trui binnen.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:14:13 #137
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203856334
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekrane aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.
Het is ook wel bizar wat Putin nu doet. Ik vergeef iedereen die dit niet zag aankomen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 februari 2022 @ 00:14:18 #138
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203856335
Ik heb gedurende deze oorlog geleerd dat de NOS wat traag is
leuk
  zondag 27 februari 2022 @ 00:14:27 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203856338
quote:
TBO?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:14:44 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856343
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
5000 soldaten die nog in Rusland zitten weigeren om naar Ukraine te gaan
[ twitter ]
Zou wel vet zijn als dit waar is. Kunnen we dit verifiren?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203856346
quote:
zeg, als we voor nucleare apocalypse gaan, doe dat ff op een woensdag of zo, niet op mijn vrije zondag
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203856347
twitter
Цой жив
  zondag 27 februari 2022 @ 00:14:51 #143
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203856348
Ik ga ff post apocalyptische film kijken en daarna slapen. Zie wel in welke wereld ik morgen wakker ga worden.
Lach met een schone bips
pi_203856349
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Raap het volgende:
Dan ben je zelf ook vrij traag
pi_203856351
https://twitter.com/marquardta/status/1497704882010083328?s=21

En dan in de reacties. Die grote bal was een olie-depot.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:15:08 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203856353
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Aether het volgende:

Op de Duitse grens bij Oldenzaal delen vrijwilligers hulppakketten uit aan Oekraense vrachtwagenchauffeurs. Ze kunnen niet bij hun bankrekening, niet terug naar Oekrane en maken zich grote zorgen.

Ja daar heb ik ook wat centjes aan gedoneerd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:15:11 #147
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_203856354
Aardig wat geknal te horen nu op de Kiev-wbcams :{
  zondag 27 februari 2022 @ 00:15:24 #148
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203856358
quote:
'Wat' traag :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 februari 2022 @ 00:15:27 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203856359
Tjah, dit was te verwachten. Vanaf nu elke avond zware bombaderingen. Putin zal nu ook geen burgers meer sparen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_203856362
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203856364
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Deze is van minstens 2 dagen terug
Weird. The Kyiv Independent zou er wat beter bovenop moeten zitten.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:15:43 #152
236264 crew  capricia
pi_203856365
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen. :D Maar ik vind al jaren dat machtspolitiek in NL, in ons discours, vergeten wordt. En zij zijn de enigen die het vertellen. Hulde daarvoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 27 februari 2022 @ 00:15:45 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856366
quote:

[..]
Fijn van je.
[ afbeelding ]
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203856371
Het is nu echt OORLOG.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:16:27 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856373
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
Oost-Europa says no to Putin :)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:16:51 #156
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203856377
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef the-eye het volgende:

[..]
ga je me nou een beetje belachelijk lopen maken joh?
Zeker niet, ik ga je faken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203856378
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou wel vet zijn als dit waar is. Kunnen we dit verifiren?
Komt wss uit een Tweet was Steve ter sprake bracht. Is niet geverifieerd. Dat het moreel onder de Russische troepen niet erg hoog is, is inmiddels wel duidelijk. Maar dat ze nog 120k man aan de grens hebben staan + huursoldaten stemt natuurlijk niet erg hoopvol
pi_203856380
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij :')
Dat dacht ik dus ook.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:17:17 #159
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203856384
quote:
Wat ook niet heel gek is aangezien er een hoop filmpjes circuleren die door iedere partij weer anders wordt uitgelegd.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:17:17 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856386
Die oproep aan Israeli om te gaan vechten voor Ukraine is zo te zien waar.
Er zijn 500.000 Israeli van Ukrainse afkomst waarvan veel ervan door dienstplicht dus 3 jaar militaire training hebben gehad.

https://www.timesofisrael(...)ht-russian-invasion/
Ukrainian Embassy seeks to recruit Israelis to fight Russian invasion
In now-deleted post, mission calls for volunteers to ‘participate in combat actions against the Russian aggressor’; Israeli Foreign Ministry says it’s aware of the matter

Some 500,000 Israelis are estimated to have Ukrainian roots, most of them having come to Israel in the years immediately following the collapse of the Soviet Union.

But tens of thousands have immigrated in the past few years, following Russia's 2014 invasion of Crimea. Due to Israel's mandatory conscription, many of these half-million Israelis with Ukrainian heritage have received local military training.
pi_203856388
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203856389
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Best knap voor een vrouw om zoveel zaad te geven.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203856391
quote:
Je begrijpt wat onvoorwaardelijk betekent?
pi_203856395
twitter
zie email 27 oktober
  zondag 27 februari 2022 @ 00:17:59 #165
38496 Perrin
pi_203856397
Ondertussen in Kharkiv, die andere grote stad.

twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:18:00 #166
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203856398
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:16 schreef Bolasie het volgende:
Het is nu echt OORLOG.
Tot nu toe was het vriendschappelijk?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 27 februari 2022 @ 00:18:22 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856401
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Vraag het Baudet, die gaat altijd nogal prat op de natiestaat en soevereiniteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203856407
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:19:06 #169
236264 crew  capricia
pi_203856409
quote:

[..]
Stemgedrag h.
Sommige partijen lijken heel liberaal. Maar stemmen dan toch heel anders..bij herhaling.
Jammer vind ik dat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 27 februari 2022 @ 00:19:53 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856412
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Aether het volgende:

Yep, ook aan gedoneerd gisteren :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 27 februari 2022 @ 00:19:56 #171
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856413
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Perrin het volgende:

[ twitter ]
Gebouwen kunnen opnieuw gebouwd worden.
Blijf vechten in de runes.

Not one step back!
pi_203856417
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:16 schreef Bolasie het volgende:
Het is nu echt OORLOG.
Gisteren was het nog niet echt. :')
  zondag 27 februari 2022 @ 00:20:30 #173
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203856420
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat verklaart wel een beetje de bagatellisering van het leed van pak 'm beet een paar miljoen Oost-Europeanen ja.
Hou toch alsjeblieft op man. :') Het enige dat jij doet is wat goedkope persoonlijke beschuldigingen/verdachtmakingen deponeren jegens andersdenkenden, zonder enige toelichting of onderbouwing. Het wordt wel wat treurig.
pi_203856421
twitter
pi_203856422
Gezien de massale goederen steun uit verschillende eu/navo lidstaten, die nu opgang komt. Denk dat veel regeringen de Intel wel geloofde, maar tot de inval er kwam pas echt besefte dat Poetin het ook daadwerkelijk zou doen.
pi_203856423
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is ook wel bizar wat Putin nu doet. Ik vergeef iedereen die dit niet zag aankomen.
Wat Poetin doet is niet slim en volgens mij heeft hij zijn positie overschat. Nu is het afwachten hoe hij daarmee omgaat. -O-
pi_203856425
Is vast al langs geweest?

twitter

*O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203856427
Ook maar even iets gedoneerd aan giro 999
pi_203856428
quote:

[..]
Dat er niet over te onderhandelen valt
pi_203856429
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
Da's een oliedepot in de fik. Geen mega zware bom of zo, toch?
pi_203856432
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vraag het Baudet, die gaat altijd nogal prat op de natiestaat en soevereiniteit.
Perfect voorbeeld: er zijn er maar weinig die zoveel hebben opgeven voor het eigen land. Precies daarom begrijpt hij waarom de motie zo absurd en tendentieus is.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:21:35 #182
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203856436
RT (TV) meldt (27feb22 00u15) dat Rusland daadwerkelijk is/wordt afgeschakelt van SWIFT wat zij beschouwen als economische oorlogsverklaring. Verder de retoriek dat iran, China en anderen deze bank-domina(n)tie niet op prijs zullen stellen en men zal gaan zoeken naar alternatieven.

Ik kan online alleen geen link vinden dat het afschakelen formeel al zover zou zijn...... iemand ?
Ik weet dat Duitland en Itali zijn bijgedraaid ......
op nu.nl lees ik dat een aantal banken en oligarchen nu zijn ontkoppeld.

T.i.: rt.com zelf is nu gefilterd via een ddos firewall van rusland onbereikbaar gemaakt.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:21:53 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203856439
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Uiteindelijk stemmen partijen zo in de TK. Lijkt me weinig fake aan.
Heb het niet over de echtheid van de foto, maar over de invloed van Rusland op de wereldbevolking met Brexit, de laatste paar referenda hier, de opkomst van fake news en de aanval van wappies op de vrije media e.d.

Putin is al jaren bezig dit plan uit te voeren en het lijkt alsof hij het toch nog even wil uitvoeren voordat hij stopt na al dat werk.

Maar toegegeven het is een beetje open deur intrappen.
pi_203856442
Ik zou de enqute over wie zou vechten voor hun land nu nog wel eens willen zien. De laatste keer dat, dat onderzoek gedaan werd was het ongeveer 15 - 20 % in Nederland in tegenstelling tot Oekrane waar het 75% was
  zondag 27 februari 2022 @ 00:22:02 #185
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856443
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oost-Europa says no to Putin :)
Terwijl Poetin nog wel de leider van conservatief Europa is volgens Thierry!
pi_203856446
twitter
pi_203856447
Als dit klopt dan heeft Oekraene alle artillerie uitgeschakeld.

twitter
pi_203856448
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Dat er niet over te onderhandelen valt
Er was al over onderhandeld in aanloop van het Minsk-akkoord.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:22:47 #189
38496 Perrin
pi_203856450
Leuke baan als je daar lid van bent: al die miljoenenjachten, -auto's en -villa's confisqueren.
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:22:47 #190
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856452
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Olie depot, megabom en vliegveld. Of alle drie…
  zondag 27 februari 2022 @ 00:22:49 #192
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856453
quote:

[..]
In het kader van een motie? Heel weinig!
pi_203856455
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Hebben ze het uitgeschakeld of zijn de Russen door hun munitie heen?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:23:02 #194
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856456
quote:

[..]
quote:

[..]
Ja. Iets gemist?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 27 februari 2022 @ 00:23:11 #195
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203856457
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wolf Blitzer in z'n element op CNN.
Ja, voor journalisten zijn dit wel d momenten om hun werk te mogen uitvoeren.
pi_203856459
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het kan een bom op een oliedepot zijn geweest.
pi_203856461
quote:

[ twitter ]
Hoe dan? Hebben ze de granaten terug gekopt?
Цой жив
pi_203856462
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:20 schreef Korenfok het volgende:
Gezien de massale goederen steun uit verschillende eu/navo lidstaten, die nu opgang komt. Denk dat veel regeringen de Intel wel geloofde, maar tot de inval er kwam pas echt besefte dat Poetin het ook daadwerkelijk zou doen.
Is ook wel echt bizar, waarom ook. Beetje doorgedraaid die Putin tijdens de Covid pandemie.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:23:34 #199
38496 Perrin
pi_203856464
quote:

[ twitter ]
Of ze hebben al hun meegenomen vuurwerk afgestoken.
pi_203856465
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Die oproep aan Israeli om te gaan vechten voor Ukraine is zo te zien waar.
Er zijn 500.000 Israeli van Ukrainse afkomst waarvan veel ervan door dienstplicht dus 3 jaar militaire training hebben gehad.

https://www.timesofisrael(...)ht-russian-invasion/
Ukrainian Embassy seeks to recruit Israelis to fight Russian invasion
In now-deleted post, mission calls for volunteers to ‘participate in combat actions against the Russian aggressor’; Israeli Foreign Ministry says it’s aware of the matter
[ afbeelding ]

Some 500,000 Israelis are estimated to have Ukrainian roots, most of them having come to Israel in the years immediately following the collapse of the Soviet Union.

But tens of thousands have immigrated in the past few years, following Russia's 2014 invasion of Crimea. Due to Israel's mandatory conscription, many of these half-million Israelis with Ukrainian heritage have received local military training.
Mannen 3 jaar, maar vrouwen ook 2 jaar in Israel.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:23:48 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203856467
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Perrin het volgende:

[ twitter ]
Benieuwd hoe ze dat gestopt hebben dan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203856468
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:23:56 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203856469
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hou toch alsjeblieft op man. :') Het enige dat jij doet is wat goedkope persoonlijke beschuldigingen/verdachtmakingen deponeren jegens andersdenkenden, zonder enige toelichting of onderbouwing. Het wordt wel wat treurig.
Dat hoor ik wel vaker... "Geen onderbouwing of toelichting"... Die is er steevast. Namelijk dat het nogal vreemd is dat dezelfde lieden die continu lopen te blaten over volk en soevereiniteit en belang van landsgrenzen en de natie in dze episode het presteren zich in allerlei bochten te wringen om wat gaande is - een directe aanval op een volk, een soevereine natiestaat met grenzen - te downplayen, bagatelliseren, of, nog erger, pogen de schuld voor deze situatie OVERAL te deponeren behalve bij de agressor, voor wie we bijna 'begrip' moeten hebben.

Dat die onderbouwing en/of toelichting niet bevalt, betekent niet dat die er niet is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:24:00 #204
236264 crew  capricia
pi_203856470
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Heb het niet over de echtheid van de foto, maar over de invloed van Rusland op de wereldbevolking met Brexit, de laatste paar referenda hier, de opkomst van fake news en de aanval van wappies op de vrije media e.d.

Putin is al jaren bezig dit plan uit te voeren en het lijkt alsof hij het toch nog even wil uitvoeren voordat hij stopt na al dat werk.

Maar toegegeven het is een beetje open deur intrappen.
Oh ja.
Het Kremlin is al een tijd bezig Europa uit elkaar te spelen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203856471
quote:
Wie zal de interim-regering van Oekrane leiden?
Een aantal westerse publicaties gelooft dat Oleg Tsarev, voormalig volksvertegenwoordiger van Oekrane en ex-spreker van het Novorossiya-parlement, het zal leiden. En daar zijn alle voorwaarden voor

Westerse media noemen Oleg Tsarev het hoofd van de overgangsregering in Oekrane na de voltooiing van de Russische speciale operatie.

Een aantal westerse media, waaronder de Britse Financial Times , noemen Oleg Tsarev het hoofd van de overgangsregering in Oekrane na de voltooiing van de Russische speciale operatie. Journalisten verwijzen naar hun bronnen in kringen die dicht bij de politiek staan.

Ondertussen lijkt Tsarev zelf nu echt in Oekrane te zijn. "Ik ben in Oekrane. Kiev zal vrij zijn van de nazi's!” - schreef Tsarev op 24 februari om 6.21 uur. Dat wil zeggen, onmiddellijk na de historische oproep van Vladimir Poetin aan het volk, en bijgevolg het begin van de speciale operatie.

Bovendien laat de politicus in de volgende berichten doorschemeren dat degenen die het land zouden kunnen leiden al op het grondgebied van Oekrane zijn aangekomen:

“De grootste fout van Zelensky is dat hij zijn verkiezingsbeloften nooit heeft waargemaakt.

Zoals ik een paar dagen geleden waarschuwde, betekent dit dat er mensen zullen komen om hem te vervangen die in staat zal zijn om ze te vervullen. En ze zijn al aangekomen. We zijn hier. Oekrane zal vreedzaam en vrij zijn!”

Even later legde hij uit waarom hij zo zelden contact opneemt. Volgens de politicus is dat om niet nog een keer mijn locatie te laten zien: “Ik leef nog. Ik ben in Oekrane. Mobiel internet kan niet worden aangezet, en zelfs met een satellietmodem is het nog steeds gevaarlijk om de lucht in te gaan. En hij voegt eraan toe: “De overwinning is al onvermijdelijk. Oekrane zal vrij zijn en gedenazificeerd zijn.”

Ook de vrouw van Oleg Tsarev twijfelt niet aan de overwinning, ze sprak alleen haar ongenoegen over hem uit dat deze overwinning zo lang moest wachten: “Ik heb mijn vrouw. Ik zeg dat het goed met me gaat. Ze antwoordde me - en ik twijfelde er niet aan. Hij zegt - lange tijd rotzooien, ze hadden binnen zes uur klaar moeten zijn', schreef hij in het telegramkanaal.

Volgens onbevestigde berichten beweegt Oleg Tsarev zich in een groep die Oekrane is binnengekomen vanaf het grondgebied van de Krim en op weg is naar Marioepol en de Dnjepr (voormalig Dnepropetrovsk). Het was op het schiereiland dat hij onlangs was, en in het oosten van Oekrane heeft hij wortels.

Eind januari spraken we met Oleg Tsarev in de ether van Radio Komsomolskaya Pravda . Dan op de vraag "als de oorlog begint, hoe zal het dan verder gaan?" Hij antwoordde: “Dit zal, daar ben ik zeker van, gemakkelijk en eenvoudig zijn. Denk je dat ik de enige ben die er zo over denkt? Dat vinden ze zelf. Waarom geven de VS en Groot-Brittanni cursussen over guerrillaoorlogvoering in Oekrane? Delen de autoriteiten van Kiev wapens uit? Omdat ze begrijpen: het reguliere leger zal op slag afbrokkelen. Zoals het was in Marioepol in 2014. Toen ze hoorden dat de militie eraan kwam, lieten ze alles achter en verlieten een absoluut lege stad. Als ze beginnen te rennen, rent iedereen. Chaos en paniek. Het belangrijkste is om een ​​vliegverbod boven Oekrane in te voeren, zodat al deze dieven, boeven met bloed aan hun handen, geen tijd hebben om te ontsnappen.”

Zelfs toen - op 25 januari - voorspelde de politicus dat de Oekraense autoriteiten wapens zouden verdelen onder de bevolking, zoals ze nu doen in Kiev en Odessa. De woorden over de "no-fly zone" kwamen ook uit, toen de Russische lucht- en ruimtevaarttroepen zowel de Oekraense luchtverdediging als de luchtvaart volledig neutraliseerden, en nu heersen ze oppermachtig in de lucht.

Het is vermeldenswaard dat Tsarev in 2014 al kandidaat was voor het presidentschap van Oekrane, maar toen zijn kandidatuur introk. Daarna werd hij verkozen tot hoofd van het Novorossiya-parlement.

Oleg Tsarev komt uit Dnepropetrovsk. Hij was volksvertegenwoordiger van Oekrane in 4 bijeenroepingen en plaatsvervangend hoofd van de partij van de Regio's in de Verchovna Rada. Tijdens de gebeurtenissen van de Russische lente ging hij naar de kant van de niet-erkende republieken.

WIE KAN NOG RIJDEN

Er zijn nog meer namen die volgens deskundigen de interim-regering in Oekrane kunnen leiden. Maar het is niet Zelensky die zeker overeenkomsten met Rusland zal ondertekenen , zei schrijver Stanislav Belkovsky op de radio Komsomolskaya Pravda .

- Ik denk dat hij zelf met pensioen wil, - zegt de expert. - Misschien komt er een herhaling van het scenario van 2014, wanneer, na het zelf verwijderen van de president, de voorzitter van het parlement waarnemend wordt. En een van de afgevaardigden van de factie "Oppositieplatform - For Life", dat wil zeggen de belangrijkste en enige pro-Russische factie van het Oekraense parlement van vandaag, kan een van hen worden. Zo is Yuriy Boyko een voormalig vicepremier van Energie, al is hij niet de belangrijkste figuur in deze beweging. Maar Yuriy Boyko is een officile kandidaat, dus hij moet als prioritaire kandidaat worden beschouwd.
Had zomaar uit een Noord Koreaanse krant kunnen staan.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:24:10 #206
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203856474
Bij CNN nu over dat Biden toch moet gaan denken om Amerikaanse troepen te gaan sturen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 27 februari 2022 @ 00:24:29 #208
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856476
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hou even op met je megabom.
Dit, dus.
pi_203856477
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Of ze hebben al hun meegenomen vuurwerk afgestoken.
Moeten ze natuurlijk wel snel die installaties terugtrekken voordat de Oekraners het komen slopen.
pi_203856478
quote:

[ twitter ]
Je conclusie klopt niet... Rusland heeft pas 1/3 van de strijdkrachten die aan de grens staan naar binnen gestuurd.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:24:50 #211
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_203856481
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef Perrin het volgende:
Leuke baan als je daar lid van bent: al die miljoenenjachten, -auto's en -villa's confisqueren.[ twitter ]

Rusland gaat economisch helemaal worden afgebroken, dit gaat krankzinnig worden. Twee economische grootmachten gaat de spierballen tonen.
pi_203856484
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wat is dat voor geluid? Zijn dat een heleboel bommen die ontploffen?
Oliedepot in de fik.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:25:22 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203856487
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Propaganda, je kunt geen bommen terugkoppen :'). Het bekt alleen lekker voor de desinformatie kanalen op Twitter.
pi_203856491
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/marquardta/status/1497704882010083328?s=21

En dan in de reacties. Die grote bal was een olie-depot.
Dus TBO was gelul?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:25:34 #215
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856493
quote:
Leuke baan als je daar lid van bent: al die miljoenenjachten, -auto's en -villa's confisqueren.[ twitter ]

Chelsea confisqueren zou mooi zijn.
pi_203856496
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef RichardHammond het volgende:

[..]
Rusland gaat economisch helemaal worden afgebroken, dit gaat krankzinnig worden. Twee economische grootmachten gaat de spierballen tonen.
Oeh, gaan we hun shit met lotingen herverdelen?

twitter
pi_203856498
quote:

[..]
'Gewoon' een olie depot in de fik. Niks megabom, TBO of hoe je het wel noemen....
pi_203856499
ElonMusk aka TonyStark to the rescue!
pi_203856500
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
RT?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 27 februari 2022 @ 00:26:08 #220
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856503
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De Russen stoppen gewoon met vuren na een tijdje. Die moeten ook slapen/eten/etc.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:26:21 #221
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203856505
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef TLC het volgende:
Bij CNN nu over dat Biden toch moet gaan denken om Amerikaanse troepen te gaan sturen
Dwz versterken van de aanwezigheid en wat wij ihkv NATO ook doen.
Er zullen geen boots on the ground komen.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:26:29 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856507
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Dus TBO was gelul?
Dat hadden we moeten weten omdat het van Ootje kwam. Zonder bron.
pi_203856511
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Dus TBO was gelul?
Bingo
  zondag 27 februari 2022 @ 00:27:02 #224
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856512
Een column is toch een rijdende stoet voertuigen? Betekent dat ze in een hinderlaag zijn gereden en daar compleet zijn uitgemoord?

Google translate vertaling:
The column of the 141st Motorized Regiment of the National Guard of Chechnya was defeated.
They write that there are many prisoners. Kadyrov's General Magomed Tushaev was killed.
twitter
pi_203856514
pi_203856516
quote:
Operation Mockingbird is still ongoing...
pi_203856517
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Je conclusie klopt niet... Rusland heeft pas 1/3 van de strijdkrachten die aan de grens staan naar binnen gestuurd.
De helft.
zie email 27 oktober
  zondag 27 februari 2022 @ 00:27:17 #228
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_203856520
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Wat is dit dan?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:27:32 #230
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856524
quote:
Doe maar niet Joe.
pi_203856525
quote:

[..]
Ik heb je straks toch al verteld wat een 'megabom' van Rusland is? Die kunnen ze gooien (naast een kernbom), maar is ook een grens verder. Not the time...
  zondag 27 februari 2022 @ 00:28:11 #232
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203856537
Ik hoop niet dat de VS een hoop troepen gaan sturen. China is imo het land dat de grootste bedreiging vormt voor iedereen, die zullen hun kans schoon zien om daar in azi iets te flikken als de VS militaire actie gaat ondernemen.
graag op anoniem
  zondag 27 februari 2022 @ 00:28:17 #233
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_203856538
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wat is dat voor geluid? Zijn dat een heleboel bommen die ontploffen?
Het is een trein denk ik. Wielen tegen de rails.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:28:36 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203856543
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Hebben ze het uitgeschakeld of zijn de Russen door hun munitie heen?
Beide niet natuurlijk
  zondag 27 februari 2022 @ 00:29:19 #235
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203856555
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Over 2 weken naar Zuid-Korea.... zal wel een lange vlucht worden dan.. KLM gaat er ook omheen.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:29:25 #236
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203856558
quote:

Is allemaal volstrekt niet relevant. Wat jij doet is redeneren naar degene met de meeste macht. Rusland gaat over haar eigen grenzen, Oekrane over die van Oekrane. Als Oekrane besluit om te onderhandelen met de EU, dan mag dat. Of Rusland dat nu leuk vindt of niet. En natuurlijk is Rusland geen aantrekkelijke optie voor Oekrane, noch voor de andere omliggende buurlanden, omdat Poetin zo onbetrouwbaar is als de pest.

Als Griekenland morgen besluit om zich in te lijven bij Turkije, zou de EU dan ook even binnen mogen komen walsen in Athene en allerlei slachtoffers mogen bewerkstelligen?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:29:34 #237
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203856560
K.
@darkrose81

4 m
Als antwoord op
@remilitari
en
@IntelCrab
For what it’s worth, I’ve been on Russian Twitter for several hours today. One of the biggest hashtags is #нетвойне. Which translates to no war. They are also concerned that Putin’s regime is going to cut off internet to silence them.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:29:37 #238
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203856561
Moet zeggen dat UK het allemaal wel goed en sterk doet zo zonder EU
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 27 februari 2022 @ 00:29:43 #239
38496 Perrin
pi_203856562
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Oeh, gaan we die met lotingen herverdelen?

[ twitter ]
Daarna kunnen de Russische eigenaars met een koffer op de trein terug naar de heimat, want vliegen kan niet meer.
pi_203856564
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De helft.
180 / 3 = 60. Ze hebben volgens 'intel' 60k tropen in Oekrane.

De helft zou inderdaad beter zijn, want dat is beter voor Oekrane ;)
pi_203856568
quote:
12s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef Vallon het volgende:

[..]
Dwz versterken van de aanwezigheid en wat wij ihkv NATO ook doen.
Er zullen geen boots on the ground komen.
vraag me af als Kazachstan aan poetins
oproep gehoor hadden gegeven, had dit dan het standpunt van de navo doen veranderen?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:30:11 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856569
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef the-eye het volgende:
K.
@:darkrose81

4 m
Als antwoord op
@:remilitari
en
@:IntelCrab
For what it’s worth, I’ve been on Russian Twitter for several hours today. One of the biggest hashtags is #нетвойне. Which translates to no war. They are also concerned that Putin’s regime is going to cut off internet to silence them.
Regelt neef Elon.
Dit, dus.
pi_203856571
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:30:46 #244
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856574
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef hollandia02 het volgende:
Oekraine bedoel je? Het VK heeft juist de laffere sancties gekozen om de heilige City of Londen niet kwaad te maken.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:30:50 #245
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856575
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegtickets zullen flink duurder worden. Wel een incentive trouwens om nadat de oorlog voorbij is zo snel mogelijk weer vriendjes met Rusland te worden.
pi_203856576
quote:
3s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Vallon het volgende:
RT (TV) meldt (27feb22 00u15) dat Rusland daadwerkelijk is/wordt afgeschakelt van SWIFT wat zij beschouwen als economische oorlogsverklaring. Verder de retoriek dat iran, China en anderen deze bank-domina(n)tie niet op prijs zullen stellen en men zal gaan zoeken naar alternatieven.

Ik kan online alleen geen link vinden dat het afschakelen formeel al zover zou zijn...... iemand ?
Ik weet dat Duitland en Itali zijn bijgedraaid ......
op nu.nl lees ik dat een aantal banken en oligarchen nu zijn ontkoppeld.

T.i.: rt.com zelf is nu gefilterd via een ddos firewall van rusland onbereikbaar gemaakt.
Ik denk dat ze dan het gas eraf gaan halen. Ze hebben niet voor niets de gaslijn al maanden geknepen.

Tijd om extra truien en deken erbij te pakken. De gasprijs zal door het dak gaan.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:30:56 #247
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856577
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Korenfok het volgende:

[..]
vraag me af als Kazachstan aan poetins
oproep gehoor hadden gegeven, had dit dan het standpunt van de navo doen veranderen?
Had Borat wel graag in actie gezien.
pi_203856579
quote:

Er liggen er een hoop in de haven van ons prachtige Sint Maarten, 8-)

Misschien ff naar Zeeland varen, dan kunnen we daar de vrouwen en kinderen uit Oekrane opvangen.
pi_203856580
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb je straks toch al verteld wat een 'megabom' van Rusland is? Die kunnen ze gooien (naast een kernbom), maar is ook een grens verder. Not the time...
Kern- of Megabom is inmiddels uitgesloten als je ziet hoe (redelijk) united de wereld de actie van Rusland (Poetin) veroordeeld. Dat nog escaleren zal (zeker) het einde van Poetin betekenen. (Als deze oorlog dat al niet doet).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203856581
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]
Wat is dit dan?
Uit de grootste Russische krant van vandaag.
Grof vertaald.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:31:40 #251
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203856583
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dan het gas eraf gaan halen. Ze hebben niet voor niets de gaslijn al maanden geknepen.

Tijd om extra truien en deken erbij te pakken. De gasprijs zal door het dak gaan.
Gas is een van hun belangrijkste inkomsten.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:31:43 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856585
quote:
Ze kunnen sneller handelen, maar Polen en de Baltische Staten doen ook echt veel.
Dit, dus.
pi_203856588
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Lente staat om de hoek. Vandaag 12C. Niet zo'n heel groot probleem voor de komende 8 maanden in Nederland
pi_203856589
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Over 2 weken naar Zuid-Korea.... zal wel een lange vlucht worden dan.. KLM gaat er ook omheen.
Via de Noordpool, trek je winterjas maar aan!
  zondag 27 februari 2022 @ 00:32:03 #255
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203856590
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Oekraine bedoel je? Het VK heeft juist de laffere sancties gekozen om de heilige City of Londen niet kwaad te maken.
Ik vind dat ze juist best sterk zijn betreft Oekrane met intelligentie en zich laten horen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203856597
quote:
Echt een gigantische brand lijkt het zo
Цой жив
pi_203856607
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Montagui het volgende:

[..]
Kern- of Megabom is inmiddels uitgesloten als je ziet hoe (redelijk) united de wereld de actie van Rusland (Poetin) veroordeeld. Dat nog escaleren zal (zeker) het einde van Poetin betekenen. (Als deze oorlog dat al niet doet).
Niets is natuurlijk uitgesloten. Putin is helemaal krankjorum geworden. Als zijn Generaals er in mee gaan...
  zondag 27 februari 2022 @ 00:33:23 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203856611
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Via de Noordpool, trek je winterjas maar aan!
Opzich wel weer interessant als ik in Anchorage een overstap kan maken. Maar er zijn ook onderlangs routes. Sommige vluchten gaan via Dubai bijvoorbeeld.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:33:51 #259
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203856617
Ik weet zeker dat Putin zijn 'vriend' Xi de pooh heeft gezegd dat hij na de spelen(uit respect tegenover China) zou aanvallen, vandaar dat de VS dit ook wist op de een of ander manier.
graag op anoniem
  zondag 27 februari 2022 @ 00:33:59 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203856618
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
oliedepot
  zondag 27 februari 2022 @ 00:34:01 #261
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203856619
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarna kunnen de Russische eigenaars met een koffer op de trein terug naar de heimat, want vliegen kan niet meer.
Best lullig ook wanneer je Centurion Card het niet meer doet.
pi_203856620
twitter
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 00:34:53 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203856625
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Putin zijn 'vriend' Xi de pooh heeft gezegd dat hij na de spelen(uit respect tegenover China) zou aanvallen, vandaar dat de VS dit ook wist op de een of ander manier.
Bespaar ons je nutteloze inzichten.
pi_203856627
twitter
pi_203856633
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Nja, maar in welke fase zitten we dan als een Putin zich diep in een bunker (naar verluid) heeft ingegraven en met niemand meer praat?
pi_203856634
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Optie 2 is optie 1 voor Putin.
Alleen weet sleepie Joe dat nog niet... die droomt nog..
  zondag 27 februari 2022 @ 00:35:44 #267
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203856636
Je post het dubbel.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:35:48 #268
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203856637
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat hoor ik wel vaker... "Geen onderbouwing of toelichting"... Die is er steevast. Namelijk dat het nogal vreemd is dat dezelfde lieden die continu lopen te blaten over volk en soevereiniteit en belang van landsgrenzen en de natie in dze episode het presteren zich in allerlei bochten te wringen om wat gaande is - een directe aanval op een volk, een soevereine natiestaat met grenzen - te downplayen, bagatelliseren, of, nog erger, pogen de schuld voor deze situatie OVERAL te deponeren behalve bij de agressor, voor wie we bijna 'begrip' moeten hebben.

Dat die onderbouwing en/of toelichting niet bevalt, betekent niet dat die er niet is.
En ook hier weer geen onderbouwing of inhoudelijke reactie. :')

Slechts wat hysterisch gebazel dat de ander "zich in bochten wringt", "downplayt", "bagatelliseert" en "poogt de schuld bij iedereen behalve de agressor neer te leggen". Kortom, nergens op ingaan, maar alleen wat uiterst goedkope opmerkingen over hoe jij het standpunt van de ander kwalificeert.

En dan vind je dat je een argumentatie hebt. Prima hoor, succes ermee. Het enige dat ik hier op kan antwoorden is: "dat vind ik niet", maar verder bied je helemaal niets om met elkaar over in discussie te gaan of op in te gaan.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:36:05 #270
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203856641
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Bespaar ons je nutteloze inzichten.
Ik reageerde op een post paar pagina's terug domme koe
graag op anoniem
  zondag 27 februari 2022 @ 00:36:16 #271
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203856644
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Digi2 het volgende:

Wie heeft het over geavanceerde wapens ontwikkelen :?
pi_203856645
twitter
pi_203856646
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Slim van de Oekraners om de infrastructuur te dwarsbomen.
Ik moet dan steeds denken aan die held die zich opblies in die auto.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:36:53 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856647
quote:
Als je ziet hoe gedetailleerd Oekrane zich heeft voorbereid op individuele aanvallen doet vermoeden dat de VS ogen en oren heeft in de toplaag van het Kremlin. Waanzinnig effectieve Intel verstrekken ze aan Oekrane. Dat in combinatie met hun standvastigheid zorgt voor veel zorgen bij de Russen.
Dit, dus.
pi_203856648
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Stagiair mag dat maken elke dag? Non-info.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 27 februari 2022 @ 00:37:14 #276
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856650
twitter

Niet iedereen staat er hetzelfde in blijkbaar!
pi_203856652
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Gas is een van hun belangrijkste inkomsten.
Slim is het niet, maar dat is de inval in Oekrane ook niet.
pi_203856653
quote:
Denk nu eens na... Xi is Putin's 'vriend' niet. Putin is een blok aan Xi zijn been :') Snap dat nu eens! China gaat ons 'westen' op een andere manier neuken. Maar niet nu
pi_203856657
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Toevallig zat ik vandaag in het vliegtuig en er begon een vrouw van denk zo'n 25 jaar naast mij te huilen. Net voordat ze in stapte (vanuit Itali naar Nederland) hoorde ze dat de vlucht van Nederland naar Zuid Korea was gecancelled. Dus ze was nogal overstuur en wist niet wat ze zou moest doen.
pi_203856658
twitter

Dit gaat heftig worden als er 500 tanks op weg zijn naar Kiev.
pi_203856659
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef hangtime het volgende:

[..]
Optie 2 is optie 1 voor Putin.
Alleen weet sleepie Joe dat nog niet... die droomt nog..
Joe is morgen al weer vergeten dat die zo'n uitspraak heeft gedaan ;)
pi_203856660
quote:
Grappig hoe jullie anti eu-ers /fvders telkens proberen om tegenstrijdigheden in te zetten.

Eu is belangrijker dan ooit en steun is groter dan ooit. Jullie riepen vorige week nog dat nederland uit de navo moest.
pi_203856662
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Niets is natuurlijk uitgesloten. Putin is helemaal krankjorum geworden. Als zijn Generaals er in mee gaan...
Dat is inderdaad mijn voorbehoud. Dat de 'little white moth' het allemaal niets meer kan schelen en een naam voor de eeuwigheid wil claimen.
pi_203856663
De vijandigheid in dit topic is ook een tikkeltje omhoog geschoten. :')
pi_203856664
  zondag 27 februari 2022 @ 00:38:13 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203856665
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Denk nu eens na... Xi is Putin's 'vriend' niet. Putin is een blok aan Xi zijn been :') Snap dat nu eens! China gaat ons 'westen' op een andere manier neuken. Maar niet nu
daarom zei ik het ook tussenhaakjes, ze laten het zo lijken alsof het zo is.
graag op anoniem
  zondag 27 februari 2022 @ 00:38:27 #287
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856666
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat heftig worden als er 500 tanks op weg zijn naar Kiev.
Is dat nou veel, 500 tanks? En hoe nuttig is dat als je door de straten moet rijden?
pi_203856671
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Montagui het volgende:

[..]
vooralsnog hoor ik alleen de eu en de vs wat roepen, uit azie of afrika heb ik niks definitiefs gehoord of gezien
pi_203856672
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:39:23 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_203856675
twitter

Tot zo ver dat Tsjetsjeense Sandaukar leger.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203856677
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef RipCity het volgende:

[..]
Stagiair mag dat maken elke dag? Non-info.
Ze kunnen ook niet alle informatie delen natuurlijk.
pi_203856686
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat is inderdaad mijn voorbehoud. Dat de 'little white moth' het allemaal niets meer kan schelen en een naam voor de eeuwigheid wil claimen.
Daar begint het wel een beetje op te lijken toch? Putin reageert niet meer, volgens geruchten zit 'ie ergens in de bergen in een bunker, Zijn speech, etc...
pi_203856687
twitter
pi_203856690
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]
daarom zei ik het ook tussenhaakjes, ze laten het zo lijken alsof het zo is.
Hij mocht in elk geval tijdens de Spelen niks doen waardoor het nergens anders meer over zou gaan. Al snapt Poetin dat ook wel zonder dat te overleggen.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:40:31 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203856692
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Joe toont zich een wereldleider die Rusland hard aan het treffen is.
Dit, dus.
pi_203856693
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je ziet hoe gedetailleerd Oekrane zich heeft voorbereid op individuele aanvallen doet vermoeden dat de VS ogen en oren heeft in de toplaag van het Kremlin. Waanzinnig effectieve Intel verstrekken ze aan Oekrane. Dat in combinatie met hun standvastigheid zorgt voor veel zorgen bij de Russen.
De intelligence van de USA is in mijn ogen flink gestegen. Petje af.
pi_203856703
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 00:42:11 #298
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203856704
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Tot zo ver dat Tsjetsjeense Sandaukar leger.
Ja, dit zou wel spectaculair nieuws zijn. We krijgen wel heel weinig info over de grootte van het oekraense leger verspreid over het land. Hoeveel bataljons zijn er rond Kiev bijvoorbeeld? En de Oostgrens, hoeveel legers zijn daar actief?
  zondag 27 februari 2022 @ 00:42:21 #299
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203856705
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we CNN die het voor hem zal herhalen.
pi_203856706
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Is dat nou veel, 500 tanks? En hoe nuttig is dat als je door de straten moet rijden?
Geen idee misschien bedoelt die ook alle andere rupsvoertuigen. Maar volgens mij zijn dat soort voertuigen erg kwetsbaar in een stad maar dat kan je beter aan andere vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')