83ste keer ondertussen dat deze vrouw haar zaad geeft in dit topic.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Janena het volgende:
Deze vrouw, heldin!
Heeft iemand nog zonnebloempitten voor de Russen?
Ook dat klopt, maar ook dat was mijn punt niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekraïne niet zoveel heeft aan geavanceerd materiaal, omdat je dan eerst een flinke training moet ondergaan. Daar hebben ze nu niet de tijd voor.
Dat is moeilijk uit te schakelen omdat het nu al zo'n 2000 goedkope niet geostationaire sats zijn en die binnen korte tijd weer vervangen kunnen worden. Bovendien Musk uitdagen om geavanceerde wapens te gaan ontwikkelen lijkt me geen goed idee vanuit Putin bezienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze zullen Starlink nu wel proberen aan te vallen ja. Of ze succes zullen hebben zien we dan nog wel.
Ik twijfelde juist om Russische webcamsletjes om te kunnen vernederen op te zoeken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Gehrman het volgende:
Zo is het mannelijk reptielen brein nou eenmaal geprogrammeerd.
Jezus Christus zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
Beste Fokkers, schaam je diep !
[ twitter ]
Goede opmerkingquote:Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is in deze situaties altijd bijzonder om te zien hoe snel mensen hun normaal zo scherpe kritische voelsprieten uitschakelen als ze iets lezen wat ze graag willen geloven. Zoveel journalisten op twitter die ik normaal serieus neem zie ik de meest fantastische en makkelijk te debunken verhalen retweeten en delen.
En Amerikaanse satelieten uit de ruimte knallen lijkt me als Rusland zijnde ook niet heel slimquote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk uit te schakelen omdat het nu al zo'n 2000 goedkope niet geostationaire sats zijn en die binnen korte tijd weer vervangen kunnen worden. Bovendien Musk uitdagen om geavanceerde wapens te gaan ontwikkelen lijkt me geen goed idee vanuit Putin bezien
Vroeger alleen bij PauwGODquote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is hun gimmick...
Ik mis dit soort duiding wel op de tv overigens.
Ik vind dat Nederland zich best een standpunt mag innemen en het standpunt 'er is niks aan de hand' zou nergens op slaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
JA21 kan niet elk land steunen dat ooit eens een ei gebakken heeft voor de heilige nederlanders.
ga je me nou een beetje belachelijk lopen maken joh?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Oekraïnse vlag als profielfoto nemen.
Moest je hier nou een hele novelle voor schrijven?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is in deze situaties altijd bijzonder om te zien hoe snel mensen hun normaal zo scherpe kritische voelsprieten uitschakelen als ze iets lezen wat ze graag willen geloven. Zoveel journalisten op twitter die ik normaal serieus neem zie ik de meest fantastische en makkelijk te debunken verhalen retweeten en delen.
En Elon Musk, die twittert nog ff dat die gaat investeren in de ISS als Rusland uitstapt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij heeft vooral de weerstand van Oekraïne onderschat.
Haha idd. Ik begrijp het wel want het gaat érg hard met deze topicreeks en bijlezen is onmogelijk, maar 95% van de tweets / filmpjes die hier voorbijkomen zijn al honderd keer voorbijgekomen en/of nepquote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
83ste keer ondertussen dat deze vrouw haar zaad geeft in dit topic.
Schuld van alle FOK!kers die wel een Oekrainse dame in huis willen hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
EttervanBelgiequote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aldus de "Soros-zit-overal-achter" kruisvaarder.
Nooit dat gevoel gehad met andere oorlogen ergens anders (jaja, racist of whatever). Deze keer wel. Heb zojuist wel ¤100,- overgemaakt op giro999. Dat is het minste wat ik kan doenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon hun (soevereine) rechten eerbiedigen en ze niet veroordelen dat zij hun eigen land willen (verdedigen).
Los daarvan mogen ze sws 90 dagen rondzwerven en vragen om onderdak.
Ik help liever een Oekraïne oorlogsvluchteling die zsm weer terug wil dan een verwegistan economische graaier die hier zijn geluk, ideologie verder wil blijven lurken en niet bereid is het eigen land tot wasdom te brengen. In geval van nood heb ik nog wel een prima ruimte waar iemand dan even kan verblijven mits de gemeente dat daar toestaat.
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij groeide op in het Westen of het Oosten? Dat we even helder hebben hoe we deze evaluatie van wat 'beter' is moeten duiden.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schuld van alle FOK!kers die wel een Oekrainse dame in huis willen hebben.
@:Ronald-koeman @:puzziepie
Beter ga je naar de Oekraïense webcam babes om ze financieel te supporten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik twijfelde juist om Russische webcamsletjes om te kunnen vernederen op te zoeken.
Oekraïenertjes zijn wel schattig hoor. Maar Jenna Jameson? Hoop mensen met een bejaardenfetishquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Nee joh, dat soort troepenshows zijn propaganda, dat doet niets. Het meest relevante onderscheid is getraindheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor die Tsjetsjenen die vanacht waarschijnlijk aankomen. Die gasten gaan als kanonnenvoer naar binnen namens de Russen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |