Weird. The Kyiv Independent zou er wat beter bovenop moeten zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze is van minstens 2 dagen terug
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekraïne aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mijquote:
Zeker niet, ik ga je fakenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
ga je me nou een beetje belachelijk lopen maken joh?
Komt wss uit een Tweet was Steve ter sprake bracht. Is niet geverifieerd. Dat het moreel onder de Russische troepen niet erg hoog is, is inmiddels wel duidelijk. Maar dat ze nog 120k man aan de grens hebben staan + huursoldaten stemt natuurlijk niet erg hoopvolquote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als dit waar is. Kunnen we dit verifiëren?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij
Wat ook niet heel gek is aangezien er een hoop filmpjes circuleren die door iedere partij weer anders wordt uitgelegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Raap het volgende:
Ik heb gedurende deze oorlog geleerd dat de NOS wat traag is
Best knap voor een vrouw om zoveel zaad te geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
83ste keer ondertussen dat deze vrouw haar zaad geeft in dit topic.
Je begrijpt wat onvoorwaardelijk betekent?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij
Tot nu toe was het vriendschappelijk?quote:
Vraag het Baudet, die gaat altijd nogal prat op de natiestaat en soevereiniteit.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Je begrijpt wat onvoorwaardelijk betekent?
Stemgedrag hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yep, ook aan gedoneerd gisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Aether het volgende:
Vrijwilligers delen hulppakketten uit aan Oekraïense vrachtwagenchauffeurs
Op de Duitse grens bij Oldenzaal delen vrijwilligers hulppakketten uit aan Oekraïense vrachtwagenchauffeurs. Ze kunnen niet bij hun bankrekening, niet terug naar Oekraïne en maken zich grote zorgen.
https://nos.nl/l/2418989
Gebouwen kunnen opnieuw gebouwd worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in Kharkiv, die andere grote stad.
[ twitter ]
Hou toch alsjeblieft op man.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een beetje de bagatellisering van het leed van pak 'm beet een paar miljoen Oost-Europeanen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |