Weird. The Kyiv Independent zou er wat beter bovenop moeten zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze is van minstens 2 dagen terug
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekraïne aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mijquote:
Zeker niet, ik ga je fakenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
ga je me nou een beetje belachelijk lopen maken joh?
Komt wss uit een Tweet was Steve ter sprake bracht. Is niet geverifieerd. Dat het moreel onder de Russische troepen niet erg hoog is, is inmiddels wel duidelijk. Maar dat ze nog 120k man aan de grens hebben staan + huursoldaten stemt natuurlijk niet erg hoopvolquote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als dit waar is. Kunnen we dit verifiëren?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij
Wat ook niet heel gek is aangezien er een hoop filmpjes circuleren die door iedere partij weer anders wordt uitgelegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Raap het volgende:
Ik heb gedurende deze oorlog geleerd dat de NOS wat traag is
Best knap voor een vrouw om zoveel zaad te geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
83ste keer ondertussen dat deze vrouw haar zaad geeft in dit topic.
Je begrijpt wat onvoorwaardelijk betekent?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zijn 3 partijen minder waar ik op zou kunnen stemmen. Dan blijven BBB of anders de SGP over voor mij
Tot nu toe was het vriendschappelijk?quote:
Vraag het Baudet, die gaat altijd nogal prat op de natiestaat en soevereiniteit.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Je begrijpt wat onvoorwaardelijk betekent?
Stemgedrag hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yep, ook aan gedoneerd gisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Aether het volgende:
Vrijwilligers delen hulppakketten uit aan Oekraïense vrachtwagenchauffeurs
Op de Duitse grens bij Oldenzaal delen vrijwilligers hulppakketten uit aan Oekraïense vrachtwagenchauffeurs. Ze kunnen niet bij hun bankrekening, niet terug naar Oekraïne en maken zich grote zorgen.
https://nos.nl/l/2418989
Gebouwen kunnen opnieuw gebouwd worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in Kharkiv, die andere grote stad.
[ twitter ]
Hou toch alsjeblieft op man.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een beetje de bagatellisering van het leed van pak 'm beet een paar miljoen Oost-Europeanen ja.
Wat Poetin doet is niet slim en volgens mij heeft hij zijn positie overschat. Nu is het afwachten hoe hij daarmee omgaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar wat Putin nu doet. Ik vergeef iedereen die dit niet zag aankomen.
Dat er niet over te onderhandelen valtquote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld: er zijn er maar weinig die zoveel hebben opgeven voor het eigen land. Precies daarom begrijpt hij waarom de motie zo absurd en tendentieus is.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag het Baudet, die gaat altijd nogal prat op de natiestaat en soevereiniteit.
Heb het niet over de echtheid van de foto, maar over de invloed van Rusland op de wereldbevolking met Brexit, de laatste paar referenda hier, de opkomst van fake news en de aanval van wappies op de vrije media e.d.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Uiteindelijk stemmen partijen zo in de TK. Lijkt me weinig fake aan.
Terwijl Poetin nog wel de leider van conservatief Europa is volgens Thierry!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oost-Europa says no to Putin
Er was al over onderhandeld in aanloop van het Minsk-akkoord.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dat er niet over te onderhandelen valt
Olie depot, megabom en vliegveld. Of alle drie…quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's een oliedepot in de fik. Geen mega zware bom of zo, toch?
In het kader van een motie? Heel weinig!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hebben ze het uitgeschakeld of zijn de Russen door hun munitie heen?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
Als dit klopt dan heeft Oekraïene alle artillerie uitgeschakeld.
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja. Iets gemist?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, voor journalisten zijn dit wel dé momenten om hun werk te mogen uitvoeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wolf Blitzer in z'n element op CNN.
Het kan een bom op een oliedepot zijn geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's een oliedepot in de fik. Geen mega zware bom of zo, toch?
Hoe dan? Hebben ze de granaten terug gekopt?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Is ook wel echt bizar, waarom ook. Beetje doorgedraaid die Putin tijdens de Covid pandemie.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:20 schreef Korenfok het volgende:
Gezien de massale goederen steun uit verschillende eu/navo lidstaten, die nu opgang komt. Denk dat veel regeringen de Intel wel geloofde, maar tot de inval er kwam pas echt besefte dat Poetin het ook daadwerkelijk zou doen.
Of ze hebben al hun meegenomen vuurwerk afgestoken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Mannen 3 jaar, maar vrouwen ook 2 jaar in Israel.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Die oproep aan Israeli om te gaan vechten voor Ukraine is zo te zien waar.
Er zijn 500.000 Israeli van Ukrainse afkomst waarvan veel ervan door dienstplicht dus 3 jaar militaire training hebben gehad.
https://www.timesofisrael(...)ht-russian-invasion/
Ukrainian Embassy seeks to recruit Israelis to fight Russian invasion
In now-deleted post, mission calls for volunteers to ‘participate in combat actions against the Russian aggressor’; Israeli Foreign Ministry says it’s aware of the matter
[ afbeelding ]
Some 500,000 Israelis are estimated to have Ukrainian roots, most of them having come to Israel in the years immediately following the collapse of the Soviet Union.
But tens of thousands have immigrated in the past few years, following Russia's 2014 invasion of Crimea. Due to Israel's mandatory conscription, many of these half-million Israelis with Ukrainian heritage have received local military training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |