Bij die link krijg ik steeds iemand te zien die gitaar speelt of kookt of net wat. Waar kan dat aan liggen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:15 schreef ThaBEN het volgende:
Indien iemand live via Tweets op de hoogte gehouden wil houden, check deze link. Je hebt niet eens een Twitter account nodig en kunt ook kiezen een pop-up in je browser te krijgen zodra er een nieuwe tweet verschijnt.
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs/
En elk vliegtuig is 125 man goedgetrainde kostbare professionele soldaten die nu dood zijn. Dit zijn geen dienstplichtigen van 18 die net een paar maanden in het leger zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:34 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Gaat niet zo voorspoedig met de Russiche aanval op Kyiv als de transportvliegtuigen bij bosjes neerstorten.
Neejoh. De VS heeft een MOAB (Mother Of All Bombs) en de Russen hebben een FOAB (Father Of All Bombs). De tweede is overigens 2x zo zwaar, maar het zijn beide conventionele bommen. respectievelijk 44 ton vs 77 ton (even uit het hoofd)quote:
Ik reageerde op het platgooien, echt plat.quote:
Hebben ze weer een paar zakken graan nodig?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Niet relevant voor hier maar toch ook wel.
Wat moet ik met een voedselbank? Denk dat ze die meer nodig hebben in Oekraïne nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voedselbank is morgen weer open, dus maak je niet dik.
Kimmie is boos dat hij geen aandacht meer krijgt.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Niet relevant voor hier maar toch ook wel.
MTV of Cooking channelquote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Bij die link krijg ik steeds iemand te zien die gitaar speelt of kookt of net wat. Waar kan dat aan liggen?
Zou kunnen, maar dat nieuw van de Tsjetsjenen is natuurlijk ook aangekomen bij de Oekraïners. (zijn filmpjes over te vinden hoe ze daar op reageren. Best cynisch (to say the leastquote:Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort troepenshows zijn propaganda, dat doet niets. Het meest relevante onderscheid is getraindheid.
? Wat bedoel je??quote:
In Kharkov worden op dit moment normale woonwijken platgebombardeerd. En het is nog maar het begin, afhankelijk van wanneer Oekraine gaat capituleren.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik reageerde op het platgooien, echt plat.
Das dat enge ding waar Ach ja vanmiddag een video van had. Kun je een dorp mee wegvagen zijn allemaal kleine bommen. Is zojuist bevestigd met andere filmpjes.quote:
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekraïne aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
AJ boekestijn en Rob de wijk zijn hier al maanden mee bezig in hun podcasts. Geopolitiek. Te vaak vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |