Twitter. Wacht ffquote:Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je zoiets roept graag met wat bronvermelding.
Volgens mij heb ik die ook gezien. Dat zien we nu in deze tweet?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Das dat enge ding waar Ach ja vanmiddag een video van had. Kun je een dorp mee wegvagen zijn allemaal kleine bommen. Is zojuist bevestigd met andere filmpjes.
Dat is nog niet bevestigd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gezien. Dat zien we nu in deze tweet?
Wat bedoel je? Alles is toch geblokkeerd dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo zijn sommige russische banken uit de swift gegooid. Worden we voor de gek gehouden ofzo door de Duitsers.
Al die "Wir schaffen das"-tandartsen zitten niet graag met 'n dikke trui binnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo zijn sommige russische banken uit de swift gegooid. Worden we voor de gek gehouden ofzo door de Duitsers.
Het is ook wel bizar wat Putin nu doet. Ik vergeef iedereen die dit niet zag aankomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die zaten overigens wel fout met hun voorspelling. Ze konden zich niet voorstellen dat Poetin zo gek was om heel Oekrane aan te vallen, hoewel de troepenbewegingen dat beeld wel gaven. Ik denk dat ik een stuk minder verbaasd was over de Russische inval dan zij, terwijl het totaal niet mijn vakgebied is. Misschien dat ze dingen over analyseren en teveel vanuit het Westen redeneren.
Zou wel vet zijn als dit waar is. Kunnen we dit verifiren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
5000 soldaten die nog in Rusland zitten weigeren om naar Ukraine te gaan
[ twitter ]
zeg, als we voor nucleare apocalypse gaan, doe dat ff op een woensdag of zo, niet op mijn vrije zondagquote:
Dan ben je zelf ook vrij traagquote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Raap het volgende:
Ik heb gedurende deze oorlog geleerd dat de NOS wat traag is
Ja daar heb ik ook wat centjes aan gedoneerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:10 schreef Aether het volgende:
Vrijwilligers delen hulppakketten uit aan Oekraense vrachtwagenchauffeurs
Op de Duitse grens bij Oldenzaal delen vrijwilligers hulppakketten uit aan Oekraense vrachtwagenchauffeurs. Ze kunnen niet bij hun bankrekening, niet terug naar Oekrane en maken zich grote zorgen.
https://nos.nl/l/2418989
'Wat' traagquote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef Raap het volgende:
Ik heb gedurende deze oorlog geleerd dat de NOS wat traag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |