Operation Mockingbird is still ongoing...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef TLC het volgende:
Bij CNN nu over dat Biden toch moet gaan denken om Amerikaanse troepen te gaan sturen
De helft.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je conclusie klopt niet... Rusland heeft pas 1/3 van de strijdkrachten die aan de grens staan naar binnen gestuurd.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Had zomaar uit een Noord Koreaanse krant kunnen staan.
Doe maar niet Joe.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef TLC het volgende:
Bij CNN nu over dat Biden toch moet gaan denken om Amerikaanse troepen te gaan sturen
Ik heb je straks toch al verteld wat een 'megabom' van Rusland is? Die kunnen ze gooien (naast een kernbom), maar is ook een grens verder. Not the time...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Olie depot, megabom en vliegveld. Of alle drie…
Het is een trein denk ik. Wielen tegen de rails.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat is dat voor geluid? Zijn dat een heleboel bommen die ontploffen?
Beide niet natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hebben ze het uitgeschakeld of zijn de Russen door hun munitie heen?
Over 2 weken naar Zuid-Korea.... zal wel een lange vlucht worden dan.. KLM gaat er ook omheen.quote:
Is allemaal volstrekt niet relevant. Wat jij doet is redeneren naar degene met de meeste macht. Rusland gaat over haar eigen grenzen, Oekraïne over die van Oekraïne. Als Oekraïne besluit om te onderhandelen met de EU, dan mag dat. Of Rusland dat nu leuk vindt of niet. En natuurlijk is Rusland geen aantrekkelijke optie voor Oekraïne, noch voor de andere omliggende buurlanden, omdat Poetin zo onbetrouwbaar is als de pest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:59 schreef Repentless het volgende:
En nu, nu Rusland echt een ultimatum heeft gesteld om een halt toe te roepen aan verdere oostwaartse politieke/militaire beweging waar geen gehoor aan is gegeven en er daadwerkelijk wordt ingegrepen in een land dat zich (waarschijnlijk) militair niet aan hen kan meten, zijn we allemaal heel verbaasd. En wat doen we dan? "Hier heb je wat wapens, we leggen sancties op en vinden het echt heel erg voor je! Succes hè! Ingrijpen doen we niet, want je bent nog geen NAVO-lid, dus dat zou wel eens WOIII kunnen betekenen."
Daarna kunnen de Russische eigenaars met een koffer op de trein terug naar de heimat, want vliegen kan niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Oeh, gaan we die met lotingen herverdelen?
[ twitter ]
180 / 3 = 60. Ze hebben volgens 'intel' 60k tropen in Oekraïne.quote:
vraag me af als Kazachstan aan poetinsquote:Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dwz versterken van de aanwezigheid en wat wij ihkv NATO ook doen.
Er zullen geen boots on the ground komen.
Regelt neef Elon.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef the-eye het volgende:
K.
@:darkrose81
·
4 m
Als antwoord op
@:remilitari
en
@:IntelCrab
For what it’s worth, I’ve been on Russian Twitter for several hours today. One of the biggest hashtags is #нетвойне. Which translates to no war. They are also concerned that Putin’s regime is going to cut off internet to silence them.
Oekraine bedoel je? Het VK heeft juist de laffere sancties gekozen om de heilige City of Londen niet kwaad te maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef hollandia02 het volgende:
Moet zeggen dat UK het allemaal wel goed en sterk doet zo zonder EU
Vliegtickets zullen flink duurder worden. Wel een incentive trouwens om nadat de oorlog voorbij is zo snel mogelijk weer vriendjes met Rusland te worden.quote:
Ik denk dat ze dan het gas eraf gaan halen. Ze hebben niet voor niets de gaslijn al maanden geknepen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Vallon het volgende:
RT (TV) meldt (27feb22 00u15) dat Rusland daadwerkelijk is/wordt afgeschakelt van SWIFT wat zij beschouwen als economische oorlogsverklaring. Verder de retoriek dat iran, China en anderen deze bank-domina(n)tie niet op prijs zullen stellen en men zal gaan zoeken naar alternatieven.
Ik kan online alleen geen link vinden dat het afschakelen formeel al zover zou zijn...... iemand ?
Ik weet dat Duitland en Italië zijn bijgedraaid ......
op nu.nl lees ik dat een aantal banken en oligarchen nu zijn ontkoppeld.
T.i.: rt.com zelf is nu gefilterd via een ddos firewall van rusland onbereikbaar gemaakt.
Had Borat wel graag in actie gezien.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vraag me af als Kazachstan aan poetins
oproep gehoor hadden gegeven, had dit dan het standpunt van de navo doen veranderen?
Er liggen er een hoop in de haven van ons prachtige Sint Maarten,quote:Op zondag 27 februari 2022 00:22 schreef Perrin het volgende:
Leuke baan als je daar lid van bent: al die miljoenenjachten, -auto's en -villa's confisqueren.[ twitter ]
Kern- of Megabom is inmiddels uitgesloten als je ziet hoe (redelijk) united de wereld de actie van Rusland (Poetin) veroordeeld. Dat nog escaleren zal (zeker) het einde van Poetin betekenen. (Als deze oorlog dat al niet doet).quote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je straks toch al verteld wat een 'megabom' van Rusland is? Die kunnen ze gooien (naast een kernbom), maar is ook een grens verder. Not the time...
Uit de grootste Russische krant van vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |