Gas is een van hun belangrijkste inkomsten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het gas eraf gaan halen. Ze hebben niet voor niets de gaslijn al maanden geknepen.
Tijd om extra truien en deken erbij te pakken. De gasprijs zal door het dak gaan.
Ze kunnen sneller handelen, maar Polen en de Baltische Staten doen ook echt veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef hollandia02 het volgende:
Moet zeggen dat UK het allemaal wel goed en sterk doet zo zonder EU
Lente staat om de hoek. Vandaag 12C. Niet zo'n heel groot probleem voor de komende 8 maanden in Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het gas eraf gaan halen. Ze hebben niet voor niets de gaslijn al maanden geknepen.
Tijd om extra truien en deken erbij te pakken. De gasprijs zal door het dak gaan.
Via de Noordpool, trek je winterjas maar aan!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over 2 weken naar Zuid-Korea.... zal wel een lange vlucht worden dan.. KLM gaat er ook omheen.
Ik vind dat ze juist best sterk zijn betreft Oekrane met intelligentie en zich laten horenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Oekraine bedoel je? Het VK heeft juist de laffere sancties gekozen om de heilige City of Londen niet kwaad te maken.
Echt een gigantische brand lijkt het zoquote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef myShizzle het volgende:
CTI livestream vanuit andere hoek
Zie het oliedepot fikken (of zoiets)
Niets is natuurlijk uitgesloten. Putin is helemaal krankjorum geworden. Als zijn Generaals er in mee gaan...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kern- of Megabom is inmiddels uitgesloten als je ziet hoe (redelijk) united de wereld de actie van Rusland (Poetin) veroordeeld. Dat nog escaleren zal (zeker) het einde van Poetin betekenen. (Als deze oorlog dat al niet doet).
Opzich wel weer interessant als ik in Anchorage een overstap kan maken. Maar er zijn ook onderlangs routes. Sommige vluchten gaan via Dubai bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Via de Noordpool, trek je winterjas maar aan!
Best lullig ook wanneer je Centurion Card het niet meer doet.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarna kunnen de Russische eigenaars met een koffer op de trein terug naar de heimat, want vliegen kan niet meer.
Bespaar ons je nutteloze inzichten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Putin zijn 'vriend' Xi de pooh heeft gezegd dat hij na de spelen(uit respect tegenover China) zou aanvallen, vandaar dat de VS dit ook wist op de een of ander manier.
Nja, maar in welke fase zitten we dan als een Putin zich diep in een bunker (naar verluid) heeft ingegraven en met niemand meer praat?quote:
En ook hier weer geen onderbouwing of inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker... "Geen onderbouwing of toelichting"... Die is er steevast. Namelijk dat het nogal vreemd is dat dezelfde lieden die continu lopen te blaten over volk en soevereiniteit en belang van landsgrenzen en de natie in dze episode het presteren zich in allerlei bochten te wringen om wat gaande is - een directe aanval op een volk, een soevereine natiestaat met grenzen - te downplayen, bagatelliseren, of, nog erger, pogen de schuld voor deze situatie OVERAL te deponeren behalve bij de agressor, voor wie we bijna 'begrip' moeten hebben.
Dat die onderbouwing en/of toelichting niet bevalt, betekent niet dat die er niet is.
Ik reageerde op een post paar pagina's terug domme koequote:Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bespaar ons je nutteloze inzichten.
Wie heeft het over geavanceerde wapens ontwikkelenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:03 schreef Digi2 het volgende:
Dat is moeilijk uit te schakelen omdat het nu al zo'n 2000 goedkope niet geostationaire sats zijn en die binnen korte tijd weer vervangen kunnen worden. Bovendien Musk uitdagen om geavanceerde wapens te gaan ontwikkelen lijkt me geen goed idee vanuit Putin bezien
Slim van de Oekraners om de infrastructuur te dwarsbomen.quote:
Als je ziet hoe gedetailleerd Oekrane zich heeft voorbereid op individuele aanvallen doet vermoeden dat de VS ogen en oren heeft in de toplaag van het Kremlin. Waanzinnig effectieve Intel verstrekken ze aan Oekrane. Dat in combinatie met hun standvastigheid zorgt voor veel zorgen bij de Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Putin zijn 'vriend' Xi de pooh heeft gezegd dat hij na de spelen(uit respect tegenover China) zou aanvallen, vandaar dat de VS dit ook wist op de een of ander manier.
Stagiair mag dat maken elke dag? Non-info.quote:
Slim is het niet, maar dat is de inval in Oekrane ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gas is een van hun belangrijkste inkomsten.
Denk nu eens na... Xi is Putin's 'vriend' niet. Putin is een blok aan Xi zijn beenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef KingRoland het volgende:
Toevallig zat ik vandaag in het vliegtuig en er begon een vrouw van denk zo'n 25 jaar naast mij te huilen. Net voordat ze in stapte (vanuit Itali naar Nederland) hoorde ze dat de vlucht van Nederland naar Zuid Korea was gecancelled. Dus ze was nogal overstuur en wist niet wat ze zou moest doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over 2 weken naar Zuid-Korea.... zal wel een lange vlucht worden dan.. KLM gaat er ook omheen.
Joe is morgen al weer vergeten dat die zo'n uitspraak heeft gedaanquote:Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
Optie 2 is optie 1 voor Putin.
Alleen weet sleepie Joe dat nog niet... die droomt nog..
Grappig hoe jullie anti eu-ers /fvders telkens proberen om tegenstrijdigheden in te zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef hollandia02 het volgende:
Moet zeggen dat UK het allemaal wel goed en sterk doet zo zonder EU
Dat is inderdaad mijn voorbehoud. Dat de 'little white moth' het allemaal niets meer kan schelen en een naam voor de eeuwigheid wil claimen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niets is natuurlijk uitgesloten. Putin is helemaal krankjorum geworden. Als zijn Generaals er in mee gaan...
daarom zei ik het ook tussenhaakjes, ze laten het zo lijken alsof het zo is.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk nu eens na... Xi is Putin's 'vriend' niet. Putin is een blok aan Xi zijn beenSnap dat nu eens! China gaat ons 'westen' op een andere manier neuken. Maar niet nu
Is dat nou veel, 500 tanks? En hoe nuttig is dat als je door de straten moet rijden?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat heftig worden als er 500 tanks op weg zijn naar Kiev.
vooralsnog hoor ik alleen de eu en de vs wat roepen, uit azie of afrika heb ik niks definitiefs gehoord of gezienquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kern- of Megabom is inmiddels uitgesloten als je ziet hoe (redelijk) united de wereld de actie van Rusland (Poetin) veroordeeld. Dat nog escaleren zal (zeker) het einde van Poetin betekenen. (Als deze oorlog dat al niet doet).
Ze kunnen ook niet alle informatie delen natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stagiair mag dat maken elke dag? Non-info.
Daar begint het wel een beetje op te lijken toch? Putin reageert niet meer, volgens geruchten zit 'ie ergens in de bergen in een bunker, Zijn speech, etc...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn voorbehoud. Dat de 'little white moth' het allemaal niets meer kan schelen en een naam voor de eeuwigheid wil claimen.
Hij mocht in elk geval tijdens de Spelen niks doen waardoor het nergens anders meer over zou gaan. Al snapt Poetin dat ook wel zonder dat te overleggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook tussenhaakjes, ze laten het zo lijken alsof het zo is.
Joe toont zich een wereldleider die Rusland hard aan het treffen is.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Joe is morgen al weer vergeten dat die zo'n uitspraak heeft gedaan
De intelligence van de USA is in mijn ogen flink gestegen. Petje af.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je ziet hoe gedetailleerd Oekrane zich heeft voorbereid op individuele aanvallen doet vermoeden dat de VS ogen en oren heeft in de toplaag van het Kremlin. Waanzinnig effectieve Intel verstrekken ze aan Oekrane. Dat in combinatie met hun standvastigheid zorgt voor veel zorgen bij de Russen.
Ja, dit zou wel spectaculair nieuws zijn. We krijgen wel heel weinig info over de grootte van het oekraense leger verspreid over het land. Hoeveel bataljons zijn er rond Kiev bijvoorbeeld? En de Oostgrens, hoeveel legers zijn daar actief?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Tot zo ver dat Tsjetsjeense Sandaukar leger.
Gelukkig hebben we CNN die het voor hem zal herhalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Joe is morgen al weer vergeten dat die zo'n uitspraak heeft gedaan
Geen idee misschien bedoelt die ook alle andere rupsvoertuigen. Maar volgens mij zijn dat soort voertuigen erg kwetsbaar in een stad maar dat kan je beter aan andere vragen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dat nou veel, 500 tanks? En hoe nuttig is dat als je door de straten moet rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |