Maar even serieus, wat is nou het probleem, want op de openingspost na lopen beide reeksen toch gewoon?quote:Op maandag 6 september 2021 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap je heus wel hoor, ik ben niet gek (nou ja)
Ik wil prima die OPs aanpassen, maar 1x een post in het topic wat daar niet voor is en/of 1x gezeik daarover (in de breedste zin van het woord) en ik sluit gewoon permanent 1 van de 2 reeksen, en dan mag alles in 1 topic. Deal?
Ik snap niet waarom je mij quote, want ik zeg toch ook dat beide reeksen lopen, en om die reden zou ik juist vooral niks veranderen, want verandering roept weerstand op, en dat is bij die beide reeksen al helemaal zo, iets wat jij goed weet.quote:Op maandag 6 september 2021 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat is nou het probleem, want op de openingspost na lopen beide reeksen toch gewoon? (En ja, een aantal topics terug heb ik ook al eens een poging gedaan om er eentje terug te vinden, maar dat is echt al maanden geleden dat die aangepast was)
Is het te rustig in R&P dat jullie niks te doen hebben ofzo?
Ik qoute jou omdat je nogal defensief/agressief over komt met je; "Ik wil best de OP aanpassen, maar een keer een uitschieter en de boel in een van de twee op slot"quote:Op maandag 6 september 2021 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij quote, want ik zeg toch ook dat beide reeksen lopen, en om die reden zou ik juist vooral niks veranderen, want verandering roept weerstand op, en dat is bij die beide reeksen al helemaal zo, iets wat jij goed weet.
Daarnaast snap ik niet hoe 'te rustig' hier een ding is, als ik aangeef dat ik juist niet zit te wachten op allerlei gedoe.
Nee, ik vind het helemaal niet vaag overkomen, want wat ik zeg is dat die topics verder best prima lopen, dús wil ik er niets in veranderen want ik begreep in het vorige FB topic dat daar dingen uit die 2 reeksen door elkaar lopen, dus als ik ga zeggen, A hoort in A en B hoort in B, dan is dat exáct wat al heel vaak al in het verleden gezegd is geworden, er toén kwam er elke keer een enorm gedoe.quote:Op maandag 6 september 2021 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik qoute jou omdat je nogal defensief/agressief over komt met je; "Ik wil best de OP aanpassen, maar een keer een uitschieter en de boel in een van de twee op slot"
Dus daar sloeg mijn vraag vooral op. Neem aan dat je zelf ook wel inziet dat zoiets zeggen nogal vaag overkomt als het verder redelijk goed loopt in die reeksen.
Geef het gewoon een kans en pas die OP's aan, zeker omdat er intussen veel nieuwe mensen mee posten....het zijn gewoon wmb twee totaal verschillende topics en dat kunnen de meeste users hier vast wel begrijpenquote:Op maandag 6 september 2021 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het helemaal niet vaag overkomen, want wat ik zeg is dat die topics verder best prima lopen, dús wil ik er niets in veranderen want ik begreep in het vorige FB topic dat daar dingen uit die 2 reeksen door elkaar lopen, dus als ik ga zeggen, A hoort in A en B hoort in B, dan is dat exáct wat al heel vaak al in het verleden gezegd is geworden, er toén kwam er elke keer een enorm gedoe.
Dat voorzie ik nu ook wel, want immers, post B hoort in topic B en niet in topic A, net als post A hoort in topic A en niet in topic B. Dat was de vorige keer al heel simpel, en toen was het schijnbaar voor veel mensen ook heel moeilijk, en ik verwacht dat dat nu niet anders gaat zijn want het ís nu al niet anders, want die dingen lopen dus al door elkaar.
Dus als we dat opnieuw gaan krijgen, omdat als je de OP aanpast zo van 'dit mag hier wel en dit niet', en dat wordt niet opgevolgd, dan moet je daar op gaan modden he, en ik weet van de vorige keren nog heel goed (vóór ik mod was en tijdens dat ik mod ben) hoe dat verliep, en dan zeg ik, daar heb ik geen meer zin in.
Dan stel ik dus dat we nu iets wat verder prima verloopt (maar stiekem toch door elkaar) willen gaan aanpassen. Vind ik best. Als het daarna goed blijft verlopen, prima. Als dat niet zo is en het wordt hetzelfde als vorige keer, dan ga ik niet weer postjes wissen en brandjes blussen en en en. Dan is er vaak genoeg met die reeksen gerommeld en aangepast en verandert en en en, dan gaat 1 reeks gewoon dicht en dan kan gewoon alles in de andere reeks.
Meer zeg ik niet
CG heeft al gezegd dat hij de OP's wel wil aanpassen maar dat de consequentie daarvan wel is dat hij 1 van de 2 topics dicht gooit wanneer er gezeik van komt. Je realiseert je dat, op het moment dat CG de OP's op jouw nadrukkelijke verzoek aanpast en er gezeik van komt, jij er (indirect) verantwoordelijk voor bent dat dat topic dicht is?quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geef het gewoon een kans en pas die OP's aan, zeker omdat er intussen veel nieuwe mensen mee posten....het zijn gewoon wmb twee totaal verschillende topics en dat kunnen de meeste users hier vast wel begrijpen
Het gaat niet om 'schuld'. Zo zit ik er niet in. Ik heb de ervaring van de vorige keren, en ik kan mijn tijd leuker besteden dan dát gedoe weer opnieuw te moeten doen. Dan kies ik voor een alternatieve oplossing want 'aanpassen' is de vorige keren ook geen oplossing gebleken.quote:Op maandag 6 september 2021 22:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
CG heeft al gezegd dat hij de OP's wel wil aanpassen maar dat de consequentie daarvan wel is dat hij 1 van de 2 topics dicht gooit wanneer er gezeik van komt. Je realiseert je dat, op het moment dat CG de OP's op jouw nadrukkelijke verzoek aanpast en er gezeik van komt, jij er (indirect) verantwoordelijk voor bent dat dat topic dicht is?
Dus nu wordt het toch maar niet aangepast? Alleen omdat het vorige keren misging? Ik vraag alleen om duidelijke OP's, niks meer en niks minder...quote:Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'schuld'. Zo zit ik er niet in. Ik heb de ervaring van de vorige keren, en ik kan mijn tijd leuker besteden dan dát gedoe weer opnieuw te moeten doen. Dan kies ik voor een alternatieve oplossing want 'aanpassen' is de vorige keren ook geen oplossing gebleken.
Dit begint me nu te irriteren. Ja, het wordt wél aangepast, maar de consequentie is dat áls daar gezeik van komt van de 2 dicht gaat. Voor de rest zijn die topics ergens vandaag aan de beurt maar ik laat me niet opjagen. Het is geen zaak van leven of dood.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus nu wordt het toch maar niet aangepast? Alleen omdat het vorige keren misging? Ik vraag alleen om duidelijke OP's, niks meer en niks minder...
Okee okee, het heeft ook geen haast maar ik snap gewoon de weerstand hiervoor niet zo. Ik vraag alleen om duidelijkheid en niet om een tweedeling. Er zijn/komen ook steeds nieuwe users en dan is het gewoon handig om te weten hoe het zit.....quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit begint me nu te irriteren. Ja, het wordt wél aangepast, maar de consequentie is dat áls daar gezeik van komt van de 2 dicht gaat. Voor de rest zijn die topics ergens vandaag aan de beurt maar ik laat me niet opjagen. Het is geen zaak van leven of dood.
Dat kan natuurlijk, dat je het niet snapt, maar ik heb het meerdere keren uitgelegd. Ik snap het wél en de reactie van Samzz (die hier ook mod is geweest) in het vorige topic spreekt boekdelen. Dat komt niet uit de lucht vallen en het feit dat ik die consequentie er aan verbindt ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Okee okee, het heeft ook geen haast maar ik snap gewoon de weerstand hiervoor niet zo. Ik vraag alleen om duidelijkheid en niet om een tweedeling. Er zijn/komen ook steeds nieuwe users en dan is het gewoon handig om te weten hoe het zit.....
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat je het niet snapt, maar ik heb het meerdere keren uitgelegd. Ik snap het wél en de reactie van Samzz (die hier ook mod is geweest) in het vorige topic spreekt boekdelen. Dat komt niet uit de lucht vallen en het feit dat ik die consequentie er aan verbindt ook niet.
Het wordt vandaag aangepast. Zoek maar een topic terug waar de juiste OPs in staan en dan komen die er in.
Op het moment dat je in de OP zet waar het topic voor bedoelt is. En men volgt dat niet op, kunnen personen daarover gaan klagen (bv "zie de OP, dit hoort niet in dit topic thuis maar in die ander!! Mod help!")quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
Alleen is dat pseudomodden, en dat mag niet. Dus die mensen kunnen dan gewoon van de mod op hun falie krijgenquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je in de OP zet waar het topic voor bedoelt is. En men volgt dat niet op, kunnen personen daarover gaan klagen (bv "zie de OP, dit hoort niet in dit topic thuis maar in die ander!! Mod help!")
Ik blijf niet bezig hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:26 schreef CoolGuy het volgende:
Het wordt vandaag aangepast. Zoek maar een topic terug waar de juiste OPs in staan en dan komen die er in.
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Wil alleen even zeggen dat ik Coolguy helemaal snapLets do this dance again
Was ook sarcastischquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.
Hij wil het voor je wijzigen, je moet enkel even een goede OP aan hem aanleveren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.
Nee het is goed zoquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil het voor je wijzigen, je moet enkel even een goede OP aan hem aanleveren.
Jij leest wel héél selectief. Maar prima, je levert de OPs niet aan, best, thema afgesloten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.
OP datingtopic:quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij leest wel héél selectief. Maar prima, je levert de OPs niet aan, best, thema afgesloten.
Ben je nog net op tijd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
OP datingtopic:
Deel hier je leuke dateverhalen of de niet leuke als het niet zo goed gelukt is
Lukt het daten helemaal niet? Kijk dan ook even in dit *link datingsites/apps topic* topic!
OP datingsites/appstopic:
Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....welke ervaringen heb jij?
Date gevonden? Deel het in dit *datingtopic* topic!
Leuker is nog met een plaatje erbij, maar dat weet ik niet hoe dat moet
Tja, moet ook gewoon werken vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ben je nog net op tijd.
datingapps topic is aangepast. Het datingtopic heeft voor zo ver ik kan zien de correcte op (lees: de OP die het altijd geweest is?)
Nee dat snap ik van jou wel hoor, maar andere users gaan het wel zo zien als een van de twee topics dicht moet omdat zij zo graag wilde dat je het aan zou passen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'schuld'. Zo zit ik er niet in. Ik heb de ervaring van de vorige keren, en ik kan mijn tijd leuker besteden dan dát gedoe weer opnieuw te moeten doen. Dan kies ik voor een alternatieve oplossing want 'aanpassen' is de vorige keren ook geen oplossing gebleken.
Anders bijvoorbeeld wat ik vergeten ben. Maar goed je zoekt gelijk weer overal negatieve dingen achter. Zo jammer. Ben gewoon benieuwd naar verhalen en ervaringen nadat mensen de poll invullen waarom zij vinden dat X beter is dan Y maar ja het is natuurlijk weer "KAPPEN NU MET DAT GEDOE!!" ouwe zuurpruim veel plezier met je 3 topics per dag dan en idd beter alle nieuwe topics sluiten vanwege je onderbuikgevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
Kap eens met je gedoe. Daarnaast, 'westers' om vervolgens onderscheid te maken tussen Europees en amerikaans? En wat is 'anders' dan?
Omdat dat de regel is. Even los van de scheldpartij, maar het vermelden dat je suïcidaal bent is een grote no go. Dat betekent direct een slot. Ik snap natuurlijk prima dat TS problemen heeft en hier een uitlaatklep zoekt, en daar is ook niks mis mee, maar aangeven dat je jezelf iets aan wil doen is hier gewoon niet toegestaan. Daar heeft Rene goed op gereageerd, en als ik thuis was geweest op dat moment had ik exact hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:15 schreef Slumlord. het volgende:
Hoi,
N.a.v. dit topic: broer in R&P / Aan de afgrond zat ik met TS te DM'en erover. Daar is naar voren gekomen dat TS iets heeft wat niet is genoemd in dat topic, maar wel een logische verklaring is voor zijn problematiek/posts (vind ik).
TS had bepaalde uitspraken niet moeten/mogen doen, maar dan vraag ik me af waarom er is gekozen voor meteen een slot i.p.v. een paar posts/uitspraken te verwijderen en een grens te trekken? Het topic begon en verliep goed namelijk.
(Ik heb ook tegen hem gezegd in DM dat hij dat probleem wel had moeten noemen, anders wij ook niet van goede adviezen/posts kunnen voorzien).
In de OP word doorgaans besproken wat de inhoud van een topic zou moeten behelzen en daarmee indirect een soort van regels/richtlijnen van wat daar niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, het werd wel heel erg hé, begon mij ook al op te vallenquote:Op maandag 6 december 2021 16:20 schreef M1stral het volgende:
Jezus, kan dat gewauwel tussen Faxie en die vrouwen ergens anders? Doelend op het datingtopic. Gaat helemaal nergens meer over zo.
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ander account omdat mijn mailadres afgebroken is… hopelijk wel herkenbaar als in ik ben het…
Maar vind het echt jammer dat vervolg topics en de daaruit volgende discussie gesloten wordt.
Ik snap dat het hier en daar los gaat van wat de originele ts zegt en dat hij/zij zelf geen vervolg topic maakt.
Maar ik vind het een verlies dat er dan geen verdere discussie mag zijn.
Dat is niet klaar, de ander kan dan niet meer reageren, ik en evt anderen kunnen er niet op doorgaan.
Als fok! meer leven wil zouden ze doorgaan op een onderwerp meer doorgang bieden.
Nu slaat het dood.
In dit geval geeft Halcon een prima inhoudelijke reactie, iets om verder op te gaan. Maar kan er niet op gereageerd worden, wordt dat gestopt.
Als jullie willen dat dit forum leeft dan zullen jullie ook voortgang van discussie moeten dulden.
Het gaat me niet om mijn mening kunnen uiten, ook andere meningen zijn belangrijk.
Onderwerpen geven meer discussie materiaal, laat dat wat meer toe.
In dit ene geval is het Halcon die een vervolg opent. Waarom niet?
Hij is inhoudelijk, gooit niet enkel een trol ding neer. Laat het open en kijk wat eruit voortkomt.
Als dat inhoudelijk is (ondanks tegengestelde mening) is het prima.
Naar mijn mening wordt er veelste veel afgekapt.
Fair enough.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.
Het is dan vooral handig als de huisregels gelezen worden denk ik. Daar staat het namelijk gewoon in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?
Bij het slotje wordt ook wel netjes aangegeven dat de eigenlijke topic starter een nieuwe topic kan openen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan vooral handig als de huisregels gelezen worden denk ik. Daar staat het namelijk gewoon in.
Denk dit ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goed
Das dan jammer. Dat is waar het staat. Of wie dan ook dat wel of niet leest is verder niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goed
Nou sorry, maar heel duidelijk staat het er niet en zeker niet voor mensen die echt een serieus verhaal delen denken hier niet aan hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das dan jammer. Dat is waar het staat. Of wie dan ook dat wel of niet leest is verder niet mijn verantwoordelijkheid.
Dit was geen nieuwe user.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou sorry, maar heel duidelijk staat het er niet en zeker niet voor mensen die echt een serieus verhaal delen denken hier niet aan hè.
Nee, niet klaar. Er staat alleen dát een ts zelf een nieuw deel moet openen niet hóe. Maak dan een sticky puur over hoe je een nieuw deel moet openen en vanaf welk bericht het automatisch sluit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.
Eerst was het dat misschien handig is om het erbij te zetten. Dan wijs ik op waar het staat, wat ook nog eens een sticky topic is, en daarna begin je over dat het er niet duidelijk staat.
Het staat er. Het is sticky. Klaar.
Mijn feedback post was geen verwijt naar jou toe. Ik vind je een prima mod!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.
Eerst was het dat misschien handig is om het erbij te zetten. Dan wijs ik op waar het staat, wat ook nog eens een sticky topic is, en daarna begin je over dat het er niet duidelijk staat.
Het staat er. Het is sticky. Klaar.
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, niet klaar. Er staat alleen dát een ts zelf een nieuw deel moet openen niet hóe. Maak dan een sticky puur over hoe je een nieuw deel moet openen en vanaf welk bericht het automatisch sluit.
En alle respect voor als je andere zaken aan je hoofd hebt, maar speel dit dan door naar een andere collega.
Ik bedoelde het zo goed hé: het is mij duidelijk dat niet iemand anders dan ts een nieuw deel mag openen. Heel begrijpelijk ook. Ik geef alleen aan dat het voor nieuwe users hier niet makkelijk terug te vinden is wanneer een topic automatisch sluit en hoe ze een nieuw deel moeten openen. Dus maak desnoods een extra sticky met deze uitleg hierover.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?
Ok, ga ik doen. Serieus. Alleen als het resultaat daarvan niet naar je zin is hoef ik je hier niet wederom te zien, deal?
Ik zeg niet dat je het niet goed bedoelt. Neem maar van mij aan dat het meer gaat om 'gisteren' dan om dit, maar dan nog is de regel al sinds jaar en dag bekend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo goed hé: het is mij duidelijk dat niet iemand anders dan ts een nieuw deel mag openen. Heel begrijpelijk ook. Ik geef alleen aan dat het voor nieuwe users hier niet makkelijk terug te vinden is wanneer een topic automatisch sluit en hoe ze een nieuw deel moeten openen. Dus maak desnoods een extra sticky met deze uitleg hierover.
Okee, dankjewel......en sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet goed bedoelt. Neem maar van mij aan dat het meer gaat om 'gisteren' dan om dit, maar dan nog is de regel al sinds jaar en dag bekend.
Hoe dan ook. Ik heb het, zoals je verzocht, achteren doorgegeven. Ik ben er weg van voor vandaag.
Voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?
Ok, ga ik doen. Serieus. Alleen als het resultaat daarvan niet naar je zin is hoef ik je hier niet wederom te zien om hierover door te gaan, deal?
Tvp voor als ik achter de pjoeter zit. Ik heb je post hierboven ook gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Ik ben me bewust van de huisregels. Mijn feedback was niet bedoeld als commentaar, maar als idee.
En zeer zeker niet bedoeld om een verdere discussie of verwijten te triggeren binnen dit forum onderdeel.
Ik had dit niet als zodanig hier in het feedback topic van dit forum onderdeel moeten doen. Het ging niet over twijfel over een mod beslissing.
Het was een algemeen idee waar admins e.d. misschien iets mee zouden kunnen doen, mee zouden kunnen nemen in de ideeën over het forum.
Top!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tvp voor als ik achter de pjoeter zit. Ik heb je post hierboven ook gelezen
Op zich natuurlijk wel een goed idee. Maar waar stel je dan weer de grens (wel in R&P maar niet in een ander subforum?)? En wie bepaalt of het ok is of niet? Wat als zo een TS hoopt dat zijn topic wegzakt in de lijst en uiteindelijk verdwijnt?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Top!
Zelfs als het niet kan, mijn idee is natuurlijk maar een idee, geen praktijk. Tnx dat er zo mee omgegaan wordt.
Wordt morgen hè, voor de goede orde, dan zit ik weer aan de pc.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Top!
Zelfs als het niet kan, mijn idee is natuurlijk maar een idee, geen praktijk. Tnx dat er zo mee omgegaan wordt.
Oké,quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Top!
Disclaimer bovenaan de OP in bold mss nog met underline dat het niet de originele TS is, zo gaat dat wel vaker meen ik hoor...quote:Op zondag 13 februari 2022 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoe los je het op als de oorspronkelijke TS alsnog een deel twee wil openen?
Vervolgtopics door een andere dan de oorspronkelijke TS worden vaak een rommeltje, omdat de nieuwe TS vaak voor de oorspronkelijke wordt aangezien.
Die dan dit doet (met de stille hoop dat OP's gelezen worden)quote:Op zondag 13 februari 2022 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Disclaimer bovenaan de OP in bold mss nog met underline dat het niet de originele TS is, zo gaat dat wel vaker meen ik hoor...
Maar dan bloed het onderwerp zo vaak dood, sommige users reageren niet snel of zien het niet op mobiel oid?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef Armani XL het volgende:
Melding in dit FB topic als een topic vol is.
Moderators nemen contact op met de oorspronkelijke TS of hij een nieuw deel wil openen.
Bij geen gehoor TS beslist de moderator naar aanleiding van signalen of er een nieuw deel geopend kan worden (door de moderator)
[..]
Die dan dit doet (met de stille hoop dat OP's gelezen worden)
Omdat het topic niet in hun MyAct verschijnt, bedoel je? Dat is misschien op te lossen door de users die verder gaan met de discussie een mention te laten doen aan de user uit het oude topic waarmee ze in discussie waren. Of een post uit het oude topic te quoten.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dan bloed het onderwerp zo vaak dood, sommige users reageren niet snel of zien het niet op mobiel oid?
Mijn bescheiden mening: je kan snel aanvoelen of een topic netjes loopt en dat er een toffe discussie loopt. Ook kan je aanvoelen dat het laatste woord nog niet gezegd is en dan is het jammer als het inderdaad plots gedaan is.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké,
gaan we.
Ik wil @:Coolguy en @:Lenny77 er ook bij betrekken , want het is wel een tof discussiepunt.
In de wat meer serieuze fora waaronder R&P is het heel lang een ongeschreven regel geweest dat TS bepaalt of er een deel 2 komt.
Dit ook om de lolbroeken uit andere fora te stoppen met topickapen en er een hoop flauwekul van maken.
De ongeschreven regel is een regel geworden in de loop der tijd. In de serieuze fora.
Wat men in de lolbroekenfora besluit over hun reeksen regelen ze onderling maar.
Maar er zijn zeker wel onderwerpen die interessant zijn en die ook een goede discussie hebben en die dan plotsklaps stopt.En dat is soms jammer want het onderwerp is boeiend genoeg en er is nog veel over te zeggen.
En het gaat dan ( op z'n FOK!s) allang niet meer over de OP, maar neemt de discussie een heel andere wending.
En soms zie je de TS ook nooooit meer terug in zijn of haar topic, wat ook jammer is. Dan moet je dus voor deel 2 wachten op een TS die 'm gesmeerd is.
Hoe komen we tot een tussenoplossing?
Er misschien geen reeks van maken?
Niet de OP aanhalen?
Beginnen bv met de laatste post uit het topic, dus post 300, of 299 als er lolbroeken zijn die 'vol'gaan roepen?
Er een andere wending zelfs andere TT aangeven als TS niet meer verschijnt?
Beslissing bij mods leggen wanneer zij een verzoek van TS krijgen dat deel 1 weg kan zakken?
Zoiets?
Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Dit dus, zo een topic laat ik vaak dan ook graag staan want ook al is TS een lolbroek die gewoon een beetje wil stoeien, vaker komt er dan iets tofs op gang. En daar wil ik dan ook vanaf blijvenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik zie dat zelfs bij geopend door een trol. Dat daar soms best een aardige discussie uit voortkomt, maar de trol topic starter maakt dat het afgekapt wordt. De ts bv geband wordt en daardoor het topic gesloten wordt. Dat terwijl andere users er wel normaler mee door gaan.
Tja, dat je dat snel aanvoelt klopt. Dat het soms jammer is dat een discussie dan niet verder kan gaan, dat klopt ook. Waar ik me echter een beetje zorgen over maak is wat we doen in de situatie zoals hier, waarbij het niet een algemene situatie was, maar een persoonlijke case van een user over een situatie waar hij in zit.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: je kan snel aanvoelen of een topic netjes loopt en dat er een toffe discussie loopt. Ook kan je aanvoelen dat het laatste woord nog niet gezegd is en dan is het jammer als het inderdaad plots gedaan is.
Heeft het zin om een TS toestemming te vragen? Als het eentje is die hem gesmeerd is of niet de antwoorden heeft gekregen die gewenst waren.. mja dan heeft dat weinig zin.
Een heel nieuw topic openen kan natuurlijk altijd maar je gaat dan toch een stukje verder op een verhaal wat wel een start had. Je zou wel even een verwijzing kunnen doen naar het originele topic in de openingspost maar het toch onder een andere naam starten?
Ik wacht even wat CoolGuy gaat zeggen
Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:19 schreef kree het volgende:
CoolGuy in R&P / Ik beleef geen plezier aan leven
Dicht waarom?
Aha ok op die manier. Leek dat onderwerp me opzich nog niet eens de bedoeling van het topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets vanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Wat is de grootste loser die je kent?
Wat een kansloos topic… alleen de titel al. Ben verbaasd dat het nog open is. FOK! is al zo polariserend, met zulke topics wordt het er niet beter op.
Ik vond de eerste pagina (50 posts) ook best tenenkrommend. Nu zitten jullie natuurlijk niet 24/7 op FOK! Maar een beetje moderatie achteraf had niet misstaan. Inclusief TT wijziging.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets van![]()
Maar uiteindelijk is dat best nog een mooi topic geworden waar de mensen toch leuk discussiëren...
Moet het dan toe omdat het een kansloze titel heeft? Nee toch?
Ah, kijk, dat heb ik me niet beseft. Allright, dat is wel een goed punt inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 11:52 schreef PS. het volgende:
@:coolguy
Incest is in Nederland niet verboden hoor als het 2 meerderjarigen betreft.
Snap wel dat het topic wat rare ogen kan brengen. Maar wettelijk gezien is er niks mis mee. En het topic verloopt imo ook gewoon netjes.
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek de ouwe-lullen-variant van dit topic (25+)
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8
Maar ik kan het niet vindenis de reeks gewist?
Ok, ik ben blij dat het niet aan mij ligt dusquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.
Ah thanks!quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:30 schreef GGMM het volgende:
Topicreeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:10 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is gewoon NWS en daarnaast 0 eigen input.
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:53 schreef Spiegelei het volgende:
Vraagje:
Ik wil weer een update geven in een oud topic van mij, maar volgens mij is het gesloten.
Kan iemand m openzetten? Vind het wel zo handig om het bij elkaar te houden namelijk![]()
Gaat om dit topic:
R&P / DNA test hoe gaat dat?
Ah oké, dan ben ik nog niet helemaal wakker denk ik. Thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Is dat niet iets wat alleen modjes kunnen zien? En er dus iets mee doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nah, ik zie daar ook niets wat ik bij een oud topic wel zie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag om een reeks. Ik denk dat je topic dicht is. Er zijn nogal wat comments verwijderdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm, ik wil best in een nieuw topic door maar wel zo handig als het dan gekoppeld is aan elkaar.
Dit topic BE in WGR / Inzien testament triggerde bij mij dat ik een update moet doen. Aangezien er recentelijk ook weer wat is 'gebeurd'.
Never a dull moment
ik heb even een tikje gegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:17 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?
thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Dank!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Misschien ook dit topic vast reeksen, zodat het volgende topic automatisch gereekst is (topicnummer van dit topic in het reeksvakje zetten, zoals je ook zou doen met een volgend topic dat gereekst zou moeten worden).quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn fout. Ik has a) niet door dat het zoo oud was en b) niet dat dan alleen een mod kan kicken.
Excuus @:Spiegelei
dat had ik al geprobeerd maar hij blijft niet plakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien ook dit topic vast reeksen, zodat het volgende topic automatisch gereekst is (topicnummer van dit topic in het reeksvakje zetten, zoals je ook zou doen met een volgend topic dat gereekst zou moeten worden).
geen probleem, ik moet gewoon eerder een update geven!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn fout. Ik has a) niet door dat het zoo oud was en b) niet dat dan alleen een mod kan kicken.
Excuus @:Spiegelei
alsnog gelukt.quote:
Volledig mee eens !! Dit is niet okay!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan er eindelijk eens ingegrepen worden in dit topic?? R&P / 'complexe' problematiek a priori geweigerd
Ja. Ik heb t gezien en gereageerd. Gelieve er geen aandacht aan te besteden. Ik zit nu op mn telefoon, daar is editen etc erg lastig dus dat gaat even niet, maar ik heb het gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volledig mee eens !! Dit is niet okay!!
Dankjewel .quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb t gezien en gereageerd. Gelieve er geen aandacht aan te besteden. Ik zit nu op mn telefoon, daar is editen etc erg lastig dus dat gaat even niet, maar ik heb het gezien.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ruim dit morgen op. Het hele incelgebeuren heeft niks met de vraag van doen. Kap daarmee.
Dat mag.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
I beg to differ.
Het is bekend dat incels hun genen proberen te spreiden middels zaaddonaties, en fertiliteitsklinieken screenen de potentiële donoren hierop omdat het schijnbaar veel voorkomt. Als de man waarmee je date, vertelt zaaddonor te zijn, dan is het wel degelijk relevant om te achterhalen of je te maken hebt met een incel.
Het is mij een raadsel waarom je het incel verhaal als off topic afdoet. Dat is het namelijk helemaal niet, om bovenstaande redenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag.
Ja, dat zal wel zo zijn, maar nergens in de OP rept TS met ook maar 1 woord daar over. Hij komt met 2 scenario's waarover hij informatie wil, waarbij in beide scenario's de man overduidelijk géén incel is. Jij introduceert vervolgens het hele incelverhaal wat off-topic is, om vervolgens met een andere user in de clinch te liggen over dat hele incelgedoe wat jij geintroduceerd hebt in dat topic, waar TS niks aan heeft, en dan kom je ook nog met trollposts als 'kan je tere zieltje dat niet aan'. Kom op zeg. Er zijn users waarvan ik zoiets verwacht, en er zijn users waarvan ik dat niet zou verwachten, en jij valt in die 2e categorie.
En de Red Flags over narcisme topic (typisch ookquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:27 schreef Lienekien het volgende:
Zie ook het datingtopic, voor posts van die Jecaje.
De reacties zijn 'weg'. Een aantal reacties zijn genote. Notes zijn meldingen bij een user betreffende posts die hij/zij heeft gedaan. Ik zeg 'weg', omdat op het moment dat een post wordt verwijderd die post voor niemand meer te zien is, behalve voor (F)A's. Die posts zijn dus wel terug te halen als het moet zijn, denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:32 schreef Neeleh het volgende:
Hebben jullie toevallig deze reacties nog? Ik zit nu wel sterk te overwegen om eventueel aangifte te doen namelijk van stalking en dan heb ik bewijs nodig.
Hij gaat anders niet stoppen ben ik bang, ben inmiddels achter nog een paar dingen gekomen, of het waar is weet ik niet, maar ik sta weer even op scherp zeg maar..
Ik had alle posts van haar maar ook van jou opgeslagen , wilde op iets van jou reageren (ik ben net thuis dat komt nog) en ineens was die troel daar en werd het een heel vreemd verhaal tussen julliequote:Op woensdag 13 juli 2022 09:32 schreef Neeleh het volgende:
Hebben jullie toevallig deze reacties nog? Ik zit nu wel sterk te overwegen om eventueel aangifte te doen namelijk van stalking en dan heb ik bewijs nodig.
Hij gaat anders niet stoppen ben ik bang, ben inmiddels achter nog een paar dingen gekomen, of het waar is weet ik niet, maar ik sta weer even op scherp zeg maar..
Dat topic was geen onzin hoor, ik weet echt niet wat ik nu moet en of dit signalen zijn of niet. Morgen is ze er weer en ik ben hopeloos op zoek naar tips en adviezen of ik hier wel of niet iets mee moetquote:
Je topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Graag meer onderbouwing, dit slaat nergens op
Nou zeg, dit is echt gebeurd en ik weet niet wat ik er mee aan moet, of ik een move moet maken of niet en ik vraag om tips en adviezen. Wat is daar raar aan? Daar is het forum toch voor bedoeld?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook.
Nee, fijne avond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nou zeg, dit is echt gebeurd en ik weet niet wat ik er mee aan moet, of ik een move moet maken of niet en ik vraag om tips en adviezen. Wat is daar raar aan? Daar is het forum toch voor bedoeld?
Ik weet wel zeker dat de R&P-mods er ook keihard een slotje op zouden knallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:55 schreef PS. het volgende:
Sinds wanneer moeten andere modjes gastslotjes zetten met topics die puur haar niet aanstaan?
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de R&P-mods er ook keihard een slotje op zouden knallen.
Waar bemoei jij je mee danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.
Ik vind dat ze het prima doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.
Die vraag kun je jezelf stellen, maar in dat opzicht, waarom bemoei jij je weer met mijn bemoeienis dan? Zo komt er nooit een eind aan.quote:
Ja maar goed, ik vroeg hier niet om jouw mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet.
Als de TS van het topic nou was komen vragen dan was het wat anders geweest, maar je hebt niet eens in het topic gepost.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Die vraag kun je jezelf stellen, maar in dat opzicht, waarom bemoei jij je weer met mijn bemoeienis dan? Zo komt er nooit een eind aan.
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die graftak weer bezig wasquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de TS van het topic nou was komen vragen dan was het wat anders geweest, maar je hebt niet eens in het topic gepost.
Plus dat er sowieso geen serieuze post in het topic stond, en dat is inclusief de OP.
Fijne vakantie alvastquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die graftak weer bezig was
Ja tuurlijk, alsof je niet al dagen zit te janken over dezelfde mod omdat jij vindt dat zij in NWS wel even een paar topics had moeten mergen, maar in plaats van jouw merge-verzoek direct behandelen (wat een mod niet kan) ging ze daar mee zitten grappen in de NWS-FB op vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die mod weer bezig was
Ik heb er vrijdag wat over gezegd, en nu weer voor het eerst. Grappig dat dat voor jou 6 dagen zijn. Maar het zegt wel weer genoeg. Jullie hebben het waarschijnlijk erg fijn in een appgroep, anders komt niet ineens een heel peloton met zure wijven binnen een aantal minuten reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alsof je niet al dagen zit te janken over dezelfde mod omdat jij vindt dat zij in NWS wel even een paar topics had moeten mergen, maar in plaats van jouw merge-verzoek direct behandelen (wat een mod niet kan) ging ze daar mee zitten grappen in FB op vrijdagmiddag.
Je zit inmiddels 6 dagen te jankzakken over dezelfde mod, het maakt geen ruk uit wat ze wel of niet doet, het is zeiken om het zeiken, en omdat je eerdere zeiken niets heeft opgeleverd.
Man, je hebt in de NWS-FB zitten vloeken en tieren en je hebt er een FB-topic over geopend, dat gaat wel 6 stappen verder dan "ik heb er wat over gezegd".quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb er vrijdag wat over gezegd, en nu weer voor het eerst. Grappig dat dat voor jou 6 dagen zijn. Maar het zegt wel weer genoeg. Jullie hebben het waarschijnlijk erg fijn in een appgroep, anders komt niet ineens een heel peloton met kwaliteitsusers binnen een aantal minuten reageren.
Ja omdat dezelfde zure truttenclub als wat heel ''toevallig'' hier in eens komt bemoeienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, je hebt in de NWS-FB zitten vloeken en tieren en je hebt er een FB-topic over geopend, dat gaat wel 6 stappen verder dan "ik heb er wat over gezegd".
Neuh, het gaat over mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:20 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb geen enkel idee waar dit over gaat, of welk topic dicht is gegaan, maar als dit gaat over Lenny en die wordt graftak genoemd zodra ze iets doet wat je niet zint denk ik niet dat het probleem ligt bij de modactie.
Je hebt een topic gegastsloten? Welk topic was dat?quote:
R&P / Vrouwelijke collega...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt een topic gegastsloten? Welk topic was dat?
Je liep er vrijdag al over te zeiken en nu loop je er nog cq weer over te zeiken.... kennelijk is het allemaal een beetje moeilijk voor je:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja omdat dezelfde zure truttenclub als wat heel ''toevallig'' hier in eens komt bemoeien
Daarbij was dat vrijdag, vrijdag tot woensdag is 5 dagen. En na vrijdag heeft niemand mij er over gehoord, dus overdrijf eens niet zo voor je eigen gewin.
Goed slotje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
R&P / Vrouwelijke collega...
Heb ik elders ook gemeld
Graag een quote waar ik zaterdag, zondag, maandag, dinsdag er over zeik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je liep er vrijdag al over te zeiken en nu loop je er nog cq weer over te zeiken.... kennelijk is het allemaal een beetje moeilijk voor je:
Vrijdag, zeikdag 1
Zaterdag 2
Zondag 3
Maandag 4
Dinsdag 5
Woensdag, zeikdag 6
Maar ik zou idd vooral volhouden dat het allemaal een complot is dat dezelfde kwaliteitsusers er gelijk bij zijn.
Het verbaast me niet, je ziet wel vaker dingen die er niet zijn en je beoordelingsvermogen laat ook te wensen over, anders liep je op voorhand al niet te zeiken over gastslotjes die volgens jou onnodig zouden zijn.
Damn right dat ik daar een slotje op had gegooid. Het is niet serieus, de TS is niet serieus, de reacties erop zijn kansloos, dus wat er niet is valt ook niet te redden.quote:
Maakt niet uit, je gaat hier vandaag gewoon weer verder waar je vrijdag door een FA de mond gesnoerd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik zaterdag, zondag, maandag, dinsdag er over zeik.
Daar gaat het toch ook niet om?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Damn right dat ik daar een slotje op had gegooid. Het is niet serieus, de TS is niet serieus, de reacties erop zijn kansloos, dus wat er niet is valt ook niet te redden.
Ik had het ook gesloten.
Nogmaals, waar bemoei jij je mee? Ik ben toch met een mod in gesprek van R&P nu? Wie ben jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat hier vandaag gewoon weer verder waar je vrijdag door een FA de mond gesnoerd was.
En klagen over "gastslotjes in alle fora" is gewoon doorgaan met hetzelfde, dan ben je al 6 dagen aan het zeiken.
Volgende keer wat langer wachten, dan valt het niet zo op.
Je komt in R&P fb mekkeren over ene gastslotje van een andere mod op een kansloos topic. Ze hoeft geen mod te zijn van dat forum want gastmodden is prima toegestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om?
Er loopt hier iemand rond die op het hele forum overal klakeloos slotjes zet, zonder dat ze mod is van dat forum.
Als je ze dan aanspreekt terwijl ze in een FB topic lopen te baggeren mag je er niks van zeggen, want ze zijn immers geen mod daar.
Waar bemoeien ze zich dan mee?
Een ex-mod. Daarnaast helpt jouw toon niet mijn welwillendheid om naar je te blijven luisteren want als basale beleefdheid al te lastig is dan ben ik heel snel klaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Nogmaals, waar bemoei jij je mee? Ik ben toch met een mod in gesprek van R&P nu? Wie ben jij?
Ja was je toch alquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een ex-mod. Daarnaast helpt jouw toon niet mijn welwillendheid om naar je te blijven luisteren want als basale beleefdheid al te lastig is dan ben ik heel snel klaar.
Je klaagt over een mod die een gastmod actie doet waarvan jij vindt dat het niet mag maar in realiteit mag het gewoon wel dus je hebt geen case.quote:
Ik had daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:09 schreef PS. het volgende:
Maar ik zie het al, de huismoederclub die de laatste keer NWS-FB aan het verzieken waren komen weer bemoeien, laat maar
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #244 - Een nieuw beginquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bestaat het algemeen uit elkaar los laten van je ex topic nog?
Paar jaar geleden wel wat aan gehad en zocht hem eigenlijk.
Deze? R&P / Hoe voel je je nu? #948 Ik voel mij ......quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er was toch ergens een topic waar users hun psychische welzijn mrt elkaar bespraken? Kan het nergens meer vinden?
Nee, maar inmiddels besproken en afgehandeld.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
R&P / Verliefd op kassameisje
Hoort een mod van ander subforum wel zijn eigen topic te sluiten omdat die er genoeg van heeft?
Niet, maar gezien het aantal reacties die komen op dat topic van allerlei mensen die het verhaal prima begrijpen ben je vooral moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Mensen hoeven geen samenvatting aan te gaan leveren van een verhaal dat prima te begrijpen is als je gewoon even de tijd neemt om het te lezen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:04 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om om een samenvatting te vragen als de TS een onsamenhangend epistel schrijft?
Uh oke, vreemde actie.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet, maar gezien het aantal reacties die komen op dat topic van allerlei mensen die het verhaal prima begrijpen ben je vooral moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Mensen hoeven geen samenvatting aan te gaan leveren van een verhaal dat prima te begrijpen is als je gewoon even de tijd neemt om het te lezen.
Het begon wel ok maar op het moment dat je met aangeboren dominantie aankomt en beweert te weten wat wij als vrouw eigenlijk echt willen dan is het klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:18 schreef koos_vriendloos het volgende:
vind het wel jammer dat dit topic gesloten is R&P / Relatie met een feminist
Ik snap dat het controversieel is maar ik denk niet dat dit topic de regels op FOK! verbreekt. Zou een interessante topic kunnen worden. TS leek me ook serieus
Done.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
miss_sly in R&P / 1x per jaar seks, wtf?
R&P / 1x per jaar seks, wtf? Deel 2
Mag dit gereekst worden? Er liepen interessante discussies in deel 1
Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond het best een legitieme vraag waarom al zijn topics zo raar zijn en dat daar iets doorheen druipt wat me jeuk bezorgd. Jammer dat je het weg zet als "gedoe", Danny.
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.
Post stond in R&P / Jezelf redden of je partner?
had 'm verwijderd, maar met het aanpassen van de editreden per ongeluk teruggeplaatst.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:22 schreef Lienekien het volgende:
@:Danny
Wat heb je gewijzigd aan onderstaande post met de toevoeging t.a.v. privacywetgeving? Dit is toch nog precies de post die ik plaatste?
- edit
Omdat het offtopic is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:29 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Waarom vond je het nodig om mijn vraag weg te halen @:Danny
Dat topic is toch niets meer dan een tirade dat alle kinderen klootzakken zijn?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.
1. je reageert inhoudelijk ontopic (dat je jeuk krijgt van iemand zijn topics is dat niet)
2. je reageert niet ontopic.
3. je reageert niet.
1 en 3 zijn OK. 2 not so much. Maar dat gezegd hebbende snap ik wél het gevoel dat je krijgt.
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:42 schreef Gunner het volgende:
R&P / Ik heb een ongelooflijke hekel aan kinderen
Wat is de waarde van dit topic eigenlijk, het is niet meer dan een continue rant over kinderen vooral gebaseerd op aannames en vooroordelen gespekt door de diverse issues die deze TS heeft?
Als je het naar OUD schopt ga je je onderschrift wel eer aandoenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:33 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.
Kan natuurlijk naar OUD maar dan gaat het topic ontploffen.
Even afwachten wat mijn KLB collegae willen.
Do itquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:33 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.
Kan natuurlijk naar OUD maar dan gaat het topic ontploffen.
Even afwachten wat mijn KLB collegae willen.
Hoezo mag dit niet meer volgens de AVG wetgeving? Is dit niet een beetje vergezocht op de policy plausibel te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:45 schreef Hexagon het volgende:
-vermelden naar oude accounts mag niet meer volgens de AVG wetgeving -
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo mag dit niet meer volgens de AVG wetgeving? Is dit niet een beetje vergezocht op de policy plausibel te maken?
https://www.ictrecht.nl/b(...)stal%20een,of%20niet)%20is%20een%20persoonsgegeven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Het heeft helemaal niets met AVG te maken, er wordt nog steeds niet herleid naar een persoon en/of diens adresgegevens en dergelijke.
In hoeverre heeft jouw link te maken met het refereren naar een kloon van iemand? Als dat niet mag omdat dat niet mag van de wet lijkt het mij praktischer om het beleid met klonen te veranderen... Anders blijf je van die trollaccounts krijgen die constant dezelfde topics openen en dan krijg je een vervuild forum.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.ictrecht.nl/b(...)stal%20een,of%20niet)%20is%20een%20persoonsgegeven.
Het hoeft niet rechtstreeks te leiden naar een persoon, zie deze link.
Voor dit soort vragen is dit topic bedoeld.quote:Op zondag 2 april 2023 16:14 schreef eudaemonia het volgende:
waarom worden hier mijn posts weggehaald.
Ja hoor, open maarquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Even over dit topic: R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 64 Op naar de Efteling!
Ik wilde het nieuw leven inblazen maar inmiddels zijn de meeste mensen alweer 35+.
We kunnen de leeftijd omhoog gooien natuurlijk maar van 25-35 is het wel een andere doelgroep en ik kan me voorstellen dat iemand van 25 niet zit te wachten op een meet met mensen van boven de 40.
Is het ok als ik een 35+ topic hier open, of moeten we dan meteen naar het 40+ subforum verhuizen (ik ben nog maar 39, 40+ is superoud, ik ken die mensen daar niet, kortom; eng subforum)
Is idd een heel eng subforum, daar zitten hele enge oudjes zoals @dud0rquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Even over dit topic: R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 64 Op naar de Efteling!
Ik wilde het nieuw leven inblazen maar inmiddels zijn de meeste mensen alweer 35+.
We kunnen de leeftijd omhoog gooien natuurlijk maar van 25-35 is het wel een andere doelgroep en ik kan me voorstellen dat iemand van 25 niet zit te wachten op een meet met mensen van boven de 40.
Is het ok als ik een 35+ topic hier open, of moeten we dan meteen naar het 40+ subforum verhuizen (ik ben nog maar 39, 40+ is superoud, ik ken die mensen daar niet, kortom; eng subforum)
Wel 35 t/m 39 dan anders moet die wegquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Dank. Denk ik? Of is dit sarcasme. Niet dat bij jou sarcasme bij me op komt als eigenschap, maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:47 schreef Droopie het volgende:
Ik wou even mijn complimenten aan de modjes geven.
Jullie hanteren regels die jullie niet zelf maken en beoordelen topics en posts die jullie niet zelf schrijven.
Denk dat jullie de waardering zelf ook wel voelen, maar bij deze
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poging drie van TS…
R&P / Verhardt vanwege gebrek aan medelijden en begrip
Zeker geen sarcasme, bij klachten had ik wel een DM gestuurdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank. Denk ik? Of is dit sarcasme. Niet dat bij jou sarcasme bij me op komt als eigenschap, maar je weet maar nooit.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker geen sarcasme, bij klachten had ik wel een DM gestuurd
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dichtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dicht
Je gaat het ook nog uitleggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)
Natuurlijk leg ik het uit. Eerlijkheid boven alles.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je gaat het ook nog uitleggenNatuurlijk was dat toeval
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.quote:
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?
Aanstellen? Dit is toch FB waar ik vragen mag stellen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.quote:Op zondag 16 april 2023 @ 21:46:38 schreef Lenny77 het volgende:Zonder het andere topic dat nu naar F&L is verhuisd heeft dit topic niet echt meer een plaats hier.
Ik ga het daarom sluiten.
Mocht de TS het open willen houden dan mag hij mij een DM sturen, maar dan gaat het topic wel naar VER.
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!quote:Op zondag 16 april 2023 @ 19:23:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Vragen
1) Waarom 70? Klinkt arbitrair. Waarom vrouwen niet als ze geen kinderen meer kunnen baren bijvoorbeeld (ik speel hier devil's advocate om een principe te filteren)?
2) Mag je dit dan ook op genetisch zwakkeren doen? Klinkt als eugenetica.
Ze beschermen de usersquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
In je posts verpest je het hele topic alquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
Niemand? Really?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef probeer het volgende:
Waarom mogen topics over "verplichte euthanasie" (klik1 klik2), wat simpelweg moord is, überhaupt geopend worden? Waarom is het argument om uiteindelijk te sluiten "dat andere topic staat in VER, dus het hoort hier niet echt meer", en niet "dit is ziek, het opperen van moord wordt niet getolereerd, hier heb je een permban, we geven je IP nummer door aan justitie"? Bij welke bevolkingsgroepen is het blijkbaar toegestaan om zo'n topic überhaupt te openen?
[..]
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.
@:Danny Ik ben erg benieuwd naar je mening in deze.
Dit slaat dus mede op dit topic VER / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar @:laforest (omdat het topic nog even in F&L geleefd heeft)
[..]
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!
Sorry hoor, maar als je oprecht denkt dat dit soort onderwerpen bespreekbaar mogen zijn, dan is er serieus iets psychisch en ethisch ernstig mis met je.
Wat denk je zelf gozer ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef Kreator het volgende:
Is @:coolguy de minst leuke mod ooit op dit forum? Ik denk het wel. Niet-zo-cool-guy zou beter passen.
Man man man... met je slotjes.
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.quote:
Nou meneer Kreator je zit niet in ONZ.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.
Verder dacht ik dat normale moderators dit soort topics altijd wel even "niet gezien hebben" omdat het best leuk is.
Maar Nietzocoolguy dus niet.
@modsquote:
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef r_one het volgende:
[..]
@:mods
Werkelijk waar niemand die even het fatsoen kan opbrengen om zijn doodserieuze vraag te beantwoorden? Of überhaupt een reactie te geven, al was het maar "we doen hier niets mee".
Kuddo’s voor je antwoordquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Kuddo’s voor je antwoord![]()
Ik heb het inhoudelijk niet gevolgd maar het viel me gewoon op dat zijn vraag om opheldering categorisch onbeantwoord bleef …. dagen-/wekenlang …. ook/zelfs na zijn rappelpost.
Bij deze eervol hersteldquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.
Ik snap dat het een discussie is en geen oproep. En ook ik ben blij dat de reacties vrijwel volmondig zeer afkeurend waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Hoe valt 'hej ik vind dat we het moeten gaan hebben over het systematisch doden van groep x (gebaseerd op iets waar die groep niets aan kan doen, zoals leeftijd of intelligentie)' niet onder discriminatie?quote:Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Hoewel ik er ook absoluut niet voor ben om vanuit een kosten/baten-analyse oudere mensen zorg te ontzeggen, zit daar nogal een verschil in ja.quote:Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Nee, jij reageert respectvol in andermans topics…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:54 schreef Magere-hein2 het volgende:
Dit zijn voor mij belangrijke onderwerpen. Ik scheld. NIemand uit ofzo.
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.quote:
Oké sorry. Niet bewust van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 30 juni 2023 01:45 schreef probeer het volgende:
-knip voor geen lange posts te hebben -
Nuja ik heb er voor een groot deel dus niet op gereageerd omdat ik dus bang was dat de discussie dan hier verder zou gaan. Ik begrijp je punt en het was zeker controversieel maar in mijn ogen leek het wel binnen de (buitenste grenzen van) de policy te passen. Misschien JUIST vooral hoe het topic daarna door alle users aangepakt werd om de TS toch wel terecht te wijzen. Het maakte het op die manier een sterk en mooi topic.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.
Huh?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: MUZ / Kabouterdans move over... Nieuwe rage: Elfjesdans
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Fixed hahaquote:
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: R&P / Waarom doen mensen aan self harm?
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..
Duidelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.
Dat kan altijd nog, of naar VER verplaatsen. Dat betreffende TS maar 1 stokpaardje heeft en vrijwel elk topic daarheen draait ben ik van op de hoogte, maar ik kan niet het topic sluiten omdát TS, terwijl hij vooralsnog niets in die richting heeft gedraaid, en zelfs andere mensen zegt dat het daar niet over gaat.
No worries, er is niks aan de hand, je stelt gewoon een vraag. Daar is FB óók voor.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Duidelijk. Mss iets te snel getriggerd door de ts.
Done.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Depressie & Angst #174 de "feest"dagen doorkomen
Kan dat feestdagen-deel niet gewoon uit de TT nu er een nieuw deel is geopend?
Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:ArmaniXL hoewel ik je slotje snap (al vind ik dat de policy hierin wel iets genuanceerder zou kunnen zijn)
Armani XL in R&P / Euthanasie bij ondraaglijk psychisch lijden
Je slotpost in combinatie met je ondertitel… beetje cru, niet?
Met daarbij de opmerking dat ik de YouTube niet kan bekijken omdat het een privé video is.
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:39 schreef Modus het volgende:
R&P / Als mensen je hele plee onderschijten...
Dat hier na 1,5u nog niet eens een gastslotje op zit, man man man
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoon
WAT
Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.
Ja, want je vindt het zelf natuurlijk wel een typisch R&P onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.
Eerder Aristoteles Onassis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef Kreator het volgende:
Realiseer je wel dat Coolguy in het echt eigenlijk Mihailo Tolotos uit Griekenland is. Dat helpt in de verwerking.
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef CoolGuy het volgende: Ja, we gaan weer die kant op. Dat kennen we nu wel. Speelkwartier is voorbij.
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.
Het ging naar mijn mening echter een hele andere kant op. Dan komt er een post van iemand die het heeft over 'op fok'.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.
Als dat niet bevalt, dat kan, dan verwijs ik je naar forum@fok.nl
Zolang het op een normale manier gaat is er wat mij betreft heel veel mogelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
R&P / Mijn dochter mag niet thuiskomen met
Jammer dat die dicht is.
Ik nam zelf geen aanstoot aan de OP, maar het onderwerp mag wel of ook niet?
Rustig maar. Niemand die dat denkt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..
Wat maakt dat uit voor het feedback subforum? Maar uh oke.. goed om te horen dat ik je heb geholpen..quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inbreuk op de 'privacy' die je gewoon op een publiek forum gooit? en waar de regel is dat we niet zomaar posts gaan leeg halen op het moment dat je reacties krijgt die je niet zinnen? Nee, het is geen onbegrip, het is gewoon niet dat wat jij wil horen. Dat is wat anders dan onbegrip.
Ik kan je topic prima sluiten als je dat liever hebt, dan moet je dát zeggen, maar je moet niet met allerlei benamingen komen, want dat maakt 1. geen indruk en 2. bereik je daar niets mee.
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:51 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?
Daarnaast is je post in strijd met de wetgeving voor privacy. Dat ik iets op een forum gooi betekent niet dat het er voor altijd moet blijven
verwijder maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.
Wat is jou bewijs dat het nep is? En waarom reageer je überhaupt in mijn topics met je negativiteit elke keer?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef karr-1 het volgende:
Beetje jammer dat er weer geschoond moeten worden in het zoveelste britneycheers verhaal waarvan iedereen allang weet dat het totaal nep is.....
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #153 het is lentequote:Op zaterdag 25 november 2023 23:50 schreef kuolema het volgende:
Ik kan het ASS-topic niet vinden, kan iemand het linken of kicken?
Dank je!quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #153 het is lente
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:56 schreef Ypmaha het volgende:
R&P / Jong getrouwd en niet gelukkig
Waarom dit topic sluiten? Als je niet will dat dit soort informatie online staat of als je niet wil dat anderen hun mening kunnen geven moet je ook geen topic openen....
Volgens mij is dit geen YouTube waar elke special Snowflake geen kritiek of anders denkenden kunnen verdragen.
Nee volledig mee eensquote:Op donderdag 30 november 2023 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.
Gezien het verhaal vind ik dat TS het al genoeg te verduren heeft, het risico dat 'manlief' er achter zou komen en TS nog meer ellende over zich heen krijgt vond ik wat zwaarder wegen dan mensen die hier nog hun plasje over die situatie willen doen zonder verder input nog van TS.
Wellicht is dat een verkeerde inschatting en moet ik daar harder in zijn, zo van 'jammer dan TS, je hebt het geplaatst dus deal with it', maar dit ging niet om 'ik krijg niet de reacties die ik wil dus wil ik het topic dicht', dit ging om eventuele herkenbaarheid en dan niet van een willekeurig iemand, maar door de persoon waar dit om gaat. Ik vond het daarom voor TS beter om het topic dicht te doen.
Maar wellicht was dat de foute keuze. Medemods @:Lenny77 en Armani XL mogen anders beslissen en als zij het topic weer willen openen dan gaat het weer open.
Terecht. Daar is 'snuiven met je moeder' toch veel meer aan de orde?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
In een topic over ‘tongzoenen met je moeder’ een note gekregen omdat ik een opmerking maakte over Urk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)quote:Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?
Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
Uitgebreid naar The Excorcist gekeken, dat was duidelijk iets anders.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?
Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
Dit ís wat het is. Daarnaast is het gewoon weer een excuus om Allah erbij te betrekken. Hoeven we verder ook niet over te discussiëren. Ik heb het niet weg gehaald, dat heeft @Lenny gedaan, maar als ik het als eerste had gezien had ik het ook weg gehaald.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:49 schreef dop het volgende:
[..]
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)
Ja ik praat voor mijn beurt en ben geen Mod, mogelijk heeft die nog extra motivaties, maar verwacht dat het in deze strekking zal zijn
Dit lijkt me niet de juiste manier van handelen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.
Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.
Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.
Ik spreek jullie later!
Van wie ben jij de kloon danquote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.
Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.
Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.
Ik spreek jullie later!
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)quote:Op zondag 21 januari 2024 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
Niet heel slim om openlijk toe te geven dat je een kloon van een gebande bent
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)
Streep d’r onder/door, zie ik?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen.
Jij hebt goeie ogenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Streep d’r onder/door, zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |