Dan is er meer ruimte voor vluchtelingen uit Noord-Afrika. D66 stemt voor.quote:Op zondag 16 april 2023 11:26 schreef quirina het volgende:
Dan kan je half Nederland wel in laten slapen.
Ah fuck.quote:Op zondag 16 april 2023 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ook voor iemand die euthanasie verkeerd spelt.
Ik zou het een mooie aflevering van Black Mirror vinden. (Nosedive 2.0)quote:Op zondag 16 april 2023 11:31 schreef Viv het volgende:
Wat vind je daar zelf van @:ridocar ?
Lijkt mij dat de mensen met de laagste scores sowieso geen lang leven beschoren zijn.
Fixedquote:Op zondag 16 april 2023 11:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ah fuck.![]()
Ik kan alleen niks met de tt.
Integendeel. De dombo's zijn in veel grotere getallen nodig voor een maatschappij om de boel runing te houden dan wat nerds met geld en een opleiding die een stuk makkelijker gemist kunnen worden. Uiteindelijk zijn de filthy peasants de motor van een succesvolle samenleving.quote:Op zondag 16 april 2023 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik stem voor. Ik zit persoonlijk in een bubbel met hoogopgeleide en begaafde mensen. Als we alle dombo's in laten slapen zal mijn leven er op vooruitgaan financieel gezien.
En wie gaat het vuilnis ophalen? Of het groen aanharken?quote:Op zondag 16 april 2023 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik stem voor. Ik zit persoonlijk in een bubbel met hoogopgeleide en begaafde mensen. Als we alle dombo's in laten slapen zal mijn leven er op vooruitgaan financieel gezien.
Alsof je daar dom voor moet zijnquote:Op zondag 16 april 2023 12:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En wie gaat het vuilnis ophalen? Of het groen aanharken?
euthenasiequote:Op zondag 16 april 2023 11:24 schreef Ridocar het volgende:
Naast het topic over verplicht euthanasie op een bepaalde leeftijd (R&P / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar) wilde ik het een stapje erger maken. Verplichte euthanasie onder een bepaalde score. De score wordt bepaald door verschillende factoren, met name je lichamelijke en geestelijke gezondheid, misschien zelfs met een score aan de hand van je nut in de maatschappij. Opleidingsniveau, justitiele aantekeningen, cashflow uit arbeid, name it.
Kom je onder een bepaalde score, dan is het een enkeltje naar de poli.
Dombo gespotquote:Op zondag 16 april 2023 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
Het was de bedoeling een discussie op gang te helpen. Dat ik een topic open wil niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.quote:Op zondag 16 april 2023 14:03 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Op het moment dat je denkt, dit kan niet debieler, is er toch weer die ene persoon die bewijst dat dat wel kan. Beide TS'ers maar voordragen.
Natrappen is wel erg makkelijk.quote:Op zondag 16 april 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
euthenasie![]()
We hebben de eerste gegadige al.
Zeg het maar, hoe wil je aan je einde komen?
Niet?quote:Op zondag 16 april 2023 15:35 schreef Ridocar het volgende:
Dat ik een topic open wil niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.
Mensen zijn zelf prima in staat om deze balans op te maken en anders hun naasten wel in overleg met artsen en dergelijke experts.quote:Op zondag 16 april 2023 11:24 schreef Ridocar het volgende:
Naast het topic over verplicht euthanasie op een bepaalde leeftijd (F&L / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar) wilde ik het een stapje erger maken. Verplichte euthanasie onder een bepaalde score. De score wordt bepaald door verschillende factoren, met name je lichamelijke en geestelijke gezondheid, misschien zelfs met een score aan de hand van je nut in de maatschappij. Opleidingsniveau, justitiele aantekeningen, cashflow uit arbeid, name it.
Kom je onder een bepaalde score, dan is het een enkeltje naar de poli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |