Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dichtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dicht
Je gaat het ook nog uitleggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)
Natuurlijk leg ik het uit. Eerlijkheid boven alles.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je gaat het ook nog uitleggenNatuurlijk was dat toeval
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.quote:
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?
Aanstellen? Dit is toch FB waar ik vragen mag stellen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.quote:Op zondag 16 april 2023 @ 21:46:38 schreef Lenny77 het volgende:Zonder het andere topic dat nu naar F&L is verhuisd heeft dit topic niet echt meer een plaats hier.
Ik ga het daarom sluiten.
Mocht de TS het open willen houden dan mag hij mij een DM sturen, maar dan gaat het topic wel naar VER.
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!quote:Op zondag 16 april 2023 @ 19:23:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Vragen
1) Waarom 70? Klinkt arbitrair. Waarom vrouwen niet als ze geen kinderen meer kunnen baren bijvoorbeeld (ik speel hier devil's advocate om een principe te filteren)?
2) Mag je dit dan ook op genetisch zwakkeren doen? Klinkt als eugenetica.
Ze beschermen de usersquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
In je posts verpest je het hele topic alquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
Niemand? Really?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef probeer het volgende:
Waarom mogen topics over "verplichte euthanasie" (klik1 klik2), wat simpelweg moord is, überhaupt geopend worden? Waarom is het argument om uiteindelijk te sluiten "dat andere topic staat in VER, dus het hoort hier niet echt meer", en niet "dit is ziek, het opperen van moord wordt niet getolereerd, hier heb je een permban, we geven je IP nummer door aan justitie"? Bij welke bevolkingsgroepen is het blijkbaar toegestaan om zo'n topic überhaupt te openen?
[..]
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.
@:Danny Ik ben erg benieuwd naar je mening in deze.
Dit slaat dus mede op dit topic VER / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar @:laforest (omdat het topic nog even in F&L geleefd heeft)
[..]
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!
Sorry hoor, maar als je oprecht denkt dat dit soort onderwerpen bespreekbaar mogen zijn, dan is er serieus iets psychisch en ethisch ernstig mis met je.
Wat denk je zelf gozer ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef Kreator het volgende:
Is @:coolguy de minst leuke mod ooit op dit forum? Ik denk het wel. Niet-zo-cool-guy zou beter passen.
Man man man... met je slotjes.
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.quote:
Nou meneer Kreator je zit niet in ONZ.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.
Verder dacht ik dat normale moderators dit soort topics altijd wel even "niet gezien hebben" omdat het best leuk is.
Maar Nietzocoolguy dus niet.
@modsquote:
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef r_one het volgende:
[..]
@:mods
Werkelijk waar niemand die even het fatsoen kan opbrengen om zijn doodserieuze vraag te beantwoorden? Of überhaupt een reactie te geven, al was het maar "we doen hier niets mee".
Kuddo’s voor je antwoordquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Kuddo’s voor je antwoord![]()
Ik heb het inhoudelijk niet gevolgd maar het viel me gewoon op dat zijn vraag om opheldering categorisch onbeantwoord bleef …. dagen-/wekenlang …. ook/zelfs na zijn rappelpost.
Bij deze eervol hersteldquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.
Ik snap dat het een discussie is en geen oproep. En ook ik ben blij dat de reacties vrijwel volmondig zeer afkeurend waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Hoe valt 'hej ik vind dat we het moeten gaan hebben over het systematisch doden van groep x (gebaseerd op iets waar die groep niets aan kan doen, zoals leeftijd of intelligentie)' niet onder discriminatie?quote:Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Hoewel ik er ook absoluut niet voor ben om vanuit een kosten/baten-analyse oudere mensen zorg te ontzeggen, zit daar nogal een verschil in ja.quote:Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Nee, jij reageert respectvol in andermans topics…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:54 schreef Magere-hein2 het volgende:
Dit zijn voor mij belangrijke onderwerpen. Ik scheld. NIemand uit ofzo.
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.quote:
Oké sorry. Niet bewust van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 30 juni 2023 01:45 schreef probeer het volgende:
-knip voor geen lange posts te hebben -
Nuja ik heb er voor een groot deel dus niet op gereageerd omdat ik dus bang was dat de discussie dan hier verder zou gaan. Ik begrijp je punt en het was zeker controversieel maar in mijn ogen leek het wel binnen de (buitenste grenzen van) de policy te passen. Misschien JUIST vooral hoe het topic daarna door alle users aangepakt werd om de TS toch wel terecht te wijzen. Het maakte het op die manier een sterk en mooi topic.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.
Huh?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: MUZ / Kabouterdans move over... Nieuwe rage: Elfjesdans
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Fixed hahaquote:
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: R&P / Waarom doen mensen aan self harm?
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..
Duidelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.
Dat kan altijd nog, of naar VER verplaatsen. Dat betreffende TS maar 1 stokpaardje heeft en vrijwel elk topic daarheen draait ben ik van op de hoogte, maar ik kan niet het topic sluiten omdát TS, terwijl hij vooralsnog niets in die richting heeft gedraaid, en zelfs andere mensen zegt dat het daar niet over gaat.
No worries, er is niks aan de hand, je stelt gewoon een vraag. Daar is FB óók voor.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Duidelijk. Mss iets te snel getriggerd door de ts.
Done.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Depressie & Angst #174 de "feest"dagen doorkomen
Kan dat feestdagen-deel niet gewoon uit de TT nu er een nieuw deel is geopend?
Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:ArmaniXL hoewel ik je slotje snap (al vind ik dat de policy hierin wel iets genuanceerder zou kunnen zijn)
Armani XL in R&P / Euthanasie bij ondraaglijk psychisch lijden
Je slotpost in combinatie met je ondertitel… beetje cru, niet?
Met daarbij de opmerking dat ik de YouTube niet kan bekijken omdat het een privé video is.
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:39 schreef Modus het volgende:
R&P / Als mensen je hele plee onderschijten...
Dat hier na 1,5u nog niet eens een gastslotje op zit, man man man
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoon
WAT
Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.
Ja, want je vindt het zelf natuurlijk wel een typisch R&P onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.
Eerder Aristoteles Onassis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef Kreator het volgende:
Realiseer je wel dat Coolguy in het echt eigenlijk Mihailo Tolotos uit Griekenland is. Dat helpt in de verwerking.
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef CoolGuy het volgende: Ja, we gaan weer die kant op. Dat kennen we nu wel. Speelkwartier is voorbij.
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.
Het ging naar mijn mening echter een hele andere kant op. Dan komt er een post van iemand die het heeft over 'op fok'.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.
Als dat niet bevalt, dat kan, dan verwijs ik je naar forum@fok.nl
Zolang het op een normale manier gaat is er wat mij betreft heel veel mogelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
R&P / Mijn dochter mag niet thuiskomen met
Jammer dat die dicht is.
Ik nam zelf geen aanstoot aan de OP, maar het onderwerp mag wel of ook niet?
Rustig maar. Niemand die dat denkt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..
Wat maakt dat uit voor het feedback subforum? Maar uh oke.. goed om te horen dat ik je heb geholpen..quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inbreuk op de 'privacy' die je gewoon op een publiek forum gooit? en waar de regel is dat we niet zomaar posts gaan leeg halen op het moment dat je reacties krijgt die je niet zinnen? Nee, het is geen onbegrip, het is gewoon niet dat wat jij wil horen. Dat is wat anders dan onbegrip.
Ik kan je topic prima sluiten als je dat liever hebt, dan moet je dát zeggen, maar je moet niet met allerlei benamingen komen, want dat maakt 1. geen indruk en 2. bereik je daar niets mee.
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:51 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?
Daarnaast is je post in strijd met de wetgeving voor privacy. Dat ik iets op een forum gooi betekent niet dat het er voor altijd moet blijven
verwijder maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.
Wat is jou bewijs dat het nep is? En waarom reageer je überhaupt in mijn topics met je negativiteit elke keer?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef karr-1 het volgende:
Beetje jammer dat er weer geschoond moeten worden in het zoveelste britneycheers verhaal waarvan iedereen allang weet dat het totaal nep is.....
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #153 het is lentequote:Op zaterdag 25 november 2023 23:50 schreef kuolema het volgende:
Ik kan het ASS-topic niet vinden, kan iemand het linken of kicken?
Dank je!quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #153 het is lente
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:56 schreef Ypmaha het volgende:
R&P / Jong getrouwd en niet gelukkig
Waarom dit topic sluiten? Als je niet will dat dit soort informatie online staat of als je niet wil dat anderen hun mening kunnen geven moet je ook geen topic openen....
Volgens mij is dit geen YouTube waar elke special Snowflake geen kritiek of anders denkenden kunnen verdragen.
Nee volledig mee eensquote:Op donderdag 30 november 2023 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.
Gezien het verhaal vind ik dat TS het al genoeg te verduren heeft, het risico dat 'manlief' er achter zou komen en TS nog meer ellende over zich heen krijgt vond ik wat zwaarder wegen dan mensen die hier nog hun plasje over die situatie willen doen zonder verder input nog van TS.
Wellicht is dat een verkeerde inschatting en moet ik daar harder in zijn, zo van 'jammer dan TS, je hebt het geplaatst dus deal with it', maar dit ging niet om 'ik krijg niet de reacties die ik wil dus wil ik het topic dicht', dit ging om eventuele herkenbaarheid en dan niet van een willekeurig iemand, maar door de persoon waar dit om gaat. Ik vond het daarom voor TS beter om het topic dicht te doen.
Maar wellicht was dat de foute keuze. Medemods @:Lenny77 en Armani XL mogen anders beslissen en als zij het topic weer willen openen dan gaat het weer open.
Terecht. Daar is 'snuiven met je moeder' toch veel meer aan de orde?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
In een topic over ‘tongzoenen met je moeder’ een note gekregen omdat ik een opmerking maakte over Urk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)quote:Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?
Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
Uitgebreid naar The Excorcist gekeken, dat was duidelijk iets anders.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?
Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
Dit ís wat het is. Daarnaast is het gewoon weer een excuus om Allah erbij te betrekken. Hoeven we verder ook niet over te discussiëren. Ik heb het niet weg gehaald, dat heeft @Lenny gedaan, maar als ik het als eerste had gezien had ik het ook weg gehaald.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:49 schreef dop het volgende:
[..]
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)
Ja ik praat voor mijn beurt en ben geen Mod, mogelijk heeft die nog extra motivaties, maar verwacht dat het in deze strekking zal zijn
Dit lijkt me niet de juiste manier van handelen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.
Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.
Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.
Ik spreek jullie later!
Van wie ben jij de kloon danquote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.
Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.
Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.
Ik spreek jullie later!
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)quote:Op zondag 21 januari 2024 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
Niet heel slim om openlijk toe te geven dat je een kloon van een gebande bent
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?)
Streep d’r onder/door, zie ik?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen.
Jij hebt goeie ogenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Streep d’r onder/door, zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |