abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209703061
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nouja creepy. Je kan het altijd proberen.
Dat wel. Weet zo gauw even geen ander woord dan creepy, maar je snapt wel wat ik bedoel.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:59:38 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_209703086
Neem gewoon afstand van allebei joh, ze kiest zelf ook om in die shitshow te blijven zitten.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:09:14 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209703218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat functionele verkeer vind ik dan nog meer iets voor de moeder eigenlijk.
Mwaah, hangt er vanaf hoe betrokken de kerel is bij de kinderen. Ik als vader inclusief "papa dag" heb ook zat functioneel contact met moeders.

Ik heb echter nog nooit willekeurig contact gezocht op basis van een nummer op een kaartje maar altijd op basis van een nummer uitruil met het oog op functioneel contact en ik app ook niet voor de gezelligheid.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:15 #54
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209703240
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.

Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.

Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
Blokkeren is ook zo wat. Eerst maar eens negeren. En als meneer dan vasthoudend blijkt dan weet je ook meteen dat zijn intenties niet zuiver zijn. En dán is het luchtige er ook meteen van af, maar dat is dan zijn schuld.

pi_209703298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Mwaah, hangt er vanaf hoe betrokken de kerel is bij de kinderen. Ik als vader inclusief "papa dag" heb ook zat functioneel contact met moeders.

Ik heb echter nog nooit contact gezocht op basis van een nummer op een kaartje maar altijd op basis van een nummer uitruil met het oog op functioneel contact en ik app ook niet voor de gezelligheid.
Dat is inderdaad anders. Ik heb ook nummers van andere vaders. Daar hebben we sporadisch functioneel contact mee. Mijn man heeft nummers van twee vriendinnen van mij. Had hij nodig om een verassing voor mij te regelen voor mijn verjaardag.

Deze man appt mij over andere dingen. Over sport (ik ga naar dezelfde sportschool) en over koetjes en kalfjes.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:23:37 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209703388
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:16 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Dat is inderdaad anders. Ik heb ook nummers van andere vaders. Daar hebben we sporadisch functioneel contact mee. Mijn man heeft nummers van twee vriendinnen van mij. Had hij nodig om een verassing voor mij te regelen voor mijn verjaardag.

Deze man appt mij over andere dingen. Over sport (ik ga naar dezelfde sportschool) en over koetjes en kalfjes.
Ja, dat is gewoon verdacht. Zeker als daar geen langduriger contact aan voorafging waarin je iets informeels hebt op kunnen bouwen. Als 'ie ineens frivool begint te doen omdat je vriendinnen bent met zijn vriendin is dat gewoon raar.

Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 12:27:58 #57
5428 crew  miss_sly
pi_209703445
quote:

Topicstarter

Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik heb echter nog nooit contact gezocht op basis van een nummer op een kaartje maar altijd op basis van een nummer uitruil met het oog op functioneel contact en ik app ook niet voor de gezelligheid.
O, dat voelt ook al niet prettig, dat hij naar dezelfde sportschool gaat.

Ik zou het echt zo luchtig mogelijk wel bij je vriendin neerleggen met duidelijk de boodschap dat jij niet geinteresseerd bent in hem, maar in haar als vriendin. En hem dat ook duidelijk maken. Blokkeren is wat veel, maar negeren, en als je daar niet onderuit kan, kort en afstandelijk reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209703612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik heb laatst de verjaardag van mijn dochter gevierd en op de uitnodigingskaart stond mijn nummer vermeld. Ik vermoed dat hij er op die manier achter is gekomen.
Ik zou het wel eerlijk tegen je vriendin zeggen, ik vind het sneu dat zij alle mensen om haar heen verliest door haar man. Omdat ze afstand nemen vanwege hem.

Maar dat is mijn mening, dat wil niet zeggen dat je dat ook moet doen. :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker vrijdag 30 juni 2023 @ 12:43:30 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209703651
quote:

[..]

Zelfde sportschool.

Ik zou kappen met dat contact, anders ca ne vas pas bien.
pi_209703696
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, dat voelt ook al niet prettig, dat hij naar dezelfde sportschool gaat.

Ik zou het echt zo luchtig mogelijk wel bij je vriendin neerleggen met duidelijk de boodschap dat jij niet geinteresseerd bent in hem, maar in haar als vriendin. En hem dat ook duidelijk maken. Blokkeren is wat veel, maar negeren, en als je daar niet onderuit kan, kort en afstandelijk reageren.
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool, dus het is gelukkig niet dat we elkaar steeds tegenkomen daar.

Ik heb haar geappt dat ze maandag wel even langs kan komen voor kopje koffie, nadat de kindjes naar school zijn. Ik ga mij denk ik beter voelen als ik dit gewoon eerlijk kan vertellen aan haar.

Er is niets concreets, maar het is mij eigenlijk al wel duidelijk wat die man van plan was. Hij vroeg ook of ik nog sport bij die sportschool en toen ik ja zei, vroeg hij op welke dagen ik dan ga, want hij ziet me daar nooit :')

Ik heb eigenlijk een vaste dag, maar ik heb maar gezegd dat dat elke week verschilt. En toen vroeg hij welke dag ik deze week ga en daar heb ik niet meer op gereageerd.
pi_209703736
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat je je vriendin laat stikken, zij kan nu wel een oprechte vriendin gebruiken .
Dit.

TS hoe is het jouw probleem dat die vent van haar zich niet kan gedragen. Jij hebt toch niks fout gedaan in deze, er vanuitgaand dat je niet op zijn appjes gereageerd hebt?

Zeg gewoon tegen haar joh je man appte me, misschien leuk om met zijn 3en een appgroep aan te maken, toch net wat praktischer ;)
pi_209703767
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:46 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool
Waar hij ongetwijfeld ook allemaal leuke appvriendinnetjes rond zal hebben lopen. Oh dit soort type mannen... :r

Dit soort mannen gaan nooit veranderen. Jij gaat het leven van je vriendin niet ruineren door te zeggen dat hij je appt, dat doet hij namelijk gewoon helemaal zelf, en je zal zeker niet de enige zijn bij dit soort types....

Denk dat ze je eerlijkheid alleen maar kan waarderen op de lange termijn.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:52:45 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209703799
Die kerel negeren? Dan is de boodschap toch wel duidelijk zou je zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 12:55:37 #64
5428 crew  miss_sly
pi_209703845
quote:

[..]
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool, dus het is gelukkig niet dat we elkaar steeds tegenkomen daar.

Ik heb haar geappt dat ze maandag wel even langs kan komen voor kopje koffie, nadat de kindjes naar school zijn. Ik ga mij denk ik beter voelen als ik dit gewoon eerlijk kan vertellen aan haar.

Er is niets concreets, maar het is mij eigenlijk al wel duidelijk wat die man van plan was. Hij vroeg ook of ik nog sport bij die sportschool en toen ik ja zei, vroeg hij op welke dagen ik dan ga, want hij ziet me daar nooit :')

Ik heb eigenlijk een vaste dag, maar ik heb maar gezegd dat dat elke week verschilt. En toen vroeg hij welke dag ik deze week ga en daar heb ik niet meer op gereageerd.
Heb je van je vriendin zelf gehoord over zijn vreemdgaan? Heeft ze daar met je over gepraat?
Als dat zo is, is dit eigenlijk juist een heel gemakkelijk gesprek. Jij kunt gewoon eerlijk zijn en zeggen dat de vriendschap met haar belangrijk voor je is en dat je daarom hier niet geheimzinnig over wil doen: hij zocht contact met je en jij wil dat niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209704101
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je van je vriendin zelf gehoord over zijn vreemdgaan? Heeft ze daar met je over gepraat?
Als dat zo is, is dit eigenlijk juist een heel gemakkelijk gesprek. Jij kunt gewoon eerlijk zijn en zeggen dat de vriendschap met haar belangrijk voor je is en dat je daarom hier niet geheimzinnig over wil doen: hij zocht contact met je en jij wil dat niet.
Ja zij heeft dat zelf verteld aan mij. En ik weet hoeveel pijn het haar heeft gedaan en hoe moeilijk ze het ermee heeft (nog steeds).

Daarom wil ik er eigenlijk liever niet over praten, maar eerlijkheid duurt het langst. Ik zou het zelf denk ik ook waarderen en willen weten als mijn man zoiets zou doen.
pi_209704182
het is niet alleen dat eerlijkheid het langste duurt maar het is ook het beste dat het van jou komt.
Je wil je vriendschap met haar niet verliezen omdat haar man denkt dat hij met jou kan gaan aanpappen.
pi_209704265
quote:
18s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef Sharuun01 het volgende:
het is niet alleen dat eerlijkheid het langste duurt maar het is ook het beste dat het van jou komt.
Je wil je vriendschap met haar niet verliezen omdat haar man denkt dat hij met jou kan gaan aanpappen.
Ik vind het heel raar en apart dat hij het bij mij probeert, een goede vriendin van zijn vrouw. Hoeveel risico neem je dan. De kans is zo groot dat ik het vertel aan zijn vrouw. Alsof het hem niet boeit als zijn vrouw erachter komt.

Daarnaast kent hij ook mijn man, al zijn ze verder niet bevriend. En zitten onze kinderen op dezelfde school :')
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:30:24 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209704284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik vind het heel raar en apart dat hij het bij mij probeert, een goede vriendin van zijn vrouw. Hoeveel risico neem je dan. De kans is zo groot dat ik het vertel aan zijn vrouw. Alsof het hem niet boeit als zijn vrouw erachter komt.
Daarom kan je beter aan haar vertellen hoe het zit, geheimen zoals dit maken vriendschappen kapot.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209704354
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Daarnaast kent hij ook mijn man, al zijn ze verder niet bevriend. En zitten onze kinderen op dezelfde school :')
Denk eerlijk ook dat het hem niet boeit, hij is al meerdere keren vreemd gegaan en zijn vrouw is er ook al meerdere keren achtergekomen, maar toch blijft ze bij hem.
Hij zal het denkelijk niet als een risico zien hoe jammer het ook is voor je vriendin.
pi_209704570
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ja zij heeft dat zelf verteld aan mij. En ik weet hoeveel pijn het haar heeft gedaan en hoe moeilijk ze het ermee heeft (nog steeds).

Daarom wil ik er eigenlijk liever niet over praten, maar eerlijkheid duurt het langst. Ik zou het zelf denk ik ook waarderen en willen weten als mijn man zoiets zou doen.
Misschien moet het eerst een tijdje bezinken, maar dan realiseert ze zich wel dat ze jou wel kan vertrouwen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209704990
Zou het niet al te groot maken want wat heeft hij feitelijk gezien fout gedaan?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_209705380
quote:

Oh, dat zou ik mijn vriendin zonder blikken of blozen melden. Wat een sukkel, die kerel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 15:45:08 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209706065
quote:

[..]

Lijkt me verstandig, gewoon eerlijk en duidelijk zijn tegen haar, eventueel zeggen dat je hem niet blokkeert maar zijn berichten wel gaat negeren (geluid voor zijn appjes ook uitzetten).

Als je vanwege hem niet meer bij haar thuis wilt komen is dat ook vooral vervelend voor haar.
Als je hem nog wat te melden hebt zeg dan dat je je er onprettig bij voelt en dat je het ook niet zou waarderen als jouw man met zijn vrouw zou appen over van alles en nogwat en dat je er vanuitgaat dat zijn vrouw daar netzo over denkt.
En dat je haar vriendin bent, niet hun vriendin.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 15:46:33 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209706086
quote:

[..]
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209706164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 14:17 schreef Nagelslak het volgende:
Zou het niet al te groot maken want wat heeft hij feitelijk gezien fout gedaan?
De intentie lijkt me wel duidelijk. Maar er is niks gebeurd en het is ook niet echt ongewenst contact.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 15:59:57 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209706249
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
De intentie lijkt me wel duidelijk. Maar er is niks gebeurd en het is ook niet echt ongewenst contact.
Mwah, het lijkt me duidelijk dat TS het wel ongewenst vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209706281
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 15:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, het lijkt me duidelijk dat TS het wel ongewenst vindt.
Ze vindt het ongemakkelijk richting die vriendin. Tenminste, dat haal ik er vooral uit. Ze kan 'm ook gewoon even appen dat ze dit niet op prijs stelt of hem desnoods blokkeren.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 16:11:23 #78
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209706424
@CaVaBien: Ik zou gewoon open kaart spelen tegen je vriendin. Door het in de doofpot te houden maak je het jouw probleem en dat is het niet.
Daarbij, je kent zijn verleden en nogmaals, zo'n kerel doet zoiets nooit zonder einddoel.
Dat is gewoon een ijzeren natuurwet.
Als ze je niet meer wilt zien of er komt gezeik en drama lekker tussen die twee laten waar het hoort.
Daar hoef jij niet mee te zitten. Dan maar een vriendin minder.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 16:14:28 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209706465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze vindt het ongemakkelijk richting die vriendin. Tenminste, dat haal ik er vooral uit. Ze kan 'm ook gewoon even appen dat ze dit niet op prijs stelt of hem desnoods blokkeren.
Ik heb niet het idee dat TS het wel prima zou vinden als het een willekeurige andere vader van een schoolgenoot van haar kind was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 juni 2023 @ 16:24:52 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209706651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
_O_

quote:

[..]
^O^
pi_209707009
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:Cavabien: Ik zou gewoon open kaart spelen tegen je vriendin. Door het in de doofpot te houden maak je het jouw probleem en dat is het niet.
Daarbij, je kent zijn verleden en nogmaals, zo'n kerel doet zoiets nooit zonder einddoel.
Dat is gewoon een ijzeren natuurwet.
Als ze je niet meer wilt zien of er komt gezeik en drama lekker tussen die twee laten waar het hoort.
Daar hoef jij niet mee te zitten. Dan maar een vriendin minder.

Dus omdat hij een vreemdganger is wil hij meteen van alle vrouwen waar hij vriendschappelijk naar appt meer? Dat weet ik niet hoor.

Maar als het niet fijn voelt, gewoon aangeven aan hem lijkt mij?
pi_209707172
quote:

[..]

Er is inderdaad niets concreets, dus je kunt er niks mee vind ik. Behalve als het heel duidelijk wordt, dan meteen naae haar doorspelen.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 17:06:04 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209707209
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Icegiant het volgende:

[..]
Dus omdat hij een vreemdganger is wil hij meteen van alle vrouwen waar hij vriendschappelijk naar appt meer? Dat weet ik niet hoor.

Oh, hij appt gewoon voor de gezellig met haar met de vraag wanneer ze naar de sportschool gaat?
Waarom? Het is een vriendin van zijn vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209707338
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, hij appt gewoon voor de gezellig met haar met de vraag wanneer ze naar de sportschool gaat?
Waarom? Het is een vriendin van zijn vrouw.
Toen ik die reactie plaatste wist ik dat nog niet (stond niet in haar 1e bericht). Dat is twijfelachtig, maar ik vind het niet heel concreet.

Ik zou die vriendin dan ook niet zeggen dat je denkt dat hij bijbedoelingen heeft. Eventueel kun je wel kenbaar maken dat hij je berichtjes stuurt en dat je niet zo goed begrijpt waarom.
pi_209707391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:

Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Ben je nou niet dingen aan het verzinnen? Of is die vriendin lelijker dan jij?

Je kan die vent ook gewoon blokkeren he. Ff wat ballen kweken en duidelijk zijn. :)
  vrijdag 30 juni 2023 @ 18:26:06 #86
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209708517
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Icegiant het volgende:

[..]

Geile kerels steken geen tijd en energie in vrouwen waar ze niks mee van plan zijn.
pi_209709028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Klopt ;)
Normaal zeg ik stiefkind, maar ben even overgestapt naar bonuskind, omdat mensen hier het woord stiefkind negatief vinden ;)
Ik vind het woord bonuskind juist dom en cringe, maar ieder z'n ding.
pi_209709151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:04 schreef Icegiant het volgende:

[..]
Er is inderdaad niets concreets, dus je kunt er niks mee vind ik. Behalve als het heel duidelijk wordt, dan meteen naae haar doorspelen.
Je kunt er wel degelijk iets mee: aan je vriendin laten zien en aan haar overlaten hoe ze het interpreteert.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209709300
Ik zou dus lekker wel voor 'gewoon' blokkeren gaan en zelf doen alsof er niks speelt bij over de vloer komen. Heb niet het idee dat negeren bij zo'n figuur iets uit gaat halen. En dan wel gewoon aan die vriendin vertellen zodat er niet een geheim tussen jullie in komt te staan.

Er is inderdaad een kans dat ze er niet goed op reageert, maar in dat geval was er zeer waarschijnlijk op dit moment sowieso geen manier om de vriendschap stand te laten houden terwijl je wel oprecht naar elkaar bent.
pi_209709333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt er wel degelijk iets mee: aan je vriendin laten zien en aan haar overlaten hoe ze het interpreteert.
Wat een goed advies ^O^ Op deze manier kan je vriendin zelf bedenken wat ze met de situatie wil
pi_209709466
Alles wat je aandacht geeft dat groeit. Gewoon negeren, en verder contact houden met je vriendin zoals je altijd deed.

Je eigen man kan ook altijd nog een keer wat tegen die vent zeggen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 30 juni 2023 @ 19:59:26 #92
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_209709492
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Nobu het volgende:
Neem gewoon afstand van allebei joh, ze kiest zelf ook om in die shitshow te blijven zitten.
Exact mijn gedachte ook. Het gaat hier niet om een vriendschap van jaren. Bovendien is die 'vriendschap' nu al scheef want als het puntje bij paaltje komt houdt ze, wat haar motivatie ook is, hem altijd de hand boven het hoofd.

TS, het is allemaal gedoe, je hebt hier niet om gevraagd en eigenlijk houdt het je nu al teveel bezig op een negatieve manier.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_209709668
quote:

[..]
Voordeel is dan ook dat je gelijk kan zien wat voor een vriendin het is/zal zijn. Al hoef je het niet gelijk te laten zien omdat je daarmee duidelijk insinueert wat je hier aangeeft te vermoeden. Je kan het misschien beter eerst en passant laten blijken en als ze zelf meer wil weten, kan je het laten zien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209709909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 19:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ik vind het woord bonuskind juist dom en cringe, maar ieder z'n ding.
Cringe, is dat net zoiets als awkward?
Die woorden klinken namelijk nog 1000x achterlijker dan bonuskind.
pi_209710287
quote:

[..]
Ja, dat was wat ik later ook zei. Dus kenbaar maken / laten zien.
pi_209718860
-nee-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2023 17:25:50 ]
pi_209719044
Ik heb ook appcontact met de partners van mijn twee beste vrienden. Omdat ik, mijn vrienden, en hopelijk ook die twee vrouwen het waardevol achten dat ik ze niet alleen ken als 'de vriendinnen van', maar als eigen en unieke individuen.

Met de een heb ik het de laatste tijd over hun aanstaande verbouwing (haar vriend heeft twee linker handen) en met de ander deel ik voornamelijk schattige kitten fotos en filmpjes. Maar ja, ik let er wel goed op dat wat ik zeg geenszins als ongepast of flirterig beschouwd kan worden. En we doen ook regelmatig dingen samen, maar wel altijd met hun partners / mijn vrienden er bij. Bovendien is het erg handig bij het kiezen van cadeaus voor mijn vrienden.

Maar zoals OP het beschrijft, ja daar zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen. En dus afstand bewaren en zo'n gesprek compleet dood laten bloeden. Ik denk dat ik het, in OP's schoenen, ook ter sprake zou brengen bij die vriendin. Oa door de voorgeschiedenis van het vreemdgaan. Maar zeker niet contact met haar afhouden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_209719046
-weg wegens quote maar moest wel even lachen :@ -

[ Bericht 73% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2023 17:26:56 ]
pi_209719058
-knip-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2023 17:27:18 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_209727994
Contact met partners van vrienden is op zichzelf niet raar.
Maar normaal gesproken is dat gewoon openlijk.

Iemand die stiekem wil doen zou aan mij een hele slechte hebben, want ik zou gewoon irl met de partner erbij het gesprek voortzetten. Aangezien het wat mij betreft gewoon normaal contact is.

Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat een partner van een vriendin rare bedoelingen had en is dat dus ook nooit een probleem geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')