Ik heb laatst de verjaardag van mijn dochter gevierd en op de uitnodigingskaart stond mijn nummer vermeld. Ik vermoed dat hij er op die manier achter is gekomen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:23 schreef Centenbak het volgende:
Ik moest opzoeken wat bonuskind is, maar is dat niet hetzelfde als stiefkind?
Ah oke. Dacht misschien via de vrouw zelf. Dat had het weer anders gemaakt. Maar verder zou je hem gewoon kunnen negeren en ergens anders dan bij hun thuis kunnen afspreken, mits je de vriendschap waardevol vindt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik heb laatst de verjaardag van mijn dochter gevierd en op de uitnodigingskaart stond mijn nummer vermeld. Ik vermoed dat hij er op die manier achter is gekomen.
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Klopt
Normaal zeg ik stiefkind, maar ben even overgestapt naar bonuskind, omdat mensen hier het woord stiefkind negatief vinden
Dit inderdaad. Je hoeft geen afstand van haar te nemen - Sterker nog, zo te horen heeft ze echt een vriendin nodig en vanuit jouw kant is het ook onnodig om haar te negeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
Dit vind ik ook een hele goede! Zo pak jij het superneutraal aan zonder enige bijbedoelingen en weet hij al snel dat hij moet ophouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Of zeg oh ik voeg X even toe aan het gesprek, gezellig?
Nou ja, dat gebeurt bijna overal wel hoor - Ik hoor in de omgeving ook vaker de term bonuskind dan stiefkind. Lijkt de nieuwe norm te zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef Leandra het volgende:
En noem je stiefdochter gewoon stiefdochter, haar "bonuskind" noemen omdat men hier de term stiefkind negatief zou vinden is vrij bizar.
Ja, maar stiefkind is blijkbaar niet zo woke.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:23 schreef Centenbak het volgende:
Ik moest opzoeken wat bonuskind is, maar is dat niet hetzelfde als stiefkind?
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik heb laatst de verjaardag van mijn dochter gevierd en op de uitnodigingskaart stond mijn nummer vermeld. Ik vermoed dat hij er op die manier achter is gekomen.
Mwah, dat ligt er nogal aan hoe je tegenover dat kind staat, maar zelfs als het wel positief is, is het niet raar je stiefkind gewoon stiefkind te noemenen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:45 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt bijna overal wel hoor - Ik hoor in de omgeving ook vaker de term bonuskind dan stiefkind. Lijkt de nieuwe norm te zijn.
Of je noemt haar gewoon je dochter, waarom zou je het onderscheid met je biologische kinderen überhaupt moeten benadrukken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef Leandra het volgende:
En noem je stiefdochter gewoon stiefdochter, haar "bonuskind" noemen omdat men hier de term stiefkind negatief zou vinden is vrij bizar.
Omdat dat simpelweg wel een verschil is. Hoe goed je ook op kunt schieten met je stiefkinderen en hoe lang ze ook al onderdeel zijn van je huishouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Of je noemt haar gewoon je dochter, waarom zou je het onderscheid met je biologische kinderen überhaupt moeten benadrukken?
Als je dat niet zo voelt dan moet je dat niet doen, zeker niet om op een forum maar wat positiever over te komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Of je noemt haar gewoon je dochter, waarom zou je het onderscheid met je biologische kinderen überhaupt moeten benadrukken?
Er zijn verschillende vormen van ouderschap: biologisch, juridisch en sociaal. Die hoeven niet allemaal in overeenstemming te zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat dat simpelweg wel een verschil is. Hoe goed je ook op kunt schieten met je stiefkinderen en hoe lang ze ook al onderdeel zijn van je huishouden.
Ja, wettelijk is dat zo. Maar in de praktijk is je eigen kind wel wat anders dan het kind van een partner.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vormen van ouderschap: biologisch, juridisch en sociaal. Die hoeven niet allemaal in overeenstemming te zijn.
Als je gewoon een ouder-kindrelatie hebt, noem het dan ook gewoon je kind.
~edit maar dit is echt hartstikke offtopic
Mee eens - Noem het gewoon je dochter op dit forum, zeker in een topic waar het toch niets uitmaakt. Maar de discussie derailed nogal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat niet zo voelt dan moet je dat niet doen, zeker niet om op een forum maar wat positiever over te komen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Ze wil stiekem wel meer weten van die lans waar al menig griet mee geplezierd is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Ach welnee, inmiddels al een poos een heel gebruikelijke term. In mijn omgeving iig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.
Nouja creepy. Je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Vooralsnog verberg je niks en hoef je imo ook niet terughoudend te zijn richting die vriendin. Eén app en een vriendenverzoek is nog onschuldig, en als je het nu afkapt hoef je ook nergens "melding van te maken" bij die vriendin. Er is niets geks gebeurd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.
Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.
Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.
Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Daarom absoluut wel vertellen (je kan het luchtig brengen, maak er geen onnodig diep gesprek van). Last van je schouders af. Er is niets gebeurd, maar het 'geheim' houden voelt sowieso niet goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.
Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.
Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.
Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Je kunt het haar wel melden, maar op een luchtige manier. Ook meteen een boodschap naar hem. Iets als "ik kreeg nog een appje van je man over dit, maar ik regel die dingen gewoon met jou, hoor."quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Gezien zijn reputatie en verleden, zou dat zomaar kunnen.quote:
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Op hem niet meer reageren, misschien zelfs blokkeren als de vriendschap met je vriendin je veel waard is
Dat functionele verkeer vind ik dan nog meer iets voor de moeder eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".
Ik ben benieuwd naar de update van volgende weekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.
Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.
Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
Dat wel. Weet zo gauw even geen ander woord dan creepy, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja creepy. Je kan het altijd proberen.
Mwaah, hangt er vanaf hoe betrokken de kerel is bij de kinderen. Ik als vader inclusief "papa dag" heb ook zat functioneel contact met moeders.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat functionele verkeer vind ik dan nog meer iets voor de moeder eigenlijk.
Blokkeren is ook zo wat. Eerst maar eens negeren. En als meneer dan vasthoudend blijkt dan weet je ook meteen dat zijn intenties niet zuiver zijn. En dán is het luchtige er ook meteen van af, maar dat is dan zijn schuld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.
Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.
Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
Dat is inderdaad anders. Ik heb ook nummers van andere vaders. Daar hebben we sporadisch functioneel contact mee. Mijn man heeft nummers van twee vriendinnen van mij. Had hij nodig om een verassing voor mij te regelen voor mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mwaah, hangt er vanaf hoe betrokken de kerel is bij de kinderen. Ik als vader inclusief "papa dag" heb ook zat functioneel contact met moeders.
Ik heb echter nog nooit contact gezocht op basis van een nummer op een kaartje maar altijd op basis van een nummer uitruil met het oog op functioneel contact en ik app ook niet voor de gezelligheid.
Ja, dat is gewoon verdacht. Zeker als daar geen langduriger contact aan voorafging waarin je iets informeels hebt op kunnen bouwen. Als 'ie ineens frivool begint te doen omdat je vriendinnen bent met zijn vriendin is dat gewoon raar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Dat is inderdaad anders. Ik heb ook nummers van andere vaders. Daar hebben we sporadisch functioneel contact mee. Mijn man heeft nummers van twee vriendinnen van mij. Had hij nodig om een verassing voor mij te regelen voor mijn verjaardag.
Deze man appt mij over andere dingen. Over sport (ik ga naar dezelfde sportschool) en over koetjes en kalfjes.
O, dat voelt ook al niet prettig, dat hij naar dezelfde sportschool gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:16 schreef CaVaBien het volgende:
Topicstarter
Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mwaah, hangt er vanaf hoe betrokken de kerel is bij de kinderen. Ik als vader inclusief "papa dag" heb ook zat functioneel contact met moeders.
Ik heb echter nog nooit contact gezocht op basis van een nummer op een kaartje maar altijd op basis van een nummer uitruil met het oog op functioneel contact en ik app ook niet voor de gezelligheid.
Ik zou het wel eerlijk tegen je vriendin zeggen, ik vind het sneu dat zij alle mensen om haar heen verliest door haar man. Omdat ze afstand nemen vanwege hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Zelfde sportschool.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Dat is inderdaad anders. Ik heb ook nummers van andere vaders. Daar hebben we sporadisch functioneel contact mee. Mijn man heeft nummers van twee vriendinnen van mij. Had hij nodig om een verassing voor mij te regelen voor mijn verjaardag.
Deze man appt mij over andere dingen. Over sport (ik ga naar dezelfde sportschool) en over koetjes en kalfjes.
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool, dus het is gelukkig niet dat we elkaar steeds tegenkomen daar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat voelt ook al niet prettig, dat hij naar dezelfde sportschool gaat.
Ik zou het echt zo luchtig mogelijk wel bij je vriendin neerleggen met duidelijk de boodschap dat jij niet geinteresseerd bent in hem, maar in haar als vriendin. En hem dat ook duidelijk maken. Blokkeren is wat veel, maar negeren, en als je daar niet onderuit kan, kort en afstandelijk reageren.
Dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:15 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat je je vriendin laat stikken, zij kan nu wel een oprechte vriendin gebruiken .
Waar hij ongetwijfeld ook allemaal leuke appvriendinnetjes rond zal hebben lopen. Oh dit soort type mannen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:46 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool
Heb je van je vriendin zelf gehoord over zijn vreemdgaan? Heeft ze daar met je over gepraat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:46 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool, dus het is gelukkig niet dat we elkaar steeds tegenkomen daar.
Ik heb haar geappt dat ze maandag wel even langs kan komen voor kopje koffie, nadat de kindjes naar school zijn. Ik ga mij denk ik beter voelen als ik dit gewoon eerlijk kan vertellen aan haar.
Er is niets concreets, maar het is mij eigenlijk al wel duidelijk wat die man van plan was. Hij vroeg ook of ik nog sport bij die sportschool en toen ik ja zei, vroeg hij op welke dagen ik dan ga, want hij ziet me daar nooit
Ik heb eigenlijk een vaste dag, maar ik heb maar gezegd dat dat elke week verschilt. En toen vroeg hij welke dag ik deze week ga en daar heb ik niet meer op gereageerd.
Ja zij heeft dat zelf verteld aan mij. En ik weet hoeveel pijn het haar heeft gedaan en hoe moeilijk ze het ermee heeft (nog steeds).quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je van je vriendin zelf gehoord over zijn vreemdgaan? Heeft ze daar met je over gepraat?
Als dat zo is, is dit eigenlijk juist een heel gemakkelijk gesprek. Jij kunt gewoon eerlijk zijn en zeggen dat de vriendschap met haar belangrijk voor je is en dat je daarom hier niet geheimzinnig over wil doen: hij zocht contact met je en jij wil dat niet.
Ik vind het heel raar en apart dat hij het bij mij probeert, een goede vriendin van zijn vrouw. Hoeveel risico neem je dan. De kans is zo groot dat ik het vertel aan zijn vrouw. Alsof het hem niet boeit als zijn vrouw erachter komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef Sharuun01 het volgende:
het is niet alleen dat eerlijkheid het langste duurt maar het is ook het beste dat het van jou komt.
Je wil je vriendschap met haar niet verliezen omdat haar man denkt dat hij met jou kan gaan aanpappen.
Daarom kan je beter aan haar vertellen hoe het zit, geheimen zoals dit maken vriendschappen kapot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar en apart dat hij het bij mij probeert, een goede vriendin van zijn vrouw. Hoeveel risico neem je dan. De kans is zo groot dat ik het vertel aan zijn vrouw. Alsof het hem niet boeit als zijn vrouw erachter komt.
Denk eerlijk ook dat het hem niet boeit, hij is al meerdere keren vreemd gegaan en zijn vrouw is er ook al meerdere keren achtergekomen, maar toch blijft ze bij hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar en apart dat hij het bij mij probeert, een goede vriendin van zijn vrouw. Hoeveel risico neem je dan. De kans is zo groot dat ik het vertel aan zijn vrouw. Alsof het hem niet boeit als zijn vrouw erachter komt.
Daarnaast kent hij ook mijn man, al zijn ze verder niet bevriend. En zitten onze kinderen op dezelfde school![]()
Misschien moet het eerst een tijdje bezinken, maar dan realiseert ze zich wel dat ze jou wel kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja zij heeft dat zelf verteld aan mij. En ik weet hoeveel pijn het haar heeft gedaan en hoe moeilijk ze het ermee heeft (nog steeds).
Daarom wil ik er eigenlijk liever niet over praten, maar eerlijkheid duurt het langst. Ik zou het zelf denk ik ook waarderen en willen weten als mijn man zoiets zou doen.
Oh, dat zou ik mijn vriendin zonder blikken of blozen melden. Wat een sukkel, die kerel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:16 schreef CaVaBien het volgende:
Lijkt me verstandig, gewoon eerlijk en duidelijk zijn tegen haar, eventueel zeggen dat je hem niet blokkeert maar zijn berichten wel gaat negeren (geluid voor zijn appjes ook uitzetten).quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:46 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik ben hem tot nu toe 1x tegengekomen op de sportschool, dus het is gelukkig niet dat we elkaar steeds tegenkomen daar.
Ik heb haar geappt dat ze maandag wel even langs kan komen voor kopje koffie, nadat de kindjes naar school zijn. Ik ga mij denk ik beter voelen als ik dit gewoon eerlijk kan vertellen aan haar.
Er is niets concreets, maar het is mij eigenlijk al wel duidelijk wat die man van plan was. Hij vroeg ook of ik nog sport bij die sportschool en toen ik ja zei, vroeg hij op welke dagen ik dan ga, want hij ziet me daar nooit
Ik heb eigenlijk een vaste dag, maar ik heb maar gezegd dat dat elke week verschilt. En toen vroeg hij welke dag ik deze week ga en daar heb ik niet meer op gereageerd.
Dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je van je vriendin zelf gehoord over zijn vreemdgaan? Heeft ze daar met je over gepraat?
Als dat zo is, is dit eigenlijk juist een heel gemakkelijk gesprek. Jij kunt gewoon eerlijk zijn en zeggen dat de vriendschap met haar belangrijk voor je is en dat je daarom hier niet geheimzinnig over wil doen: hij zocht contact met je en jij wil dat niet.
De intentie lijkt me wel duidelijk. Maar er is niks gebeurd en het is ook niet echt ongewenst contact.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:17 schreef Nagelslak het volgende:
Zou het niet al te groot maken want wat heeft hij feitelijk gezien fout gedaan?
Mwah, het lijkt me duidelijk dat TS het wel ongewenst vindt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
De intentie lijkt me wel duidelijk. Maar er is niks gebeurd en het is ook niet echt ongewenst contact.
Ze vindt het ongemakkelijk richting die vriendin. Tenminste, dat haal ik er vooral uit. Ze kan 'm ook gewoon even appen dat ze dit niet op prijs stelt of hem desnoods blokkeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me duidelijk dat TS het wel ongewenst vindt.
Ik heb niet het idee dat TS het wel prima zou vinden als het een willekeurige andere vader van een schoolgenoot van haar kind was.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze vindt het ongemakkelijk richting die vriendin. Tenminste, dat haal ik er vooral uit. Ze kan 'm ook gewoon even appen dat ze dit niet op prijs stelt of hem desnoods blokkeren.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vreemdganger is wil hij meteen van alle vrouwen waar hij vriendschappelijk naar appt meer? Dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:Cavabien: Ik zou gewoon open kaart spelen tegen je vriendin. Door het in de doofpot te houden maak je het jouw probleem en dat is het niet.
Daarbij, je kent zijn verleden en nogmaals, zo'n kerel doet zoiets nooit zonder einddoel.
Dat is gewoon een ijzeren natuurwet.
Als ze je niet meer wilt zien of er komt gezeik en drama lekker tussen die twee laten waar het hoort.
Daar hoef jij niet mee te zitten. Dan maar een vriendin minder.
Er is inderdaad niets concreets, dus je kunt er niks mee vind ik. Behalve als het heel duidelijk wordt, dan meteen naae haar doorspelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:46 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Oh, hij appt gewoon voor de gezellig met haar met de vraag wanneer ze naar de sportschool gaat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vreemdganger is wil hij meteen van alle vrouwen waar hij vriendschappelijk naar appt meer? Dat weet ik niet hoor.
Maar als het niet fijn voelt, gewoon aangeven aan hem lijkt mij?
Toen ik die reactie plaatste wist ik dat nog niet (stond niet in haar 1e bericht). Dat is twijfelachtig, maar ik vind het niet heel concreet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij appt gewoon voor de gezellig met haar met de vraag wanneer ze naar de sportschool gaat?
Waarom? Het is een vriendin van zijn vrouw.
Ben je nou niet dingen aan het verzinnen? Of is die vriendin lelijker dan jij?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Geile kerels steken geen tijd en energie in vrouwen waar ze niks mee van plan zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vreemdganger is wil hij meteen van alle vrouwen waar hij vriendschappelijk naar appt meer? Dat weet ik niet hoor.
Maar als het niet fijn voelt, gewoon aangeven aan hem lijkt mij?
Ik vind het woord bonuskind juist dom en cringe, maar ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Klopt
Normaal zeg ik stiefkind, maar ben even overgestapt naar bonuskind, omdat mensen hier het woord stiefkind negatief vinden
Je kunt er wel degelijk iets mee: aan je vriendin laten zien en aan haar overlaten hoe ze het interpreteert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:04 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Er is inderdaad niets concreets, dus je kunt er niks mee vind ik. Behalve als het heel duidelijk wordt, dan meteen naae haar doorspelen.
Wat een goed adviesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt er wel degelijk iets mee: aan je vriendin laten zien en aan haar overlaten hoe ze het interpreteert.
Exact mijn gedachte ook. Het gaat hier niet om een vriendschap van jaren. Bovendien is die 'vriendschap' nu al scheef want als het puntje bij paaltje komt houdt ze, wat haar motivatie ook is, hem altijd de hand boven het hoofd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Nobu het volgende:
Neem gewoon afstand van allebei joh, ze kiest zelf ook om in die shitshow te blijven zitten.
Voordeel is dan ook dat je gelijk kan zien wat voor een vriendin het is/zal zijn. Al hoef je het niet gelijk te laten zien omdat je daarmee duidelijk insinueert wat je hier aangeeft te vermoeden. Je kan het misschien beter eerst en passant laten blijken en als ze zelf meer wil weten, kan je het laten zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt er wel degelijk iets mee: aan je vriendin laten zien en aan haar overlaten hoe ze het interpreteert.
Cringe, is dat net zoiets als awkward?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het woord bonuskind juist dom en cringe, maar ieder z'n ding.
Ja, dat was wat ik later ook zei. Dus kenbaar maken / laten zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |