abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:59:18 #26
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_209701313
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je dat niet zo voelt dan moet je dat niet doen, zeker niet om op een forum maar wat positiever over te komen.
Mee eens - Noem het gewoon je dochter op dit forum, zeker in een topic waar het toch niets uitmaakt. Maar de discussie derailed nogal. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_209701334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
Dit dus.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_209701361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
Ze wil stiekem wel meer weten van die lans waar al menig griet mee geplezierd is.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:06:43 #29
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_209701401
Wat een vieze vent heeft dat wijf dan, tijd om zijn pik eraf te hakken.

Wat een smerige hond zeg. Arme vriendin.
pi_209701407
Jij bent wel van de smoesjes hea, zowel tegen kleine kinderen (zoals ook bleek uit een ander topic) als nu ook tegen een vriendin. Als je niet eerlijk kunt zijn of durft te zijn, wat verwacht je dan te kunnen doen met de tips die je hier krijgt?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:15:10 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209701517
Jammer dat je je vriendin laat stikken, zij kan nu wel een oprechte vriendin gebruiken .

[ Bericht 1% gewijzigd door Puzzie op 30-06-2023 10:49:05 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209701645
Snap het probleem niet, ben je verplicht om op zijn appjes te antwoorden? Nee, dus wat boeit het. Stuur als dat echt nodig is een vriendelijk maar kort bericht terug. Vooral zelf geen nieuwe gespreksonderwerpen aandragen in de app. Zo verwaterd dat contact vanzelf. Mocht hij ineens vervelend worden in de app dan geef je simpel aan dat je daar geen behoefte aan hebt.

Wat die vriendin bij die sneue gast doet is een ander verhaal, ze zou daar allang weg moeten zijn.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:24:16 #33
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209701659
Ik begrijp het niet. Waarom voel je de behoefte om afstand te nemen van die vriendin? De logica ontgaat me.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:27:05 #34
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209701705
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:29:35 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209701743
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.
Ach welnee, inmiddels al een poos een heel gebruikelijke term. In mijn omgeving iig.

pi_209701781
Doorgeven aan zijn vrouw.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_209701792
Je had dat contact direct af moeten kappen, maar vandaag is ook een goed moment. Zeggen dat je geen contact wilt via de telefoon, klaar. En ik zou zeker dat contact met die vriendin niet laten bekoelen. Dat is de omgekeerde wereld! :o (en ik was gewoon open geweest naar mijn vriendin dat haar man ineens tegen me aan begon te kletsen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209701926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Nouja creepy. Je kan het altijd proberen.
pi_209701966
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.

Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.

Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.

Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
pi_209702041
Man blokkeren en dan verdergaan zoals altijd en die man nooit alleen zien of spreken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:58:23 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209702150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.

Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.

Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.

Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Vooralsnog verberg je niks en hoef je imo ook niet terughoudend te zijn richting die vriendin. Eén app en een vriendenverzoek is nog onschuldig, en als je het nu afkapt hoef je ook nergens "melding van te maken" bij die vriendin. Er is niets geks gebeurd.

Misschien zijn de intenties van die gast ook nog wel ok, maar gegeven zijn track record kun je dat risico denk ik niet nemen.

pi_209702435
quote:

Daarom absoluut wel vertellen (je kan het luchtig brengen, maak er geen onnodig diep gesprek van). Last van je schouders af. Er is niets gebeurd, maar het 'geheim' houden voelt sowieso niet goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:28:30 #43
5428 crew  miss_sly
pi_209702580
quote:

Je kunt het haar wel melden, maar op een luchtige manier. Ook meteen een boodschap naar hem. Iets als "ik kreeg nog een appje van je man over dit, maar ik regel die dingen gewoon met jou, hoor."
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:34:55 #45
5428 crew  miss_sly
pi_209702665
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:32 schreef Geerd het volgende:
Hij wil je keihard neuken _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Gezien zijn reputatie en verleden, zou dat zomaar kunnen.

Zij hem niet, dus dan is het klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209702858
Op hem niet meer reageren, misschien zelfs blokkeren als de vriendschap met je vriendin je veel waard is
pi_209702976
Niet meer reageren en je vriendin de app laten lezen met de melding erbij dat je alles liever via haar regelt.
Je wil immers verkomen dat ze opeens jou naam in zijn telefoon vind en er zelf dingen bij gaat verzinnen, beter dat ze dit van jou hoort
pi_209703034
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Op hem niet meer reageren, misschien zelfs blokkeren als de vriendschap met je vriendin je veel waard is
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.

Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.

Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
pi_209703053
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".
Dat functionele verkeer vind ik dan nog meer iets voor de moeder eigenlijk.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:57:37 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209703057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.

Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.

Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
Ik ben benieuwd naar de update van volgende week :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')