Mee eens - Noem het gewoon je dochter op dit forum, zeker in een topic waar het toch niets uitmaakt. Maar de discussie derailed nogal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat niet zo voelt dan moet je dat niet doen, zeker niet om op een forum maar wat positiever over te komen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
Ze wil stiekem wel meer weten van die lans waar al menig griet mee geplezierd is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom zou je afstand van haar nemen? Je moet afstand van hem nemen.
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Ach welnee, inmiddels al een poos een heel gebruikelijke term. In mijn omgeving iig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.
Nouja creepy. Je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Vooralsnog verberg je niks en hoef je imo ook niet terughoudend te zijn richting die vriendin. Eén app en een vriendenverzoek is nog onschuldig, en als je het nu afkapt hoef je ook nergens "melding van te maken" bij die vriendin. Er is niets geks gebeurd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.
Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.
Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.
Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Daarom absoluut wel vertellen (je kan het luchtig brengen, maak er geen onnodig diep gesprek van). Last van je schouders af. Er is niets gebeurd, maar het 'geheim' houden voelt sowieso niet goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Bedankt voor de inzichten. Ik besefte nog niet dat ik die vriendin aan het 'straffen' ben voor iets wat haar man doet of van plan was te doen.
Ik nam afstand van haar, omdat ik die man even niet wil tegenkomen en omdat ik geen zin heb in gedoe. En ook omdat ik niet wist of ik haar nou moest vertellen dat haar man mij berichten stuurt of het gewoon zo laten.
Ik heb kortaf gereageerd op haar man. En op zijn laatste bericht niet meer gereageerd. Hij heeft net een vriendschapsverzoek op social media gestuurd, maar die heb ik ook niet geaccepteerd.
Het voelt alsof ik iets aan het verbergen ben voor haar en dat is geen fijn gevoel.
Je kunt het haar wel melden, maar op een luchtige manier. Ook meteen een boodschap naar hem. Iets als "ik kreeg nog een appje van je man over dit, maar ik regel die dingen gewoon met jou, hoor."quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef CaVaBien het volgende:
Gezien zijn reputatie en verleden, zou dat zomaar kunnen.quote:
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Op hem niet meer reageren, misschien zelfs blokkeren als de vriendschap met je vriendin je veel waard is
Dat functionele verkeer vind ik dan nog meer iets voor de moeder eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Als er geen functionele aanleiding is (geweest) zoals "hier zijn de foto's" of "je kind is dit vergeten" is dit soort berichtverkeer ik in deze context verdacht. Direct afkappen. Eén keer netjes reageren en dan niet meer. En als het vaker gebeurt laten vallen in een gesprek in de context "wat bijzonder".
Ik ben benieuwd naar de update van volgende weekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik wil hem inderdaad blokkeren, maar ik vind dat tegelijkertijd ook een beetje awkward, omdat ik daar over de vloer kom en hem dan automatisch ook tegenkom. En hij heeft tot dusver niets 'verkeerds' gezegd, maar toont naar mijn idee iets te veel interesse in mijn leven.
Om die reden heb ik afstand genomen, want hoe leg ik die vriendin dan uit dat ik liever niet bij haar thuis kom zonder te moeten vertellen dat haar man mij 'lastig valt'.
Maar goed, ik ga het luchtig brengen en ik zie wel hoe het gaat. Dan ben ik eerlijk geweest en kunnen we hopelijk de vriendschap voortzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |