Nee, jij reageert respectvol in andermans topics…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:54 schreef Magere-hein2 het volgende:
Dit zijn voor mij belangrijke onderwerpen. Ik scheld. NIemand uit ofzo.
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.quote:
Oké sorry. Niet bewust van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In je topic zet je zelf ook wel wat vage dingen neer die niet bij je verdriet passen.
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 30 juni 2023 01:45 schreef probeer het volgende:
-knip voor geen lange posts te hebben -
Nuja ik heb er voor een groot deel dus niet op gereageerd omdat ik dus bang was dat de discussie dan hier verder zou gaan. Ik begrijp je punt en het was zeker controversieel maar in mijn ogen leek het wel binnen de (buitenste grenzen van) de policy te passen. Misschien JUIST vooral hoe het topic daarna door alle users aangepakt werd om de TS toch wel terecht te wijzen. Het maakte het op die manier een sterk en mooi topic.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Om het ook kort te houden; fair enough, ik snap je punt. Moderatie is niet echt nodig als de users zelf al massaal 'fuck nee, deze discussie gaan we niet doen' stellen.
Huh?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: MUZ / Kabouterdans move over... Nieuwe rage: Elfjesdans
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Fixed hahaquote:
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan dit topic dicht: R&P / Waarom doen mensen aan self harm?
Lijkt meer een dump van de standaard misvattingen rondom psychische ziektebeelden te zijn.
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt toch niet alleen maar ‘gedumpt’, maar ook echt inhoudelijk gereageerd.
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Opruimen mag ook, maar de ts voorspelt niet veel goeds..
Duidelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er zijn al 48 posts gedaan in het topic, dat er felle meningen zijn over dat onderwerp is prima, zolang die een beetje normaal gebracht worden. De OP is na 48 posts niet meer datgene wat nu bezwaarlijk zou kunnen zijn, anders had het topic al dicht moeten zijn.
Dat kan altijd nog, of naar VER verplaatsen. Dat betreffende TS maar 1 stokpaardje heeft en vrijwel elk topic daarheen draait ben ik van op de hoogte, maar ik kan niet het topic sluiten omdát TS, terwijl hij vooralsnog niets in die richting heeft gedraaid, en zelfs andere mensen zegt dat het daar niet over gaat.
No worries, er is niks aan de hand, je stelt gewoon een vraag. Daar is FB óók voor.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Duidelijk. Mss iets te snel getriggerd door de ts.
Done.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Depressie & Angst #174 de "feest"dagen doorkomen
Kan dat feestdagen-deel niet gewoon uit de TT nu er een nieuw deel is geopend?
Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:ArmaniXL hoewel ik je slotje snap (al vind ik dat de policy hierin wel iets genuanceerder zou kunnen zijn)
Armani XL in R&P / Euthanasie bij ondraaglijk psychisch lijden
Je slotpost in combinatie met je ondertitel… beetje cru, niet?
Met daarbij de opmerking dat ik de YouTube niet kan bekijken omdat het een privé video is.
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:39 schreef Modus het volgende:
R&P / Als mensen je hele plee onderschijten...
Dat hier na 1,5u nog niet eens een gastslotje op zit, man man man
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh wacht zelfs een R&P mod heeft al meegepost en toch staat het daar nog gewoon
WAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |