En jij bent al zo'n licht in de duisternisquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ja zeker ff kijken of ik nog helderder ben eind deze maand
Jij leeft op water, lucht en slaap?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat die zooi helemaal niet goed voor je is
Niet stoken,quote:
Goh...quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al verloren op nieuwjaarsnacht.
Dronk hij maar echt helemaal nooit iets.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij lijkt mij erg leuk op feestjes zeg, eigenlijk net zoals hier op het forum dus
Stukje ondervoedingquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij leeft op water, lucht en slaap?
Gelukkig mogen we in juli weer genieten van een krappe twee weken 'zon' en dan hup weer door naar de donkere dagen en dan is het zo weer januariquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik niet, want januari is al kut.
Koud, grillig, geen feestdagen, weer vollop aan de bak, lang wachten tot je weer salaris krijgt, nee, januari is niet leuk.
Je bent niet meer Soberquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:21 schreef Nober het volgende:
Ik moest nog een fles champagne opdrinken eergisteren en gisteren dus dan ben ik al af voor dit soort verzonnen onzin themagezever.
Alcohol nodig hebben om 'gezellig' te zijn...quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij lijkt mij erg leuk op feestjes zeg, eigenlijk net zoals hier op het forum dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |