Als je als leugenaar ontmaskert bent dan ben je toch gewoon schuldig of snap ik het verkeerd? Daar zou je juist geen greintje medelijden mee moeten hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:25 schreef Majoraan het volgende:
...Voor hen die ook belachelijk werden gemaakt of als leugenaar ontmaskert of als aansteller werden weggezet...
Neem aan dat dit juist is voor de mensen die door dit bericht meer verdrietig worden.quote:Eigenlijk voor iedereen die er even minder verdrietig van wordt.
Inderdaad. Als hij het niet heeft gedaan is dit gewoon erg vuil gedrag.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Voor dat meisje hoop ik zo dat Borsato schuldig is.
Ook. Zou het stiekem ook leuk vinden als hij echt een pedo blijkt te zijn. Die vent is iets teveel ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij het niet heeft gedaan is dit gewoon erg vuil gedrag.
Ik zou het niet erg vinden als hij van z’n voetstuk pleurt, maar om het leuk te vinden als hij pedo blijkt te zijn… nou nee.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook. Zou het stiekem ook leuk vinden als hij echt een pedo blijkt te zijn. Die vent is iets teveel ideale schoonzoon.
Zogenaamd ontmaskert als mensen niet naar je wellicht verwarde verhaal luisteren, maar liever letterneuken.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als je als leugenaar ontmaskert bent dan ben je toch gewoon schuldig of snap ik het verkeerd? Daar zou je juist geen greintje medelijden mee moeten hebben.
[..]
Neem aan dat dit juist is voor de mensen die door dit bericht meer verdrietig worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:38 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Zogenaamd ontmaskert als mensen niet naar je wellicht verwarde verhaal luisteren, maar liever letterneuken.
Als je datgene wat je al jaren hoopt te laten verdwijnen en toch steeds meer aan de oppervlakte komt warrig beschrijft.
Als je er uit zelfbehoud lacherig over doet. Als je je onbelangrijke details niet meer goed herinnert.
Bijv. Ik weet het als de dag van gisteren, 16 mei 2001 overkwam mij dit vreselijks. Ik kwam totaal verregent thuis van school en toen.... En dan gaan de factcheckers googelen welk weer het toen was en het was een zonnige zomerse dag. Je bent dus exposed als leugenaar en geeft het op. Bijna iedereen gaat er in mee dat je een troll bent.
Zelf weet je inmiddels dat je die datum noemde omdat het tante Ans haar verjaardagsfeest was, maar je was even vergeten dat ze het een dag later vierde.
Jawel, het is een griezel pur sang.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:05 schreef Landslide het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als hij van z’n voetstuk pleurt, maar om het leuk te vinden als hij pedo blijkt te zijn… nou nee.
Hij heeft in ieder nogal een obsessieve drang om mensen te laten denken dat hij zo'n goed mens is. Met zijn mierzoete muziek (vaak gejat van andere artiesten), met wat hij voor Warchild doet en dat hij het heel goed met iedereen kan vinden t/m Ali B en Snoop Dog aan toe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, het is een griezel pur sang.
Hij heeft in ieder nogal een obsessieve drang om mensen te laten denken dat hij zo'n goed mens is. Met zijn mierzoete muziek (vaak gejat van andere artiesten), met wat hij voor Warchild doet en dat hij het heel goed met iedereen kan vinden t/m Ali B en Snoop Dog aan toe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, het is een griezel pur sang.
Seksueel misbruik bij minderjarigen wordt meestal gepleegd door volwassenen die niet pedofiel zijn, maar vooral kicken op de macht die zij hebben op iemand die weerloos is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Pedo is hij sowieso niet.
Jammer dat ik het mijzelf soms moeilijk maak dat ik het altijd maar corrigeer als een zenuw tik.
Ik denk dat we hier met twee werelden van vroeger en nu en een transitie te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Mensen oordelen zo makkelijk.
Over dat issue met Borsato is nog niks zeker, dus aannames dat minderjarige meisjes hem vals willen beschuldigen, zijn dus op zijn minst even kwalijk als a priori aannemen dat Borsato zich vergrijpt aan minderjarige meisjes en het blijkt onterecht.
Daarbovenop zou Marco Borsato die al zo'n 30 jaar landelijke status heeft als BN-er moeten weten hoe groot de consequenties kunnen zijn van zijn acties, ook als er geen kwade en schadelijke bedoelingen achterzitten.
Als je kijkt naar toestanden in Hollywood sinds de veelbesproken #metoo-beweging, komt in ieder geval wel aan het licht hoe vaak het voorkomt dat mensen met een bepaalde status zich menen te permiteren misbruik te kunnen maken van anderen.
Ik ken de details niet exact ik lees een leeftijd wat ouder is dan 13, ofwel geen pedofilie.quote:Op zondag 19 december 2021 17:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder nogal een obsessieve drang om mensen te laten denken dat hij zo'n goed mens is. Met zijn mierzoete muziek (vaak gejat van andere artiesten), met wat hij voor Warchild doet en dat hij het heel goed met iedereen kan vinden t/m Ali B en Snoop Dog aan toe.
Hij komt op mij niet over als oprecht. Ik vind het allemaal erg gelikt en ik krijg er zure oprispingen van.
Bij BNers zoals Anouk ervaar ik dat anders. Anouk staat in de media bekend als een bitch die er niet voor terugdeinst mensen met haar directheid te kwetsen. Frappant genoeg, iedereen waarvan ik vernam dat ze haar ontmoet hebben zonder dat er een camera of wat dan ook bij was, heb ik gehoord dat ze heel sympathiek is.
[..]
Seksueel misbruik bij minderjarigen wordt meestal gepleegd door volwassenen die niet pedofiel zijn, maar vooral kicken op de macht die zij hebben op iemand die weerloos is.
Het vermeende slachtoffer van Borsato was destijds toch 17? Als hij zich werkelijk schuldig heeft gemaakt aan opzettelijk seksueel misbruik, dan vind ik zo'n juist opmerkelijk dat het meisje qua leeftijd praktisch volwassen zou kunnen zijn, maar het toch niet is.
Als Borsato niet schuldig is maar juist slachtoffer van smaad, dan is 17 jaar net zo goed een nogal opmerkelijke leeftijd.
Lijkt me een goed idee. Volgens mij hebben ze dat in Noord Korea ook al.quote:Op maandag 20 december 2021 00:51 schreef BookFreak het volgende:
Ze zouden een wet moeten maken om verdachten verplicht anoniem te houden in de media. Ik zie geen voordelen in om dat kenbaar te maken.
quote:Op zondag 26 december 2021 09:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Volgens mij hebben ze dat in Noord Korea ook al.
Deze volstrekt idiote opmerking verbaast me ook niet met het zwaar toxic man-vrouw beeld wat jij erop nahoudt. Jij bent onderdeel van dit probleem.quote:Op maandag 20 december 2021 00:51 schreef BookFreak het volgende:
Ze zouden een wet moeten maken om verdachten verplicht anoniem te houden in de media. Ik zie geen voordelen in om dat kenbaar te maken.
En waarom is dat een idiote opmerking dan? Waarom zou een verdachte met naam en al bekend moeten worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:48 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Deze volstrekt idiote opmerking verbaast me ook niet met het zwaar toxic man-vrouw beeld wat jij erop nahoudt. Jij bent onderdeel van dit probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |