Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond het best een legitieme vraag waarom al zijn topics zo raar zijn en dat daar iets doorheen druipt wat me jeuk bezorgd. Jammer dat je het weg zet als "gedoe", Danny.
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.
Post stond in R&P / Jezelf redden of je partner?
had 'm verwijderd, maar met het aanpassen van de editreden per ongeluk teruggeplaatst.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:22 schreef Lienekien het volgende:
@:Danny
Wat heb je gewijzigd aan onderstaande post met de toevoeging t.a.v. privacywetgeving? Dit is toch nog precies de post die ik plaatste?
- edit
Omdat het offtopic is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:29 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Waarom vond je het nodig om mijn vraag weg te halen @:Danny
Dat topic is toch niets meer dan een tirade dat alle kinderen klootzakken zijn?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.
1. je reageert inhoudelijk ontopic (dat je jeuk krijgt van iemand zijn topics is dat niet)
2. je reageert niet ontopic.
3. je reageert niet.
1 en 3 zijn OK. 2 not so much. Maar dat gezegd hebbende snap ik wél het gevoel dat je krijgt.
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:42 schreef Gunner het volgende:
R&P / Ik heb een ongelooflijke hekel aan kinderen
Wat is de waarde van dit topic eigenlijk, het is niet meer dan een continue rant over kinderen vooral gebaseerd op aannames en vooroordelen gespekt door de diverse issues die deze TS heeft?
Als je het naar OUD schopt ga je je onderschrift wel eer aandoenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:33 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.
Kan natuurlijk naar OUD maar dan gaat het topic ontploffen.
Even afwachten wat mijn KLB collegae willen.
Do itquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:33 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, vraag me af of R&P geschikt is.
Kan natuurlijk naar OUD maar dan gaat het topic ontploffen.
Even afwachten wat mijn KLB collegae willen.
Hoezo mag dit niet meer volgens de AVG wetgeving? Is dit niet een beetje vergezocht op de policy plausibel te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:45 schreef Hexagon het volgende:
-vermelden naar oude accounts mag niet meer volgens de AVG wetgeving -
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo mag dit niet meer volgens de AVG wetgeving? Is dit niet een beetje vergezocht op de policy plausibel te maken?
https://www.ictrecht.nl/b(...)stal%20een,of%20niet)%20is%20een%20persoonsgegeven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Het heeft helemaal niets met AVG te maken, er wordt nog steeds niet herleid naar een persoon en/of diens adresgegevens en dergelijke.
In hoeverre heeft jouw link te maken met het refereren naar een kloon van iemand? Als dat niet mag omdat dat niet mag van de wet lijkt het mij praktischer om het beleid met klonen te veranderen... Anders blijf je van die trollaccounts krijgen die constant dezelfde topics openen en dan krijg je een vervuild forum.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.ictrecht.nl/b(...)stal%20een,of%20niet)%20is%20een%20persoonsgegeven.
Het hoeft niet rechtstreeks te leiden naar een persoon, zie deze link.
Voor dit soort vragen is dit topic bedoeld.quote:Op zondag 2 april 2023 16:14 schreef eudaemonia het volgende:
waarom worden hier mijn posts weggehaald.
Ja hoor, open maarquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Even over dit topic: R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 64 Op naar de Efteling!
Ik wilde het nieuw leven inblazen maar inmiddels zijn de meeste mensen alweer 35+.
We kunnen de leeftijd omhoog gooien natuurlijk maar van 25-35 is het wel een andere doelgroep en ik kan me voorstellen dat iemand van 25 niet zit te wachten op een meet met mensen van boven de 40.
Is het ok als ik een 35+ topic hier open, of moeten we dan meteen naar het 40+ subforum verhuizen (ik ben nog maar 39, 40+ is superoud, ik ken die mensen daar niet, kortom; eng subforum)
Is idd een heel eng subforum, daar zitten hele enge oudjes zoals @dud0rquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Even over dit topic: R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 64 Op naar de Efteling!
Ik wilde het nieuw leven inblazen maar inmiddels zijn de meeste mensen alweer 35+.
We kunnen de leeftijd omhoog gooien natuurlijk maar van 25-35 is het wel een andere doelgroep en ik kan me voorstellen dat iemand van 25 niet zit te wachten op een meet met mensen van boven de 40.
Is het ok als ik een 35+ topic hier open, of moeten we dan meteen naar het 40+ subforum verhuizen (ik ben nog maar 39, 40+ is superoud, ik ken die mensen daar niet, kortom; eng subforum)
Wel 35 t/m 39 dan anders moet die wegquote:Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef Elvi het volgende:
Dank. Denk ik? Of is dit sarcasme. Niet dat bij jou sarcasme bij me op komt als eigenschap, maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:47 schreef Droopie het volgende:
Ik wou even mijn complimenten aan de modjes geven.
Jullie hanteren regels die jullie niet zelf maken en beoordelen topics en posts die jullie niet zelf schrijven.
Denk dat jullie de waardering zelf ook wel voelen, maar bij deze
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poging drie van TS…
R&P / Verhardt vanwege gebrek aan medelijden en begrip
Zeker geen sarcasme, bij klachten had ik wel een DM gestuurdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank. Denk ik? Of is dit sarcasme. Niet dat bij jou sarcasme bij me op komt als eigenschap, maar je weet maar nooit.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker geen sarcasme, bij klachten had ik wel een DM gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |