Deze post is waardeloos zonder een link.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:19 schreef itchycoo het volgende:
Ik krijg een deja vu gevoel bij dit topic. Was er niet een tijdje terug iemand die dit had en dat bij z'n begeleider had gemeld waarna de hele shitshow begon?
Gevonden: R&P / wel of niet over de grens?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder een link.
Op zijn uitgeprinte Excelsheet ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:50 schreef Golf8 het volgende:
heb je je nou nog afgetrokken op die paar tieten of wat
Ja dat was ik, al zat ik niet met een halve stijve op het toiletquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:20 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Gevonden: R&P / wel of niet over de grens?
Wel een ander verhaal, maar wel vergelijkbaar
hoe is het afgelopen met die slet van een Kimquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat was ik, al zat ik niet met een halve stijve op het toilet
Ben ik nu ook wel benieuwd naar …quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:01 schreef Golf8 het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die slet van een Kim
Nee dat bewaar ik voor straks misschien, ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet en bovenstaande tips zijn nog niet helpendquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:50 schreef Golf8 het volgende:
heb je je nou nog afgetrokken op die paar tieten of wat
nou ja het is wel duidelijk he ze wil flink hard geneutke geneukt geneukt worden en niet zon beetje ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee dat bewaar ik voor straks misschien, ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet en bovenstaande tips zijn nog niet helpend
Gewoon vragen of ze zin heeft om iets te drinken na werkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee dat bewaar ik voor straks misschien, ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet en bovenstaande tips zijn nog niet helpend
Ze wil jequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Inkijk
Mij collega, leuke vrouw, dat wel, laat mij haar vakantie foto’s zien waarin ze o.a. In bikini te zien is op het strand, en zelfs een foto van haar rug zonder bikini waar ze verbrand is
Ondertussen hangt ze voorover en kon ik via haar openhangende hals naar haar bv en deel van haar tieten kijken
Wat betekend dit allemaal? Ik zit nu met een halve stijve op het toilet
Wil ze wat van mij en wil ik dat ook?!? Help!!!
Haha ja man klopt, als iemand de TT nog weet of een linkje heeft zou goud zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:19 schreef itchycoo het volgende:
Ik krijg een deja vu gevoel bij dit topic. Was er niet een tijdje terug iemand die dit had en dat bij z'n begeleider had gemeld waarna de hele shitshow begon?
Lees je eens in, het zal je verbazenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja man klopt, als iemand de TT nog weet of een linkje heeft zou goud zijn.
Oh shit ik zie nu pas dat de link er al stond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Lees je eens in, het zal je verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |