Ik heb gelukkig geen kinderen en aangezien ik homo ben is de kans dat ik er per ongeluk eentje krijg gelukkig nihil.
Maar ik heb dus echt zo een godsgloeiende hekel aan kinderen he

Ten eerste maken ze veel te veel lawaai. Van die hoge piepstemmetjes die door merg en been gaan. ' MAMAAAA !!! IK WIL OP DE
IPAD !!!' Daar krijgt toch iedereen spontaan een rolberoerte van?

Ik ken zelfs iemand die permanente gehoorbeschadiging heeft gekregen van zo'n duivels kindermormel. Tinnitus. Daar is ook geen medicijn of iets tegen. Zodra je tinnitus hebt, hoor je de rest van je leven duivels gekrijs in je oor en dat krijg je er niet meer uit.; Ik word nog liever met kernbommen gebombardeerd door Poetin zeg

Ten tweede lusten ze niks. Je hoort een kind een gebalanceerd dieet aan te bieden met voldoende groenten en fruit. Nou ho maar hoor, want zodra er spruitjes op tafel staan gaan ze alweer krijsen hoor. NEE IK WIL KIPNUGGETS ! Dikke doei. Een trechter in hun bek kunnen ze krijgen en daar gaan de halfuur lang doorgekookte spruiten zonder zout in. Aanstellerij de hele tijd

Wie kan hier nou mee omgaan?
Ten derde willen ze continu op de
iPad tegenwoordig. Nou van mij krijgen ze geen
iPad hoor, ze krijgen misschien als ze heel erg braaf zijn een boek. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet lezen want op school leren ze niks meer

Nummer 4: je mag ze niet eens meer een corrigerende tik geven. En nee, erachteraan rennen en met de broekriem ervan langs geven is niet een corrigerende tik dat is gewoon kindermishandeling dat is natuurlijk altijd fout. Maar als ze met hun fikken aan de gloeiend hete openhaard zitten mag je ze ook al geen draai om de oren meer geven want dan komt de kinderbescherming ze natuurlijk halen. Nou ja ik zou zeggen je mag dat mormel houden

Ik snap echt niet wat mensen met kinderen hebben en wat voor plezier ze er in godsnaam nog aan beleven. Misschien dat iemand me het kan uitleggen maar het lijkt me echt letterlijk erger dan eeuwig branden in de hel om een kind op te voeden. Wat vinden jullie van kinderen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)