abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207931137
Ik heb gelukkig geen kinderen en aangezien ik homo ben is de kans dat ik er per ongeluk eentje krijg gelukkig nihil.

Maar ik heb dus echt zo een godsgloeiende hekel aan kinderen he :r

Ten eerste maken ze veel te veel lawaai. Van die hoge piepstemmetjes die door merg en been gaan. ' MAMAAAA !!! IK WIL OP DE IPAD !!!' Daar krijgt toch iedereen spontaan een rolberoerte van? :r

Ik ken zelfs iemand die permanente gehoorbeschadiging heeft gekregen van zo'n duivels kindermormel. Tinnitus. Daar is ook geen medicijn of iets tegen. Zodra je tinnitus hebt, hoor je de rest van je leven duivels gekrijs in je oor en dat krijg je er niet meer uit.; Ik word nog liever met kernbommen gebombardeerd door Poetin zeg :r

Ten tweede lusten ze niks. Je hoort een kind een gebalanceerd dieet aan te bieden met voldoende groenten en fruit. Nou ho maar hoor, want zodra er spruitjes op tafel staan gaan ze alweer krijsen hoor. NEE IK WIL KIPNUGGETS ! Dikke doei. Een trechter in hun bek kunnen ze krijgen en daar gaan de halfuur lang doorgekookte spruiten zonder zout in. Aanstellerij de hele tijd :r Wie kan hier nou mee omgaan?

Ten derde willen ze continu op de iPad tegenwoordig. Nou van mij krijgen ze geen iPad hoor, ze krijgen misschien als ze heel erg braaf zijn een boek. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet lezen want op school leren ze niks meer :')

Nummer 4: je mag ze niet eens meer een corrigerende tik geven. En nee, erachteraan rennen en met de broekriem ervan langs geven is niet een corrigerende tik dat is gewoon kindermishandeling dat is natuurlijk altijd fout. Maar als ze met hun fikken aan de gloeiend hete openhaard zitten mag je ze ook al geen draai om de oren meer geven want dan komt de kinderbescherming ze natuurlijk halen. Nou ja ik zou zeggen je mag dat mormel houden :W

Ik snap echt niet wat mensen met kinderen hebben en wat voor plezier ze er in godsnaam nog aan beleven. Misschien dat iemand me het kan uitleggen maar het lijkt me echt letterlijk erger dan eeuwig branden in de hel om een kind op te voeden. Wat vinden jullie van kinderen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 februari 2023 @ 05:07:29 #2
367000 roos94
pi_207931186
Hoe heb jij hier last van. Miss in dr supermarkt maar dat is een paar minuten

[ Bericht 11% gewijzigd door Danny op 10-02-2023 09:05:43 (onnodige toevoeging verwijderd) ]
pi_207931193
Ik heb er vier en herken bijzonder weinig van wat je allemaal opschrijft.
pi_207931301
Ik heb twee eigen kinderen, en natuurlijk zijn het niet altijd lieverdjes. Daarnaast "heb" ik zo'n 150 kinderen die ik les geef - VMBO. En ook die zijn echt niet altijd lief. Maar wat TS hierboven beschrijft slaat als een tang op een varken :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Danny op 10-02-2023 09:06:06 ]
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:09:54 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207931513
Dat kan je zo hebben he.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:14:57 #6
37248 BertV
Klei indiaan
pi_207931551
Ich liebe Kinder Groß und Klein.
Doch es müssen meine sein.

vrij naar Dhr Lindemann
Handgemaakt
pi_207931555
Ben je ook kind geweest TS?
pi_207931567
Mee eens. Daarom hebben wij ook geen kinderen. Ik zie het bij al onze vrienden om ons heen wat voor gezeik er is en hoe gebonden ze zijn. Sommige kinderen zijn echt nazaten van de duivel
pi_207931586
Ik geloof niet dat kinderen vervelend worden geboren. Er zal altijd een reden zijn waarom ze vervelend doen.
pi_207931742
Waarom heb je deze niet in Klaagbaak geopend :?
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:45:29 #11
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207931796
Komt TS dit soort kids tegen dan

"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207931859
In Ierland krijgen kinderen toch alleen aardappelen?
pi_207931865
Je eerste punt met piepstemmetjes. Tja, dat is bij ons alleen bij de jongste. Die kan alleen nog niet zo veel zeggen aangezien ze net 1 is geworden en dit gilt alleen als ze pijn of honger heeft. De oudste van drie schreeuwt ook wel eens, maar niet per se dat je pijn in je oren krijgt.

Punt 2 ben je grotendeels zelf bij. Zodra ze vier maanden zijn hebben ze bij ons gepureerde groente gekregen ipv alleen geprakte banaan. Niet te hachelen als je het mij vraagt, maar het resultaat is dat onze kinderen eigenlijk alles opeten wat we ze voorschotelen, even los van erg gekruid eten.

Punt 3, we hebben geen iPad, maar je zou het kunnen doortrekken naar tv kijken. Daar hebben we simpele afspraken over gemaakt en dat heeft een periode nodig om geaccepteerd te krijgen, maar dat heet nou opvoeden.

Je laatste punt, wat betreft de corrigerende tik. Volgens mij heb je er zelf een paar teveel gehad tegen je hoofd. Uit heel veel topics komt vooral naar voren dat je zelf (emotioneel) nogal verwaarloosd bent in je opvoeding en dat projecteer je op de rest van de wereld.

Een side note nog tot besluit is dat ik wel een pesthekel heb aan kinderen die geen fatsoenlijke opvoeding hebben genoten en ouders die hun kinderen als heilige prinsjes en prinsessen behandelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 10-02-2023 09:08:03 ]
pi_207931931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof niet dat kinderen vervelend worden geboren. Er zal altijd een reden zijn waarom ze vervelend doen.
Dus Adolf Hitler heeft een slechte jeugd gehad?
pi_207931944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Hitler was een kind toen hij aan de macht kwam?
pi_207932110
mee eens.
  Admin vrijdag 10 februari 2023 @ 09:11:37 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207932112
opgeschoond. persoonlijke aanvallen en dergelijke mogen achterwege blijven
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207932446
De enige die ik zie jengelen om (denkbeeldige) problemen ben jij, niet de denkbeeldige kinderen waar je het over hebt. Kinderen zijn weleens niet zo lief, nee, klopt, maar daar ben je als ouder nog altijd zelf bij. Dat je de keuze maakt om geen kinderen te nemen, is natuurlijk helemaal prima, maar ik zie werkelijk niet hoe jij nou last hebt van de punten die je in de OP noemt :?

Ik bedoel, "ze willen continu op de iPad tegenwoordig", je hebt geen kinderen, komt ze niet of nauwelijks tegen, waarom zeg je dit?
pi_207932491
Aan andermans kinderen heb ik een grafhekel en aan mijn eigen kinderen niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:55:01 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207932622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Toevallig wel ja.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_207933577
Meer iets voor klaagbaak zou je denken?

Ik heb ook niks met kinderen, en hoef er zelf dus ook geen een, maar kinderen kunnen ook genoeg schattige momenten hebben.

Als je je er zo aan stoort.. het is vrij makkelijk om ze uit de weg te gaan toch?
pi_207933734
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 05:07 schreef roos94 het volgende:
Hoe heb jij hier last van. Miss in dr supermarkt maar dat is een paar minuten
Ooit in het vliegtuig gezeten met zo een krijsend Satannetje?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207933743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 05:21 schreef Samhain het volgende:
Ik heb er vier en herken bijzonder weinig van wat je allemaal opschrijft.
Lusten ze spruitjes ?
pi_207933754
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je ook kind geweest TS?
Ik ben tegen mijn wil in geboren
pi_207933773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:50 schreef Intint het volgende:
In Ierland krijgen kinderen toch alleen aardappelen?
Als ze braaf zijn ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')