abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203657441
Nee hoor ik maak dr geen end an want dat mag niet.

Maar ik beleef geen enkel plezier aan mijn leven. Wat doe ik nou zoal in een normale werkweek?

Ik heb sowieso altijd moeite met opstaan. Dus nee een ochtendwandeling door de stromende regen (Ierland) zit er niet in, tenzij ik een hele nacht niet geslapen heb wat af en toe voorkomt. Dan wil ik nog wel even een ochtendwandeling maken ja. Meestal word ik net op tijd wakker om 's ochtends in te loggen voor het werk.

Mijn werk zelf , vind ik dat leuk? Nee, het kan een stuk slechter hoor maar leuk als in echt interessant? Nee. Ik vind het wel prima om met de klanten te spreken en de over het algemeen niet superhoge werkdruk helpt ook wel mee. Ik heb het soms wel druk hoor maar meestal kan ik tijdens een werkdag wel even naar de winkel of zo. Maar haal ik echt plezier uit mijn werk waarvan ik zeg van jaaaaa ik heb zin inde maandag? Zin om 's ochtends in te loggen? Nee. Kan ik een andere baan bedenken waarbij ik dat gevoel wel zou hebben ? Ook niet, nee.

Wat doe ik als ik klaar ben met de werkdag? Een beetje piano spelen. Dat vind ik wel leuk ja. Maar na een uurtje spelen ben ik dat ook stront zat. Motiveert dit mij s ochtends om wakker te worden en op te staan? Niet echt nee. In het weekend speel ik ook piano maar ik doe dat dan altijd first thing in the morning zodat ik er weer vanaf ben en dat is dan mijn 'taak' op de weekend dag.

En daarna? Als ik nog puf en energie heb ga ik koken. Vroeger was dat mijn hobby, nou vind ik er weinig meer aan behalve als ik af en toe wat speciaal maak in het weekend of zo. Soms eet ik ook gewoon niks, of af en toe haal ik troep maar niet te vaak want dan word ik dik.

Spreek ik wel eens af met vrienden? Ja hoor. Misschien 1x per week tot 1x per 2 weken zie ik wat vrienden en dan gaan we wat zuipen en blowen. Dat vind ik wel leuk ja maar word ik er écht gelukkig van? Nee.

Wat doe ik op een doordeweekse dag na het eten? Meestal niks meer. Beetje blowen. Wat zou ik anders kunnen doen. Het enige wat ik kan bedenken is naar de sportschool. Nou ik kan je vertellen als ik al geen puf heb om eten te maken dan heb ik echt geen puf om naar de sportschool te gaan. Het enige wat ik doe aan sport is 1x per week tot 1x per twee weken een rondje fietsen van 30 km en dan is het veel. Dat fietsen voelt ook eerder plichtmatig dan dat ik echt denk van nou jottem ik heb zó een zin om te gaan fietsen nou !!

Ga ik wel eens op vakantie? Vroeger wel ja en dat vond ik toen leuk. Mijn laatste single vakantie, naar Wales, vond ik ook niks meer aan vanwege dat corona en single reizen gewoon slecht samen gaat. Het was wel mooi hoor en spijt heb ik niet maar ik vind het nu wel weer best qua vakanties. Ik vind het saai om in mijn eentje te gaan tegenwoordig.

En wat heb ik nog meer in mijn leven? Dat is het eigenlijk wel zo een beetje. Ik vind het saai en ik wou dat het morgen al afgelopen was. Ik wens mijn ergste vijand niet één dag van mijn vreselijke, kwellende leven toe.

Heeft iemand tips om je vrolijker te voelen en hiermee op positieve wijze om te gaan? Ik probeer namelijk een wat positievere kijk op het leven te ontwikkelen :)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203657457
Gaat dit weer over een huis ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_203657464
Tl;dr
Stop met blowen en koop een huis! ^O^
  roze maandag 14 februari 2022 @ 12:10:47 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203657469
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:09 schreef Geerd het volgende:
Gaat dit weer over een huis ?
Nee Ierland
Your beauty never ever scared me.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:11:59 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203657484
Klinkt eigenlijk vrij gemiddeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203657499
Ik ook niet
lol
pi_203657536
Potje vit D kopen
  maandag 14 februari 2022 @ 12:17:17 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203657547
Minder janken op FOK! zou misschien helpen.
pi_203657576
Ket snuiven in eigen Ierse huis. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203657579
Tering, ik lees de OP en ik kom tot de conclusie dat ik er minimaal net zo slecht bij zit als TS.

Maar ik woon gelukkig niet in Ierland :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:19:59 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657586
Zoek een hobby.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:23:08 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203657620
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Tering, ik lees de OP en ik kom tot de conclusie dat ik er minimaal net zo slecht bij zit als TS.

Maar ik woon gelukkig niet in Ierland :D
Ik baal vooral dat ik nooit piano heb leren spelen.

Maar gelukkig heb ik wel een koopwoning.
pi_203657648
Ga in een bandje spelen :)

Vermaak ik me altijd prima mee.
Do what you love, love what you do!
pi_203657651
Lekker oliebollen bakken door het jaar heen? Hobby ervan maken om de allerbeste ter wereld te maken?
pi_203657706
Ik wens mijn ergste vijand niet één dag van mijn vreselijke, kwellende leven toe.

Zoek psychische hulp. Het kan best zijn dat je je leven saai vindt. Ik denk dat veel meer mensen dat hebben. De eeuwige sleur van opstaan, werken, eten, beetje tv kijken en weer naar bed. Maar het wordt pas problematisch als je daar depressief door wordt.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:30:02 #16
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203657733
Stop sowieso met die hard drugs. Blowen is echt voor paupers.
pi_203657734
Ga naar de huisarts en laat je vitamine D voorschrijven.

In de winter worden deze gevoelens versterkt, dus even kijken of vit D al een klein beetje helpt met een stabiele stemming zou het proberen waard zijn. Baat het niet, dan schaadt het niet.
pi_203657763
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar de huisarts en laat je vitamine D voorschrijven.

In de winter worden deze gevoelens versterkt, dus even kijken of vit D al een klein beetje helpt met een stabiele stemming zou het proberen waard zijn. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Voorschrijven? Dat ligt gewoon bij de apotheek. Ik neem nu iedere ochtend een pilletje sinds kort.

Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden maar het kan vast geen kwaad. In Ierland is er nog minder zon dan in NL dus je hebt dan wel vitamine D nodig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203657820
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden
Dat is dan ook niet de bedoeling, noch zou het je streven moeten zijn om achtereenvolgens `dolgelukkig te zijn' Dat is niet realistisch
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203657845
Pauze,Lunch. Tosti's ham kaas. Melk. Uit de wind in het zonnetje is goed te doen hoor, op zo'n maandag.

Tis meestal die koude wind en waterkoud wat zo ellendig voelt, maar uit de wind vol in de lente zon, ik krijg een kleurtje.
pi_203657852
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik baal vooral dat ik nooit piano heb leren spelen.

Maar gelukkig heb ik wel een koopwoning.
Je hebt een koopwoning, wat let je om een piano te bestellen (tweedehands ivm de prijs) en naar je huis te laten brengen en naar binnen te laten takelen? Kan echt wel voor 1000 euro ongeveer dat heb je heus wel liggen als je een koophuis hebt. En pianoles nemen kan tegenwoordig prima online en hoeft niet meer onbetaalbaar te zijn. Als jij het niet meer wil leren misschien iets voor de kids.

Ik had liever een koophuis gehad en geen piano hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef kree het volgende:
Ga in een bandje spelen :)

Vermaak ik me altijd prima mee.
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.

Ik kan alleen wat klassieke en barok stukken.

quote:
4s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef Leonos het volgende:
Tl;dr
Stop met blowen en koop een huis! ^O^
Ik kan vrij veel geld besparen door niet te blowen dat heb ik begin januari gedaan maar ik ga dan gewoon meer zuipen en dan word ik moddervet. En gaat dat bedrag nou echt het verschil maken dat ik ineens wel een huis kan kopen, nee. Dat gaat alsnog jaren duren.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 12:40:43 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203657894
Ik krijg bijna het idee dat dit een act is.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 februari 2022 @ 12:40:52 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203657899
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Je hebt een koopwoning, wat let je om een piano te bestellen (tweedehands ivm de prijs) en naar je huis te laten brengen en naar binnen te laten takelen? Kan echt wel voor 1000 euro ongeveer dat heb je heus wel liggen als je een koophuis hebt. En pianoles nemen kan tegenwoordig prima online en hoeft niet meer onbetaalbaar te zijn. Als jij het niet meer wil leren misschien iets voor de kids.

Ik had liever een koophuis gehad en geen piano hoor.
[..]
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.

[..]
Ik kan vrij veel geld besparen door niet te blowen dat heb ik begin januari gedaan maar ik ga dan gewoon meer zuipen en dan word ik moddervet. En gaat dat bedrag nou echt het verschil maken dat ik ineens wel een huis kan kopen, nee. Dat gaat alsnog jaren duren.
Of je neemt dingen eens niet zo letterlijk.

Als ik lees dat je na een uurtje pianospelen daar weer genoeg van hebt, dan heb je wel mooi een uurtje piano gespeeld. Dus daar beleef je dan wel degelijk plezier aan.
pi_203657920
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome klagen over een koophuis leiden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203657921
Zou bij God niet weten hoe ik jou hierbij zou kunnen helpen. Het is hoe jij het beleeft. Het leven is je eigen beleving. Iedereen filtert wat dat betreft de werkelijkheid naar zijn eigen perceptie. Wat betreft droomt iedereen z'n eigen werkelijkheid (die geen werkelijkheid is, maar eigenlijk een illusie).
Je zou wel eens je eigen beleving grondig kunnen gaan onderzoeken. Misschien is er wel een spiritueel pad ofzo wat je daarbij kan helpen, en vind je zo een doel in je leven. Daar lijkt het wel erg aan te ontbreken als ik je verhaal zo lees.
Eens kijken
pi_203657943
Ga naar het front bij de Krim en vecht tegen de Russen!
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 12:44:44 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_203657962
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome klagen over een koophuis leiden
Dat snap ik wel, maar daarom zeg ik; ik krijg bijna (maar nog niet helemaal) het idee dat dit een act is.
pi_203657963
tldr; misschien eens gaan praten met een professional?
pi_203657970
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Voorschrijven? Dat ligt gewoon bij de apotheek. Ik neem nu iedere ochtend een pilletje sinds kort.

Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden maar het kan vast geen kwaad. In Ierland is er nog minder zon dan in NL dus je hebt dan wel vitamine D nodig.
I know, maar de juiste dosering kan helpen en ik acht mijn huisarts daar beter over te kunnen adviseren dan wat er op de verpakking staat. Als je een sterkere dosering nodig hebt, kan dat recept helpen.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:45:52 #30
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203657980
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef christmastsunami het volgende:
Pauze,Lunch. Tosti's ham kaas. Melk. Uit de wind in het zonnetje is goed te doen hoor, op zo'n maandag.

Tis meestal die koude wind en waterkoud wat zo ellendig voelt, maar uit de wind vol in de lente zon, ik krijg een kleurtje.
Ja heerlijk. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203657994
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
pi_203658003
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
Eens!
pi_203658068
quote:
Inderdaad, sowieso sporten.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:54:41 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658102
quote:
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen. Juist vitamine D is daarin een lastige, omdat je dat van november tot april niet uit zonlicht haalt (op onze plek op de aardbol). En boven een bepaalde leeftijd wordt vitamine D slikken sowieso aangeraden.
pi_203658103
- Zit niet zo te zieken. Stuur gewoon een mail met je gedoe -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 14-02-2022 12:56:45 ]
pi_203658129
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:44 schreef Rolfieo het volgende:
tldr; misschien eens gaan praten met een professional?
Helpt niet.

Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.

Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:57:29 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658131
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
@:yvonne deze vervelende moddereter achtervolgt me in al mijn topics. Als hij het kan gooit ie het dicht en als ie het niet kan dan gaat ie verder lopen pesten en treiteren.

Nee ik ga je niet PB en ik tag je net zolang totdat er wat aan wordt gedaan. En ik gebruik de rapporteerknop.
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.

Of is het nu ook al vast onderdeel van je act dat je moord en brand gaat schreeuwen over onheuse bejegening hieromtrent?
pi_203658135
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen.
Daarom ook doorgaans
pi_203658141
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.

Of is het nu ook al vast onderdeel van je act dat je moord en brand gaat schreeuwen over onheuse bejegening hieromtrent?
Waar bemoei je je mee?
  maandag 14 februari 2022 @ 12:59:11 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658154
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Helpt niet.

Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.

Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.
pi_203658166
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.

Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
pi_203658197
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik had deze verbale diarree nog niet eens gezien, maar ook deze strontvervelende gebruiker loopt me continu in elk topic te treiteren.

@yvonne
pi_203658228
Haha, deze gast :')
pi_203658236
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
Helpt niet.

Soms is er gewoon geen oplossing en heb je pech.
Eens kijken
pi_203658260
TS, wat heb je allemaal geprobeerd om je leven wat leuker te maken? Want als je iets wilt, zul je zelf actie moeten ondernemen. Het komt niet allemaal aanwaaien enzo.
  maandag 14 februari 2022 @ 13:07:00 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658264
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.

Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
Je koestert een illusie zoals veel mensen illusies koesteren. ‘Als ik nou maar dit of dat had/kon doen, dan zou ik wel gelukkig zijn’. Daarmee zet je jezelf enorm klem, vooral als dat bepaalde doel buiten je macht ligt. Het is de kunst om in te zien dat daarin je geluk niet zit.

https://www.bol.com/nl/nl/f/op-naar-geluk/9200000040608153/
pi_203658265
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

[..]

[..]
Onzin toen ik voor het eerst in een band kwam kon ik alleen bladmuziek lezen. Wist niet eens de akkoorden.

Als je de akkoorden kent dan is in een band spelen een stuk makkelijker als klassieke stukken.

Gewoon lokaal bandje zoeken en keertje meedoen. ;)

Als je wat tips en tricks wil met akkoorden en hoe in een bandje dan mag je altijd dm-en
Do what you love, love what you do!
pi_203658269
ik zie geen problemen hoor..
gewoon een stabiel leven.
pi_203658281
quote:
4s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef Leonos het volgende:
Haha, deze gast
Het helpt niet echt om mee te voelen of 'm het beste te gunnen nee, zoals die reageert. Krijg er een beetje het 'kook lekker gaar in je eigen sop' gevoel bij.
Eens kijken
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 13:08:56 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_203658287
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ja, gaat nu alsnog dicht.

Overigens, niemand hoeft weg uit jouw topic alleen maar omdat hij/zij jou niet aan staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')