SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik baal vooral dat ik nooit piano heb leren spelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Tering, ik lees de OP en ik kom tot de conclusie dat ik er minimaal net zo slecht bij zit als TS.
Maar ik woon gelukkig niet in Ierland
Voorschrijven? Dat ligt gewoon bij de apotheek. Ik neem nu iedere ochtend een pilletje sinds kort.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar de huisarts en laat je vitamine D voorschrijven.
In de winter worden deze gevoelens versterkt, dus even kijken of vit D al een klein beetje helpt met een stabiele stemming zou het proberen waard zijn. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Dat is dan ook niet de bedoeling, noch zou het je streven moeten zijn om achtereenvolgens `dolgelukkig te zijn' Dat is niet realistischquote:Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden
Je hebt een koopwoning, wat let je om een piano te bestellen (tweedehands ivm de prijs) en naar je huis te laten brengen en naar binnen te laten takelen? Kan echt wel voor 1000 euro ongeveer dat heb je heus wel liggen als je een koophuis hebt. En pianoles nemen kan tegenwoordig prima online en hoeft niet meer onbetaalbaar te zijn. Als jij het niet meer wil leren misschien iets voor de kids.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik nooit piano heb leren spelen.
Maar gelukkig heb ik wel een koopwoning.
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef kree het volgende:
Ga in een bandje spelen
Vermaak ik me altijd prima mee.
Ik kan vrij veel geld besparen door niet te blowen dat heb ik begin januari gedaan maar ik ga dan gewoon meer zuipen en dan word ik moddervet. En gaat dat bedrag nou echt het verschil maken dat ik ineens wel een huis kan kopen, nee. Dat gaat alsnog jaren duren.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef Leonos het volgende:
Tl;dr
Stop met blowen en koop een huis!
Of je neemt dingen eens niet zo letterlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je hebt een koopwoning, wat let je om een piano te bestellen (tweedehands ivm de prijs) en naar je huis te laten brengen en naar binnen te laten takelen? Kan echt wel voor 1000 euro ongeveer dat heb je heus wel liggen als je een koophuis hebt. En pianoles nemen kan tegenwoordig prima online en hoeft niet meer onbetaalbaar te zijn. Als jij het niet meer wil leren misschien iets voor de kids.
Ik had liever een koophuis gehad en geen piano hoor.
[..]
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.
Ik kan alleen wat klassieke en barok stukken.
[..]
Ik kan vrij veel geld besparen door niet te blowen dat heb ik begin januari gedaan maar ik ga dan gewoon meer zuipen en dan word ik moddervet. En gaat dat bedrag nou echt het verschil maken dat ik ineens wel een huis kan kopen, nee. Dat gaat alsnog jaren duren.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome klagen over een koophuis leidenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat dit een act is.
Dat snap ik wel, maar daarom zeg ik; ik krijg bijna (maar nog niet helemaal) het idee dat dit een act is.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome klagen over een koophuis leiden
I know, maar de juiste dosering kan helpen en ik acht mijn huisarts daar beter over te kunnen adviseren dan wat er op de verpakking staat. Als je een sterkere dosering nodig hebt, kan dat recept helpen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Voorschrijven? Dat ligt gewoon bij de apotheek. Ik neem nu iedere ochtend een pilletje sinds kort.
Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden maar het kan vast geen kwaad. In Ierland is er nog minder zon dan in NL dus je hebt dan wel vitamine D nodig.
Ja heerlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef christmastsunami het volgende:
Pauze,Lunch. Tosti's ham kaas. Melk. Uit de wind in het zonnetje is goed te doen hoor, op zo'n maandag.
Tis meestal die koude wind en waterkoud wat zo ellendig voelt, maar uit de wind vol in de lente zon, ik krijg een kleurtje.
Eens!quote:Op maandag 14 februari 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
Inderdaad, sowieso sporten.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen. Juist vitamine D is daarin een lastige, omdat je dat van november tot april niet uit zonlicht haalt (op onze plek op de aardbol). En boven een bepaalde leeftijd wordt vitamine D slikken sowieso aangeraden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Helpt niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:44 schreef Rolfieo het volgende:
tldr; misschien eens gaan praten met een professional?
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
@:yvonne deze vervelende moddereter achtervolgt me in al mijn topics. Als hij het kan gooit ie het dicht en als ie het niet kan dan gaat ie verder lopen pesten en treiteren.
Nee ik ga je niet PB en ik tag je net zolang totdat er wat aan wordt gedaan. En ik gebruik de rapporteerknop.
Daarom ook doorgaansquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen.
Waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.
Of is het nu ook al vast onderdeel van je act dat je moord en brand gaat schreeuwen over onheuse bejegening hieromtrent?
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Helpt niet.
Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.
Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.
Ik had deze verbale diarree nog niet eens gezien, maar ook deze strontvervelende gebruiker loopt me continu in elk topic te treiteren.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat dit een act is.
Soms is er gewoon geen oplossing en heb je pech.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
Helpt niet.
Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.
Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
Je koestert een illusie zoals veel mensen illusies koesteren. ‘Als ik nou maar dit of dat had/kon doen, dan zou ik wel gelukkig zijn’. Daarmee zet je jezelf enorm klem, vooral als dat bepaalde doel buiten je macht ligt. Het is de kunst om in te zien dat daarin je geluk niet zit.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.
Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
Onzin toen ik voor het eerst in een band kwam kon ik alleen bladmuziek lezen. Wist niet eens de akkoorden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.
Ik kan alleen wat klassieke en barok stukken.
[..]
Het helpt niet echt om mee te voelen of 'm het beste te gunnen nee, zoals die reageert. Krijg er een beetje het 'kook lekker gaar in je eigen sop' gevoel bij.quote:
Ja, gaat nu alsnog dicht.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.
Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |