abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203657943
Ga naar het front bij de Krim en vecht tegen de Russen!
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 12:44:44 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203657962
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome klagen over een koophuis leiden
Dat snap ik wel, maar daarom zeg ik; ik krijg bijna (maar nog niet helemaal) het idee dat dit een act is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203657963
tldr; misschien eens gaan praten met een professional?
pi_203657970
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Voorschrijven? Dat ligt gewoon bij de apotheek. Ik neem nu iedere ochtend een pilletje sinds kort.

Helpt het? Geen idee. Ik ben er niet op magische wijze dolgelukkig door geworden maar het kan vast geen kwaad. In Ierland is er nog minder zon dan in NL dus je hebt dan wel vitamine D nodig.
I know, maar de juiste dosering kan helpen en ik acht mijn huisarts daar beter over te kunnen adviseren dan wat er op de verpakking staat. Als je een sterkere dosering nodig hebt, kan dat recept helpen.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:45:52 #30
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203657980
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef christmastsunami het volgende:
Pauze,Lunch. Tosti's ham kaas. Melk. Uit de wind in het zonnetje is goed te doen hoor, op zo'n maandag.

Tis meestal die koude wind en waterkoud wat zo ellendig voelt, maar uit de wind vol in de lente zon, ik krijg een kleurtje.
Ja heerlijk. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203657994
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203658003
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag beweging en buiten zijn helpt overigens doorgaans beter dan welke vitaminepil dan ook
Eens!
pi_203658068
quote:
Inderdaad, sowieso sporten.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:54:41 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658102
quote:
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen. Juist vitamine D is daarin een lastige, omdat je dat van november tot april niet uit zonlicht haalt (op onze plek op de aardbol). En boven een bepaalde leeftijd wordt vitamine D slikken sowieso aangeraden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203658103
- Zit niet zo te zieken. Stuur gewoon een mail met je gedoe -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 14-02-2022 12:56:45 ]
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203658129
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:44 schreef Rolfieo het volgende:
tldr; misschien eens gaan praten met een professional?
Helpt niet.

Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.

Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 14 februari 2022 @ 12:57:29 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658131
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
@:yvonne deze vervelende moddereter achtervolgt me in al mijn topics. Als hij het kan gooit ie het dicht en als ie het niet kan dan gaat ie verder lopen pesten en treiteren.

Nee ik ga je niet PB en ik tag je net zolang totdat er wat aan wordt gedaan. En ik gebruik de rapporteerknop.
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.

Of is het nu ook al vast onderdeel van je act dat je moord en brand gaat schreeuwen over onheuse bejegening hieromtrent?
pi_203658135
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Niet (helemaal) eens. Als je echt een vitamine-tekort hebt, moet je dat óók oplossen.
Daarom ook doorgaans
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203658141
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is onderhand een running gag geworden dat in al jouw topics ‘het koophuis’ onderdeel wordt van de discussie. Daar werk je volgens mij zelf ook hard aan mee.

Of is het nu ook al vast onderdeel van je act dat je moord en brand gaat schreeuwen over onheuse bejegening hieromtrent?
Waar bemoei je je mee?
  maandag 14 februari 2022 @ 12:59:11 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658154
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Helpt niet.

Sinds mijn kindertijd jarenlang pyschologen en therapie. Ook tijdens mijn studententijd pillen, psychologen, psychiaters.

Niks helpt want de onderliggende oorzaak van mijn depressie namelijk dat het leven gewoon saai en kut is gaat niet weg. Al ga ik dagelijks naar de psychiater joh.
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.
pi_203658166
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En wat kan jou nou wél helpen om je vrolijker te voelen? Want dat is je vraag.
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.

Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
pi_203658197
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat dit een act is.
Ik had deze verbale diarree nog niet eens gezien, maar ook deze strontvervelende gebruiker loopt me continu in elk topic te treiteren.

@yvonne
pi_203658228
Haha, deze gast :')
pi_203658236
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
Helpt niet.

Soms is er gewoon geen oplossing en heb je pech.
Eens kijken
pi_203658260
TS, wat heb je allemaal geprobeerd om je leven wat leuker te maken? Want als je iets wilt, zul je zelf actie moeten ondernemen. Het komt niet allemaal aanwaaien enzo.
  maandag 14 februari 2022 @ 13:07:00 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203658264
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dat wel weet maar als ik dat woord gebruik dan gaat die vervelende Fok IT weer mijn post dichtgooien of verwijderen. Ik kan dus niet vrijuit spreken over Datgene Dat Niet Genoemd Mag Worden.

Als jij nou eens lief aan Fok IT vraagt of hij opsodemietert uit het topic. Dan kunnen we verder praten.
Je koestert een illusie zoals veel mensen illusies koesteren. ‘Als ik nou maar dit of dat had/kon doen, dan zou ik wel gelukkig zijn’. Daarmee zet je jezelf enorm klem, vooral als dat bepaalde doel buiten je macht ligt. Het is de kunst om in te zien dat daarin je geluk niet zit.

https://www.bol.com/nl/nl/f/op-naar-geluk/9200000040608153/
pi_203658265
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

[..]
Dit lijkt me op termijn wel leuk om te doen maar vooralsnog heb ik geen ervaring met samen spelen met anderen. Mn maat wil niet met mij spelen. Hij kan heel goed gitaar spelen en vindt dat ik niet goed genoeg ben. Improviseren kan ik ook niet ik moet weten wat ik ga spelen.

Ik kan alleen wat klassieke en barok stukken.
[..]
Onzin toen ik voor het eerst in een band kwam kon ik alleen bladmuziek lezen. Wist niet eens de akkoorden.

Als je de akkoorden kent dan is in een band spelen een stuk makkelijker als klassieke stukken.

Gewoon lokaal bandje zoeken en keertje meedoen. ;)

Als je wat tips en tricks wil met akkoorden en hoe in een bandje dan mag je altijd dm-en
Do what you love, love what you do!
pi_203658269
ik zie geen problemen hoor..
gewoon een stabiel leven.
pi_203658281
quote:
4s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef Leonos het volgende:
Haha, deze gast
Het helpt niet echt om mee te voelen of 'm het beste te gunnen nee, zoals die reageert. Krijg er een beetje het 'kook lekker gaar in je eigen sop' gevoel bij.
Eens kijken
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 13:08:56 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203658287
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ja, gaat nu alsnog dicht.

Overigens, niemand hoeft weg uit jouw topic alleen maar omdat hij/zij jou niet aan staat.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')