SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Ik vind Biden bepaald geen zwakke kandidaat. Wel was zijn campagne wat zwak, mede omdat hij wilde laten zien hoe je je aan de coronaregels kunt houden. Daarom maar 1 rally per dag, geen vier. En zijn campagnestrategie was dom: hij heeft veel geld en tijd verspild aan staten die toch bijna altijd republikeins stemmen. Ze waren meer bezig met dik winnen, een blue wave, dan met het veilig stellen van de zege. En dat had fout kunnen aflopen: meer staten waar ze dicht bij Trump zaten, maar toch minder kiesmannen. Gelukkig is dat net niet gebeurd, maar het moet een les zijn voor de democraten: richt je op de staten die je kunt en moet winnen, niet op een bijvangst als Texas.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Omdat ze toch wat onzekerder zijn over Arizona dan ze publiek maken en onderschat hebben hoe Republikeins leunend de ongetelde poststem daar is? Ik zie althans echt iedereen die er wat vanaf weet zeggen dat Biden daar wel favoriet is, maar dat het naar hun mening zeker niet callable was.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou de decision desk bij Fox dat niet doen? Tussen hen en de Tucker Carlson's zit een vrij robuuste firewall binnen de organisatie, die geven welgeteld 0 fucks om wat die wel of niet willen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat hoeft helemaal niet. Hexagon gaf bijvoorbeeld aan waarom hij dacht dat Klobuchar kansrijker zou zijn geweest. Of dat het geval zou zijn geweest of niet zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar mijn punt is dat die primaries het enige is dat we hebben. Je kunt niet zomaar die aan de kant leggen en dan zeggen dat je een andere kandidaat 'beter' vindt zonder enige onderbouwing.
Tenzij je bedoelt dat je die kandidaat's standpunten gewoon beter aansluiten bij je eigen. Maar dat is voor niemand anders interessant.
Evenzeer klopt het niet om te zeggen dat de primaries winnen de beste indicatie zou zijn. Feitelijk zou je empirische data moeten hebben over kandidaten die primaries winnen of juist verliezen en vervolgens deelnemen aan de verkiezingen. Die hebben we niet, want als mensen primaries verliezen doen ze vaak niet mee aan de verkiezingen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Die zijn al sinds woensdagochtend niet meer bijgewerkt dus daar heb je niks meer aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die needles worden toch al een tijd niet meer bijgewerkt? Of bedoel je deze niet: https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.htmlOhquote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die needle wordt al een dag niet meer bijgewerkt.![]()
![]()
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.![]()
Senator Murkowski uit Alaska had haar primary verloren en won toen een write in campagne, wat wel bijzonder was. Maar buiten dat komt dat echt niet vaak voor.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nog 550k stemmen te tellen in PA en ze liggen voor op schema, dus wellicht vandaag nog duidelijkheid daar:
https://mobile.twitter.com/nycjim/status/1324420704889163780Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Hexagon gaf bijvoorbeeld aan waarom hij dacht dat Klobuchar kansrijker zou zijn geweest. Of dat het geval zou zijn geweest of niet zullen we nooit weten.![]()
Maar dan is jouw mening dat Biden de beste was ook nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.![]()
Nee, dat is toch echt jouw conclusie. Je kunt ongeacht politieke standpunten gewoon vinden dat Biden geen inspirerend politicus is, een andere kandidaat een betere strategische keuze zou zijn geweest of wat dan ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Overigens denk ik ook dat de democraten er teveel op gerekend hadden dat Trump de downballot kandidaten in zijn val zou hebben meegetrokken. Maar blijkbaar zijn er toch meer pragmatische splitstemmers dan gedacht. Dus een matige campagne daarop.![]()
Kan wel, ja, gegeven de leeftijden van de huidige kandidaten. Persoonlijk zie ik veel liever iemand van Obama's leeftijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...![]()
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.Dit is gewoon raar :l![]()
Zijn dochter.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Strom Thurmond heeft in de Senaat gezeten tot ie 101 was dus het kan prima. Of het verstandig is is een tweede.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...![]()
Nouja die wist zichzelf toch tamelijk onmogelijk te maken op een gegeven moment. Ik denk niet dat die het nog gaat proberen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...
En ik hoop dat het partijbestuur ook inziet dat het klaar moet zijn met gerontocraten.![]()
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.![]()
![]()
Dat zeker. Maar die heeft dan wel anderen dingen aan zijn hoofd denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?![]()
Ja, alleen dan voor een termijn van max 4 jaar dacht ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?![]()
Zal zelf wel betalen om daar te mogen zitten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uitnodigen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die zijn natuurlijk doodsbang om door boos internetvolk voor "MSM!!!11!!EINZ!!" uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Meneer weet wel 3 positieve oppervlakkige meepraatdingen te benoemen, plus het charisma en negeert alle corruptie, quid pro quo en aanzet tot geweld.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.
Verder houdt het op.
De gemiddelde poster in dit topic is beter op de hoogte.![]()
![]()
Clinton was op Obama na misschien wel de beste kandidaat die de Democraten in jaren hadden gehad, nog altijd bizar dat ze niet heeft gewonnen. Was 'te extreem' volgens sommigen. Als je dan vraagt in welk opzicht krijg je vaak wat vaag gelul over religieuze normen en waarden. Tsja, dan houdt het wel op wat mij betreft, zeker als je ziet dat de lui die dat schijnbaar zo belangrijk vinden dan wél gewoon op Trump gaan stemmen... Twice!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
HRC moest likable zijn, daar hebben mannen geen rekening mee te houden. Hetzelfde zag je bij Harris bijna gebeuren.![]()
Wees blij dat ze hem er hebben zitten en niet dat lulletje van een Dirk Jan Eppink van stal trekken. Dat is pas zielig...quote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.![]()
Hopelijk eens een andere hippe brilquote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Clinton is gewoon een persoon die teveel weerstand opwekt en had een schandaaltje teveel aan haar broek.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Clinton was op Obama na misschien wel de beste kandidaat die de Democraten in jaren hadden gehad, nog altijd bizar dat ze niet heeft gewonnen. Was 'te extreem' volgens sommigen. Als je dan vraagt in welk opzicht krijg je vaak wat vaag gelul over religieuze normen en waarden. Tsja, dan houdt het wel op wat mij betreft, zeker als je ziet dat de lui die dat schijnbaar zo belangrijk vinden dan wél gewoon op Trump gaan stemmen... Twice!![]()
Onzinnig argument natuurlijk Trump roept overduidelijk meer weerstand op en won.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Clinton is gewoon een persoon die teveel weerstand opwekt en had een schandaaltje teveel aan haar broek.![]()
Die lijkt me er het type niet voor.quote:
Als er al iemand uit die familie het nog gaat proberen, dan lijkt het me Don Jr, net zo'n conspiracynut als pa.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mijn overgrootoma reed nog auto met 103. Maar steeds vaker alleen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Strom Thurmond heeft in de Senaat gezeten tot ie 101 was dus het kan prima. Of het verstandig is is een tweede.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Vind trouwens dat Clinton wel eens bij haarzelf te rade mag gaan waarom ze heeft verloren. Het is allemaal de media, het FBI-onderzoek, seksisme, Bill, maar ik moet haar nog betrappen op het feit dat een deel aan haar zelf heeft gelegen.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hij roept klaarblijkelijk ook enthousiasme op en dat deed Hillary dan weer nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onzinnig argument natuurlijk Trump roept overduidelijk meer weerstand op en won.![]()
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepuntquote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Puddington het volgende:
Vind trouwens dat Clinton wel eens bij haarzelf te rade mag gaan waarom ze heeft verloren. Het is allemaal de media, het FBI-onderzoek, seksisme, Bill, maar ik moet haar nog betrappen op het feit dat een deel aan haar zelf heeft gelegen.![]()
Die hebben bij elkaar ook ongeveer twaalf politieke baantjes gehad. Hoeren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem er hebben zitten en niet dat lulletje van een Dirk Jan Eppink van stal trekken. Dat is pas zielig...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Dat Trump haar niet los kan laten is tot daaraantoe maar buiten dat boeit het toch niemand meer?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Puddington het volgende:
Vind trouwens dat Clinton wel eens bij haarzelf te rade mag gaan waarom ze heeft verloren. Het is allemaal de media, het FBI-onderzoek, seksisme, Bill, maar ik moet haar nog betrappen op het feit dat een deel aan haar zelf heeft gelegen.![]()
Ach Biden riep nu ook geen enthousiasme op en wint nu dus dat is ook niet de sleutel. Ook nogal simplistisch om een factor aan te wijzen die het verschil maakt in zo'n complex proces.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij roept klaarblijkelijk ook enthousiasme op en dat deed Hillary dan weer niet![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepunt![]()
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Die deplorables opmerking is een eigen leven gaan leiden. Lees de hele quote anders even terug, dan is duidelijk dat ze mee leeft met de "andere helft" van kiezers van Trump die zich zorgen maken over hun baan, etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepunt“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Fox redemption arc?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze tonen zich wel groots daar bij Fox. Staan voor hun keuze.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Mensen overhalen om toch maar te gaan stemmen kan evenveel impact hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.![]()
Nouja veel kiezers zijn niet zoveel met de politiek bezig. Ik heb collega's die universitair geschoold zijn en niet weten wie Jeroen Dijsselbloem is bijvoorbeeld. Die stemmen bij de verkiezingen en laten zich leiden door een paar indrukken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ach Biden riep nu ook geen enthousiasme op en wint nu dus dat is ook niet de sleutel. Ook nogal simplistisch om een factor aan te wijzen die het verschil maakt in zo'n complex proces.
Om dat type mens te bereiken heb je een enthousiasmerende kandidaat nodig die in hun hoofden weet te breken.![]()
Dat hoor je te voorzien als een presidentskandidaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die deplorables opmerking is een eigen leven gaan leiden. Lees de hele quote anders even terug, dan is duidelijk dat ze mee leeft met de "andere helft" van kiezers van Trump die zich zorgen maken over hun baan, etc.![]()
FOX heeft het zelden mis.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze tonen zich wel groots daar bij Fox. Staan voor hun keuze.
Wat je ook van hun propaganda vindt, hun decision desk is een van de betere.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
PA gaat vannacht naar Biden toe. Morgenochtend zal hij als de nieuwe president van Amerika worden verklaard (officieus).Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Absoluut. En hun polls ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
FOX heeft het zelden mis.
Wat je ook van hun propaganda vindt, hun decision desk is een van de betere.zie email 27 oktober![]()
Niet ter zake: het brilmontuur is het enige dat ik kan waarderen aan de man.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hopelijk eens een andere hippe bril![]()
Mwah, als het gaat om nieuws is FOX redelijk te noemen, beetje Telegraaf, schreeuwende kop inhoudelijk correct. Als het gaat om opinie heb je Carlson, Ingham en Hannity een heel ander geluid, dat is eigenlijk cabaret.quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Er is gewoon een soort mythe dat je een verkiezing wint door zwevende kiezers over te halen. Daarom gaan de democraten vaak voor zo'n centrist zogenaamd omdat die beter te verkopen zijn aan de andere zijde. Maar je kunt zien dat het totale onzin is je haalt Republikeinen niet over om op antifa-loophond Biden te stemmen of whatever die andere zijde er van maakt.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halen
Ik denk dat de democraten er bijvoorbeeld beter aan zouden doen een inspirerend hoopgevend verhaal ala Obama vorm te geven en bijbehorende koersverandering in hun politiek.
Ik vind deze quote nog altijd perfect van toepassing op de Amerikaanse politiekquote:In the US, there is basically one party - the business party. It has two factions, called Democrats and Republicans, which are somewhat different but carry out variations on the same policies. By and large, I am opposed to those policies. As is most of the population.
Noam Chomsky![]()
De Biden campagne prognosticeert zelfs met 175k stemmen te winnen in Pennsylvania.
https://drive.google.com/(...)b-dubKat_AofWvl/viewThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
ik zie zelfs nog 500k stemmen en 60% nodig om te pakkenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Nog 100.000 en een beetje in Pennsylvania. Nog 390.000 te tellen. Byebye trump
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/![]()
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.![]()
Nouja het aantal split voters maakt hun project toch best een succesquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halen![]()
Heel simpel. Als leugens en onzin maar vaak genoeg worden herhaald, gaat het klootjesvolk het vanzelf geloven.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Twee jaar als het meezit.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Dat wordt fantastischZuiger van het FOK!-OMT![]()
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.![]()
Hij zou op een of andere manier die Mitch McConnell kalt moeten zien te stellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Beetje Frank Underwood denken. Dealtje sluiten met een handvol republikeinen om Romney de leader te maken.![]()
![]()
Dat had gewoon nu moeten gebeuren, gaat binnen 2 jaar alleen maar moeilijker worden.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Nice.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.
Dat wordt fantastisch![]()
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.
Dat wordt fantastischMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Is het alweer tijd voor de avondlijke Zopias Zeemeeuw-actie?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Gaat ie toch doen. Het is een narcist.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik ga me wel met ze vermaken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.![]()
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.Géén kloon van tvlxd!![]()
Zit dit al anderhalve dag uit m'n hoofd te doen, dank je!!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat zou wel zijn status van dealmaker vereeuwigen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Op op NOS beschouwen ze AriZona als "kleine veer" gecalled. Biden 264 - Trump 213
net als bij FoxNews (264-214) en weer/nog niet bij CNN (253-213).
Interessant is dat Trump dus alles moet binnenharken en veel, ik weer herhaling, van Pennsylvania zal afhangen. Trump moet die halen anders is het over (voor hem).
Wat ik bij de NOS aangaande poststemmen nog wel een plausibele uitleg vond dat meer Democraten dan Republikeinen per post zouden hebben gestemd. In zekere zin dan de eigen schuldkuil omdat de republikeinen in persoon zouden hebben willen stemmen om die (post)fraude te voorkomen.
Gaat interessant worden of en in hoeverre de poststemmen het verschil zullen maken. Dat het tellen daarvan wordt afgestopt, zal mij verbazen dat een rechter zich daaraan gaat branden.
Maar goed, dat hierover pas meer (in)zicht ontstaat... zal het morgenmiddag zijn. In staten waar de verschillen erg klein zijn ( < 1000's) , zal dan nog wel een hertelling plaatsvinden. Ergens volgende week zal het dan zeker zijn, vermoed ik."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.![]()
Verslaggever van BusinessInsider over de call:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
En wat is daar je onderbouwing voor?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Penn gaat wel naar Trump helaas ben ik bangZuiger van het FOK!-OMT![]()
Lang niet of nooit niet, dat is om des keizers epische baard.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.My friends all drive horses![]()
Geen zorg, ik vang ze wel op bij PVV/Fvd topics, waar ik ze op irritante wijze aan deze uitslag ga herinneren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.![]()
Nee hoor. Het wordt zelfs nog buiten de recounts marge voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Penn gaat wel naar Trump helaas ben ik bangMy friends all drive horses![]()
Zijn er nieuwe cijfers bekend?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Penn gaat wel naar Trump helaas ben ik bang![]()
Bedankt, top overzicht!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.
Ik ben niet blij dat Collins herkozen is bijvoorbeeld, maar zij is in mijn ogen altijd wel een redelijke republikein geweest. Zo zijn er meer.
De optimist in mij denkt dat er een periode van meer samenwerking in de Amerikaanse politiek komt en dat Biden daar ook echt op gaat sturen.My friends all drive horses![]()
De verwarde acties van het Trump campagneteam illustreren algehele paniek.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Zit nu wel een foutje in zo te zien bij Georgia, blok van 19k votes met een change van 0?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Wanneer kunnen we van PA iets verwachten denk je? Dan ga ik nog ff werken en dan de streams maar weer aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen spectaculaire comeback van Trump iig![]()
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik ben niet blij dat Collins herkozen is bijvoorbeeld, maar zij is in mijn ogen altijd wel een redelijke republikein geweest. Zo zijn er meer.
De optimist in mij denkt dat er een periode van meer samenwerking in de Amerikaanse politiek komt en dat Biden daar ook echt op gaat sturen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Toch moet die met wat slim spel wel te vloeren zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.![]()
Idd hypocriet tot op het fossiele bot.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik had laatst dezelfde gedachte. Maar toen dacht ik; op welk gebied dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
De optimist in mij denkt dat er een periode van meer samenwerking in de Amerikaanse politiek komt en dat Biden daar ook echt op gaat sturen.Op het scherp van de snede.![]()
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.
Met een democratische vice-premier heb je maar 2 republikeinen nodig om dingen gedaan te krijgen.
Nou ja, we zullen zien. Eerst die 270 kiesmannen maar halen, de opstand van de proud boys afwachten en de president fysiek uit het Witte Huis zien te krijgen.My friends all drive horses![]()
De vertraging bij het tellen heeft als oorzaak dat sommige kiezers de biljetten een paar % kleiner hebben uitgeprint omdat ze de setting van hun printer niet hebben aangepast. Een boel biljetten werden niet correct gescand dus moesten ze handmatig gecontroleerd worden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het probleem is dat McConnell dingen simpelweg niet in stemming brengt als de meerderheid van Republikeinen er niet achter staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.
Met een democratische vice-premier heb je maar 2 republikeinen nodig om dingen gedaan te krijgen.
Nou ja, we zullen zien. Eerst die 270 kiesmannen maar halen, de opstand van de proud boys afwachten en de president fysiek uit het Witte Huis zien te krijgen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik zei eerder al. Proberen met een achterkamertjes deal Romney tot voorzitter gekozen te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.
Nou ja, we zullen zien. Eerst die 270 kiesmannen maar halen, de opstand van de proud boys afwachten en de president fysiek uit het Witte Huis zien te krijgen.![]()
Zou dat kunnen, dat alle Democraten + Romney + Collins ofzo hem dan verkiezen tot majority leader?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zei eerder al. Proberen met een achterkamertjes deal Romney tot voorzitter gekozen te krijgen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als Biden de goede Frank Underwood skills heeftquote:Op donderdag 5 november 2020 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou dat kunnen, dat alle Democraten + Romney + Collins ofzo hem dan verkiezen tot majority leader?![]()
In Georgia hebben ze tot 10 dagen na de verkiezingsdatum nodig om alles helemaal correct te tellen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:20 schreef Arcee het volgende:
In Georgia hebben ze tot 10 dagen na verkiezingsdatum nodig om alles helemaal correct te tellen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Volgens CNN heeft Biden nog 63%-65% van de nog ongetelde stemmen nodig in Georgia om daar te winnen. Wat veel lijkt me, maar er komt wel veel aan van gunstige plekken![]()
Dit ziet er gunstig uit voor Biden, gezien de counties waar de stemmen nog vandaan moeten komen:Huilen dan.![]()
Nou ja, ik bedoel reglementair? Misschien kunnen ze het reglement dan ook aanpassen dat die stemming net als in het VK geheim is, hoewel je ook daar een meerderheid voor nodig hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Biden de goede Frank Underwood skills heeft“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wij zitten NBC te kijken via YouTube. Dat lijkt prettig zeg. Ze besteden ook aandacht aan online hoaxes van de laatste dagen, aan hoeveel stemmen* de USPS kwijt is, hoe de senaats-race verloopt. Aanrader.
*in de battleground States is tussen de 66% en 79% (uit het hoofd) van de mail in ballots afgeleverd. USPS zegt dat ze waarschijnlijk wel bij de tellokaties zijn afgeleverd maar niet zijn geregistreerd als zodanig.Spoilers!![]()
Woo held!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Revenge is a dish best served coldquote:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Lolquote:
Zijn Twitter-feed van de laatste 24 uur zou kunnen zijn gemaakt door een 12-jarige die een potje Monopoly aan het verliezen is.Flesje bier![]()
Ik denk dat dat ook overeenkomt met zijn leefwereld.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lol
Zijn Twitter-feed van de laatste 24 uur zou kunnen zijn gemaakt door een 12-jarige die een potje Monopoly aan het verliezen is.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Hij is fijn.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Of McConnell nog gewoon een keer van de trap afduwenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij zou op een of andere manier die Mitch McConnell kalt moeten zien te stellen.
Beetje Frank Underwood denken. Dealtje sluiten met een handvol republikeinen om Romney de leader te maken.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ik zie irregularities in zijn tandvlees, zou ik zeggen als ik deplorable was.quote:My friends all drive horses![]()
quote:
Vermoedens van.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Paniek neemt toe zo te zien.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Die Eric Trump is ook echt De grootste gapende anus uit die familie. En dat mag een prestatie worden genoemd.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
JA MAAR HUNTERRRRquote:Op donderdag 5 november 2020 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
Die Eric Trump is ook echt De grootste gapende anus uit die familie. En dat mag een prestatie worden genoemd.!!!!
Huilen dan.![]()
Georgia gaat misschien toch nog naar Trump, laatste updates zijn niet gunstig voor Biden, verschil zou wel eens kleiner kunnen worden dan Florida toen.
Pennsylvania gaat normaalgesproken ruim naar Biden, de betting odds springen nog verder omhoog nu (1.07 - 8.0), Biden outperformt momenteel de vereiste 61% ruim (ca. 70%).
Nevada lijkt me onwaarschijnlijk voor Trump, nog veel LV stemmen en zo.
Arizona heeft Biden nog een behoorlijke voorsprong, maar Trump loopt wel langzaam in. Waarschijnlijk houdt Biden via Maricopa en Pima voldoende buffer."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Die Sloveense premier Jansa is ondertussen al 2,5 dag lang honderden van de meeste idiote tweets aan het plaatsen en retweeten. Heeft die man niks beters te doen ofzo, het is van een nog krankzinniger niveau dan Trump zelf.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er zijn een paar nieuwe batches geteld.
Een heel gunstige in Pennsylvania en een niet gunstig genoeg in Georgia. Biden kruipt weer dichter naar Trump toe.
Geen idee uit welke counties die updates komen.My friends all drive horses![]()
O, die is al een tijdje bezig. Gisteren had hij een of ander Chinees filmpje waarin stembiljetten verbrand werden.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen is zoonlief ook ingeschakeld:
[ twitter ]![]()
Over dat #stopthesteal waar Eric naar verwijst, had NBC ook nog een item net. Dat was een nieuw initiatief van republikeinen-aanhangers die ineens een tijd lang tienduizend volgers per minuut kreeg. Ze riepen via Facebook, email, sms, etc op tot geweld en zijn nu van Facebook verwijderd.Spoilers!![]()
Het was in 2016 een republikeinse staat. Dus zo duidelijk is dat dus niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef SamCooke het volgende:
Georgia gaat misschien toch nog naar Trump, laatste updates zijn niet gunstig voor Biden, verschil zou wel eens kleiner kunnen worden dan Florida toen.
Pennsylvania gaat normaalgesproken ruim naar Biden, de betting odds springen nog verder omhoog nu (1.07 - 8.0), Biden outperformt momenteel de vereiste 61% ruim (ca. 70%).
Nevada lijkt me onwaarschijnlijk voor Trump, nog veel LV stemmen en zo.
Arizona heeft Biden nog een behoorlijke voorsprong, maar Trump loopt wel langzaam in. Waarschijnlijk houdt Biden via Maricopa en Pima voldoende buffer.![]()
Volgens John King zaten er nog wel wat rode districten aan te komen in Georgia. Dat verklaart dus een en ander.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn een paar nieuwe batches geteld.
Een heel gunstige in Pennsylvania en een niet gunstig genoeg in Georgia. Biden kruipt weer dichter naar Trump toe.
Geen idee uit welke counties die updates komen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja, 320.00 leden of zo toch? De vraag is natuurlijk een beetje in hoeverre dat allemaal bestaande personen waren. Hoe dan ook goed dat ze die bende weggeflikkerd hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over dat #stopthesteal waar Eric naar verwijst, had NBC ook nog een item net. Dat was een nieuw initiatief van republikeinen-aanhangers die ineens een tijd lang tienduizend volgers per minuut kreeg. Ze riepen via Facebook, email, sms, etc op tot geweld en zijn nu van Facebook verwijderd.Huilen dan.![]()
Ik bedoelde daarmee als als alles zoals nu verwacht verloopt, sorry als de woordkeuze verwarrend wasquote:Op donderdag 5 november 2020 21:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het was in 2016 een republikeinse staat. Dus zo duidelijk is dat dus niet.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
![]()
70 mails... ik erger me al een ongeluk aan bedrijven die mijn mailbox vervuilen met 1 mail per 14 dagen!![]()
![]()
![]()
De inhoud is zorgwekkender dan het aantal. Prima dat ze geld willen bedelen, maar dat soort retoriek is gewoon gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
70 mails... ik erger me al een ongeluk aan bedrijven die mijn mailbox vervuilen met 1 mail per 14 dagen!
Huilen dan.![]()
Haha wat, die heeft Trump ook vast gefeliciteerd? Misschien dat Baudet dat ook nog gaat doen. Lachen. Putin die Biden feliciteert wil ik ook graag zien trouwensquote:Op donderdag 5 november 2020 21:39 schreef Szura het volgende:
Die Sloveense premier Jansa is ondertussen al 2,5 dag lang honderden van de meeste idiote tweets aan het plaatsen en retweeten. Heeft die man niks beters te doen ofzo, het is van een nog krankzinniger niveau dan Trump zelf.
Wat een mafkees joh, die Jansa.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dit riekt naar aanzetten tot geweld ook. Verbaast me dat het vooralsnog relatief rustig is in de States en het naar mijn weten nog nergens tot echte (gewelddadige) confrontaties is gekomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
70 mails... ik erger me al een ongeluk aan bedrijven die mijn mailbox vervuilen met 1 mail per 14 dagen!
Flesje bier![]()
Zeker als het aankomt bij mensen die denken dat ze echt zijn gemaild door de president of zijn familie en een AR-15 in hun pickup hebben liggen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De inhoud is zorgwekkender dan het aantal. Prima dat ze geld willen bedelen, maar dat soort retoriek is gewoon gevaarlijk.My friends all drive horses![]()
En dat is dus echt de nepnieuwsfabriek in actie. Dit is gewoon de kern van de partijtop tegenwoordig he... Ondersteund door allemaal opiniemakers die dat dan verder verspreiden. Dat zoveel mensen dat niet in zien vind ik moeilijk te begrijpen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De inhoud is zorgwekkender dan het aantal. Prima dat ze geld willen bedelen, maar dat soort retoriek is gewoon gevaarlijk.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Gisteren was er twijfel of deze mails echt waren, dank voor het bewijs.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Deze komt zo nu en dan voorbij ja, maar ik kan geen enkele serieuze bron vinden die hier melding van maakt. En ik neem toch aan dat die ook allemaal wel de Trump mailinglijsten volgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
![]()
Wat is dit nou weer?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De inhoud en het aantal. En dit krijgen dus alle mensen die op zo’n mailinglijst staan in de box. En de meesten staan daar niet “zomaar uit belangstelling” op, maar zijn hardcore fans, die met deze opruiende onzin overspoeld worden. En bedelen om geld... om straks te helpen zijn leningen afvte lossen en zijn advocaten en fixers te betalen?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De inhoud is zorgwekkender dan het aantal. Prima dat ze geld willen bedelen, maar dat soort retoriek is gewoon gevaarlijk.![]()
Ik wil gaan slapen. Moet ik de wekker zetten of kan ik morgen vanaf 7:00 nog wel live de uitslag meemaken?![]()
![]()
Zou gewoon afwachtten op welke tijdstippen de uitspraken van de rechtbanken zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 21:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil gaan slapen. Moet ik de wekker zetten of kan ik morgen vanaf 7:00 nog wel live de uitslag meemaken?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Eerst was het vooral voor de campagne bedelen, nu om uitslagen juridisch aan te vechten.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De inhoud en het aantal. En dit krijgen dus alle mensen die op zo’n mailinglijst staan in de box. En de meesten staan daar niet “zomaar uit belangstelling” op, maar zijn hardcore fans, die met deze opruiende onzin overspoeld worden. En bedelen om geld... om straks te helpen zijn leningen afvte lossen en zijn advocaten en fixers te betalen?Huilen dan.![]()
Biden heeft 71.86% van de aankomende stemmen nodig voor Georgia, gaat 'm denk ik niet worden. Ogen op Pennsylvania dan maar![]()
Nogmaals: die screenshots zwerven al langer rond en dat ze bij een random iemand op Twitter staan maakt het niet waar. Geen enkele serieuze bron bericht hierover.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De inhoud en het aantal. En dit krijgen dus alle mensen die op zo’n mailinglijst staan in de box. En de meesten staan daar niet “zomaar uit belangstelling” op, maar zijn hardcore fans, die met deze opruiende onzin overspoeld worden. En bedelen om geld... om straks te helpen zijn leningen afvte lossen en zijn advocaten en fixers te betalen?
Edit: niet dat de houding van het Trump kamp ook maar enigszins door de beugel kan hoor, maar dit is opnaaierij.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Pffft, dan is hij nog ouder dan Biden nu is. Dan strompelt en mompelt hij nog tien keer aftanser dan dat hij de laatste jaren doet. Tegen die tijd heeft hij minstens twintig TIA's gehad. Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zeiden ze bij CNN nou dat Donald gezegd heeft mee te doen in 2024?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
In de steden heeft Biden een sterk overwicht in het aantal stemmen. En in sommige steden zijn er buitenproportionele aantallen stemmen binnengekomen. In de rural zones zijn stemmen een stuk sneller vergaard, maar in steden staan ze in lange rijen. Die moeten natuurlijk wel geteld worden. De republikeinen hebben alles er aan gedaan om zo min mogelijk stemkantoren te openen. Dat breekt ze nu op.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:21 schreef ikbenrond het volgende:
Volgens CNN heeft Biden nog 63%-65% van de nog ongetelde stemmen nodig in Georgia om daar te winnen. Wat veel lijkt me, maar er komt wel veel aan van gunstige plekkenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
64.93% zegt die ene pagina.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef ikbenrond het volgende:
Biden heeft 71.86% van de aankomende stemmen nodig voor Georgia, gaat 'm denk ik niet worden. Ogen op Pennsylvania dan maar![]()
![]()
Deze verkiezing zou het kunnen zijn, dat je om 3:00 de officiële uitroeping mist,. 7:15 hoort dat het toch iets anders zit en dat je er achterkomt dat er 3 keer een andere officiële uitkomst is uitgeroepen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil gaan slapen. Moet ik de wekker zetten of kan ik morgen vanaf 7:00 nog wel live de uitslag meemaken?![]()
Volgens mij ouwe dataquote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef ikbenrond het volgende:
Biden heeft 71.86% van de aankomende stemmen nodig voor Georgia, gaat 'm denk ik niet worden. Ogen op Pennsylvania dan maar
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
Nee hij verspreekt zich, bedoelde natuurlijk anti voter fraud.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zeker? Gerenommeerde media hebben er ook over bericht.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nogmaals: die screenshots zwerven al langer rond en dat ze bij een random iemand op Twitter staan maakt het niet waar. Geen enkele serieuze bron bericht hierover.
Edit: niet dat de houding van het Trump kamp ook maar enigszins door de beugel kan hoor, maar dit is opnaaierij.Huilen dan.![]()
Nee, maar zonder context, zoals steeds. Hij heeft het over een organisatie om voter fraud te bestrijden.quote:
Alsof er een of ander gotcha clipje zou zijn met een uitspraak wat allemaal Democratische voter fraud bewijst
https://www.factcheck.org(...)raud-out-of-context/“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nou ja, laat ik het anders verwoorden: ik heb ze middels Google niet kunnen vinden. Alleen maar schimmige blogjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker? Gerenommeerde media hebben er ook over bericht.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
We houden ons nu even op de vlakte, maar twee en Biden wordt officieel uitgeroepen als president. Dan ga ik het forum af om bepaalde users op te zoeken. Ik ga misschien mijn usericon aanpassen met iets treiterigs.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik dacht dat sommige media (Politico volgens mij) AZ al had gecalled (best even geleden al). Was dat zo prematuur dan dat het nog steeds over AZ gaat bij Fox en CNN? AZ lijkt ook gewoon best zeker toch?quote:![]()
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik dacht dat sommige media (Politico volgens mij) AZ al had gecalled (best even geleden al). Was dat zo prematuur dan dat het nog steeds over AZ gaat bij Fox en CNN? AZ lijkt ook gewoon best zeker toch?![]()
Sinds de fout in 1948 dat een krant Dewey uitriep zijn ze wat voorzichtigerquote:Op donderdag 5 november 2020 21:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Deze verkiezing zou het kunnen zijn, dat je om 3:00 de officiële uitroeping mist,. 7:15 hoort dat het toch iets anders zit en dat je er achterkomt dat er 3 keer een andere officiële uitkomst is uitgeroepen.
Toch is dit best eng. Ik volg alle reguliere high-factuality media en deze verkiezing ook Fox news (niet de opinie) en een aantal objectieve twitter kanalen. Er is echt helemaal niks bekend over grootschalige fraude.quote:
Maar miljoenen Amerikanen hobbelen van Donald jr tweets naar OAN naar Breitbart naar Fox opinieprogramma's en hun realiteit is er eentje van dat de verkiezingen door democratische fraude gestolen wordt van een glorieuze Trump die dik heeft gewonnen. Hun kader is zo alien aan dat van normale me... ik bedoel mensen met kritische denk skillsbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.![]()
Wat is die trend dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.![]()
Hier tracken ze ook alle campagne-mails: https://sendview.io/trump-v-bidenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het anders verwoorden: ik heb ze middels Google niet kunnen vinden. Alleen maar schimmige blogjes.
Het onderwerp van de e-mail uit die tweet klopt in elk geval wel, maar je kan helaas de inhoud niet zien.Huilen dan.![]()
Trend in Arizona?
Nog drie 'rode' counties in de race, Pinal, Yuma en Yavapai.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ik heb zin aan een Philly cheese steak en de stemmen uit die stad. Die boerenstemmen zijn niet zo interessant meer.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Volgens de counter van FOX is het verschil in PA nu 98k.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:quote:Block trend: Trump is averaging 58.5%quote:Hurdle: Trump needs 57.55% [-0.005%]![]()
Ben benieuwd hoe en wanneer de republikeinse partij Trump zijn gang laat gaan. Zo'n tweet van Eric Trump is geen partijpolitiek meer maar gewoon een aanval op een kernwaarde van waar de VS voor staat.
Republikein Santorum gaf na het claimen van de overwinning door Trump ook al aan dat dit idioot is en echt iets anders is als wat de GOP de afgelopen 4 jaar oogluikend heeft toegestaan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Nice! Biden stuurt dus ook schooi-mailtjesquote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier tracken ze ook alle campagne-mails: https://sendview.io/trump-v-biden
Het onderwerp van de e-mail uit die tweet klopt in elk geval wel, maar je kan helaas de inhoud niet zien.Dit is gewoon raar :l![]()
Eens, maar dat zegt niet zoveel als er straks ineens een groot blok komt vanuit een blauw county.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Klopt, daarom is het ook een trend.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eens, maar dat zegt niet zoveel als er straks ineens een groot blok komt vanuit een blauw county.
Heb niet zo goed in beeld waar er nog geteld moet worden, maar ik durf er geen wedje op te leggen.![]()
En Obama: Tunesie, Algerije, Jordanie, Oman, Egypte, Syrie, Jemen, Syria en Libie. Indirect is Obama sowieso verantwoordelijk voor ISIS. Dat kun je gewoon niet ontkennen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat hebben republikeinen in 2003 gedaan.![]()
Welnee. Er moeten nog 480k stemmen geteld worden, het verschil is 98k en 70 tot 80 procent van de laatst binnengekomen votes is voor Biden.quote:![]()
@BlackLining hier kan je wel de inhoud van de mails zien: https://politicalemails.org/organizations/415
De specifieke e-mail uit die tweet staat er (nog) niet tussen, maar als ik zo naar de andere mails kijk dan is die inhoud behoorlijk vergelijkbaar. Lijkt dus wel echt te zijn.Huilen dan.![]()
Gat in Pennsylvania inderdaad gezakt van 106.980 naar 97.900 en dat op basis van een batch van maar 13.746 stemmen.![]()
Wel een schitterende trollpost. Had ik ook geschreven kunnen hebben.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Bush is volgens mij verantwoordelijk voor ISIS. Dat waren voor een groot deel ex soldaten uit het leger van Hoessein.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En Obama: Tunesie, Algerije, Jordanie, Oman, Egypte, Syrie, Jemen, Syria en Libie. Indirect is Obama sowieso verantwoordelijk voor ISIS. Dat kun je gewoon niet ontkennen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Kans acht ik heel klein. Biden loopt enorm snel in nu en er zijn nogal vooral democratische districten over.quote:![]()
Als het met deze percentages gaat dan wint Biden PA niet eens nipt, maar met een keurige marge.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:12 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Welnee. Er moeten nog 480k stemmen geteld worden, het verschil is 98k en 70 tot 80 procent van de laatst binnengekomen votes is voor Biden.![]()
Marketing werkt gewoon, en trump team doet het veel beter als je die lijst bekijkt. Al hoewel ik de rust van beiden waardeer.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier tracken ze ook alle campagne-mails: https://sendview.io/trump-v-biden
Het onderwerp van de e-mail uit die tweet klopt in elk geval wel, maar je kan helaas de inhoud niet zien.![]()
Is het wat anders ja? Lijkt me dat ze gewoon vrolijk doorgaan met wat de GOP al jarenlang geen enkel probleem lijkt te vinden.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ben benieuwd hoe en wanneer de republikeinse partij Trump zijn gang laat gaan. Zo'n tweet van Eric Trump is geen partijpolitiek meer maar gewoon een aanval op een kernwaarde van waar de VS voor staat.
Republikein Santorum gaf na het claimen van de overwinning door Trump ook al aan dat dit idioot is en echt iets anders is als wat de GOP de afgelopen 4 jaar oogluikend heeft toegestaan.![]()
Ja, lijkt af te stevenen op een punt of 2.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als het met deze percentages gaat dan wint Biden PA niet eens nipt, maar met een keurige marge.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Oeps verkeerde topicOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ah dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 november 2020 22:12 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Welnee. Er moeten nog 480k stemmen geteld worden, het verschil is 98k en 70 tot 80 procent van de laatst binnengekomen votes is voor Biden.
Maar zoals het er dus nu uitziet wint Biden sowieso![]()
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Niet alleen de familie, ook de cirkel er omheen (Giuliani, Grennell) en officiële mensen van het Witte Huis zoals die woordvoerster, maar bv. ook opiniemakers.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ben benieuwd of ze daar nog voor kunnen worden vervolgd.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.![]()
Past prima in het patroon van het uithollen van de democratie en rechtsstaat dat we de afgelopen jaren gezien hebben: de legitimiteit ondermijnen en poppetjes die doen wat jij wil op de juiste posities plaatsen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.Huilen dan.![]()
Ik vind het vooral tragisch dat zo'n Trump niet afgestraft wordt door de kiezers. Als je alle debiele uitspraken van die man de afgelopen 4 jaar op een rij zet val je van je stoel. Sommigen daarvan regelrecht anti-democratisch ook. En uiteindelijk kan ie alleen super nipt verslagen worden na 3 dagen stemmen tellen. En waarschijnlijk was ie überhaupt niet eens verslagen als we geen corona-uitbraak hadden gehad.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.
Echt shockerend hoe makkelijk het Amerikaanse volk akkoord gaat met zo'n leider.![]()
Biden gaat zo spreken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een potje bejaarden golf in Sunrise Florida phase 4 bij Nob hill road waar ze extra grote gaten hebben en niet al te veel hobbels in het veld misschien maar een tweede presidentstermijn zit er niet meer in.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik was ontopic: Trump gaat winnen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Wat bedoelt hij daar nu mee?quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dat was een kort toespraakje.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ericje denkt dat hij er toe doet, das wel schattig. Als Donny onder de zoden ligt of dement in een bejaardentehuis zit dan kunnen Ericje en Don Jr gewoon in de stront zakken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat de GOP partij zich ook niet massaal uitspreekt over de verschrikkelijke fraudequote:Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik denk dat hij de uitslag al weet. Die moet alleen nog maar officieel bevestigd wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, niet heel veel wijzer geworden hoor.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat is wel knap als ze nog bezig zijn met tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de uitslag al weet. Die moet alleen nog maar officieel bevestigd wordenDeceit for a lifetime has taken it's toll.
De GOP heeft haar handen al lang afgetrokken van deze wanvertoning mag ik toch hopen.quote:Flesje bier![]()
Special politics.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Fijn, richt je eigen partij maar op dan![]()
Die hebben er niks mee te winnen tenzij ze echt een coup zouden willen plegen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De GOP heeft haar handen al lang afgetrokken van deze wanvertoning mag ik toch hopen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, en dat is een Democratisch dingetje...quote:Op donderdag 5 november 2020 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Dit is geen trollpost. Ik begrijp jullie manier van denken natuurlijk wel: enge moslims, dat moeten zij zelf gedaan hebben. Right?![]()
Iets met olie. Faalhazen.
Echt, wat doe je in dit topic...Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Dat ie zich in de steek gelaten voelt.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ga er maar van uit dat ze genoeg observeren wat er in zo'n stembureau gebeurt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is wel knap als ze nog bezig zijn met tellen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Media mob?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ie zich in de steek gelaten voelt.
[ twitter ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil. Vooralsnog natuurlijk.
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die rellen komen nog wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil. Vooralsnog natuurlijk.
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.
Als Biden wint gaan Trump supporters de straten op.
Als Trump wint gaan BLM en Antifa de straten op.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Voor republikeinen zelf is het zeker anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:14 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is het wat anders ja? Lijkt me dat ze gewoon vrolijk doorgaan met wat de GOP al jarenlang geen enkel probleem lijkt te vinden.
Afgelopen 4 jaar beschermde Trump allerlei belangen van de partij. Zij wisten ook wel dat hij zich idioot gedroeg maar dat dit bij de eigen achterban helemaal niet zo slecht viel. Vanuit realpolitik perspectief gezien best te verklaren. Als hij heeft verloren valt dit weg en maakt hij alleen maar kapot. Voor republikeinen die de komende 4 jaar wel door moeten. Daarnaast volgen Amerikanen de president omdat het de president is want zo is het systeem en hun democratie. Als hij overduidelijk verliest is hij dat niet meer valt het natuurlijk gezag dat met de positie van president Komt deels weg. Komt ook bij dat het volk het hun president kiest en de grondwet regelt hoe dat gaat - het is niet aan Trump om zichzelf tot president uit te roepen. Dat is ook voor een republikein heel belangrijk, zeker als tijdperk Trump afgelopen is.
Dus er komt een moment dat de positie van Trump dermate zwak is dat het verder ondermijnen van alles wat niet partijpolitiek is niet meer geaccepteerd wordt. Vraag is wanneer.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Er zal vast wel wat gereld worden als er een uitslag bekend wordt. Echter, zien vermoedelijk, of hopelijk, veel mensen ook wel in dat dit circus onzin is. Ik ben wel benieuwd hoeveel kiezers van Trump dit acceptabel vinden?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Daar is het nog te vroeg voor. Trump wordt nu door zijn team rustig gehouden, ik weet niet hoe lang ze dat nog vol kunnen houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Enige waar ik echt bang voor ben is dat Trump na zn verlies helemaal doordraait en de atoomcodes wil gaan gebruiken.![]()
![]()
Laat demonstreren maar aan BLM over, die doen dit veel effectiever. Schreeuwen bij een stembureau dat ze moeten stoppen met tellen terwijl de tegenstander voor staat.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.
Oh vast wel. Maar de protesten bij de telbureaus zijn nog opvallend rustig. Ik had al lang roodpetters verwacht. Zeker in Michigan, het zou daar immers niet de eerste keer zijn dat men daarmee te maken krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die rellen komen nog wel.
Als Trump wint gaan BLM en Antifa de straten op.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Gelukkig blijken die vooral incompetente graaiers te zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Past prima in het patroon van het uithollen van de democratie en rechtsstaat dat we de afgelopen jaren gezien hebben: de legitimiteit ondermijnen en poppetjes die doen wat jij wil op de juiste posities plaatsen.![]()
Daarom is Barr ook zo'n gevaarlijke: die is allerminst incompetent, maar wel bijzonder eng.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelukkig blijken die vooral incompetente graaiers te zijnHuilen dan.![]()
Och die knuppelen ze wel neerquote:Op donderdag 5 november 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die rellen komen nog wel.
Als Trump wint gaan BLM en Antifa de straten op.![]()
Ze maken er echt een cult van hequote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Fuck the EBU.![]()
Ik vraag me af of dit ook voor een persoon als Trump geldt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Enige waar ik echt bang voor ben is dat Trump na zn verlies helemaal doordraait en de atoomcodes wil gaan gebruiken.![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Enige waar ik echt bang voor ben is dat Trump na zn verlies helemaal doordraait en de atoomcodes wil gaan gebruiken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De Trump show is bijna voorbij. Voor Biden in het witte huis trekt moet hij wel zorgen dat Trump de boel ontsmet en de rose garden weer repareert nadat die vrouwelijke Borat er heeft huisgehouden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lekkere doublespeak
Ach er is nog Amendement 25 en Mike Pence die nog wel twee maandjes op de winkel wil passen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.![]()
Dat kan ook nog, Trump treedt af, Pence doet een pardon voor alles waar Trump voor wordt aangeklaagd, beetje zoals Nixon/Ford.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach er is nog Amendement 25 en Mike Pence die nog wel twee maandjes op de winkel wil passen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Trump heeft een eigen Copingstijl 🤣🤣quote:Op donderdag 5 november 2020 22:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit ook voor een persoon als Trump geldt.![]()
[ afbeelding ]![]()
Die smerige formulering gebruikte Rubio ook alquote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekkere doublespeakLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Damn...quote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekkere doublespeak
Echt een categorietje, "we weten niet hoe we verder moeten zonder je, maar..."Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Jammer voor m dat hij niet voor alles een pardon kan gevenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, Trump treedt af, Pence doet een pardon voor alles waar Trump voor wordt aangeklaagd, beetje zoals Nixon/Ford.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De Clintons hadden zelfs een behoorlijke ravage achtergelatenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.![]()
Met sperma besmeurde cocktail jurken. Daar zijn aardig wat stomerijen van in de stress geraakt, idd.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Clintons hadden zelfs een behoorlijke ravage achtergelatenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die weten hun hand goed te verbergen als ze poker spelen .quote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
90% van wat er uit Nevada nog komt is Las VegasMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Clark County is niet alleen Las Vegas. Henderson bijvoorbeeld is ook nog wel een aardig plaatsje.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
90% van wat er uit Nevada nog komt is Las Vegas![]()
Militaire basis ook dacht ik. Hoewel na de belediging van McCain die wel eens minder republikeins kunnen ziijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Clark County is niet alleen Las Vegas. Henderson bijvoorbeeld is ook nog wel een aardig plaatsje.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
PA naar 90.5K differenceJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:![]()
Dat gaat ruim lukken zo te zien.Het zal krap worden, kan 2 kanten uit vallen met minimaal verschil.quote:
![]()
![]()
Als het zo door gaat wint Biden haast ruimer dan Trump in 2016Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Aannemende dat NV naar Biden gaat (kan eigenlijk niet anders), Trump moet dan én AZ én GA én PA pakken. Als er één afvalt is 't klaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
Nevada + AZ kan ook nog steeds voor Biden, ondanks dat men nog steeds onzeker is over AZ.Huilen dan.![]()
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
Nevada + AZ kan ook nog steeds voor Biden, ondanks dat men nog steeds onzeker is over AZ.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Correct, maar die kans is er dus absoluut nog. Het is nog niet gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aannemende dat NV naar Biden gaat (kan eigenlijk niet anders), Trump moet dan én AZ én GA én PA pakken. Als er één afvalt is 't klaar.![]()
En dat was toch een van de grootste overwinningen ooit.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef zalkc het volgende:
Als het zo door gaat wint Biden haast ruimer dan Trump in 2016
Althans volgens de crybaby in chief.![]()
Bush jr heeft het daarentegen spic en span overgedragen aan Obama en die zette de traditie voort. Trump zal dat wel weer terugdraaien inderdaad en er een teringbende van maken. The yugest.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Biden gaat de 300 in elk geval wel halen op deze manierquote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef zalkc het volgende:
Als het zo door gaat wint Biden haast ruimer dan Trump in 2016
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als de huidige evolutie in Arizona zo verder gaat, zou Trump dat nog nipt kunnen winnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Hopelijk heel langquote:Op donderdag 5 november 2020 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang houdt John King dit nog vol?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |