Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.
Zit nu wel een foutje in zo te zien bij Georgia, blok van 19k votes met een change van 0?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.
Wanneer kunnen we van PA iets verwachten denk je? Dan ga ik nog ff werken en dan de streams maar weer aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen spectaculaire comeback van Trump iig
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik ben niet blij dat Collins herkozen is bijvoorbeeld, maar zij is in mijn ogen altijd wel een redelijke republikein geweest. Zo zijn er meer.
De optimist in mij denkt dat er een periode van meer samenwerking in de Amerikaanse politiek komt en dat Biden daar ook echt op gaat sturen.
Toch moet die met wat slim spel wel te vloeren zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.
Idd hypocriet tot op het fossiele bot.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zie ik dat er dankzij Mitch M. nog lang niet van komen. Die man is de vleesgeworden partijdigheid.
Ik had laatst dezelfde gedachte. Maar toen dacht ik; op welk gebied dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik ben niet blij dat Collins herkozen is bijvoorbeeld, maar zij is in mijn ogen altijd wel een redelijke republikein geweest. Zo zijn er meer.
De optimist in mij denkt dat er een periode van meer samenwerking in de Amerikaanse politiek komt en dat Biden daar ook echt op gaat sturen.
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het probleem is dat McConnell dingen simpelweg niet in stemming brengt als de meerderheid van Republikeinen er niet achter staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.
Met een democratische vice-premier heb je maar 2 republikeinen nodig om dingen gedaan te krijgen.
Nou ja, we zullen zien. Eerst die 270 kiesmannen maar halen, de opstand van de proud boys afwachten en de president fysiek uit het Witte Huis zien te krijgen.
Ik zei eerder al. Proberen met een achterkamertjes deal Romney tot voorzitter gekozen te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.. maar zelfs als beide run offs in Georgia naar de republikeinen gaan is de marge 52 - 48.
Met een democratische vice-premier heb je maar 2 republikeinen nodig om dingen gedaan te krijgen.
Nou ja, we zullen zien. Eerst die 270 kiesmannen maar halen, de opstand van de proud boys afwachten en de president fysiek uit het Witte Huis zien te krijgen.
Zou dat kunnen, dat alle Democraten + Romney + Collins ofzo hem dan verkiezen tot majority leader?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zei eerder al. Proberen met een achterkamertjes deal Romney tot voorzitter gekozen te krijgen.
Als Biden de goede Frank Underwood skills heeftquote:Op donderdag 5 november 2020 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou dat kunnen, dat alle Democraten + Romney + Collins ofzo hem dan verkiezen tot majority leader?
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:20 schreef Arcee het volgende:
In Georgia hebben ze tot 10 dagen na verkiezingsdatum nodig om alles helemaal correct te tellen.
Nou ja, ik bedoel reglementair? Misschien kunnen ze het reglement dan ook aanpassen dat die stemming net als in het VK geheim is, hoewel je ook daar een meerderheid voor nodig hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Biden de goede Frank Underwood skills heeft
Woo held!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |