Die deplorables opmerking is een eigen leven gaan leiden. Lees de hele quote anders even terug, dan is duidelijk dat ze mee leeft met de "andere helft" van kiezers van Trump die zich zorgen maken over hun baan, etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepunt
Fox redemption arc?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze tonen zich wel groots daar bij Fox. Staan voor hun keuze.
Mensen overhalen om toch maar te gaan stemmen kan evenveel impact hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.
Nouja veel kiezers zijn niet zoveel met de politiek bezig. Ik heb collega's die universitair geschoold zijn en niet weten wie Jeroen Dijsselbloem is bijvoorbeeld. Die stemmen bij de verkiezingen en laten zich leiden door een paar indrukken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ach Biden riep nu ook geen enthousiasme op en wint nu dus dat is ook niet de sleutel. Ook nogal simplistisch om een factor aan te wijzen die het verschil maakt in zo'n complex proces.
Dat hoor je te voorzien als een presidentskandidaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die deplorables opmerking is een eigen leven gaan leiden. Lees de hele quote anders even terug, dan is duidelijk dat ze mee leeft met de "andere helft" van kiezers van Trump die zich zorgen maken over hun baan, etc.
FOX heeft het zelden mis.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze tonen zich wel groots daar bij Fox. Staan voor hun keuze.
Absoluut. En hun polls ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
FOX heeft het zelden mis.
Wat je ook van hun propaganda vindt, hun decision desk is een van de betere.
Niet ter zake: het brilmontuur is het enige dat ik kan waarderen aan de man.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hopelijk eens een andere hippe bril
Mwah, als het gaat om nieuws is FOX redelijk te noemen, beetje Telegraaf, schreeuwende kop inhoudelijk correct. Als het gaat om opinie heb je Carlson, Ingham en Hannity een heel ander geluid, dat is eigenlijk cabaret.quote:
Er is gewoon een soort mythe dat je een verkiezing wint door zwevende kiezers over te halen. Daarom gaan de democraten vaak voor zo'n centrist zogenaamd omdat die beter te verkopen zijn aan de andere zijde. Maar je kunt zien dat het totale onzin is je haalt Republikeinen niet over om op antifa-loophond Biden te stemmen of whatever die andere zijde er van maakt.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halen
quote:In the US, there is basically one party - the business party. It has two factions, called Democrats and Republicans, which are somewhat different but carry out variations on the same policies. By and large, I am opposed to those policies. As is most of the population.
Noam Chomsky
ik zie zelfs nog 500k stemmen en 60% nodig om te pakkenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Nog 100.000 en een beetje in Pennsylvania. Nog 390.000 te tellen. Byebye trump
Nouja het aantal split voters maakt hun project toch best een succesquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halen
Heel simpel. Als leugens en onzin maar vaak genoeg worden herhaald, gaat het klootjesvolk het vanzelf geloven.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?
Twee jaar als het meezit.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Hij zou op een of andere manier die Mitch McConnell kalt moeten zien te stellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Dat had gewoon nu moeten gebeuren, gaat binnen 2 jaar alleen maar moeilijker worden.quote:
Nice.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.
Dat wordt fantastisch
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Boeiuh. Waar ik vooral zin in heb de komende twee maanden is de meltdown van Trump.
Dat wordt fantastisch
Is het alweer tijd voor de avondlijke Zopias Zeemeeuw-actie?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.
Gaat ie toch doen. Het is een narcist.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.
Ik ga me wel met ze vermaken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.
Zit dit al anderhalve dag uit m'n hoofd te doen, dank je!!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat zou wel zijn status van dealmaker vereeuwigen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
En wat is daar je onderbouwing voor?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Penn gaat wel naar Trump helaas ben ik bang
Lang niet of nooit niet, dat is om des keizers epische baard.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.
Geen zorg, ik vang ze wel op bij PVV/Fvd topics, waar ik ze op irritante wijze aan deze uitslag ga herinneren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Nee hoor. Het wordt zelfs nog buiten de recounts marge voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er nieuwe cijfers bekend?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Bedankt, top overzicht!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |