Ja, alleen dan voor een termijn van max 4 jaar dacht ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?
Zal zelf wel betalen om daar te mogen zitten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uitnodigen?
Die zijn natuurlijk doodsbang om door boos internetvolk voor "MSM!!!11!!EINZ!!" uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.
Meneer weet wel 3 positieve oppervlakkige meepraatdingen te benoemen, plus het charisma en negeert alle corruptie, quid pro quo en aanzet tot geweld.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.
Clinton was op Obama na misschien wel de beste kandidaat die de Democraten in jaren hadden gehad, nog altijd bizar dat ze niet heeft gewonnen. Was 'te extreem' volgens sommigen. Als je dan vraagt in welk opzicht krijg je vaak wat vaag gelul over religieuze normen en waarden. Tsja, dan houdt het wel op wat mij betreft, zeker als je ziet dat de lui die dat schijnbaar zo belangrijk vinden dan wél gewoon op Trump gaan stemmen... Twice!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
HRC moest likable zijn, daar hebben mannen geen rekening mee te houden. Hetzelfde zag je bij Harris bijna gebeuren.
Wees blij dat ze hem er hebben zitten en niet dat lulletje van een Dirk Jan Eppink van stal trekken. Dat is pas zielig...quote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Niet alleen de man van de domme platitudes zoals 'Trump is de morele winnaar van de verkiezingen', maar ook gewoon 4e op lijst van de FvD. Raar van zo'n 'journalistiek' platform. Maar ja, de commerciëlen hè.
Hopelijk eens een andere hippe brilquote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.
Clinton is gewoon een persoon die teveel weerstand opwekt en had een schandaaltje teveel aan haar broek.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Clinton was op Obama na misschien wel de beste kandidaat die de Democraten in jaren hadden gehad, nog altijd bizar dat ze niet heeft gewonnen. Was 'te extreem' volgens sommigen. Als je dan vraagt in welk opzicht krijg je vaak wat vaag gelul over religieuze normen en waarden. Tsja, dan houdt het wel op wat mij betreft, zeker als je ziet dat de lui die dat schijnbaar zo belangrijk vinden dan wél gewoon op Trump gaan stemmen... Twice!
Onzinnig argument natuurlijk Trump roept overduidelijk meer weerstand op en won.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Clinton is gewoon een persoon die teveel weerstand opwekt en had een schandaaltje teveel aan haar broek.
Die lijkt me er het type niet voor.quote:
Mijn overgrootoma reed nog auto met 103. Maar steeds vaker alleen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Strom Thurmond heeft in de Senaat gezeten tot ie 101 was dus het kan prima. Of het verstandig is is een tweede.
Hij roept klaarblijkelijk ook enthousiasme op en dat deed Hillary dan weer nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onzinnig argument natuurlijk Trump roept overduidelijk meer weerstand op en won.
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepuntquote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Puddington het volgende:
Vind trouwens dat Clinton wel eens bij haarzelf te rade mag gaan waarom ze heeft verloren. Het is allemaal de media, het FBI-onderzoek, seksisme, Bill, maar ik moet haar nog betrappen op het feit dat een deel aan haar zelf heeft gelegen.
Die hebben bij elkaar ook ongeveer twaalf politieke baantjes gehad. Hoeren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem er hebben zitten en niet dat lulletje van een Dirk Jan Eppink van stal trekken. Dat is pas zielig...
Dat Trump haar niet los kan laten is tot daaraantoe maar buiten dat boeit het toch niemand meer?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Puddington het volgende:
Vind trouwens dat Clinton wel eens bij haarzelf te rade mag gaan waarom ze heeft verloren. Het is allemaal de media, het FBI-onderzoek, seksisme, Bill, maar ik moet haar nog betrappen op het feit dat een deel aan haar zelf heeft gelegen.
Ach Biden riep nu ook geen enthousiasme op en wint nu dus dat is ook niet de sleutel. Ook nogal simplistisch om een factor aan te wijzen die het verschil maakt in zo'n complex proces.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij roept klaarblijkelijk ook enthousiasme op en dat deed Hillary dan weer niet
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een slechte campagne gevoerd natuurlijk, met die 'deplorables' opmerking als dieptepunt
Daarom ook nooit meer investeren in Project Lincoln. Heeft geen ruk uitgemaakt om republikeinen over te halenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat was juist een slimme zet daar heeft ze zeker veel kiezers mee gewonnen. De deplorable maga kneusjes zou ze toch nooit over hebben kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |