Is het alweer tijd voor de avondlijke Zopias Zeemeeuw-actie?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.
Gaat ie toch doen. Het is een narcist.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.
Ik ga me wel met ze vermaken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de meltdown van de fans. Dan zit je op deze site wel op de voorste rij om te mogen genieten van de Nederlandse adepten die het allemaal niet kunnen hebben.
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wil hem geen wijze raad geven, maar hij kan zich beter juridisch indekken mbt rechtszaken oor zijn talloze civiele misstappen die er onverbiddelijk aankomen dan als een Don quichot tegen windmolens te vechten.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Biden bellen en een pardon vragen in ruil voor een felicitatie.
Zit dit al anderhalve dag uit m'n hoofd te doen, dank je!!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Op deze datadump kun je de race in de swing states goed volgen.
Dat zou wel zijn status van dealmaker vereeuwigen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Bellen? Tweeten dat President Biden hem een pardon moet geven om zo het land te verenigen blabla.
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
En wat is daar je onderbouwing voor?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Penn gaat wel naar Trump helaas ben ik bang
Lang niet of nooit niet, dat is om des keizers epische baard.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.
Geen zorg, ik vang ze wel op bij PVV/Fvd topics, waar ik ze op irritante wijze aan deze uitslag ga herinneren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel fans dan lange tijd, of misschien wel nooit, meer terugzien hier.
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Heph844 het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Trump dit nog voor elkaar spelen. Hele dikke kans dat Biden president gaat worden, maar met een senaat die een Republikeinse meerderheid heeft. Dat wordt dus weer vier jaar gehakketak, elkaar ondermijnen en niks daadwerkelijk kunnen bereiken.
Nee hoor. Het wordt zelfs nog buiten de recounts marge voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er nieuwe cijfers bekend?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Bedankt, top overzicht!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Een duidelijke winnaar had nog een mandaat gehad, maar dit is een de slechtste scenario's. De VS gaan de komende 4 jaar weer niets op het wereldtoneel betekenen.
Zit nu wel een foutje in zo te zien bij Georgia, blok van 19k votes met een change van 0?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |