Damn...quote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekkere doublespeak
Jammer voor m dat hij niet voor alles een pardon kan gevenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, Trump treedt af, Pence doet een pardon voor alles waar Trump voor wordt aangeklaagd, beetje zoals Nixon/Ford.
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.
De Clintons hadden zelfs een behoorlijke ravage achtergelatenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.
Met sperma besmeurde cocktail jurken. Daar zijn aardig wat stomerijen van in de stress geraakt, idd.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Clintons hadden zelfs een behoorlijke ravage achtergelaten
Die weten hun hand goed te verbergen als ze poker spelen .quote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
90% van wat er uit Nevada nog komt is Las Vegas
Clark County is niet alleen Las Vegas. Henderson bijvoorbeeld is ook nog wel een aardig plaatsje.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
90% van wat er uit Nevada nog komt is Las Vegas
Militaire basis ook dacht ik. Hoewel na de belediging van McCain die wel eens minder republikeins kunnen ziijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Clark County is niet alleen Las Vegas. Henderson bijvoorbeeld is ook nog wel een aardig plaatsje.
quote:
Het zal krap worden, kan 2 kanten uit vallen met minimaal verschil.quote:
Aannemende dat NV naar Biden gaat (kan eigenlijk niet anders), Trump moet dan én AZ én GA én PA pakken. Als er één afvalt is 't klaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
Nevada + AZ kan ook nog steeds voor Biden, ondanks dat men nog steeds onzeker is over AZ.
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
Nevada + AZ kan ook nog steeds voor Biden, ondanks dat men nog steeds onzeker is over AZ.
Correct, maar die kans is er dus absoluut nog. Het is nog niet gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aannemende dat NV naar Biden gaat (kan eigenlijk niet anders), Trump moet dan én AZ én GA én PA pakken. Als er één afvalt is 't klaar.
En dat was toch een van de grootste overwinningen ooit.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef zalkc het volgende:
Als het zo door gaat wint Biden haast ruimer dan Trump in 2016
Bush jr heeft het daarentegen spic en span overgedragen aan Obama en die zette de traditie voort. Trump zal dat wel weer terugdraaien inderdaad en er een teringbende van maken. The yugest.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik me kunnen voorstellen. Toen Bush junior in het witte huis trok hadden ze alle letters W uit de toetsenborden gesloopt meen ik me te herinneren. Maar Trump is een orang-utan dus ik gok op poep.
Biden gaat de 300 in elk geval wel halen op deze manierquote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef zalkc het volgende:
Als het zo door gaat wint Biden haast ruimer dan Trump in 2016
Als de huidige evolutie in Arizona zo verder gaat, zou Trump dat nog nipt kunnen winnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |