Dat ie zich in de steek gelaten voelt.quote:
Ga er maar van uit dat ze genoeg observeren wat er in zo'n stembureau gebeurt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is wel knap als ze nog bezig zijn met tellen.
Media mob?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ie zich in de steek gelaten voelt.
[ twitter ]
Die rellen komen nog wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil. Vooralsnog natuurlijk.
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.
Voor republikeinen zelf is het zeker anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:14 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is het wat anders ja? Lijkt me dat ze gewoon vrolijk doorgaan met wat de GOP al jarenlang geen enkel probleem lijkt te vinden.
Er zal vast wel wat gereld worden als er een uitslag bekend wordt. Echter, zien vermoedelijk, of hopelijk, veel mensen ook wel in dat dit circus onzin is. Ik ben wel benieuwd hoeveel kiezers van Trump dit acceptabel vinden?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil. Vooralsnog natuurlijk.
Het is eigenlijk alleen de president zelf en ach, toen mijn opa die mate van aftakeling had bereikt riep hij ook wel eens dingen waarvan de wenkbrauwen omhoog gingen. Zo gaat dat.
Daar is het nog te vroeg voor. Trump wordt nu door zijn team rustig gehouden, ik weet niet hoe lang ze dat nog vol kunnen houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Het valt me inderdaad alles mee hoeveel er wordt geroepen om fraude. Ik had echt dikke rellen verwacht, maar het blijft erg stil.
Laat demonstreren maar aan BLM over, die doen dit veel effectiever. Schreeuwen bij een stembureau dat ze moeten stoppen met tellen terwijl de tegenstander voor staat.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Oh vast wel. Maar de protesten bij de telbureaus zijn nog opvallend rustig. Ik had al lang roodpetters verwacht. Zeker in Michigan, het zou daar immers niet de eerste keer zijn dat men daarmee te maken krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die rellen komen nog wel.
Als Biden wint gaan Trump supporters de straten op.
Als Trump wint gaan BLM en Antifa de straten op.
Gelukkig blijken die vooral incompetente graaiers te zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Past prima in het patroon van het uithollen van de democratie en rechtsstaat dat we de afgelopen jaren gezien hebben: de legitimiteit ondermijnen en poppetjes die doen wat jij wil op de juiste posities plaatsen.
Daarom is Barr ook zo'n gevaarlijke: die is allerminst incompetent, maar wel bijzonder eng.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelukkig blijken die vooral incompetente graaiers te zijn
Och die knuppelen ze wel neerquote:Op donderdag 5 november 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die rellen komen nog wel.
Als Biden wint gaan Trump supporters de straten op.
Als Trump wint gaan BLM en Antifa de straten op.
Ze maken er echt een cult van hequote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vraag me af of dit ook voor een persoon als Trump geldt.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Enige waar ik echt bang voor ben is dat Trump na zn verlies helemaal doordraait en de atoomcodes wil gaan gebruiken.
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Enige waar ik echt bang voor ben is dat Trump na zn verlies helemaal doordraait en de atoomcodes wil gaan gebruiken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ach er is nog Amendement 25 en Mike Pence die nog wel twee maandjes op de winkel wil passen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles naar de fillestijnen helpen. Nukes afvuren, Noord Korea boos maken, niets meer ondertekenen, geen covid relief package, oproepen tot geweld, poep op de muren van het witte huis smeren.
Dat kan ook nog, Trump treedt af, Pence doet een pardon voor alles waar Trump voor wordt aangeklaagd, beetje zoals Nixon/Ford.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach er is nog Amendement 25 en Mike Pence die nog wel twee maandjes op de winkel wil passen.
Trump heeft een eigen Copingstijl 🤣🤣quote:Op donderdag 5 november 2020 22:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit ook voor een persoon als Trump geldt.![]()
[ afbeelding ]
Die smerige formulering gebruikte Rubio ook alquote:Op donderdag 5 november 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekkere doublespeak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |