Ben benieuwd of ze daar nog voor kunnen worden vervolgd.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.
Past prima in het patroon van het uithollen van de democratie en rechtsstaat dat we de afgelopen jaren gezien hebben: de legitimiteit ondermijnen en poppetjes die doen wat jij wil op de juiste posities plaatsen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch best tragisch dat de familie Trump alles op alles zet om de legitimiteit van deze verkiezingen te ondermijnen.
Ik vind het vooral tragisch dat zo'n Trump niet afgestraft wordt door de kiezers. Als je alle debiele uitspraken van die man de afgelopen 4 jaar op een rij zet val je van je stoel. Sommigen daarvan regelrecht anti-democratisch ook. En uiteindelijk kan ie alleen super nipt verslagen worden na 3 dagen stemmen tellen. En waarschijnlijk was ie überhaupt niet eens verslagen als we geen corona-uitbraak hadden gehad.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Een potje bejaarden golf in Sunrise Florida phase 4 bij Nob hill road waar ze extra grote gaten hebben en niet al te veel hobbels in het veld misschien maar een tweede presidentstermijn zit er niet meer in.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik was ontopic: Trump gaat winnen.
Wat bedoelt hij daar nu mee?quote:
Ericje denkt dat hij er toe doet, das wel schattig. Als Donny onder de zoden ligt of dement in een bejaardentehuis zit dan kunnen Ericje en Don Jr gewoon in de stront zakken.quote:
Dat de GOP partij zich ook niet massaal uitspreekt over de verschrikkelijke fraudequote:
Ik denk dat hij de uitslag al weet. Die moet alleen nog maar officieel bevestigd wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, niet heel veel wijzer geworden hoor.
Dat is wel knap als ze nog bezig zijn met tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de uitslag al weet. Die moet alleen nog maar officieel bevestigd worden
De GOP heeft haar handen al lang afgetrokken van deze wanvertoning mag ik toch hopen.quote:
Special politics.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Fijn, richt je eigen partij maar op dan
Die hebben er niks mee te winnen tenzij ze echt een coup zouden willen plegen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De GOP heeft haar handen al lang afgetrokken van deze wanvertoning mag ik toch hopen.
Ja, en dat is een Democratisch dingetje...quote:Op donderdag 5 november 2020 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Dit is geen trollpost. Ik begrijp jullie manier van denken natuurlijk wel: enge moslims, dat moeten zij zelf gedaan hebben. Right?![]()
Iets met olie. Faalhazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |