64.93% zegt die ene pagina.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef ikbenrond het volgende:
Biden heeft 71.86% van de aankomende stemmen nodig voor Georgia, gaat 'm denk ik niet worden. Ogen op Pennsylvania dan maar
Deze verkiezing zou het kunnen zijn, dat je om 3:00 de officiële uitroeping mist,. 7:15 hoort dat het toch iets anders zit en dat je er achterkomt dat er 3 keer een andere officiële uitkomst is uitgeroepen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil gaan slapen. Moet ik de wekker zetten of kan ik morgen vanaf 7:00 nog wel live de uitslag meemaken?
Volgens mij ouwe dataquote:Op donderdag 5 november 2020 21:54 schreef ikbenrond het volgende:
Biden heeft 71.86% van de aankomende stemmen nodig voor Georgia, gaat 'm denk ik niet worden. Ogen op Pennsylvania dan maar
Nee hij verspreekt zich, bedoelde natuurlijk anti voter fraud.quote:
Zeker? Gerenommeerde media hebben er ook over bericht.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nogmaals: die screenshots zwerven al langer rond en dat ze bij een random iemand op Twitter staan maakt het niet waar. Geen enkele serieuze bron bericht hierover.
Edit: niet dat de houding van het Trump kamp ook maar enigszins door de beugel kan hoor, maar dit is opnaaierij.
Nee, maar zonder context, zoals steeds. Hij heeft het over een organisatie om voter fraud te bestrijden.quote:
Nou ja, laat ik het anders verwoorden: ik heb ze middels Google niet kunnen vinden. Alleen maar schimmige blogjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker? Gerenommeerde media hebben er ook over bericht.
Ik dacht dat sommige media (Politico volgens mij) AZ al had gecalled (best even geleden al). Was dat zo prematuur dan dat het nog steeds over AZ gaat bij Fox en CNN? AZ lijkt ook gewoon best zeker toch?quote:
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:03 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik dacht dat sommige media (Politico volgens mij) AZ al had gecalled (best even geleden al). Was dat zo prematuur dan dat het nog steeds over AZ gaat bij Fox en CNN? AZ lijkt ook gewoon best zeker toch?
Sinds de fout in 1948 dat een krant Dewey uitriep zijn ze wat voorzichtigerquote:Op donderdag 5 november 2020 21:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Deze verkiezing zou het kunnen zijn, dat je om 3:00 de officiële uitroeping mist,. 7:15 hoort dat het toch iets anders zit en dat je er achterkomt dat er 3 keer een andere officiële uitkomst is uitgeroepen.
Toch is dit best eng. Ik volg alle reguliere high-factuality media en deze verkiezing ook Fox news (niet de opinie) en een aantal objectieve twitter kanalen. Er is echt helemaal niks bekend over grootschalige fraude.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.
Wat is die trend dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, is nog verre van zeker. Zoals nu de trend is gaat Trump hem net pakken.
Hier tracken ze ook alle campagne-mails: https://sendview.io/trump-v-bidenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het anders verwoorden: ik heb ze middels Google niet kunnen vinden. Alleen maar schimmige blogjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |