abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 00:18:49 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_195477401
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
My friends all drive horses
pi_195477478
twitter

Wat vinden jullie? Vuil spel of slim?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195477490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Collins kan toch echt niet gaan klagen dat ze gelinked word aan Trump, lijkt mij, als je hem vrijspreekt en zegt dat hij zijn lesje geleerd heeft terwijl hij nog dezelfde dag die uitspraak compleet voor gek zet dan is dit de consequentie.

Vote Collins Vote Trump...tja, dat klopt dus gewoon. Intelligent gespeeld van haar tegenstander.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 00:32:29 ]
pi_195477492
quote:
[ twitter ]

Slim. Als je niet met de president geassocieerd wilt worden moet je ook niet zo vaak zijn posities onderschrijven met je stemgedrag: https://projects.fivethir(...)ore/susan-m-collins/
  woensdag 7 oktober 2020 @ 00:37:16 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195477546
Kerel moet niet huilen inderdaad
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 00:46:06 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195477634
Ik zit te wachten tot het nieuws komt dat Trump volledig instort. Hij heeft medicijnen gekregen toen het virus nog niet op volle kracht is gekomen. Op gegeven moment zal Trumps immuun systeem nog verdoofd zijn, maar niet in staat om de verspreiding van het virus tegen te houden. Als dit virus terug slaat heeft Trump geen opties meer om zelfs een milde besmetting tegen te houden, want zijn afweersysteem is volslagen uit balans nu. Het debat van Harris en Pence kan maar zo uitdraaien op een debat tussen een toekomstige vp en een toekomstige tussenpaus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195477646
Ik vond het ook wel slim. Als campagnes daar nou altijd super clean waren had hij misschien een puntje, maar dan had je heel Trump niet gehad.

Dat gijzelen van de bevolking voor COVID steun lijkt trouwens wel echt serieus verkeerd te vallen van wat ik zo her en der zie. Je weet natuurlijk nooit of het echt is, maar dit kon wel eens de druppel zijn voor wat Republikeinen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195477649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:46 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zit te wachten tot het nieuws komt dat Trump volledig instort. Hij heeft medicijnen gekregen toen het virus nog niet op volle kracht is gekomen. Op gegeven moment zal Trumps immuun systeem nog verdoofd zijn, maar niet in staat om de verspreiding van het virus tegen te houden. Als dit virus terug slaat heeft Trump geen opties meer om zelfs een milde besmetting tegen te houden, want zijn afweersysteem is volslagen uit balans nu. Het debat van Harris en Pence kan maar zo uitdraaien op een debat tussen een toekomstige vp en een toekomstige tussenpaus.
Als dat gebeurt gaan we er waarschijnlijk helemaal niets van horen. Zou mij tenminste niet verbazen als het zo ging.
pi_195477724
quote:
[ twitter ]

Sluw is het wel maar het haalt het niet qua misdadigheid bij de voter surpression en intimidatie technieken van de GOP.
pi_195477738
Stephen Miller WH-bobo testte positief.
Geef neks.. is toch maar als een griepje
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:02:03 #11
384435 klappernootopreis
pi_195477759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als dat gebeurt gaan we er waarschijnlijk helemaal niets van horen. Zou mij tenminste niet verbazen als het zo ging.
Ik heb een hypochonder als collega gehad, die rende bij een snotneus al richting de apotheek. En nam zware paracetamols en dergelijke. En werd een keer naar het ziekenhuis afgevoerd omdat hij geen natuurlijke weerstand meer had. Dat kan trump ook overkomen.

BTW Stephen Miller is ook besmet vernam ik net.
pi_195477773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb een hypochonder als collega gehad, die rende bij een snotneus al richting de apotheek. En nam zware paracetamols en dergelijke. En werd een keer naar het ziekenhuis afgevoerd omdat hij geen natuurlijke weerstand meer had. Dat kan trump ook overkomen.

BTW Stephen Miller is ook besmet vernam ik net.

Ik moest wel hard lachen toen ik Trump zag klagen over Bidens Town Hall, hij zal zich waarschijnlijk op zitten vreten dat Biden alle aandacht krijgt nu en hij niet.
Ach gossie....thoughts and prayers dan maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 01:05:11 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:05:13 #13
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195477786
Na vier jaar aanmodderen levert de regering-Trump wel eindelijk positieve resultaten
pi_195477792
WH code oranje verklaren ? Of ben ik te gretig ?
Trump was toch altijd al oranje? Die huidskleur van hem snapte ik nooit.
Schminkt hij zichzelf ofzo Of de visagistes doen dat op zijn verzoek

Uiteraard vertellen sommige WH-samenzweerders niet aan de media dat ze positief zijn.
Ik zou het ook niet doen. Snor drukken 2 weekjes en afwachten.
pi_195477801
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:05 schreef Szura het volgende:
Na vier jaar aanmodderen levert de regering-Trump wel eindelijk positieve resultaten
_O-
pi_195477813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
WH code oranje verklaren ? Of ben ik te gretig ?
Trump was toch altijd al oranje? Die huidskleur van hem snapte ik nooit.
Schminkt hij zichzelf ofzo Of de visagistes doen dat op zijn verzoek

Uiteraard vertellen sommige WH-samenzweerders niet aan de media dat ze positief zijn.
Ik zou het ook niet doen. Snor drukken 2 weekjes en afwachten.
Washington DC zou dat wel willen, vermoed ik maar dat zal wel op wat legale probleempjes stuiten, het Witte Huis is federaal land.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:08:49 #17
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195477818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:05 schreef Szura het volgende:
Klopt! Op het eind van z'n termijn louter positieve dingen uit het Witte Huis.

Het is echt 1 grote shitshow. De ultieme reality show. CNN er bijna 24/7 op. Kan hier echt van genieten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195477861
Stephen Miller positief getest? Nu zijn doodsverwensingen totaal ongepast maar mag ik het niet zo erg vinden dat de ubersupremacist in het witte huis wiens idee het was om kinderen in kooien te stoppen een potentieel dodelijke ziekte heeft opgelopen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195477873
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Stephen Miller positief getest? Nu zijn doodsverwensingen totaal ongepast maar mag ik het niet zo erg vinden dat de ubersupremacist in het witte huis wiens idee het was om kinderen in kooien te stoppen een potentieel dodelijke ziekte heeft opgelopen?
Ik betrapte mezelf ook een beetje op deze gedachte :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:20:32 #20
445514 DonDruiper
pi_195477881
quote:
Voor deze keer zien we het door de vingers.

Ook mooi al die beterschapswensen van democraten in de VS. Daar menen ze natuurlijk geen flikker van.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:26:10 #21
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195477913
Biden die zei dat hij graag debateerd met Trump, maar alleen als zijn doctoren het er mee eens zijn dat hij het kan is misschien wel een van de beste campagne uitspraken die er ooit is geweest.

Je ziet die mensen hier niet meer, en het laat zien dat Trump zwak is, zich heeft laten infecteren. En zeg maar gewoon nee tegen die pauze iedere 30 minuten die Biden wilde en Trump nu ook waarschijnlijk wilt.
pi_195478007
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:45:35 #23
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195478047
quote:
9s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
De sub cultuur die masturbeert op foto's van Trump begrijp ik wel. Die vinden dit lekker. Dan ziet ie er uit als een natte droom.

Maar de beste man stond daar te happen naar adem. Zegt vervolgens dat de griep dodelijker is, stopt de support aan de armen en getroffenen door de economische neer gang. En dat moet hem de winst brengen.

Vandaag was er ook een rapport dat de boeren vrij vaak zelfmoord plegen. Hoor je hem dan niet over.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:50:05 #24
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195478072
quote:
[ twitter ]

Heel netjes is het opzich niet maar ik snap wel dat de Democraten het iets viezer gaan spelen als je tegenstander bij iedere gelegenheid vals gaat spelen.

Bovendien is het eigenlijk alleen smerig spel als Collins duidelijk voor andere dingen staat dan Trump, iets dat ze af en toe probeert maar puntje bij paaltje komt daar niks van terecht. Dus in dat opzicht is het niet heel veel anders dan de fouten/zwaktes van de tegenstander zo duidelijk mogelijk maken.

In een ideale wereld gebeurt het niet maar we zijn de ideale wereld ver voorbij.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_195478132
Stephen Miller ook al? Goh. Zijn zwangere vrouw is gelukkig immuun.
Die was al eerder (licht) besmet.
pi_195478198
twitter

Debat morgennacht?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 02:25:24 #27
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195478281
Ook stephen Millir is besmet.
pi_195478291
En het grootste gezondheidsrisico is de enige die geen plexiglas afscheiding wil bij het debat van morgen.
https://edition.cnn.com/2(...)vp-debate/index.html
  woensdag 7 oktober 2020 @ 02:33:58 #29
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195478311
quote:
[ twitter ]

Campagne voeren met boodschappen die van de andere partij lijken te komen is vuil spel. Er zijn twee soorten verkiezingsboodschappen: degene waarvan je weet dat je ze met een korrel zout moet nemen: waarin de tegenstander beschuldigd wordt of waarin men eigen verwezenlijkingen ophemelt. En degene die je als "feitelijk" aanvaardt: waarin een kandidaat een duidelijk standpunt inneemt of z'n steun betuigt aan iets of iemand (recht op abortus, BLM, Trump etc..).

Door te doen alsof het van de andere partij komt kan je een beschuldiging verpakken als een steunbetuiging. En sommige kiezers zullen het niet doorhebben. Dat is vuil spel.
are we infinite or am I alone
pi_195478357
De geplande live toespraak van Trump vanuit de Oval Office gaat niet door en wordt vervangen door een vooraf opgenomen verhaal. Blijkbaar hebben ze niet het vertrouwen dat het live goed gaat :D

twitter

En er is dus geen bewijs van een laatste negatieve test omdat ze idd laks waren geworden met het testen :')

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 07-10-2020 02:49:49 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 02:53:11 #31
445514 DonDruiper
pi_195478397
Het feit dat ze een filmpje gaan opnemen zegt wellicht ook wel wat over de toestand van Trump op dit moment.

En dat is niet goed.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195478432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 02:53 schreef DonDruiper het volgende:
Het feit dat ze een filmpje gaan opnemen zegt wellicht ook wel wat over de toestand van Trump op dit moment.

En dat is niet goed.
Dat denk ik ook. Ze hebben vast proef-opnames gedaan vandaag die niet het gewenste resultaat opleverde :P
pi_195478450
De wanhoop nabij :')

twitter
pi_195478490
Met het vaccin zit het Trump ook niet mee: de nieuwe rchtlijnen die hij probeerde te blokkeren maken het onwaarschijnlijk dat het vaccin er voor de verkiezingen is zoals hij (veel te voorbarig) beloofd had.

twitter
pi_195478493
quote:
81s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Hoofdletters, dus waar.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 03:24:36 #36
445514 DonDruiper
pi_195478541
quote:
81s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Zou die wel weten dat Biden z'n tegenstander is en niet Hillary?

De dexamethasone doet aardig z'n werk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195478551
quote:
Snap ik. Miller, McConnell, Barr en The Don zelf zijn toch wel de meest walgelijke figuren van de hele boevenbende die nu in Washington rondloopt.
Цой жив
pi_195478575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 03:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hoofdletters, dus waar.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 03:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zou die wel weten dat Biden z'n tegenstander is en niet Hillary?

De dexamethasone doet aardig z'n werk.
Het slaat ook helemaal nergens op

twitter
pi_195478646
Oh en Biden deed nog een prima toespraak vandaag:

From Gettysburg, Biden Calls for Healing of a 'House Divided'

"We have too bright a future to have it shipwrecked on the shoals of anger and hate and division," Joe Biden said in a speech near the Civil War battlefield in Pennsylvania.
pi_195478795
De nieuwe Lincoln Project ad is weer geniaal :D

twitter
pi_195478837
twitter

Maar maar maar .... hij had toch (vandaag nog) alle hulp stopgezet tot na de verkiezingen :?

Hij heeft bedacht dat het niet zo handig was zeker. 8)7 |:(

twitter

:D

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 07-10-2020 04:50:36 ]
pi_195478910
Ook Michael Hayden steunt Biden:

twitter
  woensdag 7 oktober 2020 @ 04:37:22 #43
19840 Libris
Live from Singapore
pi_195478941

Arizona Senate Debate (live)

Mark Kelly (astronaut) (D) - Sen. Martha McSally (R)
pi_195479013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 04:37 schreef Libris het volgende:

Arizona Senate Debate (live)

Mark Kelly (astronaut) (D) - Sen. Martha McSally (R)
McSally papegaait echt Trump na :X
  woensdag 7 oktober 2020 @ 05:00:48 #45
19840 Libris
Live from Singapore
pi_195479039
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 04:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

McSally papegaait echt Trump na :X
Hoop GOP bangmakerij. Kelly leidt de race op het moment trouwens
pi_195479076
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 05:00 schreef Libris het volgende:

[..]

Hoop GOP bangmakerij. Kelly leidt de race op het moment trouwens
Hij steunt die enge Ilhan Omar! Kijk hij staat daar op die foto met een arm om haar heen!

twitter
  woensdag 7 oktober 2020 @ 05:25:50 #47
19840 Libris
Live from Singapore
pi_195479137
McSally klinkt als een SNL character
pi_195479150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 05:25 schreef Libris het volgende:
McSally klinkt als een SNL character
Idd! Dat geknipper met haar ogen ook de hele tijd :X

Maar qua inhoud: McSally viel Kelly continu aan op punten waar hij helemaal niet voor staat (één en al stropop geheel in de stijl van Trump) terwijl Kelly vnl zijn eigen standpunten naar voren bracht.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 07-10-2020 05:40:52 ]
pi_195479216
Weer een voter suppression poging van de Republikeinen gestopt door de rechter:

twitter
  woensdag 7 oktober 2020 @ 06:03:12 #50
445514 DonDruiper
pi_195479266
Het wordt tijd om de Wikipedia pagina van de Republikeinen te veranderen.

Ik stel voor

GOP - Extreem Rechtse Amerikaanse Criminele Organisatie.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195479367
Nieuw rapport van Horowitz (Inspector General Justice Dep.) waarin Sessions en Rosenstein de drijvende kracht blijken te zijn achter het beleid om kinderen van immmigranten van hun ouders te scheiden. Van Sessions is het geen verrassing maar van Rosenstein verbaast me wel.

Draadje in tweet:
twitter

‘We Need to Take Away Children,’ No Matter How Young, Justice Dept. Officials Said

Top department officials were “a driving force” behind President Trump’s child separation policy, a draft investigation report said.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 07:37:53 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195479675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
Stephen Miller WH-bobo testte positief.
Geef neks.. is toch maar als een griepje
Vreemd dat die bloedzuiger niet immuun is voor vleermuisziektes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195479991
Ondertussen trekt Trump de stekker uit onderhandelingen over het economisch steunpakket: https://www.volkskrant.nl(...)ingspakket~b61cf0cf/

En dat zonder zelfs met de Republikeinen te overleggen...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 08:34:40 #54
3928 Ulx
pi_195480152
Artikel over het Trump beleid om kinderen te laten verdwijnen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195480198
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:18 schreef Hanca het volgende:
Ondertussen trekt Trump de stekker uit onderhandelingen over het economisch steunpakket: https://www.volkskrant.nl(...)ingspakket~b61cf0cf/

En dat zonder zelfs met de Republikeinen te overleggen...
Goed spul, de medicijnen die Trump krijgt toegediend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 08:42:58 #56
3928 Ulx
pi_195480230
Hij begon daarna trouwens te tweeten dat het niet zijn schuld was. D'r zijn vast idioten die dat nog geloven ook.
pi_195480402
Gasping...het Covitafilmpje. Zeker met de tekst in beeld!
Zonder geluid + tekst begreep ik de boodschap niet, toen ik het voor het eerst zag.
Edit: het is ‘een oorwurm’ first class. Don’t cry for me...

Dit gaat hard, heel hard.
Nee! geen meelij pak die telefoon af. Net als bij papa Fred: fake tweeten.

* AnneX telt: Nog 28 dagen
pi_195480439
Kennen we dat D66 kamerlid nog dat de kamer verliet om voor het campagneteam van Clinton te gaan werken? Die is nu voor Trump (en Baudet): https://mobile.twitter.co(...)/1313514468266184705
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195480504
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef Hanca het volgende:
Kennen we dat D66 kamerlid nog dat de kamer verliet om voor het campagneteam van Clinton te gaan werken? Die is nu voor Trump (en Baudet): https://mobile.twitter.co(...)/1313514468266184705
Dat is het probleem met zelfverklaarde idealisten. Die stappen zonder pardon over op een nieuw (wat zij zelf zullen uitleggen als het najagen van hun ware ideaal).
pi_195480528
quote:
Wat heeft zij allemaal gerookt? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 09:13:08 #61
3928 Ulx
pi_195480617
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

.

Trump jaste er 50 tweets in twee uur uit.
Misschien heeft ze ook een prik gehad
pi_195480634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het probleem met zelfverklaarde idealisten. Die stappen zonder pardon over op een nieuw (wat zij zelf zullen uitleggen als het najagen van hun ware ideaal).
Doet me een beetje denken aan Joram van Klaveren.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:16:14 #63
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195480666
quote:
Huh. Het lijkt wel een religieuze bekering. Ze heeft de politiek vaarwel gezegd en is een soort mental coach geworden die vreugde en geluk wil verspreiden in de samenleving?
pi_195480680
Ook Sanders en Warren hadden toch wel moeten winnen van deze Trump. Gemiste kans voor de Democraten (of eigenlijk voor de wereld - de Democraten willen het zelf niet).
pi_195480706
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook Sanders en Warren hadden toch wel moeten winnen van deze Trump. Gemiste kans voor de Democraten (of eigenlijk voor de wereld - de Democraten willen het zelf niet).
Waar heb je het over?
pi_195480764
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Trump doet in deze campagne ongeveer alles verkeerd wat hij verkeerd kan doen. De Democraten kozen een vrij centrale kandidaat uit electorale overwegen. Maar ik denk dat ze bij deze verkiezingen ook met een wat linksere en inhoudelijk sterkere kandidaat wel hadden gewonnen.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 09:26:35 #67
3928 Ulx
pi_195480813
Oh dat verhaal.
pi_195480822
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Trump doet in deze campagne ongeveer alles verkeerd wat hij verkeerd kan doen. De Democraten kozen een vrij centrale kandidaat uit electorale overwegen. Maar ik denk dat ze bij deze verkiezingen ook met een wat linksere en inhoudelijk sterkere kandidaat wel hadden gewonnen.
Ok.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:28:03 #69
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195480838
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan Joram van Klaveren.
Ze is volgens mij niet echt overgestapt naar de kant van Trump en Baudet. Het lijkt meer om het effect van hun aanwezigheid te gaan dan om de inhoud van hun standpunten.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 09:28:24 #70
3928 Ulx
pi_195480844
Anyway, Arballo komt in het spoor van Nunes. In de MoE.

twitter
pi_195480856
quote:

[..]

Niet op de troepen vooruitlopen en niet de huid verkopen voor de beer mors- en morsdood is: Trump heeft nog niet verloren. De meeste Amerikanen moeten nog stemmen en ze moeten zo stemmen dat ze niet met een schamele 3 miljoen van Trump winnen, maar verpletterend winnen, zodanig winnen dat er geen valsspelen tegenop kan.
pi_195480859
quote:

[..]

Dat is nog altijd de vraag, zo zegezeker is Biden ook nog steeds niet.
pi_195480876
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat is nog altijd de vraag, zo zegezeker is Biden ook nog steeds niet.
Dat was geen enkele kandidaat in dit stadium geweest. Je hebt pas gewonnen als alle stemmen zijn geteld.
pi_195480929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was geen enkele kandidaat in dit stadium geweest. Je hebt pas gewonnen als alle stemmen zijn geteld.
Dat klopt, maar @_-_ratjetoe_-_ doet alsof de democraten niet meer kunnen verliezen.
pi_195481013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat klopt, maar @:_-_ratjetoe_-_ doet alsof de democraten niet meer kunnen verliezen.
Nou, de Democraten moeten winnen. Het is alsof je tennist tegen een geblesseerde tegenstander. Je moet winnen, maar het is uiteraard niet zeker.
pi_195481084
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nou, de Democraten moeten winnen. Het is alsof je tennist tegen een geblesseerde tegenstander. Je moet winnen, maar het is uiteraard niet zeker.
Ik denk dan toch dat je de kansen van Trump wat onderschat, al hoop ik met je mee dat Biden wint en ziet het er in de peilingen goed uit.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:47:14 #77
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195481130
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:16 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Huh. Het lijkt wel een religieuze bekering. Ze heeft de politiek vaarwel gezegd en is een soort mental coach geworden die vreugde en geluk wil verspreiden in de samenleving?
Dat is 1 van de problemen van de wereldwijde verkettering van politici zonder verdere onderbouwing. Je moet behoorlijk wanhopig, masochistisch, narcistisch of gewoon van het padje zijn om nog politicus te worden. Wat dat betreft is Trump slechts 1 van de eersten in een lange lijst van idioten die ons nog te wachten staat.

Dit lijkt mij een typisch "van het padje" figuur. Daar zijn er best veel van. Wilders en Baudet zijn vooral van de wanhopige school. Trump is een combi wanhopig, narcistisch en van het padje.
pi_195481142
Biden staat 16 punten voor in een poll 57 versus 41
Doet me denken aan 2016. Clinton stond ook 10 punten voor met 4 weken te gaan,
Sindsdien twijfel ik nog meer aan het twijfelende deel van de amerikaanse kiezers van 20 %
Er zit iets scheefs daar in de moraal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 07-10-2020 09:59:01 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:49:47 #79
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195481179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat is 1 van de problemen van de wereldwijde verkettering van politici zonder verdere onderbouwing. Je moet behoorlijk wanhopig, masochistisch, narcistisch of gewoon van het padje zijn om nog politicus te worden. Wat dat betreft is Trump slechts 1 van de eersten in een lange lijst van idioten die ons nog te wachten staat.

Dit lijkt mij een typisch "van het padje" figuur. Daar zijn er best veel van. Wilders en Baudet zijn vooral van de wanhopige school. Trump is een combi wanhopig, narcistisch en van het padje.
Hmm, ok. Dank voor de analyse.
pi_195481197
Is er al iets bekend over de test-resultaten van de mensen die > $ 2500,+ hebben betaald om met het presidentiële Corona-virus kennis te maken?
https://abcnews.go.com/Po(...)ow/story?id=73409992

SPOILER
De incubatietijd is gemiddeld 4 dagen, dus dat begint nu te lopen.
pi_195481307
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:44 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik denk dan toch dat je de kansen van Trump wat onderschat, al hoop ik met je mee dat Biden wint en ziet het er in de peilingen goed uit.
Ik heb lang getwijfeld, maar ik ben toch wel overtuigd geraakt van een overwinning van Biden. Hij heeft eigenlijk nog niet zo veel écht goed gedaan, en staat al zo ver voor. Was vooral verbaasd toen ik een debat met Clinton terugzag, die was vele malen scherper dan Biden. Het enige wat Biden hoeft te doen is geen grote fouten maken. De afgelopen week heeft alweer voor zo veel materiaal aan blunders en onverantwoordelijkheid van Trump opgeleverd dat je de negatieve verkiezingsspotjes weer makkelijk kan vullen t/m de verkiezingen. Ik zie echt geen grote groepen Amerikanen nu nog de stap naar Trump maken.

Natuurlijk, we zijn wat bang dat de peilingen ernaast zitten. Maar ik ga er toch wel van uit dat ze nu een stuk accurater kunnen peilen dan vier jaar geleden, en daarbij staat Biden er een stuk beter voor dan Clinton toen.

Edit: alhoewel, zie dat Clinton op 87% winstkans stond bij FiveThirtyEight rondom het derde debat :D
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 09:56:50 #82
3928 Ulx
pi_195481308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:47 schreef Bluesdude het volgende:
Doet me denken aan 2016. Clinton stond ook 10 punten met 4 weken nog te gaan,
Sindsdien twijfel ik nog meer aan het twijfelende deel van de amerikaanse kiezers van 20 %
In de CNN poll staat het aantal twijfelaars op 8%. Niet op 20.

En de effecten van de krankjoreme roidrage van Trump zijn niet meegenomen.
pi_195481328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

In de CNN poll staat het aantal twijfelaars op 8%. Niet op 20.

Het is maar net hoe je die groep afbakent. Ik houd het op 20%.
Tegenwoordig heel normaal in de westerse landen
pi_195481348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:47 schreef Bluesdude het volgende:
Doet me denken aan 2016. Clinton stond ook 10 punten met 4 weken nog te gaan,
Kap nou eens met die dooddoeners en dat selectieve geshop in peilingen. :')
Dit is de national polling Trump vs Biden:
https://www.realclearpoli(...)p_vs_biden-6247.html

Dit is de national polling Trump vs Clinton:
https://www.realclearpoli(...)vs_clinton-5491.html

Dat is niet hetzelfde.
Of je nou twijfelt aan een overwinning van Biden of niet, symmetrie met de situatie in 2016 is er niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:03:36 #85
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195481408
Hoezeer ik ook iemand ben die niet snel 'fake news' roept zou ik een poll van CNN nou ook niet snel als leidend aannemen in dit geval...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195481409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde.
Of je nou twijfelt aan een overwinning van Biden of niet, symmetrie met de situatie in 2016 is er niet.
Maar Clinton stond bij FiveThirtyEight op 7 oktober op een winstkans van 82%, toevallig hetzelfde als Biden nu. Stond ze er dan zo veel beter voor in de swing states? Of komt het door de veranderde methodes van hun model dat ze dezelfde kansen geven aan een veel groter verschil in popular vote?
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 10:04:56 #87
3928 Ulx
pi_195481426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je die groep afbakent. Ik houd het op 20%.
Tegenwoordig heel normaal in de westerse landen
Oh, je verzint de getallen zelf.
pi_195481491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar Clinton stond bij FiveThirtyEight op 7 oktober op een winstkans van 82%, toevallig hetzelfde als Biden nu. Stond ze er dan zo veel beter voor in de swing states? Of komt het door de veranderde methodes van hun model dat ze dezelfde kansen geven aan een veel groter verschil in popular vote?
Vooral door veranderde methodes inderdaad. FiveThirtyEight geeft zelf al aan dat er meer onzekerheid in hun model zit gebakken vanwege o.a. COVID:

quote:
In forecasting how much the polls could change, we now account for more components related to uncertainty. Two of these components include estimating i) economic uncertainty and ii) the overall volume of important news, both of which are very high under COVID-19. These offset other trends — such as greater polarization — that would lead to less uncertainty.

We attempt to account for additional uncertainty in Election Day results because turnout will potentially be less predictable given the pandemic.
https://fivethirtyeight.c(...)because-of-covid-19/

Je ziet ook dat ondanks dat er relatief weinig verschuift in de peilingen de kansen in het model van FiveThirtyEight steeds meer in het voordeel van Trump zijn, o.a. omdat hun model de peilingen ook zwaarder weegt in de voorspelling naarmate de verkiezingsdatum nadert.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:13:03 #89
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195481516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ondersteunt deze bewering precies?

In mijn ogen blijven idealisten juist strak op hun eigen stokpaardjes zitten.

Maar zij komt op mij vooral over als een New Age hippie die achter vage holle frasen aan loopt. Een beetje hoe Kanye ook Trump steunt omdat Trump ideaal is om vage onzin aan op te hangen.

Aan de andere kant lees ik ook vooral van haar op Twitter hoe karakter belangrijker is dan wijsheid... en dan nog positief zijn over Trump? ...
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:41:35 #90
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_195481887
quote:

[..]

Dat is niet hetzelfde.
Ik zie vooral iets opvallende in de poll van USC die in 2016 samenwerkte met de LA Times. Die werden geprezen omdat ze als enige Trump een kans toedichtten. In je link zelfs +3.
Die pollen nu voor Dornsife en geven Biden al tijden +10 - +15.
pi_195481996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:41 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ik zie vooral iets opvallende in de poll van USC die in 2016 samenwerkte met de LA Times. Die werden geprezen omdat ze als enige Trump een kans toedichtten. In je link zelfs +3.
Die pollen nu voor Dornsife en geven Biden al tijden +10 - +15.
Ook dat soort vergelijkingen zeggen niet zonder meer iets. Je weet niet of er methodologische wijzigingen zijn geweest (vaak vindt aanpassingen aan wegingen plaats), of ze een bepaald deel van de kiezers overpeilen wat in 2016 gunstig uitviel voor Trump en nu voor Biden en ga zo maar door.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 10:54:17 #92
3928 Ulx
pi_195482073
Ach kijk....hangende pootjes.

twitter
pi_195482118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:54 schreef Ulx het volgende:
Ach kijk....hangende pootjes.

[ twitter ]
Dat kon niet uitblijven natuurlijk. Dat zou niet eens een blue wave of tsunami worden... wat is de overtreffende trap van tsunami?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:59:06 #94
8783 gbm
Estd. 2001
pi_195482149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat kon niet uitblijven natuurlijk. Dat zou niet eens een blue wave of tsunami worden... wat is de overtreffende trap van tsunami?
De zondvloed? :P
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:07:51 #95
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195482236
quote:

[..]

Tsunamissimus....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_195482247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:59 schreef gbm het volgende:

[..]

Ah ja, da's wel een goede. :D

Het is niet vaak dat je zo'n blunder ziet. Zo erg zelfs dat Pelosi zich oprecht afvroeg of het misschien de medicatie was. Pelosi questions whether Trump taking steroids for COVID-19 impacted decision to halt coronavirus stimulus bill
pi_195482254
twitter
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:59 schreef gbm het volgende:

[..]

Dat is de goeie omschrijving. Zondvloed.
Blijkbaar schijt met 7 kleuren in washington.
https://twitter.com/acyn/status/1313692745190445057?s=21
Deze is ook aardig...aan het eind ga je automagisch de tekst mee neuriën .
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:17:40 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195482331
quote:
Die is echt helemaal de weg kwijt zo te zien
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:20:53 #99
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_195482377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook dat soort vergelijkingen zeggen niet zonder meer iets. Je weet niet of er methodologische wijzigingen zijn geweest (vaak vindt aanpassingen aan wegingen plaats), of ze een bepaald deel van de kiezers overpeilen wat in 2016 gunstig uitviel voor Trump en nu voor Biden en ga zo maar door.
Klopt. Vandaar dat de Dems overal in koor roepen om de polls te negeren en te stemmen of je leven ervan afhangt. (In dit geval letterlijk en figuurlijk)
pi_195482400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die is echt helemaal de weg kwijt zo te zien
Helaas ja. Zag/zie haar hier wel eens door het centrum lopen en het is wel een leuke mevrouw om te zien ;)
pi_195482500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:20 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Klopt. Vandaar dat de Dems overal in koor roepen om de polls te negeren en te stemmen of je leven ervan afhangt. (In dit geval letterlijk en figuurlijk)
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Ook al zijn de peilingen 'spot on', je wilt gewoon niet dan mensen niet op komen dagen. Er speelt natuurlijk ook nog veel meer dan alleen presidentsverkiezingen. Het zal voor de Democraten toch ook heel fijn zijn als ze een meerderheid (of 50 zetels bij winst in de presidentsverkiezingen) in de senaat halen. Met de huidige verhoudingen tussen de partijen kun je anders nog nauwelijks iets bereiken.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:29:58 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195482543
quote:
12s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Helaas ja. Zag/zie haar hier wel eens door het centrum lopen en het is wel een leuke mevrouw om te zien ;)
Ja als gemeenteraadslid nog wel eens mee samengewerkt. Was best een goeie. Geen idee van welke molen die een klap gekregen heeft.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:38:04 #103
403588 mcmlxiv
pi_195482667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Ook al zijn de peilingen 'spot on', je wilt gewoon niet dan mensen niet op komen dagen. Er speelt natuurlijk ook nog veel meer dan alleen presidentsverkiezingen. Het zal voor de Democraten toch ook heel fijn zijn als ze een meerderheid (of 50 zetels bij winst in de presidentsverkiezingen) in de senaat halen. Met de huidige verhoudingen tussen de partijen kun je anders nog nauwelijks iets bereiken.
Ik denk dat de peilingen HRC grotendeels de verkiezingen in 2016 gekost hebben. Zo'n comfortabele voorsprong in de peilingen dat mensen toch maar niet zijn gaan stemmen "want ze wint het toch wel".
pi_195482722
quote:

[..]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Megatsunami
Цой жив
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:46:50 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195482798
quote:
Vind zondvloed de beste tot nu toe :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195482943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik denk dat de peilingen HRC grotendeels de verkiezingen in 2016 gekost hebben. Zo'n comfortabele voorsprong in de peilingen dat mensen toch maar niet zijn gaan stemmen "want ze wint het toch wel".
Ik denk het niet. Zo comfortabel was die marge helemaal niet in de peilingen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:54:56 #107
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195482955
quote:

[..]

Vergeet het effect van James Comey niet, 10 dagen en 2 dagen voor de verkiezingen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:59:38 #108
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195483048
quote:

[..]

Dat niet alleen natuurlijk. Er was een grote afkeer jegens Clinton bij de zwevende kiezer, en dan is een voorsprong in de peilingen een reden om puur te blijven qua stemkeuze. Een gevoel van gelukkig hoef ik niet op haar te stemmen. En dat werd erg versterkt door de bom van Comey net voor de verkiezingen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195483073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:54 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vergeet het effect van James Comey niet, 10 dagen en 2 dagen voor de verkiezingen.
Heeft Comey ooit een verklaring gegeven voor deze vreemde move van hem? Die vind ik best controversieel nl.. Ik weet dat hij een boek heeft geschreven maar dat heb ik niet gelezen (A higher loyalty).
pi_195483135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat niet alleen natuurlijk. Er was een grote afkeer jegens Clinton bij de zwevende kiezer, en dan is een voorsprong in de peilingen een reden om puur te blijven qua stemkeuze. Een gevoel van gelukkig hoef ik niet op haar te stemmen. En dat werd erg versterkt door de bom van Comey net voor de verkiezingen.
Vergeet ook Johnson niet. Die stond er in de peilingen nog een stuk beter voor dan in de uiteindelijke uitslag. Het is goed mogelijk dat toen puntje bij paaltje "geen Democraat / Clinton" in het Witte Huis toch belangrijker was dan een principiële stem.
pi_195483579
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en Biden deed nog een prima toespraak vandaag:

From Gettysburg, Biden Calls for Healing of a 'House Divided'

"We have too bright a future to have it shipwrecked on the shoals of anger and hate and division," Joe Biden said in a speech near the Civil War battlefield in Pennsylvania.
Zo wat een sterke speech zeg _O_ Zonder ook maar 1 keer Trump te noemen.
Цой жив
pi_195483670
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Belangrijkere vraag....wil ze delen?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 12:36:33 #113
384435 klappernootopreis
pi_195483839
De beurs kelderde behoorlijk toen Trump gisteren tweette dat hij niet wilde tekenen voor het corona reddingsplan voor middel tot kleine bedrijven. Ik hoop dat beursanalysten scherp naar de financiële bewegingen kijken voor en na die actie.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 12:38:18 #114
403588 mcmlxiv
pi_195483882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Montov het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus.
pi_195484040
quote:

[..]

Elke informatiebijdrage is selectief
Prima als jij ook andere informatie aanbiedt

quote:
Die vergelijking is altijd te maken.
In dit geval is de overeenkomst dat wederom de democrat-kandidaat lijkt te winnen , 4 weken voor d-day
pi_195484051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef klappernootopreis het volgende:
De beurs kelderde behoorlijk toen Trump gisteren tweette dat hij niet wilde tekenen voor het corona reddingsplan voor middel tot kleine bedrijven. Ik hoop dat beursanalysten scherp naar de financiële bewegingen kijken voor en na die actie.
Beursfluctuaties zijn ook echt een graadmeter voor helemaal niets.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 12:57:31 #117
3928 Ulx
pi_195484288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah ja, da's wel een goede. :D

Het is niet vaak dat je zo'n blunder ziet. Zo erg zelfs dat Pelosi zich oprecht afvroeg of het misschien de medicatie was. Pelosi questions whether Trump taking steroids for COVID-19 impacted decision to halt coronavirus stimulus bill
Terecht dat zij zich dat afvraagt. Kijk naar deze tweet van Malle Donnie:

twitter

Wat is dit voor een flauwekul?
pi_195484421
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Terecht dat zij zich dat afvraagt. Kijk naar deze tweet van Malle Donnie:

[ twitter ]

Wat is dit voor een flauwekul?
Hij wil dat er een cheque van $1200 met zijn naam erop voor de verkiezingen de deurt uit gaat. Hij redeneert dat omdat hij te koop is iedereen te koop is.
pi_195484445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beursfluctuaties zijn ook echt een graadmeter voor helemaal niets.
De beurzen zijn inderdaad compleet ridicuul te noemen en hebben niets meer met de staat van de economie te maken, zo lijkt het. Record stijgingen terwijl de economie met 20% terugvalt is niet uit te leggen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:06:35 #120
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_195484467
Vind het vooral treurig dat ook senatoren full conspiracy gaan
twitter
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:08:20 #121
384435 klappernootopreis
pi_195484508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ twitter ]
Misschien gebruiken zij ook steroïden..
pi_195484529
quote:
[ twitter ]
Is op zich niks nieuws sinds zo'n 50 Republikeinse Senatoren klimaatverandering door mensen als een hoax wegzette. Volstrekt de weg kwijt.
pi_195484625
quote:
[ twitter ]
"Obamagate" is de laatste dagen weer helemaal hot in GOP-land ja. Wellicht dat Clinton, Obama en Comey nu eeeeeeeeeeeeeindelijk eens de bak indraaien.
pi_195484922
quote:
[ twitter ]
Een recept van Rand Paul, de man die denkt dat je met 23% herd immunity hebt en op zijn nummer werd gezet door Fauci. Tja...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 13:33:39 ]
pi_195484978
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

"Obamagate" is de laatste dagen weer helemaal hot in GOP-land ja. Wellicht dat Clinton, Obama en Comey nu eeeeeeeeeeeeeindelijk eens de bak indraaien.
Ongetwijfeld. Oh wacht, ze hebben nog nooit ook maar het begin van een zaak kunnen formuleren.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:37:08 #126
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195485059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heeft Comey ooit een verklaring gegeven voor deze vreemde move van hem? Die vind ik best controversieel nl.. Ik weet dat hij een boek heeft geschreven maar dat heb ik niet gelezen (A higher loyalty).
De brief die hij naar het FBI personeel zond:
quote:
Of course, we don't ordinarily tell Congress about ongoing investigations, but here I feel an obligation to do so given that I testified repeatedly in recent months that our investigation was completed. I also think it would be misleading to the American people were we not to supplement the record. At the same time, however, given that we don't know the significance of this newly discovered collection of emails, I don't want to create a misleading impression. In trying to strike that balance, in a brief letter and in the middle of an election season, there is significant risk of being misunderstood, but I wanted you to hear directly from me about it.
Dus blijkbaar overtrad hij FBI policy, omdat hij dat enkele maanden eerder ook gedaan had (toen hij na de afloop van het eerste onderzoek een persconferentie gaf, en zei "no reasonable prosecutor would bring such a case". Dat was naar het schijnt de eerste keer dat de FBI het advies dat ze aan het aan het DoJ gaven publiek maakte).
pi_195485136
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Dus blijkbaar overtrad hij FBI policy, omdat hij dat enkele maanden eerder ook gedaan had (toen hij na de afloop van het eerste onderzoek een persconferentie gaf, en zei "no reasonable prosecutor would bring such a case". Dat was naar het schijnt de eerste keer dat de FBI het advies dat ze aan het aan het DoJ gaven publiek maakte).
Dus eigenlijk is het onderzoek naar Comey Trumpgate ;)
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 13:45:39 #128
3928 Ulx
pi_195485224
Ik lees dat McSally haar kandidatuur ook maar in brand heeft gestoken tijdens haar debat met Mark Kelly. Heeft iemand het gezien?
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 13:48:14 #129
3928 Ulx
pi_195485258
twitter

Cool, het ongeredigeerde rapport van Mueller èn de transcripts van Helsinki worden vrijgegeven! Ja.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:52:56 #130
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_195485330
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef Ulx het volgende:
Ik lees dat McSally haar kandidatuur ook maar in brand heeft gestoken tijdens haar debat met Mark Kelly. Heeft iemand het gezien?
Geen idee, maar je kan m hier zien:
Maar dit soort dingen klinken wel alsof ze gisteren een beetje is ontspoord:
quote:
Republican Martha McSally relentlessly attacked Democrat Mark Kelly on Tuesday in the only face-to-face debate in Arizona's U.S. Senate race, painting him as an unprincipled millionaire willing to take money from Communist China and serve as an accomplice to his party's liberal agenda.

McSally repeatedly sought to tie Kelly to the far left of the Democratic Party, especially Rep. Ilhan Omar, D-Minn., a member of "the Squad" that has urged more progressive action by Democrats on a number of issues, from social justice to the environment.

[ Bericht 12% gewijzigd door GlennQuagmire op 07-10-2020 13:58:36 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 14:02:36 #131
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195485447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Cool, het ongeredigeerde rapport van Mueller èn de transcripts van Helsinki worden vrijgegeven! Ja.
Maar zoals het DoJ al zei, en de rechter aanvaardde dat argument (ben vergeten welke zaak het was): Trump's tweets kan je niet letterlijk nemen.
pi_195485452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:52 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Geen idee, maar je kan m hier zien:
Maar dit soort dingen klinken wel alsof ze gisteren een beetje is ontspoord:
[..]

Lastig verhaal om Kelly zo in de hoek te drijven vooral als ze weigert om te zeggen of je nog achter Trump staat.

Kelly is een formidabele kandidaat, nul schandalen of foute bewegingen, Navy Captain, astronaut en man van Gabby Giffords, de voormalige congresswoman die door het hoofd geschoten was nadat Palin een bullseye op haar (en anderen) had getekend.
Kelly heeft ook enorm veel geld binnengeharkt in Arizona en leid in de polls vanaf dag een tegen McSally.

Het zou mij niet verbazen als Kelly de Senaatszetel wint en het als een opstapje gebruikt om een gooi te doen naar het Presidentschap in de toekomst.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 14:04:07 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 14:16:39 #133
3928 Ulx
pi_195485648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar zoals het DoJ al zei, en de rechter aanvaardde dat argument (ben vergeten welke zaak het was): Trump's tweets kan je niet letterlijk nemen.
Bummer.
pi_195485839
Hij is normaal al een ongeleid projectiel, maar ik heb het idee dat Ome Donald nu helemaal on edge is dankzij waarschijnlijk die medicijnen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 14:32:56 #135
64792 Mryc
play me one more song
pi_195485904
twitter

Apart gerucht uit de Democratische hoek..
pi_195485964
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 14:36:21 #137
3928 Ulx
pi_195485965
Cook heeft SC naar toss-up gezet.

https://cookpolitical.com(...)na-senate-moves-toss
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2020 @ 14:37:44 #138
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195485993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:32 schreef Mryc het volgende:
[ twitter ]

Geloof er niks van. Hij weet dat hij mijlenver achter staat en Pence nooit president zou worden als hij zijn taken neerlegt. Nee, Trump gaat dit strekken tot zo ver hij kan.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 7 oktober 2020 @ 14:37:59 #139
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195485999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bummer.
Was de Carter Page FISA zaak, toen beweerde hij ook dat hij de "immediate declassification" van de documenten bevolen had...
quote:
The Department of Justice submitted an unusual court filing in litigation over the release of the Carter Page FISA, arguing that the president's statements on Twitter concerning the Page FISA should not be assumed to be accurate or based on the president's personal knowledge of the underlying issue.
pi_195486067
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het blijft niet bij tweets. Gister was er weer een declass actie van DNI Ratcliffe. O.a. handgeschreven notities van Brennan nadat hij Obama gebriefed heeft over aanwijzingen dat Clinton goedkeuring gaf aan het plan om de DNC hack aan de Russen en Trump toe te dichten om af te leiden van haar email schandaal.

quote:
Director of National Intelligence John Ratcliffe on Tuesday declassified documents that revealed former CIA Director John Brennan briefed former President Obama on Hillary Clinton’s purported “plan” to tie then-candidate Donald Trump to Russia as “a means of distracting the public from her use of a private email server” ahead of the 2016 presidential election, Fox News has learned.

Ratcliffe declassified Brennan’s handwritten notes – which were taken after he briefed Obama on the intelligence the CIA received – and a CIA memo, which revealed that officials referred the matter to the FBI for potential investigative action.

...

"Today, at the direction of President Trump, I declassified additional documents relevant to ongoing Congressional oversight and investigative activities," Ratcliffe said in a statement to Fox News Tuesday.
https://www.foxnews.com/p(...)tes-cia-memo-clinton
pi_195486082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:32 schreef Mryc het volgende:
[ twitter ]

Hier geloof ik eigenlijk niks van. Pence het over laten nemen is over geven aan de democraten, en, ook al staat hij er slecht voor in de peilingen, hij heeft nog steeds een gerede kans om te winnen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195486171
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:37 schreef Puddington het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Hij weet dat hij mijlenver achter staat en Pence nooit president zou worden als hij zijn taken neerlegt. Nee, Trump gaat dit strekken tot zo ver hij kan.
Ik ben het met je eens, hij zal inzetten op "fake elections! I didnt lose!" tot het moment dat hij het Witte Huis moet verlaten.
pi_195486502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, hij zal inzetten op "fake elections! I didnt lose!" tot het moment dat hij het Witte Huis moet verlaten.
Hij zal dat waarschijnlijk ook de rest van zijn leven blijven volhouden, aangezien hij in zijn eigen werkelijkheid leeft. Ik zou niet graag met die kerel in een bejaardentehuis zitten, boze humorloze knorrepot.
pi_195486619
Deze is mooi. Giuliani preekt op FOX over het niet dragen van een mondkapje en begint vervolgens te hoesten (en ja, de kans is groot dat hij vorige week is besmet door Trump).

twitter
pi_195486628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Dat kan ook zijn omdat het hele door de GOP gepushte onderzoek een dusdanige op niks gebaseerde brainfart was dat de FBI vond dat ze dit keer er toch echt wat van moesten zeggen.
Daar waar democratische onderzoeken leiden in meerdere gevangenisstraffen en indictments lopen die republikeinse onderzoeken vaak op niks uit, ondanks dat de hele top van de FBI republikeins is. Omdat ze gewoon een sprookje najagen. De e-mails, Benghazi etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195486698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat kan ook zijn omdat het hele door de GOP gepushte onderzoek een dusdanige op niks gebaseerde brainfart was dat de FBI vond dat ze dit keer er toch echt wat van moesten zeggen.
Daar waar democratische onderzoeken leiden in meerdere gevangenisstraffen en indictments lopen die republikeinse onderzoeken vaak op niks uit, ondanks dat de hele top van de FBI republikeins is. Omdat ze gewoon een sprookje najagen. De e-mails, Benghazi etc.
Oh ja, wat is er eigenlijk gebeurt met "Lock her up"? Dat zou Trump toch wel even regelen?
pi_195486705
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Deze is mooi. Giuliani preekt op FOX over het niet dragen van een mondkapje en begint vervolgens te hoesten (en ja, de kans is groot dat hij vorige week is besmet door Trump).

[ twitter ]
Als dit een tv-serie was zou je zeggen dat het allemaal een tikkeltje ongeloofwaardig is, maar dat geld eigenlijk voor de hele ambtstermijn van Trump. Het is een mooie vervanger voor het dramatisch slechte laatste seizoen van House of Cards _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195486728
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als dit een tv-serie was zou je zeggen dat het allemaal een tikkeltje ongeloofwaardig is, maar dat geld eigenlijk voor de hele ambtstermijn van Trump. Het is een mooie vervanger voor het dramatisch slechte laatste seizoen van House of Cards _O-
Het script is niet erg goed en de acteurs zijn ook maar matig. Decor en kostuums zijn wel erg goed gedaan. Het is net het echte Witte Huis.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 15:20:39 ]
pi_195486762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het script is niet erg goed en de acteurs zijn ook maar matig. Decor en kostuums zijn wel erg goed gedaan. Het is net het echte Witte Huis.
Kostuums e.d. ook niet geweldig, Trump komt niet echt presidentieel over qua uiterlijk.
pi_195486777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Kostuums e.d. ook niet geweldig, Trump komt niet echt presidentieel over qua uiterlijk.
Ja, die lead is maar matig en de makeup kan ook veel beter. Ik moet iedere keer mijn monitor bijstellen door die oranje gloed ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 15:24:20 ]
pi_195486785
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:40 schreef Sjemmert het volgende:

Het blijft niet bij tweets. Gister was er weer een declass actie van DNI Ratcliffe. O.a. handgeschreven notities van Brennan nadat hij Obama gebriefed heeft over aanwijzingen dat Clinton goedkeuring gaf aan het plan om de DNC hack aan de Russen en Trump toe te dichten om af te leiden van haar email schandaal.
lolwhut :')
De hack kwám ook van de Russen, de AIVD keek live mee toen ze de DNC aan het hacken waren.

En -whataboutisme incoming- verder lijkt het mij compleet logisch dat als er een onzin-onderzoek bezig is dat overdadig veel media-aandacht krijgt je daar een beetje van wil afleiden. Dat doet Trump immers elke dag, alleen zijn het dan geen onzin-onderzoeken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 7 oktober 2020 @ 15:34:10 #152
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195486931
quote:

[..]

[..]

Niet meteen de "total declassification" die hij beloofde, 90% van het document is redacted, en wat overblijft is niet meer dan: het Clinton team deed wat je verwacht van elk campaign team, de tegenstander verdacht maken. Net hetzelfde als de GOP en Trump's team doen met hun Hunter Biden gedoe, of dacht je dat dat geen bewuste strategie was?
pi_195487110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet meteen de "total declassification" die hij beloofde, 90% van het document is redacted, en wat overblijft is niet meer dan: het Clinton team deed wat je verwacht van elk campaign team, de tegenstander verdacht maken. Net hetzelfde als de GOP en Trump's team doen met hun Hunter Biden gedoe, of dacht je dat dat geen bewuste strategie was?
Vergeet ook niet dat Ratcliff deze positie verkregen heeft als dank voor het verspreiden van fake news en het verstoren van de impeachment procedure. Een Stump stooge in hart en nieren.
pi_195487352
Serieus ingaan op Sjemmert. :')

Zijn pogingen tot verleggen van de discussie worden triester en triester.
pi_195487374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:24 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

lolwhut :')
De hack kwám ook van de Russen, de AIVD keek live mee toen ze de DNC aan het hacken waren.

En -whataboutisme incoming- verder lijkt het mij compleet logisch dat als er een onzin-onderzoek bezig is dat overdadig veel media-aandacht krijgt je daar een beetje van wil afleiden. Dat doet Trump immers elke dag, alleen zijn het dan geen onzin-onderzoeken.
Shawn Henry, de president van de door de DNC ingehuurde firma Crowdstrike die als enige de DNC servers onderzocht hebben ivm de hack was daar onder ede toch wat minder stellig in dan jij beweerd. Onder ede verklaarde hij dat er geen direct bewijs is van de diefstal van de emails van de servers, enkel indicatoren. Enkele quotes uit zijn testimony;

"We did not have concrete evidence that the data was exfiltrated [moved electronically] from the DNC, but we have indicators that it was exfiltrated,"

"There are times when we can see data exfiltrated, and we can say conclusively. But in this case it appears it was set up to be exfiltrated, but we just don’t have the evidence that says it actually left."

"There’s not evidence that they were actually exfiltrated. There's circumstantial evidence but no evidence that they were actually exfiltrated."

"There is circumstantial evidence that that data was exfiltrated off the network. … We didn't have a sensor in place that saw data leave. We said that the data left based on the circumstantial evidence. That was the conclusion that we made."

"Sir, I was just trying to be factually accurate, that we didn't see the data leave, but we believe it left, based on what we saw."

Asked directly if he could "unequivocally say" whether "it was or was not exfiltrated out of DNC," Henry told the committee: "I can't say based on that."

https://www.google.com/ur(...)oI3qDxxvo1CPdzlx6lNC

Waarom heeft de FBI nooit die servers onderzocht ?

Dat verhaal van de AIVD gaat trouwens over hacks uit 2014 en 2015. Lang voordat de emails gestolen werden.
pi_195487398
Lekker interessant, die fucking Clinton.
pi_195487455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant, die fucking Clinton.
Leuk, he? En maar niet kunnen opsluiten. Dan heeft ze of geen misdaden gepleegd of je bent incompetent om die misdaden aantonen en te vervolgen maar de laatste stappen proberen ze dan ook niet. Dat is wel opvallend.

Oftewel het zijn alleen maar inhoudsloze "monkey throws shit" bewegingen in de hoop dat er wat blijft hangen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:02:00 #158
445514 DonDruiper
pi_195487477
- Niet doen -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 16:03:31 ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195487486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Elke informatiebijdrage is selectief
Prima als jij ook andere informatie aanbiedt
[..]

Die vergelijking is altijd te maken.
In dit geval is de overeenkomst dat wederom de democrat-kandidaat lijkt te winnen , 4 weken voor d-day
Maar dat is echt een volkomen stupide vergelijking. Ik heb meer inkomen dan iemand met het minimumloon, net als Bill Gates. Toch kun je mij niet echt meer Bill Gates vergelijken.
pi_195487512
CNN: 21 mensen in direct orbit of Trump zijn besmet.
puffff ik vermijd dat broeinest WH maar voorlopig....
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:05:02 #161
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_195487539
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Bluesdude het volgende:
CNN: 21 mensen in direct orbit of Trump zijn besmet.
puffff ik vermijd dat broeinest WH maar voorlopig....
The Infest Wing
pi_195487634
538 model voor het House of of Representatives is up and running: https://projects.fivethir(...)tion-forecast/house/
pi_195487710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
538 model voor het House of of Representatives is up and running: https://projects.fivethir(...)tion-forecast/house/
Ah, dank je, interessant :)
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:14:34 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_195487745
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195487759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Ach, natuurlijk, daar komt weer een "monkey throwing shit"
pi_195487776
quote:
[ twitter ]
Krijgen we nu de oktober surprise dan toch?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_195487793
quote:
[ twitter ]
Dat is om 17:00 hier.
pi_195487831
Coney Barrett word wel steeds enger als je het mij vraagt:

quote:
Amy Coney Barrett served as a ‘handmaid’ in Christian group People of Praise

While Supreme Court nominee Amy Coney Barrett has faced questions about how her Catholic faith might influence her jurisprudence, she has not spoken publicly about her involvement in People of Praise, a small Christian group founded in the 1970s and based in South Bend, Ind.

Barrett, a federal appellate judge, has disclosed serving on the board of a network of private Christian schools affiliated with the group. The organization, however, has declined to confirm that she is a member. In recent years, it removed from its website editions of a People of Praise magazine — first those that included her name and photograph and then all archives of the magazine itself.

Barrett has had an active role in the organization, as have her parents, according to documents and interviews that help fill out a picture of her involvement with a group that keeps its teachings and gatherings private.

https://www.washingtonpos(...)27abe638d_story.html
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:20:06 #169
445514 DonDruiper
pi_195487856
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Iets met ISIS.

De aandacht weer verleggen met veel bombarie natuurlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195487879
Ook leuk, het advies van en voor het Witte Huis hoe met Trump de patient om te gaan:

quote:
‘Yellow gown.’ ‘Surgical mask.’ ‘Gloves.’ White House memo warns staff about how to handle being around the infected president.

In a memo titled “Precautions and POTUS Interactions” sent around the White House this week, staff members were warned about what to do when interacting with the president, including acquiring personal protective equipment from an “Isolation Cart.”

Staff members are to go to the Oval Office or the residence on the second floor, where the first family lives, only if they are requested to go and expected to be there. If staff members are not in close contact with President Trump, meaning they’re more than six feet away from him, only a “surgical mask” and hand sanitizer are required, according to the memo from the White House Management Office, which was reviewed by a New York Times reporter.

But within six feet, people must use sanitizer and “remove any outer garments,” according to the memo. “Ensure you are wearing the following Personal Protective Equipment (PPE). PPE is provided in the Isolation Cart” that’s located “in the foyer area of the second floor residence and the outer Oval Office,” the memo stated.

The memo listed the types of equipment, including, “Yellow gown,” “Surgical mask,” “Protective eye wear” and “Gloves.”

Upon exiting, people are instructed to remove gowns and gloves and put them in a trash receptacle next to the cart, clean the eye shields with wipes that are provided and save them for future use, and then wash hands or use sanitizer after leaving.

https://www.nytimes.com/l(...)e-infected-president

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 16:21:27 ]
pi_195488007
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Zo'n beetje elke tweede dag wel tot nog toe.
- Trump: belastingen / erg hoge leningen aan onbekende lui
- Melania: fuck dat kerstgedoe
- Trump: covid-19
- Trump: als jullie niet op mij stemmen, krijgen jullie geen geld om te dealen met de coronacrisis

Niet dat ik Barr die de DOJ als persoonlijke dienst voor de president gebruikt nou heel erg verrassend vind, mocht dit dat zijn, maar goed.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:27:57 #172
445514 DonDruiper
pi_195488034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

- Trump: als jullie niet op mij stemmen, krijgen jullie geen geld om te dealen met de coronacrisis

Dit is toch gewoon misdadig?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195488080
twitter

Dit is zoals de tweeter zegt inderdaad serieuze cringe zeg. En dan moet je nagaan dat Trump beter pollt dan dat zij doet in Arizona, dus waarom is ook niet echt helder.
pi_195488240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
Coney Barrett word wel steeds enger als je het mij vraagt:
[..]

Ik denk toch echt dat er genoeg informatie is vanuit haar juridische werk om haar op te beoordelen. Ze draait al even mee. Associaties met bepaalde groepen die al die jaren niet aantoonbaar direct impact hebben gehad op haar werk lijken me niet al te relevant. Het kan een soort McCarthy methode worden waar de communisten door een andere groep zijn vervangen.

Coney Barrett is erg conservatief, ook in haar interpretatie van de wet, maar ik heb echt nog geen voorbeelden gezien waar ze echt creatief met de wet omgaat om tot een uitspraak te komen. Net als Goruch lijkt ze een meer gewetensvolle en mogelijk meer kundige variant van Scalia.
pi_195488289
quote:
13s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon misdadig?
Ja, der Donald is te koop, dan jij toch ook...denkt hij. 8)7
pi_195488458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat Clinton dat wou snap ik wel. Wat kwalijk is is dat de CIA (Brennan), FBI (Comey en Strzok) en Obama iig sinds 7 september 2016 hiervan op de hoogte waren maar desondanks alsnog toelieten dat het door de DNC betaalde Steele dossier met informatie afkomstig van vermoedelijk Russisch spion Igor Danchenko gebruikt werd in het onderzoek tegen Trump en zijn campagne. Dat Igor Danchenko eerder door de FBI onderzocht werd vanwege vermoedens van het zijn van een Russische spion en dat de FBI dit wist in december 2016 maar verzweeg tegenover de FISA court helpt de FBI niet evenals het feit dat ze logen en zaken verzwegen tegenover de FISA court over wat deze vermoedelijk Russische spion de FBI in januari 2017 vertelt heeft over de informatie uit het steele dossier.

Hopelijk worden binnenkort de 302's van het 3 dagen durende interview van Igor Danchenko door de FBI vrijgegeven.

En Comey kan nu leuk claimen dat het 'Clinton plan' geen belletje doet rinkelen maar de onlangs vrijgegeven memo van de CIA was toch echt aan Comey (en Strzok) gericht.

https://static.foxnews.co(...)Memo_09-07-16__U.pdf

Comey kan leuk een boek schrijven en dan weet hij zogenaamd alles nog perfect maar als hij onder ede gerichte vragen moet beantwoorden heeft hij ineens het geheugen van een goudvis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 07-10-2020 19:53:16 ]
pi_195488551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Dit is zoals de tweeter zegt inderdaad serieuze cringe zeg. En dan moet je nagaan dat Trump beter pollt dan dat zij doet in Arizona, dus waarom is ook niet echt helder.
Tsja, echt andere opties heeft ze niet hè? Nu ineens gematigd gaan doen gaat haar ook niet redden, dus het enige dat over blijft is als hail mary pass zo Trumpy mogelijk gaan doen in de hoop dat de opkomst onder de Trump base voor haar hoog genoeg is.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:54:35 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_195488681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk, daar komt weer een "monkey throwing shit"
Het is de DoJ dus het zal wel meer Barr fuckery zijn. Aan de andere kant was Trump gisteren heel druk bezig met de FBI aan te vallen, dus het kan ook negatief voor hem uitpakken (alhoewel ik vermoed dat Barr dat niet toe zou staan).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195488693
quote:

[..]

[..]

Lekker selectief aantekeningen van Brennan openbaar maken en daar vervolgens de hele verkeerde conclusies uit trekken :')

Former CIA director accuses intel chief of selectively declassifying documents to help Trump
pi_195488755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Tsja, echt andere opties heeft ze niet hè? Nu ineens gematigd gaan doen gaat haar ook niet redden, dus het enige dat over blijft is als hail mary pass zo Trumpy mogelijk gaan doen in de hoop dat de opkomst onder de Trump base voor haar hoog genoeg is.
McSally was een moderate in het Congress totdat Trump won, McSally heeft nooit een Senaats verkiezing gewonnen, ze verloor de stemming voor de Senaat tegen Sinema en werd na het ontslag nemen van Kyl, die op zijn beurt weer benoemd was om de zetel van Mccain in te nemen Senator, benoemd door een Republikein.

En dit is overigens alleen een special election om de laatste 2 jaar van de Mccain zetel uit te dienen.

Ik weet niet of McSally het doorheeft maar als moderate won ze 2 verkiezingen, als Trump supporter verloor ze. Je zou denken dat je daar wat mee doet.
pi_195488833
Top US immunologist quits health role over Trump Covid response

Dr Rick Bright says administration ‘ignores scientific expertise and overrules public health guidance’

quote:
Bright’s reasons for quitting the NIH echo Foege’s warnings to Redfield. His lawyers, Debra Katz and Lisa Banks, said in a statement: “Dr Bright was forced to leave his position at NIH because he can no longer sit idly by and work for an administration that ignores scientific expertise, overrules public health guidance and disrespects career scientists, resulting in the sickness and death of hundreds of thousands of Americans.”
Het begint gewoon misdadig te worden ondertussen...
pi_195488887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ja, maar ze doet dan heel Trumpy (sinds haar verlies 2 jaar terug, waar ze als enigszins moderate opstelde), maar wil Trump zelf, die beter pollt in Arizona dan zij nota bene, niet endorsen. Dat vind ik wel gek.
pi_195488936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, maar ze doet dan heel Trumpy (sinds haar verlies 2 jaar terug, waar ze als enigszins moderate opstelde), maar wil Trump zelf, die beter pollt in Arizona dan zij nota bene, niet endorsen. Dat vind ik wel gek.
Ja dat verbaasde mij ook. Blijkbaar gaat haar zgn steun niet verder dan heel opportunistisch stemmen te willen trekken :')
pi_195488993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

McSally was een moderate in het Congress totdat Trump won, McSally heeft nooit een Senaats verkiezing gewonnen, ze verloor de stemming voor de Senaat tegen Sinema en werd na het ontslag nemen van Kyl, die op zijn beurt weer benoemd was om de zetel van Mccain in te nemen Senator, benoemd door een Republikein.

En dit is overigens alleen een special election om de laatste 2 jaar van de Mccain zetel uit te dienen.

Ik weet niet of McSally het doorheeft maar als moderate won ze 2 verkiezingen, als Trump supporter verloor ze. Je zou denken dat je daar wat mee doet.
Ik betwijfel of ze daar nu, na 2 jaar voor 95% met Trump te hebben meegestemd, nog wel iets aan kan doen. Het is niet zo dat men in Arizona dat ineens vergeet als je nu net voor de finishlijn een fikse draai op dat punt maakt.
pi_195489056
twitter
pi_195489149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:21 schreef Tijger_m het volgende:
Ook leuk, het advies van en voor het Witte Huis hoe met Trump de patient om te gaan:
[..]

Het verbaast me oprecht dat mensen onder deze omstandigheden, gegeven zijn gedrag, überhaupt nog voor hem willen werken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:17:51 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_195489167
FBI announcement ging toch over de ISIS Beatles die vanuit Irak naar de VS gebracht worden voor hun aandeel in het onthoofden van 4 Amerikanen voor de camera. Dat was al bekend. Op zich een mooie deal. Matter of national security mwah.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 17:17:58 #188
3928 Ulx
pi_195489169
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Terecht, de wet is helder. er is geen reden om dit nog een keer naar het SC te brengen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:18:07 #189
445514 DonDruiper
pi_195489171
De medicijnen doen nog steeds aardig hun werk gelet op z'n tweet rage.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:31:38 #190
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195489384
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef speknek het volgende:
FBI announcement ging toch over de ISIS Beatles die vanuit Irak naar de VS gebracht worden voor hun aandeel in het onthoofden van 4 Amerikanen voor de camera. Dat was al bekend. Op zich een mooie deal. Matter of national security mwah.
In ieder geval geen verzonnen schandaal over Hunter Biden ofzo, I'll take it.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:33:07 #191
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195489408
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat Clinton dat wou snap ik wel. Wat kwalijk is is dat de CIA (Brennan), FBI (Comey en Strzok) en Obama in july 2016 hiervan op de hoogte waren maar desondanks alsnog toelieten dat het door de DNC betaalde Steele dossier met informatie afkomstig van vermoedelijk Russisch spion Igor Danchenko gebruikt werd in het onderzoek tegen Trump en zijn campagne.
De memo dateert van september. Bovendien stuurt Brennan die naar de FBI als voorbeeld van welke info ze gevonden hebben, waarom zou ie de FBI iets sturen dat ze reeds wisten?

Wat me interessanter lijkt: hoe komt het dat een onderzoek naar contacten tussen Trump's team en de Russen informatie oplevert over iets dat het Clinton team van plan is?

"An exchange ______________ discussing US presidential candidate Hillary Clinton's approval of a plan...".

Dat suggereert dat ze via wiretaps of een getuige op de hoogte zijn van een gesprek waarin dat plan van het Clinton team besproken werd. Wie voerde dat gesprek?

Ah, never mind, zie het in de link die Kijkertje postte: "what the Russians were alleging"
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:34:02 #192
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195489428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
De medicijnen doen nog steeds aardig hun werk gelet op z'n tweet rage.
Opzich zou hij dan wel al 4+ jaar aan die medicijnen zitten als dat een indicatie is. :P
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:37:44 #193
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195489496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vreemd dat die bloedzuiger niet immuun is voor vleermuisziektes.
Ha!

Die is toch wel gevat.
Op het scherp van de snede.
pi_195489503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou ik weet niet wat de schriver de afgelopen 4 jaar dan gesnoven hebben maar een weldenkend mens komt niet op de bagger die we meegemaakt hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195489614
twitter

Oef, Rasmussen ook al joh.
pi_195489615
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het verbaast me oprecht dat mensen onder deze omstandigheden, gegeven zijn gedrag, überhaupt nog voor hem willen werken.
Dat geld mischien voor de politieke staf maar de mensen die "gewone" banen hebben kunnen zich die luxe om ontslag te nemen waarschijnlijk niet veroorloven.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:46:38 #197
403588 mcmlxiv
pi_195489656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nou ik weet niet wat de schriver de afgelopen 4 jaar dan gesnoven hebben maar een weldenkend mens komt niet op de bagger die we meegemaakt hebben.
Het is meer een soort van tegengestelde house of Cards. Francis was allesbehalve trump natuurlijk. Doortrapter en geslepener worden ze niet gemaakt. Alles wat trump niet is.

Obama was blijkbaar een groot liefhebber van HoC.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 18:01:12 #198
pi_195489895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Oef, Rasmussen ook al joh.
De polls zijn echt genadeloos voor Trump deze week.

Nadat eerder vrouwen en hoog opgeleide witte mensen zich in grote getale tegen Trump keerden, is de recente trend dat ook senioren voor Biden gaan.
En oudere mensen stemmen.
pi_195490026
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 18:09:50 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195490029
Carly Fiorina, die eerst zelf voor het presidentschap ging in 2016 en later de running mate werd van Ted Cruz, heeft net aangegeven op Joe Biden te gaan stemmen.

-edit: ze deed dat op FOXNews. :') -
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195490037
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Nadat eerder vrouwen en hoog opgeleide witte mensen zich in grote getale tegen Trump keerden, is de recente trend dat ook senioren voor Biden gaan.
Dat senioren voor Biden gaan is niet zo nieuw. Dat is nu juist waar Biden altijd al een wat vreemde eend in de bijt was voor een Democraat deze campagne.
pi_195490073
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat hem nog wel mogelijk gaat helpen zullen positieve economische kwartaalcijfers zijn een kleine week voor de verkiezing, maar verder...
pi_195490134
Volgens Meadows zijn de onderhandelingen toch echt stopgezet:

twitter
pi_195490242
quote:
81s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Meadows zijn de onderhandelingen toch echt stopgezet:

[ twitter ]
Maar als Trump een cheque van $1200 met zijn naam erop voor de verkiezingen mag verzenden dan tekent hij wel. Aldus Trump vanmorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 18:24:56 ]
pi_195490642
twitter

Typisch. Ze geven aan stickies er geplakt te hebben en daarna gescand.
pi_195490709

quote:
The directors of the FBI, National Security Agency, Cybersecurity and Infrastructure Security Agency, and National Counterintelligence and Security Center discuss their agencies’ commitment to protect the integrity of the 2020 election.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 oktober 2020 @ 19:15:43 #207
862 Arcee
Look closer
pi_195491229
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 17:39 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Meh, de quotering voor Trump is te laag nu. (2.00) Als die boven de 3 zou zijn, vind ik het wel een gokje waard
Vandaag op 2.65, wellicht toch een gokje waard. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195491359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als je denkt dat Trump meer dan 37% kans heeft. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
pi_195491421
quote:

[..]

Ik zou de andere kant van die weddenschap nemen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 oktober 2020 @ 19:28:25 #210
862 Arcee
Look closer
pi_195491500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik niet, want ik hoop dat Biden wint. Trump is een win-win-bet. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195491520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Biden 52-54% of Biden 55-57% is nog wel een gokje waard als je wilt gokken zo te zien.
pi_195491695
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Biden 52-54% of Biden 55-57% is nog wel een gokje waard als je wilt gokken zo te zien.
Ik had een tijdje geleden Biden @ 1.84 voor een klein bedrag genomen, dat zit wel in die range. Redelijk ongelofelijk als hij daar nog voor te krijgen is.
pi_195492113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De memo dateert van september. Bovendien stuurt Brennan die naar de FBI als voorbeeld van welke info ze gevonden hebben, waarom zou ie de FBI iets sturen dat ze reeds wisten?

Wat me interessanter lijkt: hoe komt het dat een onderzoek naar contacten tussen Trump's team en de Russen informatie oplevert over iets dat het Clinton team van plan is?

"An exchange ______________ discussing US presidential candidate Hillary Clinton's approval of a plan...".

Dat suggereert dat ze via wiretaps of een getuige op de hoogte zijn van een gesprek waarin dat plan van het Clinton team besproken werd. Wie voerde dat gesprek?

Ah, never mind, zie het in de link die Kijkertje postte: "what the Russians were alleging"
Scherp, je hebt gelijk. De memo dateert van 7 september 2016. Hillary's goedkeuring voor het plan zou 26 july 2016 geweest zijn volgens de intel waarnaar verwezen wordt in Brennan's notities. De datum van de briefing of de datum waarop de informatie voor deze briefing vergaard werd wordt niet duidelijk uit de vrijgegeven documenten. Ik pas mijn post aan.

De informatie waar het om gaat is informatie dat US inlichtingendiensten onderschept en geanalyseerd hebben van Russische inlichtingendiensten. Dat is dus US intel over Russische intel.

Deze informatie werd naar de FBI gestuurd om verder te onderzoeken in relatie tot het Crossfire Hurricane onderzoek zoals te lezen in het document van 7 september;

https://static.foxnews.co(...)Memo_09-07-16__U.pdf

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjemmert op 07-10-2020 20:06:55 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 20:28:44 #214
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195493107
Vandaag 2 nieuwe peilingen over Texas waarin Biden en Trump gelijk staan.
https://projects.fivethir(...)tion-forecast/texas/

Het zijn niet de hoogst aangeschreven pollsters en er zijn ook diverse peilingen met een duidelijke Trump voorsprong, dus 538 geeft Trump 72% kans om Texas te winnen met een prognose van 51.4% versus 47.7%
Géén kloon van tvlxd!
pi_195493445
Van Barr mogen aanklagers nu tijdens het stemmen publiekelijk onderzoeken aankondigen naar verdenkingen van voter fraud door een regel die dat verbood (omdat het de verkiezingen kan beinvloeden) nog even snel af te schaffen :')
twitter

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 07-10-2020 20:53:38 ]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 20:43:03 #216
pi_195493485
538 heeft nu ook voor het Huis van Afgevaardigden een prognose op hun site.

Biden heeft volgens de site 84% kans om te winnen, de democraten hebben 67% kans op een meerderheid in de Senaat en 94% kans op een meerderheid in Huis van Afgevaardigden.
pi_195493526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar als Trump een cheque van $1200 met zijn naam erop voor de verkiezingen mag verzenden dan tekent hij wel. Aldus Trump vanmorgen.
Als hij dat zou doen zou het ook zowaar een goede actie zijn. Liever meer geld naar de gewone man en minder naar wallstreet zoals bij de vorige relief bill.
pi_195493552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als hij dat zou doen zou het ook zowaar een goede actie zijn. Liever meer geld naar de gewone man en minder naar wallstreet zoals bij de vorige relief bill.
Het punt was dat zijn naam er op moest staan.
pi_195493606
quote:

[..]

2.80 zelfs nu. Maar ik durf niet meer.
Цой жив
pi_195493637
In San Diego halen ze brieven van Trump uit de voedselpakketten:

twitter
pi_195493812
quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Kijkertje het volgende:
In San Diego halen ze brieven van Trump uit de voedselpakketten:

[ twitter ]
Op andere plaatsen ook, ze worden via de voedselbanken uitgedeeld onder andere en die halen de brieven eruit.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 20:59:36 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195493931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar al die onderzoeken naar Trump dan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 21:03:05 #223
pi_195494007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wordt vervolgd als hij niet meer de republikeinse senaat heeft om hem onschuldig te verklaren.
pi_195494018
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

2.80 zelfs nu. Maar ik durf niet meer.
Als het 5 is kun je er eens over na gaan denken in mijn ogen, eerder niet. De huidige kansen van Trump zijn al niet heel florissant, maar ik zie ook niets dat dat doet kenteren. Dat er nu weer halfslappe pogingen worden gedaan om het onderzoek naar Russische inmenging erbij te slepen geeft eigenlijk wel aan hoe zeer de campagne echt volstrekt geen idee heeft waar ze Biden nu mee moeten bestoken om nog iets te doen.
Ik zie verder ook niet echt konijnen uit de hoge hoed komen, of Biden moet nog serieuze gezondheidsklachten krijgen en uit de race moeten stappen.
pi_195494080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die lopen nu steeds vast vanwege een OLC memorandum met de stelling dat een zittende president niet aangeklaagd zou kunnen worden maar zodra hij geen president meer is verandert dat natuurlijk.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 21:07:27 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195494108
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wordt vervolgd als hij niet meer de republikeinse senaat heeft om hem onschuldig te verklaren.
Oké.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195494236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als het 5 is kun je er eens over na gaan denken in mijn ogen, eerder niet. De huidige kansen van Trump zijn al niet heel florissant, maar ik zie ook niets dat dat doet kenteren. Dat er nu weer halfslappe pogingen worden gedaan om het onderzoek naar Russische inmenging erbij te slepen geeft eigenlijk wel aan hoe zeer de campagne echt volstrekt geen idee heeft waar ze Biden nu mee moeten bestoken om nog iets te doen.
Ik zie verder ook niet echt konijnen uit de hoge hoed komen, of Biden moet nog serieuze gezondheidsklachten krijgen en uit de race moeten stappen.
Ik denk dat er nog wel een kans is dat je na een aantal weken je inzet weer terug krijgt, omdat er door alle chaos nog geen duidelijke winnaar aangewezen kan worden.
Цой жив
  woensdag 7 oktober 2020 @ 21:39:32 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_195494844
twitter

Een maand geleden was dit nog een spannende race. Je gelooft het bijna niet.

De belastingaangiftes en de covid hubris zijn misschien wel historische october surprises.
pi_195494920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:39 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

De belastingaangiftes en de covid hubris zijn misschien wel historische october surprises.
Qpac heeft deze cyclus wel steevast een erg Democratische bias deze cyclus en is dus wel een beetje een outlier. Hoop wel dat ze het bij het rechte eind hebben.

Hoewel het zomaar zou kunnen...

Maar da's uiteraard wensdenken.
pi_195495079
quote:
[ twitter ]

De Florida poll is lachwekkend. De kans is 0 dat Biden (of Trump) met dubbel digits wint. Ik kan je verzekeren dat Florida veel closer wordt.

Ondanks alle slechte polls voor Trump laatste dagen, heeft die vandaag een relatief goede (of eerder niet zo slechte) poll in Wisconsin
pi_195495377
Vrienden, boeren en buitenlui, de Amerikaanse verkiezingen zijn aanstaande en dus hebben wij onze franchise even tijdelijk uitgebreid en wel hier:

Amerikaanse verkiezingen 2020

Allen zijn welkom!
pi_195495554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:48 schreef L3gend het volgende:

[..]

De Florida poll is lachwekkend. De kans is 0 dat Biden (of Trump) met dubbel digits wint. Ik kan je verzekeren dat Florida veel closer wordt.

Ondanks alle slechte polls voor Trump laatste dagen, heeft die vandaag een relatief goede (of eerder niet zo slechte) poll in Wisconsin
Inderdaad, +11 voor Biden in Florida is echt een volstrekte outlier. Als Biden daar meer iets van 4 procentpunt zou winnen zou het al heel fors zijn.

En uiteraard zit er ook wel eens een goede poll voor Trump tussen, maar peilingtechnisch heeft hij wel wat dexamethason nodig. :P
pi_195495601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het punt was dat zijn naam er op moest staan.
Snap ik ook wel maar boeien. Toch liever een relief package voor mensen die het nodig hebben en dat Trump zijn ijdeltuit momentje heeft dan niks. Of heb je liever dat de hulp uitblijft zodat Trumps kansen een héél klein beetje lager zijn? Kan hoor ik vond persoonlijk dat die eerste relief bill best wat vertraagd had kunnen worden om te zorgen dat het geld effectiever gebruikt wordt.
pi_195495765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Snap ik ook wel maar boeien. Toch liever een relief package voor mensen die het nodig hebben en dat Trump zijn ijdeltuit momentje heeft dan niks. Of heb je liever dat de hulp uitblijft zodat Trumps kansen een héél klein beetje lager zijn? Kan hoor ik vond persoonlijk dat die eerste relief bill best wat vertraagd had kunnen worden om te zorgen dat het geld effectiever gebruikt wordt.
Je moet niet toestaan de staat als persoonlijk propaganda apparaat te misbruiken. Zodra je dat toestaat is het einde zoek, dan ben je een gijzelaar.
pi_195495820
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Inderdaad, +11 voor Biden in Florida is echt een volstrekte outlier. Als Biden daar meer iets van 4 procentpunt zou winnen zou het al heel fors zijn.

En uiteraard zit er ook wel eens een goede poll voor Trump tussen, maar peilingtechnisch heeft hij wel wat dexamethason nodig. :P
Klopt, maar er zijn polls die heel goed zijn en polls die slecht zijn. Marquette poll voor Wisconsin staat bekend als de gold standard dus die neem ik wat serieuzer dan sommige polls
pi_195495856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef L3gend het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn polls die heel goed zijn en polls die slecht zijn. Marquette poll voor Wisconsin staat bekend als de gold standard dus die neem ik wat serieuzer dan sommige polls
Klopt, maar dan is Biden +5 in een staat die Trump de vorige keer nog won toch niet echt heel fantastisch.
pi_195495929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, maar dan is Biden +5 in een staat die Trump de vorige keer nog won toch niet echt heel fantastisch.
Klopt, daarom zei ik ook relatief goede polls of niet zo slechte poll vergeleken met wat we afgelopen dagen gezien hebben van andere polls :9

Natuurlijk is Biden nog steeds zwaar favoriet. Maar het is nog niet over zoals sommige polls de laatste dagen laten zien
pi_195495938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je moet niet toestaan de staat als persoonlijk propaganda apparaat te misbruiken. Zodra je dat toestaat is het einde zoek, dan ben je een gijzelaar.
Dan is het einde toch al zoek. Kun je dat vaker dan een keer kwijtraken?
quote:
The Treasury Department has ordered President Trump’s name printed on stimulus checks the Internal Revenue Service is rushing to send to tens of millions of Americans, a process that could slow their delivery by a few days, senior IRS officials said.
https://www.washingtonpos(...)da0e4a2b7_story.html

Ik ga er sowieso vanuit dat Trump niets ondertekent wat niet beter is voor hem en de zijnen dan voor normale mensen maar in het hypothetische geval dat hij dat zou doen snap ik niet dat zijn naam het struikelpunt is. Al helemaal omdat die precedent er dus al is.
pi_195496179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dan is het einde toch al zoek. Kun je dat vaker dan een keer kwijtraken?
[..]

https://www.washingtonpos(...)da0e4a2b7_story.html

Ik ga er sowieso vanuit dat Trump niets ondertekent wat niet beter is voor hem en de zijnen dan voor normale mensen maar in het hypothetische geval dat hij dat zou doen snap ik niet dat zijn naam het struikelpunt is. Al helemaal omdat die precedent er dus al is.
Dat kun je simpel verbieden met wetgeving. Althans, ik dacht dat je op een dergelijk verbod doelde als onderdeel van het pakket. Ik weet dat hij dat eerder zo geprobeerd heeft.
pi_195496186
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef L3gend het volgende:

[..]

Klopt, daarom zei ik ook relatief goede polls of niet zo slechte poll vergeleken met wat we afgelopen dagen gezien hebben van andere polls :9

Natuurlijk is Biden nog steeds zwaar favoriet. Maar het is nog niet over zoals sommige polls de laatste dagen laten zien
Nee over is het nooit. Er kan van alles gebeuren. Ik bedoel, wie had er twee weken geleden gedacht dat het halve witte huis corona op zou lopen, evenals een aantal prominente Republikeinen?

Ik denk toch wel dat gezien de huidige situatie met een enorm stabiele uitgangspositie voor Biden, meer campaign funds, Trump die niet volop campagne kan voeren, corona weer vol in de spotlights, geen slepende schandalen voor Biden en ga zo maar door dat de boel nog om kan slaan bij iets serieus met de gezondheid van Biden of echt georkestreerde voter surpression in het geval van totale chaos bij het stemmen of iets dergelijks.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 22:37:22 #241
384435 klappernootopreis
pi_195496488
Putin en zijn zooitje ongeregeld hebben het Podesta troll boek open gegooid en proberen in paniek het tij te keren na de ongewilde oktober surprise van het coronavirus..
pi_195496793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat kun je simpel verbieden met wetgeving. Althans, ik dacht dat je op een dergelijk verbod doelde als onderdeel van het pakket. Ik weet dat hij dat eerder zo geprobeerd heeft.
Niet alleen geprobeerd, zijn naam stond op de vorige cheques.
pi_195497010
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

meer campaign funds
Ik las laatst in the economist dat geld niet meer zo belangrijk is voor verkiezingen, daar zit wel wat in volgens mij.
pi_195497037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ik las laatst in the economist dat geld niet meer zo belangrijk is voor verkiezingen, daar zit wel wat in volgens mij.
Hmm, lastig te bepalen. Er is nog steeds een hele grote groep Amerikanen die primair hun informatie van de TV haalt.
pi_195497156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Mja, het helpt wel altijd nog volgens mij. Misschien minder omdat je nu ook met sociale media een breed publiek kunt bereiken.
pi_195497202
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, het helpt wel altijd nog volgens mij. Misschien minder omdat je nu ook met sociale media een breed publiek kunt bereiken.
Internet ja en dat het nu zo gepolariseerd is dat het niet boeit hoeveel geld je er tegenaan gooit, er is maar een beperkte groep waar het effect op heeft. Het bedrag per te beïnvloeden kiezer wordt steeds hoger en hoger.
pi_195497218

[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 07-10-2020 23:07:43 ]
pi_195497233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmm, lastig te bepalen. Er is nog steeds een hele grote groep Amerikanen die primair hun informatie van de TV haalt.
Met 100 miljoen zal je het niet redden maar of je nu 600 miljoen of 900 miljoen uitgeeft heeft niet veel effect meer.
pi_195497269
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ook dit kost geld. Je hebt wel meer gratis exposure vanwege internet I guess, misschien dat dat het punt is.
Het is ook nog eens zo dat de reguliere media heel gevoelig is voor manipulatie via Twitter. Met name rechtspopulistische politici hebben geleerd dat je met wat controversiële tweets enorm effect kunt sorteren omdat reguliere media ze oppikken en de politicus enorm veel gratis media-aandacht geven.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:12:44 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195497339
twitter
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:16:03 #251
39333 Zelva
pi_195497398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Waarom moet Morgenstern daarover worden bijgepraat en waarom is dat interessant?
pi_195497424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Met 100 miljoen zal je het niet redden maar of je nu 600 miljoen of 900 miljoen uitgeeft heeft niet veel effect meer.
Zo goedkoop is carpet bombing op social media nu ook weer niet.
pi_195497439
-Overall, we rate Daily Mail Right Biased and Questionable due to numerous failed fact checks and poor sourcing of information.-

[ Bericht 94% gewijzigd door capricia op 08-10-2020 07:52:36 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195497445
Open er een topic over op SHO.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:20:20 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195497454
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

bron
Gepost vanuit een bunker in St. Petersburg
pi_195497466
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Open er een topic over op SHO.
Ah ja had gekund. Maar verwacht niet veel reactie daarin. Ik zal hier niet meer nieuws posten in toekomst!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195497471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

bron
Hunter Biden is geen kandidaat noch bekleed hij enige gekozen of ongekozen functie in de VS.
pi_195497486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ah ja had gekund. Maar verwacht niet veel reactie daarin. Ik zal hier niet meer nieuws posten in toekomst!
Nou ja, je kan ook gewoon Amerikaans politiek nieuws posten hier, daar is het topic toch wel voor, eigenlijk en Hunter Biden heeft niet zo gek veel te maken met de Amerikaanse politiek.
pi_195497492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hunter Biden is geen kandidaat noch bekleed hij enige gekozen of ongekozen functie in de VS.
Enige deals die hij heeft gekregen omdat zijn papa VP is of bekende politicus is wel relevant, corruptie in families ligt wel aardig gevoelig. Zeker als het om belangenverstrengeling zal gaan met buitenlandse overheden.
pi_195497509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Enige deals die hij heeft gekregen omdat zijn papa VP is of bekende politicus is wel relevant, corruptie in families ligt wel aardig gevoelig. Zeker als het om belangenverstrengeling zal gaan met buitenlandse overheden.
Dat is heel goed mogelijk maar het zou nieuws zijn als je kon aantonen dat zijn vader iets gedaan had omdat Hunter geld kreeg van iemand en dat is nu juist wat nooit gebeurt. Dus dan is het allemaal helemaal niet interessant.

En zorgen over belangenverstelling komende uit het Trump kamp is natuurlijk een giga grote gotspe.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 23:26:18 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:25:39 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195497518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Waarom moet Morgenstern daarover worden bijgepraat en waarom is dat interessant?
Je leest verkeerd.

En het gaat erom dat die besmette gek zich weer omringt met allemaal personeel.
pi_195497544
quote:
[ twitter ]

Een manier waarop het wel spannend kan worden is of die percentages zich uiteindelijk ook vertalen in stemmen voor de parlementen van de staten. In een hoop cruciale staten zijn de districten zo waanzinnig gerrymanderd dat dat de marge is waarbij een krappe meerderheid voor de Democraten mogelijk is. En zeker deze verkiezingen zijn van belang omdat de daarin verkozen parlementariers aan de slag mogen om nieuwe districten te tekenen met de uitslag van de census.
pi_195497561
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is heel goed mogelijk maar het zou nieuws zijn als je kon aantonen dat zijn vader iets gedaan had omdat Hunter geld kreeg van iemand en dat is nu juist wat nooit gebeurt. Dus dan is het allemaal helemaal niet interessant.
Het is in ieder geval geen anonieme source die zich er mee bemoeit, ik zeg niet direct dat het geloofwaardig is wat die broer zegt, want wie weet hoe de relatie tussen die 2 is. Zo heb je ook veel nieuwskoppen over Trump die daadwerkelijk nooit echt bewezen wordt. Ik beheer dailymail niet dus hopelijk stel je mij niet aansprakelijk voor het maken van zo'n nieuwsbericht.

Vond bij 1ste google hit trouwens direct een PDF van senate.gov over Biden zijn zoon en politieke invloed, https://www.hsgac.senate.(...)nce_Report_FINAL.pdf

1ste pagina groot = Hunter Biden, Burisma and Corruption: The Impact on U.S. Government Policy and Related Concerns
pi_195497589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen anonieme source die zich er mee bemoeit, ik zeg niet direct dat het geloofwaardig is wat die broer zegt, want wie weet hoe de relatie tussen die 2 is. Zo heb je ook veel nieuwskoppen over Trump die daadwerkelijk nooit echt bewezen wordt. Ik beheer dailymail niet dus hopelijk stel je mij niet aansprakelijk voor het maken van zo'n nieuwsbericht.

Vond bij 1ste google hit trouwens direct een PDF van senate.gov over Biden zijn zoon en politieke invloed, https://www.hsgac.senate.(...)nce_Report_FINAL.pdf

1ste pagina groot = Hunter Biden, Burisma and Corruption: The Impact on U.S. Government Policy and Related Concerns
Ja, en daar kwam NUL beinvloeding van Biden sr of door Biden sr uit. Waarmee het dus allemaal een beetje irrelevant word.
pi_195497628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en daar kwam NUL beinvloeding van Biden sr of door Biden sr uit. Waarmee het dus allemaal een beetje irrelevant word.
Denk je nu echt dat hij dat zelf allemaal bereikt heeft? die positie daar in een vaag Oekraïens bedrijf waar die miljoenen kreeg. Zonder de naam Biden had hij dat nooit gekregen, wellicht hebben die Oekraïners een slim spelletje gespeeld door juist hem te verleiden met een deal of functie/positie.

Als hier het tussen Rutte en Wilders zou gaan en Wilders zijn "zoon" zou een of andere vage positie in een energiebedrijf hebben in Rusland en miljoenen binnenharkt zouden er hier ook kamervragen gesteld worden.

Ik zou zelf ook mijn vraagtekens hebben iig.
pi_195497637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat hij dat zelf allemaal bereikt heeft? die positie daar in een vaag Oekraïens bedrijf waar die miljoenen kreeg. Zonder de naam Biden had hij dat nooit gekregen, wellicht hebben die Oekraïners een slim spelletje gespeeld door juist hem te verleiden met een deal of functie/positie.

Als hier het tussen Rutte en Wilders zou gaan en Wilders zijn "zoon" zou een of andere vage positie in een energiebedrijf hebben in Rusland en miljoenen binnenharkt zouden er hier ook kamervragen gesteld worden.
Mischien moet je lezen wat ik post?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:37:42 #267
39333 Zelva
pi_195497660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:25 schreef Szura het volgende:

[..]

Je leest verkeerd.
De andere optie is dat Trump zou worden bijgepraat, maar dat lijkt me zeer sterk.
pi_195497663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien moet je lezen wat ik post?
Dat maakt het nieuws niet minder relevant, ondanks dat er rapporten zijn dat de Biden SR's geen invloed hebben gehad. (heb mij er niet zo in verdiept) Dat zijn zoon rijk wordt in in voor veel Amerikanen een vaag land ligt gewoon niet lekker terwijl er miljoenen moeten rondkomen van welfare.

quote:
In addition to the over $4million paid by Burisma for Hunter Biden's and Archer's board memberships,Hunter Biden hisfamily and Archer received millions of dollars from foreign nationals with questionable backgrounds
Uit de pdf.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 07-10-2020 23:44:14 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:39:48 #269
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195497683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:37 schreef Zelva het volgende:

[..]

De andere optie is dat Trump zou worden bijgepraat, maar dat lijkt me zeer sterk.
Toch is dat het :P
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:51:51 #270
445514 DonDruiper
pi_195497822
Dus hij zit weer in de Oval Office alsof er niks aan de hand is? Alsof hij niet nog besmettelijk is?

_O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195497893
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:51 schreef DonDruiper het volgende:
Dus hij zit weer in de Oval Office alsof er niks aan de hand is? Alsof hij niet nog besmettelijk is?

_O-
En ik zag net 15 sec van een filmpje in de tuin voor Oval Office.
Ademloos doend alsof er niks aan de hand is. Plus talloze onbegrijpelijke tweets begrijp ik.
pi_195497899
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:51 schreef DonDruiper het volgende:

_O-
Tegen het advies van zijn aides in ook. Hij wil de indruk wekken dat het 'business as usual is' maar ik heb begrepen dat nu alleen Meadows en nog een official (vergeten welke) geheel opgetuigd met PPE naar binnen mogen _O-

Ah gevonden, die andere is Dan Scavino:

twitter
  donderdag 8 oktober 2020 @ 00:10:54 #273
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195497931
Ik dacht dat PPE niet nodig waren.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 00:12:39 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_195497945
twitter

Het is echt een pratende sinaasappel. Hij heeft dezelfde makeup "artist" als Giuliani lijkt het.

twitter
pi_195497946
Als hij gezond was dan stond hij nu ergens op een podium in een swing state. Hij is momenteel waarschijnlijk nog besmettelijk en ziek.
pi_195497948
twitter

Dit klinkt ernstig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 00:15:18 #277
445514 DonDruiper
pi_195497958
Het feit dat de video gisteren is opgenomen en pas vandaag gereleased geeft wel aan dat ze waarschijnlijk veel hebben moeten editen in de video.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195497962
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:13 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt ernstig.
Het is in ieder geval veiliger dan het debat dat Biden had met Trump.
pi_195498035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat maakt het nieuws niet minder relevant, ondanks dat er rapporten zijn dat de Biden SR's geen invloed hebben gehad. (heb mij er niet zo in verdiept) Dat zijn zoon rijk wordt in in voor veel Amerikanen een vaag land ligt gewoon niet lekker terwijl er miljoenen moeten rondkomen van welfare.
[..]

Uit de pdf.
Als je je hier als Trump-fan druk over maakt, is dat gewoon een onvervalste berg selectieve verontwaardiging.
Цой жив
pi_195498065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
Vrienden, boeren en buitenlui, de Amerikaanse verkiezingen zijn aanstaande en dus hebben wij onze franchise even tijdelijk uitgebreid en wel hier:

Amerikaanse verkiezingen 2020

Allen zijn welkom!
Ben jij daar ook mod? Dan wens ik je veel sterkte toe.
Цой жив
pi_195498077
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:32 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ben jij daar ook mod? Dan wens ik je veel sterkte toe.
Ja, en bedankt _O-
pi_195498086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en bedankt _O-
Even gekeken. Heel veel sterkte! :Y
pi_195498090
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Even gekeken. Heel veel sterkte! :Y
-O-
pi_195498111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

-O-
Aaaawww :*
pi_195498156
twitter

pi_195498197
De NEJM dringt erop aan de huidige leiders weg te stemmen:

twitter

Dying in a Leadership Vacuum
quote:
Covid-19 has created a crisis throughout the world. This crisis has produced a test of leadership. With no good options to combat a novel pathogen, countries were forced to make hard choices about how to respond. Here in the United States, our leaders have failed that test. They have taken a crisis and turned it into a tragedy.

The magnitude of this failure is astonishing. According to the Johns Hopkins Center for Systems Science and Engineering, the United States leads the world in Covid-19 cases and in deaths due to the disease, far exceeding the numbers in much larger countries, such as China. The death rate in this country is more than double that of Canada, exceeds that of Japan, a country with a vulnerable and elderly population, by a factor of almost 50, and even dwarfs the rates in lower-middle-income countries, such as Vietnam, by a factor of almost 2000. Covid-19 is an overwhelming challenge, and many factors contribute to its severity. But the one we can control is how we behave. And in the United States we have consistently behaved poorly.

We know that we could have done better. China, faced with the first outbreak, chose strict quarantine and isolation after an initial delay. These measures were severe but effective, essentially eliminating transmission at the point where the outbreak began and reducing the death rate to a reported 3 per million, as compared with more than 500 per million in the United States. Countries that had far more exchange with China, such as Singapore and South Korea, began intensive testing early, along with aggressive contact tracing and appropriate isolation, and have had relatively small outbreaks. And New Zealand has used these same measures, together with its geographic advantages, to come close to eliminating the disease, something that has allowed that country to limit the time of closure and to largely reopen society to a prepandemic level. In general, not only have many democracies done better than the United States, but they have also outperformed us by orders of magnitude.

Why has the United States handled this pandemic so badly? We have failed at almost every step. We had ample warning, but when the disease first arrived, we were incapable of testing effectively and couldn’t provide even the most basic personal protective equipment to health care workers and the general public. And we continue to be way behind the curve in testing. While the absolute numbers of tests have increased substantially, the more useful metric is the number of tests performed per infected person, a rate that puts us far down the international list, below such places as Kazakhstan, Zimbabwe, and Ethiopia, countries that cannot boast the biomedical infrastructure or the manufacturing capacity that we have.2 Moreover, a lack of emphasis on developing capacity has meant that U.S. test results are often long delayed, rendering the results useless for disease control.

Although we tend to focus on technology, most of the interventions that have large effects are not complicated. The United States instituted quarantine and isolation measures late and inconsistently, often without any effort to enforce them, after the disease had spread substantially in many communities. Our rules on social distancing have in many places been lackadaisical at best, with loosening of restrictions long before adequate disease control had been achieved. And in much of the country, people simply don’t wear masks, largely because our leaders have stated outright that masks are political tools rather than effective infection control measures. The government has appropriately invested heavily in vaccine development, but its rhetoric has politicized the development process and led to growing public distrust.

The United States came into this crisis with enormous advantages. Along with tremendous manufacturing capacity, we have a biomedical research system that is the envy of the world. We have enormous expertise in public health, health policy, and basic biology and have consistently been able to turn that expertise into new therapies and preventive measures. And much of that national expertise resides in government institutions. Yet our leaders have largely chosen to ignore and even denigrate experts.

The response of our nation’s leaders has been consistently inadequate. The federal government has largely abandoned disease control to the states. Governors have varied in their responses, not so much by party as by competence. But whatever their competence, governors do not have the tools that Washington controls. Instead of using those tools, the federal government has undermined them. The Centers for Disease Control and Prevention, which was the world’s leading disease response organization, has been eviscerated and has suffered dramatic testing and policy failures. The National Institutes of Health have played a key role in vaccine development but have been excluded from much crucial government decision making. And the Food and Drug Administration has been shamefully politicized,3 appearing to respond to pressure from the administration rather than scientific evidence. Our current leaders have undercut trust in science and in government,4 causing damage that will certainly outlast them. Instead of relying on expertise, the administration has turned to uninformed “opinion leaders” and charlatans who obscure the truth and facilitate the promulgation of outright lies.

Let’s be clear about the cost of not taking even simple measures. An outbreak that has disproportionately affected communities of color has exacerbated the tensions associated with inequality. Many of our children are missing school at critical times in their social and intellectual development. The hard work of health care professionals, who have put their lives on the line, has not been used wisely. Our current leadership takes pride in the economy, but while most of the world has opened up to some extent, the United States still suffers from disease rates that have prevented many businesses from reopening, with a resultant loss of hundreds of billions of dollars and millions of jobs. And more than 200,000 Americans have died. Some deaths from Covid-19 were unavoidable. But, although it is impossible to project the precise number of additional American lives lost because of weak and inappropriate government policies, it is at least in the tens of thousands in a pandemic that has already killed more Americans than any conflict since World War II.

Anyone else who recklessly squandered lives and money in this way would be suffering legal consequences. Our leaders have largely claimed immunity for their actions. But this election gives us the power to render judgment. Reasonable people will certainly disagree about the many political positions taken by candidates. But truth is neither liberal nor conservative. When it comes to the response to the largest public health crisis of our time, our current political leaders have demonstrated that they are dangerously incompetent. We should not abet them and enable the deaths of thousands more Americans by allowing them to keep their jobs.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 01:29:16 #287
pi_195498325
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:00 schreef Kijkertje het volgende:
De NEJM dringt erop aan de huidige leiders weg te stemmen:

[ twitter ]
Dying in a Leadership Vacuum
[..]

Shut up and science? :X
pi_195498385
Als ik de laatste berichten van Trump zo lees dan is er óf grote paniek in kamp Trump over de aankomende verkiezingen óf hij zit aan de pilletjes en heeft ze niet op een rijtje. Misschien beiden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:45:12 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195498404
Waarom laten ze toe dat er gasten worden meegenomen door de debaters? :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:46:38 #290
445514 DonDruiper
pi_195498412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:41 schreef Jojoke het volgende:
Als ik de laatste berichten van Trump zo lees dan is er óf grote paniek in kamp Trump over de aankomende verkiezingen óf hij zit aan de pilletjes en heeft ze niet op een rijtje. Misschien beiden.
Het enige wat hij doet is zeggen dat onder Biden the USA naar de knoppen gaat.

Niet 1 tweet over wat hij gaat doen de komende 4 jaar voor een beter Amerika.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:46:47 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195498414
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:41 schreef Jojoke het volgende:
[/quote]

twitter
[quote]
Screw ‘m all
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:50:04 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195498430
twitter
twitter

Nog wat corona in de brandhaard van Amerika
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:56:18 #293
445514 DonDruiper
pi_195498453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:50 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ]

Nog wat corona in de brandhaard van Amerika
COVID FOR YOU.. AND FOR YOU.. AND FOR YOU
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195498472
twitter

Aandelen Regeneron schieten omhoog:

twitter
pi_195498494
Handelen met voorkennis. Das ook helemaal niet origineel of zo. Of legaal. Wat een shit show.
pi_195498500
twitter

En nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer Trump voor het laatst negatief getest werd.

twitter
  donderdag 8 oktober 2020 @ 02:20:37 #297
445514 DonDruiper
pi_195498520
Wisten jullie trouwens dat ze voor Donald een speeltuintje hebben neergezet?

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195498576
twitter
  donderdag 8 oktober 2020 @ 02:52:43 #299
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195498621
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar als het fout gaat kent hij ze niet. :{
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_195498646
Ik kijk mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_195498648
Nog 1 minuut.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: