SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Perfect dusquote:Op maandag 7 september 2020 19:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel![]()
Die uitstraling![]()
Ik ben 1.83
Vanaf hier ging mijn brein naar 'Hou je bek en buf me'quote:
Donequote:
Boeiequote:Op maandag 7 september 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
Moet nu wel steeds aan de Mussolini verhaal denken bij hem hoor.
Alleen de leeftijd is nog een dingetjequote:
Eh. Owls HTquote:
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
Oh was dát hetquote:Op maandag 7 september 2020 19:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.
Geldt ook voor tijgersquote:
Da's toch lief van ze?quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
quote:
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.quote:
Dan is die voor jou.quote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Ik kies Paesi Bassi.quote:
De Vooravond had Joop van Daele te gastquote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
Net even de hoogtepunten van de kampioenswedstrijd van AS Roma in 2001 bekeken, gevolgd door de 5-1 tegen Spanje en de goal van Bergkamp tegen Argentinië.
Mijn voetbalhartje brandt weer van blijdschap.
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).quote:
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?quote:Op maandag 7 september 2020 19:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Vooravond had Joop van Daele te gast
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.quote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?
Oeiquote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.
Misschien beterquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OeiLaat hem dan maar op de bank beginnen!
Juistumquote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.
Gianluigiquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
JuistumKende ik inderdaad niet, dat verhaal.
Doe maar Immobilequote:
Heeejquote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:GeorgeM,
Afgelopen vrijdag voorspelde je dat Nederland zou winnen en had je gelijk. Denk je dat ze nu weer gaan winnen?
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan makenquote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Alsof er iemand hier @Redefine serieus neemt johquote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeej![]()
Nou...denk wel dat het een leukere wedstrijd wordt, omdat Italië ook lekker offensief speelt.
Denk 2-2.
Maar volgens Redefine heb ik er weinig verstand van
Ook een goed punt.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het middenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het midden
quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevredenquote:
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
We’ll doquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevreden
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
Zometeen gaan staan voor het beste volkslied aller tijden.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.
Zoiets zou ik voor wel meer dingen leuk vinden hoorquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moetenquote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.
Misschien moet jij weer even wat quotes erin gooien, net als bij Europe Shine a Lightquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemenquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Nee hè? Toch goed ingeschatquote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemen
Doe je ook eens wat goedquote:
Ooooh ik heb wel even hoor! Heb mijzelf al moeten beloven dat ik er maximaal 1 per dag doe. Maar ik leef voor je tips!quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
@:Meridiaan ik ben in je podcasttopic aan het typen maar het loopt een beetje uit de hand
Het is maar goed dat ik je niet serieus neem, anders had je me behoorlijk kunnen kwetsen met deze opmerkingquote:
Hahaha ik doe er 300 in een keerquote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ooooh ik heb wel even hoor! Heb mijzelf al moeten beloven dat ik er maximaal 1 per dag doe. Maar ik leef voor je tips!
Terwijl die ook zeker 8 magere jaren hebben gehad.quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer even wat quotes erin gooien, net als bij Europe Shine a Light
quote:Op maandag 7 september 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”
“We moeten vooral uitgaan van eigen kracht”
“Ik vind ook dat Nederland in eigen huis nooit mag verliezen“
“Hateboer ken ik niet, is dat de aartsvijand van Frank en Ronald?”
“Nederland mist wel een type Edgar Davids. Speelt die niet meer?”
“Ik begrijp niet dat ze Italië laten spelen met al die Corona daar”
“Een paar welen terug was nog de finale van de Champions League toch. Wat is dit dan?”
“En nu Fai Rumore in een leeg stadion.”quote:Op maandag 7 september 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”
“We moeten vooral uitgaan van eigen kracht”
“Ik vind ook dat Nederland in eigen huis nooit mag verliezen“
“Hateboer ken ik niet, is dat de aartsvijand van Frank en Ronald?”
“Nederland mist wel een type Edgar Davids. Speelt die niet meer?”
“Ik begrijp niet dat ze Italië laten spelen met al die Corona daar”
“Een paar welen terug was nog de finale van de Champions League toch. Wat is dit dan?”
Dat is dan weer een nadeel.quote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je niet serieus neem, anders had je me behoorlijk kunnen kwetsen met deze opmerking
quote:Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat onze eigen H_T Boer ook meedoet.
Tja je kunt niet alles hebbenquote:
Maar niks is ook weer zo weinigquote:
Nee dat is wel waarquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
“En nu Fai Rumore in een leeg stadion.”
Ik ga gewoon voor 3-1!quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeej![]()
Nou...denk wel dat het een leukere wedstrijd wordt, omdat Italië ook lekker offensief speelt.
Denk 2-2.
Maar volgens Redefine heb ik er weinig verstand van
Jaaa, aan beide kanten éénquote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3-1!Met twee goals van Veltman.
Dat eerste kan ik nog in meegaan, maar het tweede nietquote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3-1!Met twee goals van Veltman.
Officiële F1 athem is eerst het Duitse volkslied en daarna Italiaanse volkslied.quote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Dit is toch dat nummer wat ze altijd draaien als Ferrari Alpha Tauri weer eens wint?
quote:
En dan tegen de Lione del Paesi Bassi ofzo?quote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
Oh ik hou mijn jongens welquote:
Leuk liedje was datquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zo is dat, de puntentelling is het leukste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Volksliederen toch maar overgeslagen. Daarvoor vind ik de fans dan wel weer een beetje belangrijk.
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.quote:
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
Maar de liefste man met Italiaanse naam ligt al naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Hij gebruikt mijn schoot nu als kussen, ligt tegen me aan gedrapeerdquote:
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Van mij maakte het niet eens zo gek veel uit wie er won maar mijn top 3 was:quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Misschien wel goed om alle vlaggetjes op de shirts even extra te inspecteren. Je weet maar nooit of er toch eentje de Alpen over is gegliptquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Netjesquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteenquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.
Was zó jammer dat dat live zo slecht uit de verf kwamquote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteen) vond ik beter, dus wat dat betreft ben ik blij dat die wel meegedaan heeft.
Al mag Francesco best nog een keer. Of nog een paar keer.
Goeie kans denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Dat kannie, de scheids is al Duits.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat Memphis weer geblesseerd raakt.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat kannie, de scheids is al Duits.
Die ken da nie bijbenequote:
Valt hij wel afquote:
JAAAAquote:
Dwight komt straks met een meesterzet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
Het is een slaapverwekkende gebeurtenis.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk niet vanavond, maar ik mis dus niets zo te zien. Mooi
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.
Vooral dat laatste jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
Aké had even balbezit voorbij de middenlijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.
Dat is wel heel bijzonder ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja
Ook gewoon twee Fransen bij de beste vijf, even zien hoe dat zich ontwikkelt.
Adrenalinemomentje ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aké had even balbezit voorbij de middenlijn
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
Ja absoluut. Hij blijft een renner die niet autonoom kan racen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.
Ja, dan begint de vernedering pas goed!quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Dan is Italië wat doortastender voor de goal?quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedjequote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Misschien is Strani ook wel multimiljonairquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ook nooit last van gehad met sportenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Hahaha dat is beter ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook nooit last van gehad met sportenMet waterpolo hebben we wel eens een uitwedstrijd om 14.30 gehad. Dan zat iedereen te klagen dat het zo vroeg was en dat het geen normale tijden zijn
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonenquote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?
De meeste wedstrijden waren rond 19.00 uur, maar het gebeurde ook wel eens dat we een uitwedstrijd om 21.30 uur hadden en vlak voor middernacht weer thuis waren. Dat zijn dan weer niet zulke fijne tijdenquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonen
Valt mee tochquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Het wordt hier wel steeds VBL-centered hè
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aanquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Tijdens voetbal wel!quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wilsquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Dat betwijfel ik oprecht hoorquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Het gaat alle kanten op hierquote:Op maandag 7 september 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wils
Toen waren wij ook een subforum verderopquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Haags is er al....quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aan
Maar, dat is toch helemaal niet nodig als het ook hier kan?quote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Ik was daar ook nietquote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Trusten!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Ik meld me af voor de rest van de avond. Bis Morgen!
Trustenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Je leest maar wat de pot schaftquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Truston!!!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het alsnog wel gewoon gelijk worden, zo gaat dat soms gewoon met Nederland.
Waanzinnigquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weerHoe hebben we gevoetbald?
Wat wordt spannend?quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik blij dat ik tegenwoordig vroeg op ben. Morgen wordt het héél spannend.
Oh ja.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De resultaten van de coronatesten in de Tour.
Het is weer eens een andere manier om positief te zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De resultaten van de coronatesten in de Tour.
Zo geef je er nog eens een positieve draai aan!quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is weer eens een andere manier om positief te zijn.
Was het van Bosnië toch niet zo slecht die 1-1.quote:
Het gaat steeds beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weerHoe hebben we gevoetbald?
Ja echt die hele top 3quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh nog bezigquote:
Jobi loopt als vanouds weer een uur achterquote:Op maandag 7 september 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt die hele top 3Sowieso de kwaliteit van San Remo
Zitten elk jaar wel nummers bij waarvan ik dan denk 'jammer, want die had ik ook wel op het ESF willen zien, maar er kan er maar 1 winnen'
quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haags is overal dus dat is niet zo moeilijk
Ja hallooooo ik was er ook een paar uur niet!quote:Op maandag 7 september 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jobi loopt als vanouds weer een uur achter
Volgend jaar gewoon nummers 2 en 3 namens San Marino en Vaticaanstad.quote:Op maandag 7 september 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt die hele top 3Sowieso de kwaliteit van San Remo
Zitten elk jaar wel nummers bij waarvan ik dan denk 'jammer, want die had ik ook wel op het ESF willen zien, maar er kan er maar 1 winnen'
Hoef je ook niet alles terug te lezenquote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooooo ik was er ook een paar uur niet!
Jaaaaaaaa we laten Vaticaanstad meedoen zodat het een back-up Italië wordtquote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon nummers 2 en 3 namens San Marino en Vaticaanstad.
Ik vind dit een prima plan.quote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat ook gewoon netjes in het MOL forumquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, het heeft echt dat sfeertjequote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was daar ook nietLekker even helemaal in dat programma opgaan. Tot nu toe verdient dit seizoen het wel. Helemaal in de stijl van seizoen 6-10 imo
JA IK TEKENquote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar dit was niet zo heel veelquote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet alles terug te lezen
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG heeft zelfs de lichtmast Corona.
En als ze winnen, wat dan?quote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa we laten Vaticaanstad meedoen zodat het een back-up Italië wordtEigenlijk best een goed idee
Met De Ligt of De Vrij erbij kan je achterin wel iets makkelijker spelen. Al bakken er op de rest van het veld te veel spelers er niets van.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar weer dat de echte aanvallende kracht van Oranje in Matthijs de Ligt zit.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG heeft zelfs de lichtmast Corona.
Haha nee want hij is weer leuk dus als je begint ga je hem sowieso afluisteren. En tegoed houden is ook leukquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik weet niet of ik nu nog Trust Nobody moet gaan luisterenIk wilde op tijd naar bed en het duurt maar liefst twee uur. Maar luistert wel lekker weg. Ik denk dat ik hem ga bewaren voor woensdag in de bus
Fijn dat we dat zekerheidje nog op de bank hebben zitten, dat Nederland sowieso één keer gaat scoren.quote:Op maandag 7 september 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten tot de obligate Luuk de Jong wissel in de 85e minuut.
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Was alleen bij het Franse team, volgens mij was daar al iemand weggegaan met corona van de week, dus heel verrassend is het misschien niet.
Op zich best geschikt als stormram. Maar doe dat tien minuten eerder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat we dat zekerheidje nog op de bank hebben zitten, dat Nederland sowieso één keer gaat scoren.
P5Gquote:Op maandag 7 september 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.
Benieuwd of er nu ook Zweedse spelers gaan zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.
Gewoon in Rome toch denk ik? Je kan je hetzelfde afvragen over San Marino natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En als ze winnen, wat dan?
Een ESF op het Sint-Pietersplein?
Da's waar! Die hebben als land verder ook weinig om trots op te zijn dus dit is een leuke opsteker.quote:Op maandag 7 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor de Italianen dat ze ook een keer van ons winnen.
Ik bewaar hem tot woensdagquote:Op maandag 7 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee want hij is weer leuk dus als je begint ga je hem sowieso afluisteren. En tegoed houden is ook leuk
Nou snel danquote:
Nou precies ja!quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Die hebben als land verder ook weinig om trots op te zijn dus dit is een leuke opsteker.
Ja dan springt gewoon een ander land inquote:Op maandag 7 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon in Rome toch denk ik? Je kan je hetzelfde afvragen over San Marino natuurlijk
Heb je al een mol aangewezen?quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Spel voor op vriendenweekend bijna klaar
Leuk!quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Spel voor op vriendenweekend bijna klaar
Lijkt me wel echt leuk om een keer te doenquote:
Blijft altijd weer een apart fenomeen, dat het dan opeens wel kan.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
Nou, zó 90 minuten druk zetten en je wint met 20-0.
Je had ongelijkquote:
Pubquiz achtig. Ik heb ze allemaal een lijst in laten vullen met vragen over zichzelf en ook vragen waar ze een top 3 in moesten vullen. Daar krijgen ze nu vragen uit.quote:
Hullie waren beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was de oorzaak dat je verliest.
Ahh wat een leuk idee!quote:Op maandag 7 september 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pubquiz achtig. Ik heb ze allemaal een lijst in laten vullen met vragen over zichzelf en ook vragen waar ze een top 3 in moesten vullen. Daar krijgen ze nu vragen uit.
En ik heb Whatsapp ondersteboven gehaald. Ze krijgen nu de meest leuke appjes van hunzelf nog een keer te horen, met de vraag "wie schreef dit in 2017?" bijvoorbeeld
En tussendoor nog een paar leuke challenges/spellen om er een lekkere afwisseling in te houden.
Dát is waarquote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik had wel zes minuten langer hoop dan de meeste anderen dus ik was gelukkiger!
Daarom joh, zo veel maakt het allemaal niet uit. En we moeten ook wel onthouden dat we met een interim coach zitten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja misschien ook geen mega ramp zo, ook weer met beide benen op de grond na de vorige wedstrijden tegen Duitsland enzo.
Om het dan positief te bekijken
Toldoquote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Nederland speelt meestal matig in de Arena.
Ja en daar zaten ook gewoon rare antwoorden tussen. Of gewoon slecht gelezen door iemand??quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wat een leuk idee!![]()
Gaaf om dat zo met een groepje te doen, krijg je met die persoonlijke vragen ook gelijk weer veel bonding
Neem jij Dwight niet serieus?quote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom joh, zo veel maakt het allemaal niet uit. En we moeten ook wel onthouden dat we met een interim coach zitten.
Hahaha misschien wil die bewust dollenquote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en daar zaten ook gewoon rare antwoorden tussen. Of gewoon slecht gelezen door iemand??
"Wat is de gekste broodbelegcombinatie die je weleens eet?
Boter met kaas"
Kaas kan met álles. Boter, olijfolie, mayo, alles.quote:Op maandag 7 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha misschien wil die bewust dollen![]()
Of het is een soort @:Strani die gewoon vindt dat kaas met olijfolie hoort
Alles? Goed dat je het zegt. Er moet nog wat vruchtenhagel opquote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kaas kan met álles. Boter, olijfolie, mayo, alles.
Ananas?quote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kaas kan met álles. Boter, olijfolie, mayo, alles.
Dat kan ook overal bij, zelfs op pizzaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh. Met kiwi is wel lekker. Op pizzaquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Ontslaan die bondscoach. Doe uit dat licht. Wat. Een. Afgang.Gewaagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vertel!quote:Op maandag 7 september 2020 22:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben een vat vol unpopular opinions blijkbaar.
Dan is in ieder geval De Vrij er weer bij.quote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Polen wint van Bosnië trouwens, dus er is nog geen man (m/v) overboord. Al moeten WE waarschijnlijk wel winnen in Italië.
Hij is anders wel heel vrij, dus je weet het maar nooit!quote:Op maandag 7 september 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval De Vrij er weer bij.
Hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nou.quote:
Greda040986 gespot.quote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nou.
Ik hou niet van wielrennen, en niet van WIDM, ook niet van karamel zeezout of zoute popcorn. Oh ja, en niet van voetbal.
Als ik een hekel krijg aan 5G word ik Greda.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij is anders wel heel vrij, dus je weet het maar nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei Mandyquote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nou.
Ik hou niet van wielrennen, en niet van WIDM, ook niet van karamel zeezout of zoute popcorn. Oh ja, en niet van voetbal.
Als ik een hekel krijg aan 5G word ik Greda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |