Oh ik hou mijn jongens welquote:
Leuk liedje was datquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zo is dat, de puntentelling is het leukste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Volksliederen toch maar overgeslagen. Daarvoor vind ik de fans dan wel weer een beetje belangrijk.
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.quote:
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
Maar de liefste man met Italiaanse naam ligt al naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Hij gebruikt mijn schoot nu als kussen, ligt tegen me aan gedrapeerdquote:
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Van mij maakte het niet eens zo gek veel uit wie er won maar mijn top 3 was:quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Misschien wel goed om alle vlaggetjes op de shirts even extra te inspecteren. Je weet maar nooit of er toch eentje de Alpen over is gegliptquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Netjesquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteenquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.
Was zó jammer dat dat live zo slecht uit de verf kwamquote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteen) vond ik beter, dus wat dat betreft ben ik blij dat die wel meegedaan heeft.
Al mag Francesco best nog een keer. Of nog een paar keer.
Goeie kans denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Dat kannie, de scheids is al Duits.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat Memphis weer geblesseerd raakt.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat kannie, de scheids is al Duits.
Die ken da nie bijbenequote:
Valt hij wel afquote:
JAAAAquote:
Dwight komt straks met een meesterzet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
Het is een slaapverwekkende gebeurtenis.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk niet vanavond, maar ik mis dus niets zo te zien. Mooi
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.
Vooral dat laatste jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
Aké had even balbezit voorbij de middenlijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.
Dat is wel heel bijzonder ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja
Ook gewoon twee Fransen bij de beste vijf, even zien hoe dat zich ontwikkelt.
Adrenalinemomentje ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aké had even balbezit voorbij de middenlijn
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
Ja absoluut. Hij blijft een renner die niet autonoom kan racen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.
Ja, dan begint de vernedering pas goed!quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Dan is Italië wat doortastender voor de goal?quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedjequote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Misschien is Strani ook wel multimiljonairquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ook nooit last van gehad met sportenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Hahaha dat is beter ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook nooit last van gehad met sportenMet waterpolo hebben we wel eens een uitwedstrijd om 14.30 gehad. Dan zat iedereen te klagen dat het zo vroeg was en dat het geen normale tijden zijn
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonenquote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?
De meeste wedstrijden waren rond 19.00 uur, maar het gebeurde ook wel eens dat we een uitwedstrijd om 21.30 uur hadden en vlak voor middernacht weer thuis waren. Dat zijn dan weer niet zulke fijne tijdenquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonen
Valt mee tochquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Het wordt hier wel steeds VBL-centered hè
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aanquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Tijdens voetbal wel!quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wilsquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Dat betwijfel ik oprecht hoorquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Het gaat alle kanten op hierquote:Op maandag 7 september 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wils
Toen waren wij ook een subforum verderopquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Haags is er al....quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aan
Maar, dat is toch helemaal niet nodig als het ook hier kan?quote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Ik was daar ook nietquote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Trusten!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Ik meld me af voor de rest van de avond. Bis Morgen!
Trustenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Je leest maar wat de pot schaftquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Truston!!!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het alsnog wel gewoon gelijk worden, zo gaat dat soms gewoon met Nederland.
Waanzinnigquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weerHoe hebben we gevoetbald?
Wat wordt spannend?quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik blij dat ik tegenwoordig vroeg op ben. Morgen wordt het héél spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |