quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat kannie, de scheids is al Duits.
Die ken da nie bijbenequote:
Valt hij wel afquote:
JAAAAquote:
Dwight komt straks met een meesterzet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
Het is een slaapverwekkende gebeurtenis.quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Het valt nog wat tegen. Om het diplomatiek te zeggen.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een heerlijke shitposting weer
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk niet vanavond, maar ik mis dus niets zo te zien. Mooi
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Quintana rijdt sterk. Ik ben benieuwd of hij dat vast kan houden.
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.quote:Op maandag 7 september 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er kwam “iemand in de buurt van een schietkans”. Waarvan akte.
Vooral dat laatste jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
Aké had even balbezit voorbij de middenlijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Donny was zojuist heel dreigend in balbezit rond de middenstip.
Dat is wel heel bijzonder ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja
Ook gewoon twee Fransen bij de beste vijf, even zien hoe dat zich ontwikkelt.
Adrenalinemomentje ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aké had even balbezit voorbij de middenlijn
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut sterker dan ik had verwacht ja. Maar ik denk niet dat hij het vol kan houden. En z'n irritante gewoontes zijn er ook nog niet uit, zoals direct achterom kijken als hij vijf meter op kop dreigt te moeten rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |