En dan tegen de Lione del Paesi Bassi ofzo?quote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
Oh ik hou mijn jongens welquote:
Leuk liedje was datquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zo is dat, de puntentelling is het leukste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Volksliederen toch maar overgeslagen. Daarvoor vind ik de fans dan wel weer een beetje belangrijk.
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.quote:
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
Maar de liefste man met Italiaanse naam ligt al naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.quote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Hij gebruikt mijn schoot nu als kussen, ligt tegen me aan gedrapeerdquote:
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Van mij maakte het niet eens zo gek veel uit wie er won maar mijn top 3 was:quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele Top 3 van San Remo was briljant, maar Fai Rumore vond ik wel echt de beste.
Misschien wel goed om alle vlaggetjes op de shirts even extra te inspecteren. Je weet maar nooit of er toch eentje de Alpen over is gegliptquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Netjesquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die horen niet meer bij dezelfde as ondertussen.
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteenquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een prima nummer maar was wel mijn minst favoriet van de top 3. Als Francesco had gewonnen zou ik waarschijnlijk over 5 jaar nog steeds niet over het cancellen van ESF heen zijn.
Was zó jammer dat dat live zo slecht uit de verf kwamquote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Occidentali’s Karma (mijn auto-aanvullen herkende dit meteen) vond ik beter, dus wat dat betreft ben ik blij dat die wel meegedaan heeft.
Al mag Francesco best nog een keer. Of nog een paar keer.
Goeie kans denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het had gewonnen en als het ESF was doorgegaan waren ze geheid top 5 geworden.
Dat kannie, de scheids is al Duits.quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Weten we zeker dat we niet tegen Duitsland of Oostenrijk spelen?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat Memphis weer geblesseerd raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |