SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Perfect dusquote:Op maandag 7 september 2020 19:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel![]()
Die uitstraling![]()
Ik ben 1.83
Vanaf hier ging mijn brein naar 'Hou je bek en buf me'quote:
Donequote:
Boeiequote:Op maandag 7 september 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
Moet nu wel steeds aan de Mussolini verhaal denken bij hem hoor.
Alleen de leeftijd is nog een dingetjequote:
Eh. Owls HTquote:
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
Oh was dát hetquote:Op maandag 7 september 2020 19:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.
Geldt ook voor tijgersquote:
Da's toch lief van ze?quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
quote:
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.quote:
Dan is die voor jou.quote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Ik kies Paesi Bassi.quote:
De Vooravond had Joop van Daele te gastquote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
Net even de hoogtepunten van de kampioenswedstrijd van AS Roma in 2001 bekeken, gevolgd door de 5-1 tegen Spanje en de goal van Bergkamp tegen Argentinië.
Mijn voetbalhartje brandt weer van blijdschap.
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).quote:
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?quote:Op maandag 7 september 2020 19:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Vooravond had Joop van Daele te gast
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.quote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?
Oeiquote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.
Misschien beterquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OeiLaat hem dan maar op de bank beginnen!
Juistumquote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.
Gianluigiquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
JuistumKende ik inderdaad niet, dat verhaal.
Doe maar Immobilequote:
Heeejquote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:GeorgeM,
Afgelopen vrijdag voorspelde je dat Nederland zou winnen en had je gelijk. Denk je dat ze nu weer gaan winnen?
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan makenquote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Alsof er iemand hier @Redefine serieus neemt johquote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeej![]()
Nou...denk wel dat het een leukere wedstrijd wordt, omdat Italië ook lekker offensief speelt.
Denk 2-2.
Maar volgens Redefine heb ik er weinig verstand van
Ook een goed punt.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het middenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het midden
quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevredenquote:
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
We’ll doquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevreden
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
Zometeen gaan staan voor het beste volkslied aller tijden.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.
Zoiets zou ik voor wel meer dingen leuk vinden hoorquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moetenquote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.
Misschien moet jij weer even wat quotes erin gooien, net als bij Europe Shine a Lightquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemenquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Nee hè? Toch goed ingeschatquote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemen
Doe je ook eens wat goedquote:
Ooooh ik heb wel even hoor! Heb mijzelf al moeten beloven dat ik er maximaal 1 per dag doe. Maar ik leef voor je tips!quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
@:Meridiaan ik ben in je podcasttopic aan het typen maar het loopt een beetje uit de hand
Het is maar goed dat ik je niet serieus neem, anders had je me behoorlijk kunnen kwetsen met deze opmerkingquote:
Hahaha ik doe er 300 in een keerquote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ooooh ik heb wel even hoor! Heb mijzelf al moeten beloven dat ik er maximaal 1 per dag doe. Maar ik leef voor je tips!
Terwijl die ook zeker 8 magere jaren hebben gehad.quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer even wat quotes erin gooien, net als bij Europe Shine a Light
quote:Op maandag 7 september 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”
“We moeten vooral uitgaan van eigen kracht”
“Ik vind ook dat Nederland in eigen huis nooit mag verliezen“
“Hateboer ken ik niet, is dat de aartsvijand van Frank en Ronald?”
“Nederland mist wel een type Edgar Davids. Speelt die niet meer?”
“Ik begrijp niet dat ze Italië laten spelen met al die Corona daar”
“Een paar welen terug was nog de finale van de Champions League toch. Wat is dit dan?”
“En nu Fai Rumore in een leeg stadion.”quote:Op maandag 7 september 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Van de Beek is goed, maar niet geschikt voor een Nederlands Elftal”
“We moeten vooral uitgaan van eigen kracht”
“Ik vind ook dat Nederland in eigen huis nooit mag verliezen“
“Hateboer ken ik niet, is dat de aartsvijand van Frank en Ronald?”
“Nederland mist wel een type Edgar Davids. Speelt die niet meer?”
“Ik begrijp niet dat ze Italië laten spelen met al die Corona daar”
“Een paar welen terug was nog de finale van de Champions League toch. Wat is dit dan?”
Dat is dan weer een nadeel.quote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je niet serieus neem, anders had je me behoorlijk kunnen kwetsen met deze opmerking
quote:Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat onze eigen H_T Boer ook meedoet.
Tja je kunt niet alles hebbenquote:
Maar niks is ook weer zo weinigquote:
Nee dat is wel waarquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
“En nu Fai Rumore in een leeg stadion.”
Ik ga gewoon voor 3-1!quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeej![]()
Nou...denk wel dat het een leukere wedstrijd wordt, omdat Italië ook lekker offensief speelt.
Denk 2-2.
Maar volgens Redefine heb ik er weinig verstand van
Jaaa, aan beide kanten éénquote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3-1!Met twee goals van Veltman.
Dat eerste kan ik nog in meegaan, maar het tweede nietquote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3-1!Met twee goals van Veltman.
Officiële F1 athem is eerst het Duitse volkslied en daarna Italiaanse volkslied.quote:Op maandag 7 september 2020 20:41 schreef sportfreak het volgende:
Dit is toch dat nummer wat ze altijd draaien als Ferrari Alpha Tauri weer eens wint?
quote:
En dan tegen de Lione del Paesi Bassi ofzo?quote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat hun nieuwe bijnaam Squadra Penguini moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |