Oeiquote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.
Misschien beterquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OeiLaat hem dan maar op de bank beginnen!
Juistumquote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.
Gianluigiquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
JuistumKende ik inderdaad niet, dat verhaal.
Doe maar Immobilequote:
Heeejquote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:GeorgeM,
Afgelopen vrijdag voorspelde je dat Nederland zou winnen en had je gelijk. Denk je dat ze nu weer gaan winnen?
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan makenquote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Alsof er iemand hier @Redefine serieus neemt johquote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeej![]()
Nou...denk wel dat het een leukere wedstrijd wordt, omdat Italië ook lekker offensief speelt.
Denk 2-2.
Maar volgens Redefine heb ik er weinig verstand van
Ook een goed punt.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het middenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die linksachter en rechtsachter. En ik mooi in het midden
quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevredenquote:
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn keus viel op Spinazzola, want ik denk dat die de lekkerste pizza kan maken
We’ll doquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon lief naar hem lachen en af en toe even knikken, is die jongen ook weer tevreden
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
Zometeen gaan staan voor het beste volkslied aller tijden.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus maar een zeiklied hoor.
Zoiets zou ik voor wel meer dingen leuk vinden hoorquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moetenquote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kevin Lasagna zit op de bank, voor wie daar zin in heeft.
Misschien moet jij weer even wat quotes erin gooien, net als bij Europe Shine a Lightquote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat we niet een “Op Weg Naar Het Nederlands Elftal” hebben nu, net als voor het ESF
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemenquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier @:Redefine serieus neemt joh
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, voor je het weet zit je een half uur te bakkeleien over hoeveel tomatenblokjes daar in moeten
Nee hè? Toch goed ingeschatquote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet aanraden. Mij serieus nemen
Doe je ook eens wat goedquote:
Ooooh ik heb wel even hoor! Heb mijzelf al moeten beloven dat ik er maximaal 1 per dag doe. Maar ik leef voor je tips!quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
@:Meridiaan ik ben in je podcasttopic aan het typen maar het loopt een beetje uit de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |