SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Perfect dusquote:Op maandag 7 september 2020 19:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel![]()
Die uitstraling![]()
Ik ben 1.83
Vanaf hier ging mijn brein naar 'Hou je bek en buf me'quote:
Donequote:
Boeiequote:Op maandag 7 september 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
Moet nu wel steeds aan de Mussolini verhaal denken bij hem hoor.
Alleen de leeftijd is nog een dingetjequote:
Eh. Owls HTquote:
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
Oh was dát hetquote:Op maandag 7 september 2020 19:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet wel naar de deur lopen en opendoen.
Geldt ook voor tijgersquote:
Da's toch lief van ze?quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
Ik zit de hele tijd op een pakketje te wachten en ineens staat er nu in de app dat ze me gemist hebben
quote:
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.quote:
Dan is die voor jou.quote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waar kiezen we eigenlijk voor? Want look technisch vind ik Barella wel een knappe kop hebben.
Ik kies Paesi Bassi.quote:
De Vooravond had Joop van Daele te gastquote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
Net even de hoogtepunten van de kampioenswedstrijd van AS Roma in 2001 bekeken, gevolgd door de 5-1 tegen Spanje en de goal van Bergkamp tegen Argentinië.
Mijn voetbalhartje brandt weer van blijdschap.
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).quote:
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?quote:Op maandag 7 september 2020 19:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Vooravond had Joop van Daele te gast
Mja het is óf ten koste van Donny, of van Jasper.quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat Van de Beek erin staat! Toch had ik Schuurs wel een basisplaats gegund (niet ten koste van VD Beek natuurlijk).
Schoot Feyenoord naar de Wereldbeker. na het vieren van het doelpunt werd zijn bril afgepakt en vernield door een paar Argentijnen die niet tegen hun verlies konden.quote:Op maandag 7 september 2020 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik de man kende, maar ik lees iets over een bril dus het zal daar wel over zijn gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |