Em, Redefine en Sportfreak zeggen van niet, maar ik blijf hopenquote:
Dan wordt het Virgilquote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navel
Wat weten Redefine en sportfreak er nou van.quote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Em, Redefine en Sportfreak zeggen van niet, maar ik blijf hopen
Daar was toen wel een mooie meme. Zelfde als die Braziliaanse bondscoach die maar bleef rennen.quote:
Nee.quote:
Meer dan users die denken dat Buffon nog meedoetquote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat weten Redefine en sportfreak er nou van.
Psiesquote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsssssssquote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer dan users die denken dat Buffon nog meedoet
Moet ik van username veranderen dan.quote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat je dáár dan weer speciaal voor naar de SC komt hèquote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
@:Dave
- edit: net iets te laat gereageerd.![]()
Zeker niet!quote:Op maandag 7 september 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik mis er duidelijk niks aan dat ik hem niet ken
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.quote:Op maandag 7 september 2020 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moet ik van username veranderen dan.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Meridiaan het volgende:
Pssst, @:Meke
TTK / Bespreking podcasts #1
Misschien kun je je buren ook vragen wat te posten![]()
Die vind ik ook welquote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan wordt het Virgiltenzij jij 2 meter bent.
[ twitter ]
Veltman ken je niet laten winnen, maar je ken wel door hem verliezenquote:
Nou, daar val ik mooi door de mand danquote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.
5G en nep corona niet genoemd, gemiste kans.quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar was toen wel een mooie meme. Zelfde als die Braziliaanse bondscoach die maar bleef rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |