Let's go outsidequote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
I think I'm done with the sofa
I think I'm done with the hall
I think I'm done with the kitchen table, baby
Dat was nog wel een incident wat kan gebeuren. In die poule voor het EK 2016 verloren we gewoon alle wedstrijden tegen IJsland en Tsjechië en uit tegen Turkije (thuis werd het in blessuretijd pas gelijk trouwens). Toen speelden we echt blamerend slecht.quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De slechtste wedstrijd was tegen Rusland op het EK van 2008, daar hadden we echt met 10 - 1 kunnen verliezen. Bulgarije was ook heel erg slecht ja. Maar ook die uitwedstrijd tegen IJsland, gewoon geen kansen gecreëerd.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Er zit wel een scene in het stuk waarin ik dramatisch op de grond moet vallen
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was nog wel een incident wat kan gebeuren. In die poule voor het EK 2016 verloren we gewoon alle wedstrijden tegen IJsland en Tsjechië en uit tegen Turkije (thuis werd het in blessuretijd pas gelijk trouwens). Toen speelden we echt blamerend slecht.
IK WIL BUFFON!!quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is tegenwoordig reserve-keeper van Juventus. Op zich geen schande als je al 42 bent
Speelde zijn laatste interland in 2017.
Jammer dan.quote:
Inderdaad, dat was vooral ongelukkig. Niet zo ongelukkig als die 12-1 van de immer onbetrouwbare Spanjolen ooit tegen Malta, waardoor we het EK 84 misten, maar in principe had Nederland daar gewoon playoffs moeten spelen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.
Driedubbele flikflakquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.
Okee.quote:
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navelquote:Op maandag 7 september 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien zit er straks nog wat anders voor je tussen
Precies de goede hoogte.quote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navel
@Davequote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |