Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wilsquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Dat betwijfel ik oprecht hoorquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt mee toch![]()
Het gaat de laatste tijd meer over Mollen geloof ik
Het gaat alle kanten op hierquote:Op maandag 7 september 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mollen, musicals, de Tour, Corona, series, matige grappen, er is voor elk wat wils
Toen waren wij ook een subforum verderopquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Haags is er al....quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aan
Maar, dat is toch helemaal niet nodig als het ook hier kan?quote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Ik was daar ook nietquote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen waren wij ook een subforum verderop
Trusten!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Ik meld me af voor de rest van de avond. Bis Morgen!
Trustenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Je leest maar wat de pot schaftquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik oprecht hoorTijdens WIDM zaterdag was het hier behoorlijk stil en ook erna viel het aantal berichten erover wel mee.
Truston!!!quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het alsnog wel gewoon gelijk worden, zo gaat dat soms gewoon met Nederland.
Waanzinnigquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weerHoe hebben we gevoetbald?
Wat wordt spannend?quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik blij dat ik tegenwoordig vroeg op ben. Morgen wordt het héél spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |