Ja absoluut. Hij blijft een renner die niet autonoom kan racen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, tenzij hij vanaf het dal naar de kop kan soleren, lijkt hij nogal zenuwachtig te raken als hij even weg is.
Ja, dan begint de vernedering pas goed!quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Dan is Italië wat doortastender voor de goal?quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
In de tweede helft zal alles anders zijn.
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedjequote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Misschien is Strani ook wel multimiljonairquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donnie en Memphis deden dat wel. Die zijn nu multimiljonair. Maar gelukkig lag jij op zaterdagochtend lekker in je bedje![]()
Ook nooit last van gehad met sportenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik was op zaterdagochtend altijd blij dat ik niet één van de jongens was die in de kou naar het voetbal moesten fietsen.
Hahaha dat is beter ja!quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook nooit last van gehad met sportenMet waterpolo hebben we wel eens een uitwedstrijd om 14.30 gehad. Dan zat iedereen te klagen dat het zo vroeg was en dat het geen normale tijden zijn
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonenquote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, al mijn klasgenootjes deden het ook en waar zijn die nu, Arizona?
De meeste wedstrijden waren rond 19.00 uur, maar het gebeurde ook wel eens dat we een uitwedstrijd om 21.30 uur hadden en vlak voor middernacht weer thuis waren. Dat zijn dan weer niet zulke fijne tijdenquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die doen vast niet alsof ze in Spanje wonen terwijl ze eigenlijk op een postzegel in Almere Buiten wonen
Valt mee tochquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Het wordt hier wel steeds VBL-centered hè
Nog ff dan sluiten de VBL bewoners zich hier ook aanquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Tijdens voetbal wel!quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |