Da's waar! Die hebben als land verder ook weinig om trots op te zijn dus dit is een leuke opsteker.quote:Op maandag 7 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor de Italianen dat ze ook een keer van ons winnen.
Ik bewaar hem tot woensdagquote:Op maandag 7 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee want hij is weer leuk dus als je begint ga je hem sowieso afluisteren. En tegoed houden is ook leuk
Nou snel danquote:
Nou precies ja!quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Die hebben als land verder ook weinig om trots op te zijn dus dit is een leuke opsteker.
Ja dan springt gewoon een ander land inquote:Op maandag 7 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon in Rome toch denk ik? Je kan je hetzelfde afvragen over San Marino natuurlijk
Heb je al een mol aangewezen?quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Spel voor op vriendenweekend bijna klaar
Leuk!quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Spel voor op vriendenweekend bijna klaar
Lijkt me wel echt leuk om een keer te doenquote:
Blijft altijd weer een apart fenomeen, dat het dan opeens wel kan.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
Nou, zó 90 minuten druk zetten en je wint met 20-0.
Je had ongelijkquote:
Pubquiz achtig. Ik heb ze allemaal een lijst in laten vullen met vragen over zichzelf en ook vragen waar ze een top 3 in moesten vullen. Daar krijgen ze nu vragen uit.quote:
Hullie waren beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was de oorzaak dat je verliest.
Ahh wat een leuk idee!quote:Op maandag 7 september 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pubquiz achtig. Ik heb ze allemaal een lijst in laten vullen met vragen over zichzelf en ook vragen waar ze een top 3 in moesten vullen. Daar krijgen ze nu vragen uit.
En ik heb Whatsapp ondersteboven gehaald. Ze krijgen nu de meest leuke appjes van hunzelf nog een keer te horen, met de vraag "wie schreef dit in 2017?" bijvoorbeeld
En tussendoor nog een paar leuke challenges/spellen om er een lekkere afwisseling in te houden.
Dát is waarquote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik had wel zes minuten langer hoop dan de meeste anderen dus ik was gelukkiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |