quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG heeft zelfs de lichtmast Corona.
En als ze winnen, wat dan?quote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa we laten Vaticaanstad meedoen zodat het een back-up Italië wordtEigenlijk best een goed idee
Met De Ligt of De Vrij erbij kan je achterin wel iets makkelijker spelen. Al bakken er op de rest van het veld te veel spelers er niets van.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar weer dat de echte aanvallende kracht van Oranje in Matthijs de Ligt zit.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG heeft zelfs de lichtmast Corona.
Haha nee want hij is weer leuk dus als je begint ga je hem sowieso afluisteren. En tegoed houden is ook leukquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik weet niet of ik nu nog Trust Nobody moet gaan luisterenIk wilde op tijd naar bed en het duurt maar liefst twee uur. Maar luistert wel lekker weg. Ik denk dat ik hem ga bewaren voor woensdag in de bus
Fijn dat we dat zekerheidje nog op de bank hebben zitten, dat Nederland sowieso één keer gaat scoren.quote:Op maandag 7 september 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten tot de obligate Luuk de Jong wissel in de 85e minuut.
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Was alleen bij het Franse team, volgens mij was daar al iemand weggegaan met corona van de week, dus heel verrassend is het misschien niet.
Op zich best geschikt als stormram. Maar doe dat tien minuten eerder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat we dat zekerheidje nog op de bank hebben zitten, dat Nederland sowieso één keer gaat scoren.
P5Gquote:Op maandag 7 september 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.
Benieuwd of er nu ook Zweedse spelers gaan zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij PSG hebben nu 7 spelers Corona, dus het is wel duidelijk waar het waarschijnlijk vandaan komt.
Gewoon in Rome toch denk ik? Je kan je hetzelfde afvragen over San Marino natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En als ze winnen, wat dan?
Een ESF op het Sint-Pietersplein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |