SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja dat doet ie wel vaker hoor... mijn bekken staat wel eens gekanteld waardoor mijn onderrug klachten geeft, of mijn heupgewricht trekt langzaam scheef doordat ik een beenlengteverschil heb en mijn lichaam het met name door het sporten op een gegeven moment niet meer kan compenseren.quote:
Daar heb ik geen rechten voor!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iedereen zit in de oude topic te posten.
quote:
Nee, één en al mysterie!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Kun jij dan ook niet het onzichtbare gesprek t/m post 500 zien?
quote:
HAAGSquote:
Strani weet allang wat ik van hem vindquote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je onze uitgebreide analyse van wat we nou écht van @:Strani vinden gemist. JammerIk dacht dat hij de enige was die dat niet mee kon lezen
Ah ok op die manier. Zolang de zeer nabije toekomst met rietje maar wegblijft danquote:Op woensdag 2 september 2020 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat doet ie wel vaker hoor... mijn bekken staat wel eens gekanteld waardoor mijn onderrug klachten geeft, of mijn heupgewricht trekt langzaam scheef doordat ik een beenlengteverschil heb en mijn lichaam het met name door het sporten op een gegeven moment niet meer kan compenseren.
De nek is natuurlijk wel een andere plek waar je voorzichtig moet zijn qua behandeling. Het is niet de bedoeling dat ik uiteindelijk alleen maar door een rietje kan drinken
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani weet allang wat ik van hem vind
Ja dat is voor iedereen beter jaquote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok op die manier. Zolang de zeer nabije toekomst met rietje maar wegblijft dan
Welk geheim gesprek?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAGS![]()
Kun jij het geheime gesprek wel zien?
In het vorige topic, over Strani!quote:
Zal straks even kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het vorige topic, over Strani!
Ben benieuwd!quote:
Ja je zou mijn ego natuurlijk niet nóg verder willen boosten, dan wordt het gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je onze uitgebreide analyse van wat we nou écht van @:Strani vinden gemist. JammerIk dacht dat hij de enige was die dat niet mee kon lezen
Dan zit Meke ons te stangen!quote:
Nu dat nog zo laten tot 8 uur!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is alweer redelijk glad gaan zitten inderdaad!
Dat had ik de eerste paar keren met een smartphonequote:Op woensdag 2 september 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Word ik gebeld, klik op "opnemen", gebeurt er niks.Telefoon blijft maar overgaan, maar opnemen lukt niet.
Telefoontje werd vervolgens doorgeschakeld naar de receptie en die belden mij vervolgens en toen kon ik wel opnemen door er op te klikken.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste paar keren met een smartphoneIk wist niet dat je moest swipen en drukte ook maar.
Wel vervelend. Hopelijk blijft het bij jou bij een keer!
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vraag je iets aan je collega krijg je als reactie dat ie daar absoluut geen tijd voor heeft en het dus niet gaat doen.
En nee, ik voel mij geen eigenaar van het probleem. En hij nog minder.quote:
Nou, dat klinkt wel alsof dit slechts één keer gaat gebeurenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telefoontje werd vervolgens doorgeschakeld naar de receptie en die belden mij vervolgens en toen kon ik wel opnemen door er op te klikken.
Ja, gok ik ook op. Met dat swipen, moet ik ook altijd weer goed kijken welke kant ik op moet swipen, soms moet je naar boven, dan weer opzij.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel alsof dit slechts één keer gaat gebeuren
Smartphone is ook veel te ingewikkeld om mee te bellen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gok ik ook op. Met dat swipen, moet ik ook altijd weer goed kijken welke kant ik op moet swipen, soms moet je naar boven, dan weer opzij.
QFT.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Smartphone is ook veel te ingewikkeld om mee te bellen.
Ja, wat dat betreft is tinder wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gok ik ook op. Met dat swipen, moet ik ook altijd weer goed kijken welke kant ik op moet swipen, soms moet je naar boven, dan weer opzij.
Ja heb ik ook vaak moeite mee, en nog steeds af en toe wel dat ik dan te laat opneem omdat hij het slippen niet paktquote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is qtf?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is tinder wel een stuk makkelijker
Dat zou ik dus echt nóóit doenquote:
Ja nee dat is inderdaad precíes de redenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je zou mijn ego natuurlijk niet nóg verder willen boosten, dan wordt het gewoon gevaarlijk.
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vraag je iets aan je collega krijg je als reactie dat ie daar absoluut geen tijd voor heeft en het dus niet gaat doen.
Alles naar linksquote:Op woensdag 2 september 2020 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is tinder wel een stuk makkelijker
Nee links is wegquote:
Oh.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee links is wegRechts is positief
Oké, een geintje uithalen dan!quote:
Was links nou dat iemand leuk is, of was dat andersom?quote:
quote:
Blijkbaar andersom.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was links nou dat iemand leuk is, of was dat andersom?
Ah!quote:
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah!
Gelukkig heb ik al heel lang geen Tinder meer, want dan zou ik het misschien nog fout doen ook
Ja tochquote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.
Net weer op Tinder gekeken en gelijk weer de app gesloten.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.
is a bitchquote:
Fernando Alonso (voor de F1 kenners)quote:
Ja, ik zit er niet op, had ik toch net gezegd.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net weer op Tinder gekeken en gelijk weer de app gesloten.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fernando Alonso (voor de F1 kenners)
Wist ik tochquote:Op woensdag 2 september 2020 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee dat is inderdaad precíes de reden
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen lekkere Spaanse chickies voor je?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen lekkere Spaanse chickies voor je?
Gaat je vrouw ook zoveel vragen stellenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]Vast wel maar nee, het is me toch te veel vleesmarkt.
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.
Echt hè, wat ís dit!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat je vrouw ook zoveel vragen stellen
Och, ik sta er niet heel charmant op.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.![]()
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Ja ik ben hierbijquote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoor
Bagel met bloedsausquote:
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.quote:
Kijken en je hebt kijken kijken.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
Ik heb Tinder júist voor de vleesmarkt, gewoon leuk kijkenkijkennietkopen
Out of douche look is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik gedouchet dus dan staat het weer eventjes wat chaotischer!
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijken en je hebt kijken kijken.
Vind ik ook leuker. Zie je gelijk of iemand je leuk en aardig vindt. Vanwege corona wordt wel lastiger met die mondkapjes op.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durvenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Ik zie hier eerder ongelukken mee gebeurenquote:
Hoe was jouw eerste meet?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durven
Maar alle leuke kerels staan toch in het beginquote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
Ik heb Tinder júist voor de vleesmarkt, gewoon leuk kijkenkijkennietkopen
Hahaha ja da's waar.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook leuker. Zie je gelijk of iemand je leuk en aardig vindt. Vanwege corona wordt wel lastiger met die mondkapjes op.
Eensquote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.
Nee ik zou sowieso eerst echt een tijdje in gesprek willen zijn met iemand voor het van een fysieke ontmoeting komt, en ook dan alles rustig aan.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durven
Hartstikke tofquote:
Die van mij wel. Dan heb ik echt warrig heksenhaarquote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet m'n ergste look inderdaad, geloof ik.
hoezo in het begin?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar alle leuke kerels staan toch in het begin
Bij mij staat het dan wel een beetje warrig maar ik geloof niet dat dat per se erg is.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dan heb ik echt warrig heksenhaar
Precies, zo sta ik er ook wel in. En dan ken je elkaar natuurlijk al een stuk beterquote:Op woensdag 2 september 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zou sowieso eerst echt een tijdje in gesprek willen zijn met iemand voor het van een fysieke ontmoeting komt, en ook dan alles rustig aan.
Ja maar zijn toch ook mensen die je helemaal niet kent :dquote:Op woensdag 2 september 2020 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hartstikke tof![]()
![]()
Maar dat is natuurlijk ook niet gebaseerd op "dat" natuurlijk
Oh dat was bij mij altijd wel zoquote:
Nee bij jou vast nietquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij staat het dan wel een beetje warrig maar ik geloof niet dat dat per se erg is.
Oh, volgens mij is het gewoon willekeurigquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat was bij mij altijd wel zoHoe verder ik zwiepte hoe minder ze werden
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"quote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zijn toch ook mensen die je helemaal niet kent :d
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, zo sta ik er ook wel in. En dan ken je elkaar natuurlijk al een stuk beter
Nouuu je weet maar nooit!!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"
Huh dat is toch normaal?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebben
Ja, maar dan is het ook gewoon al wel eerder al duidelijk dat het vriendschappelijk isquote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebben
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Drie jaar; handje vasthouden
Vijf jaar; kusje op de wang
Zes jaar; kusje op de lippen
quote:
Ik snap ineens waarom ik nog niemand hebquote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Dat is wel een heel grote stapquote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.
*twijfelt ineens of ik wel een relatie wil*quote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En je hebt dan ook dingen samen meegemaakt, dat is inderdaad wel anders dan Tinderquote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nee, maar het lijkt me gewoon heel sterk dat iemand na zoveel contact (zij het alleen online) echt nog als een vreemde voelt. Dan is het alsnog wel spannend en misschien wat onwennig om iemand voor het eerst echt te ontmoeten, maar je hebt toch altijd al wel een basis opgebouwd.
Ja die dingen horen er wél gewoon bij Jobi!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*twijfelt ineens of ik wel een relatie wil*
Ja precies, Tinder is echt vooral gericht op even praten en zo snel mogelijk afspreken. En dan ken je elkaar gewoon echt nog niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En je hebt dan ook dingen samen meegemaakt, dat is inderdaad wel anders dan Tinder
Neejoh, hartstikke normaal om samen naar een parenclub te gaan als je nog niet eens getongd hebt! Laat je niets door anderen vertellenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Okay dit verklaart misschien waarom het fout ging in m'n vorige relatie.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die dingen horen er wél gewoon bij Jobi!
Ah nee okay dan is het goed!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, hartstikke normaal om samen naar een parenclub te gaan als je nog niet eens getongd hebt! Laat je niets door anderen vertellen
Van het leven bestaat geen onschuldige variant, neequote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wist ik nietBestaat er ook een onschuldige variant?
Ja sorry dat ik je liet schrikkenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nee okay dan is het goed!
Ik dacht al!
Wil ik nog wel levenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Van het leven bestaat geen onschuldige variant, nee
Nu wordt het ineens wel heel dramatisch!quote:
Oké, maar jullie moeten me helpen!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu wordt het ineens wel heel dramatisch!
Doe maar wel Jobi
Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik je liet schrikken
Disclaimer; ik weet alleen wat dat is doordat ik uit nieuwsgierigheid in het parenclubtopic meelees, ik heb geen ambities in die richting![]()
Je moet gewoon blijven ademen!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar jullie moeten me helpen!
Oh, dan lig ik nog wel op schema!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Nee je typt je eigen disclaimer maarquote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?
Zelfde geldt voor Fata Morgana.
Zijn de drie jaar al ingegaan dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik nog wel op schema!
Disclaimer: Ik weet dit alleen omdat ik er wekelijks kom.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je typt je eigen disclaimer maar
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?
Zelfde geldt voor Fata Morgana.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Disclaimer: Ik weet dit alleen omdat ik er wekelijks kom.
Dave.
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?
Oké, maar hoe krijg ik een leuke ventquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik nog wel op schema!
Ook hierbij is blijven ademen een belangrijke eerste stap!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar hoe krijg ik een leuke vent
Je wilt niet wéten wat daar allemaal buiten openingstijden gebeurt johquote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?
quote:Primoz Roglic won gisteren in Orcières-Merlette zoals hij etappes won in de Tour de l’Ain en de Dauphiné: met twee vingers in zijn neus. Als hij had gewild, dan had hij tijdens de slotbeklimming nog de afgelopen drie Sloveense inzendingen voor het Songfestival kunnen zingen of via het radiootje in zijn oor de vakantieplannen met zijn vrouw kunnen bespreken. ,,Nee hoor schat, je hebt helemaal gelijk. Een huisje aan zee is ook wel een keer leuk.”
Die niet naar de parenclub wil!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar hoe krijg ik een leuke vent
Ja duuuhhhh, maar daarna?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook hierbij is blijven ademen een belangrijke eerste stap!
Slaven drijven en een gigantische orgie, maar dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnen
quote:
Ai, dan blijft er precies één optie over:quote:
Andere dingen met die mond waarmee je eerst ademdequote:
Welnee, Mark gaat gewoon naar de parenclub hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, dan blijft er precies één optie over:
[ afbeelding ]
Bingoquote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thijs 'do re mi fa sol, weer een stukje vol' Sunfield?
Ja, maar daar moet ik dan weer zo lang voor wachten kennelijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Andere dingen met die mond waarmee je eerst ademde
Dan blijven er helaas geen opties overquote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welnee, Mark gaat gewoon naar de parenclub hoor
Práten bedoel ik. Dat jij nou weer aan vieze dingen denktquote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ik dan weer zo lang voor wachten kennelijk!
Vanavond misschien?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier verder geen uitspraken over doen.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier verder geen uitspraken over doen.
Nouhoouuuquote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan blijven er helaas geen opties over
Oh dat ook nog!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Práten bedoel ik. Dat jij nou weer aan vieze dingen denkt
Sappige onthullingenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouuu![]()
Achja, ik ben al een kattenvrouwtje
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 2 september 2020 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat ook nog!
Ik blijf toch liever single volgens mij
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoor
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"
Is het erg dat ik geen idee heb wat Fun 4 Two is.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wistquote:Op woensdag 2 september 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg dat ik geen idee heb wat Fun 4 Two is.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnen
Nu het grote nieuws nog breken aan al mijn aanbiddersquote:
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijkquote:Op woensdag 2 september 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.
Ik weet het ook alleen maar omdat @Strani het er een keer eerder over had gehadquote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wist![]()
Is een parenclub
kattenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouuu![]()
Achja, ik ben al een kattenvrouwtje
Innerlijk belangrijk vinden.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijk
Zal wel voor je UI komen, dat ik me altijd voorstel dat je er zo ongeveer uitziet.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zie er echt zo uit hoor![]()
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:
Ah, vandaar, daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Is een parenclub
Ja je kan er wel mee over straat kunnen, maar je wil ook een goed gesprek!quote:
Innerlijk kan wellicht wel kloppen.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijk
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Is een parenclub
Je hebt toch geen vent nodig, wanneer je een kat hebt. Daar kan je ook mee kroelen.quote:
Misschien is het een cuckold parenclub.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel voor je UI komen, dat ik me altijd voorstel dat je er zo ongeveer uitziet.
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vent nodig, wanneer je een kat hebt. Daar kan je ook mee kroelen.
Nee, iedereen hier kent het ook maar alleen "van horen zeggen"quote:Op woensdag 2 september 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, vandaar, daar kom ik nooit.
Goed puntquote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]verkapte wens voor een foto van mij.
Daar trap ik mooi niet in.
En dat dan weer wel kennenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het een cuckold parenclub.
Overstuur, welnee, ik heb het licht gezienquote:Op woensdag 2 september 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
Echt hè, je noemt hier een parenclub en direct is de hele SC een uur overstuur.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja is m'n partner, kijk maar, dit zijn we samen![]()
[ afbeelding ]
Hier moet ik de urban dictionary voor aanslingerenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zie er echt zo uit hoor![]()
[ afbeelding ]
oh ik snap 'm al, de eerste uitleg was gewoon heel slechtquote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Ik snap dat cuckold eigenlijk nog niet zo goed?
Toekijken hoe je partner met een ander horizontaal leg te sporte geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Wel alleen als je zelf een man bent dacht ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Toekijken hoe je partner met een ander horizontaal leg te sporte geloof ik
Komt van de vogel, koekoek, die de eieren in het nest legt van een andere vogel, die ze vervolgens uitbroedt.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Wie is Emma?quote:
Seksistisch gedoe, dit kan als vrouw toch ook?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel alleen als je zelf een man bent dacht ik.
Kan ook andersom volgens mij, weet niet of dat dat anders heet.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel alleen als je zelf een man bent dacht ik.
Ahhquote:Op woensdag 2 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt van de vogel, koekoek, die de eieren in het nest legt van een andere vogel, die ze vervolgens uitbroedt.
quote:A man who willingly encourages his wife to sleep with other people because it brings him pleasure. Cuckolds exist on a spectrum between two extremes. One on end is the masochistic cuckold who enjoys humiliations, degradation, and other demeaning activities at the hands of his wife and her lover. The alpha cuckold lies at the opposite end of the spectrum and does not enjoy any form of humiliation and often has a direct say in who his wife sleeps with and when.
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Seksistisch gedoe, dit kan als vrouw toch ook?![]()
Dat kan ja, ik heb er zelf in elk geval nog nooit van gehoord dat een vrouw ook een cuckold kan zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ook andersom volgens mij, weet niet of dat dat anders heet.
Dan heet het gewoon polygamie.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ja, ik heb er zelf in elk geval nog nooit van gehoord dat een vrouw ook een cuckold kan zijn.
Ojaquote:
Hier niet?quote:
Nee het lijkt me ook echt niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ja, ik heb er zelf in elk geval nog nooit van gehoord dat een vrouw ook een cuckold kan zijn.
Hier niet hoorquote:
Wel in dit topic. Ik wou na mijn lunch effe hier komen checken en toen was er een http 500 error.quote:
De meeste mannen niet denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het lijkt me ook echt niet aantrekkelijkMaar dat zou ik als man ook niet vinden denk ik
Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar ieder zijn/haar hobby. En als twee mensen het allebei prima vinden. Ik vraag me dan wel af wie de eerste stap daarin zet om het te bespreken.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het lijkt me ook echt niet aantrekkelijkMaar dat zou ik als man ook niet vinden denk ik
U riep?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste mannen niet denk ik
(Maar statistisch zullen er best wat zijn hier die het leuk vinden)
Ja dat soort dingen vraag ik me ook altijd afquote:Op woensdag 2 september 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar ieder zijn/haar hobby. En als twee mensen het allebei prima vinden. Ik vraag me dan wel af wie de eerste stap daarin zet om het te bespreken.
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je kan er wel mee over straat kunnen, maar je wil ook een goed gesprek!
* Meke noteert dit in haar 'excentrieke fantasieën van ESF'ers'-excelquote:
Ik dacht al dat jij het zou zijnquote:
You're welcomequote:
En doe je dat voor je gaat trouwen al bespreken, of daarna pas.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen vraag ik me ook altijd afMaar dan denk dat je dat niet in één keer op tafel gooit maar meer steeds een beetje verder bespreekt
Echt hè? Deze mensenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Wat kom je hier toch vaak in interessante gesprekken terecht bij het openen van het topic. En het is nog niet eens 2 uur!
Goede timingquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Wat kom je hier toch vaak in interessante gesprekken terecht bij het openen van het topic. En het is nog niet eens 2 uur!
Dan moet jitsi nog beginnenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
We worden 's avonds pas normalerquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Je deed zelf anders enthousiast mee hoor, amigoquote:
Jij kent hemquote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Walgelijk
Jij was de aanstichter zeker
Ik!?!? Em!! Je kent me tochquote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Walgelijk
Jij was de aanstichter zeker
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het ook echt zo is![]()
Jawel, dat wil je wel! Kom maar eens kijken!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat daar allemaal gebeurt!
Ja al de zoveelste keer dat jij hier over een parenclub begint, maar gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen hoorquote:
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jawel, dat wil je wel! Kom maar eens kijken!
Nouuuu daar heb jij ook een handje van! En dan mij in de problemen brengen met de modsquote:Op woensdag 2 september 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja al die zoveelste keer dat jij hier over een parenclub begint, maar gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen hoor
Helaas net 1 stem tekort. De motie is vooralsnog afgewezen, maar wie weet wordt er binnenkort nog 3 keer gestemd.quote:
De rit is al begonnen, de NOS schakelt denk ik over een ruim half uur in.quote:
Jawel dat wil je wel weten!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat daar allemaal gebeurt!
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het ook echt zo is![]()
Hahaha je zit nog met die TT hequote:Op woensdag 2 september 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuuu daar heb jij ook een handje van! En dan mij in de problemen brengen met de mods
Jitsi, vanavondquote:
Kak dan kan ik nietquote:
Was die van mij al meegerekend?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas net 1 stem tekort. De motie is vooralsnog afgewezen, maar wie weet wordt er binnenkort nog 3 keer gestemd.
Wanneer begint de finish ongeveer?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De rit is al begonnen, de NOS schakelt denk ik over een ruim half uur in.
Geen antwoord geven mensen! Als je niet drie uur kijkt dan verdien je de finish niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wanneer begint de finish ongeveer?
Wel als ze al officieel kattenvrouwtjes status hebben en die hebben geaccepteerd?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik wil mensen er wel even op wijzen dat singles in principe niet toe worden gelaten in de parenclub.
Helaas, ook niet! Regels zijn regels!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel als ze al officieel kattenvrouwtjes status hebben en die hebben geaccepteerd?
na spuit 11.quote:
Ja halloooooooquote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen antwoord geven mensen! Als je niet drie uur kijkt dan verdien je de finish niet.
Nou, dan blijf ik maar weg!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ook niet! Regels zijn regels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je moet er voor lijden!!! Niet helemaal vlak trouwens, finish kan wel wat onvoorspelbaar worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooooooVandaag is alles vlak toch? Dat is niet interessant
Thanks, ga ik voor de derde keer poging doen waarom het boeiend is om naar de tour te kijken.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is al bezig op Eurosport, 14:20 op NPO 1.
Maar als we nou als één groep gaan?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik wil mensen er wel even op wijzen dat singles in principe niet toe worden gelaten in de parenclub.
Jij balen natuurlijk dat je toch echt je vrouw moet overtuigenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik sta dubbel in Discord, dus ik mag ook wel dubbel stemmen vind ik!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alles meegerekend en helaas nét 1 stem te weinig!
Ohhh je brengt me op een idee, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als we nou als één groep gaan?
Oei, misschien kan dat op speciale avondenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als we nou als één groep gaan?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij balen natuurlijk dat je toch echt je vrouw moet overtuigen
You're not worthy.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wanneer begint de finish ongeveer?
quote:
*overweegt een ander thuishonk*quote:
Zitten jullie daar nou ook nog stiekem te pratenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta dubbel in Discord, dus ik mag ook wel dubbel stemmen vind ik!
Een thuishonk waar men het er mee eens is dat je alleen de finish kijkt, moet je echt niet willen overwegen. Daar zitten dan héle foute mensen.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
*overweegt een ander thuishonk*
een tracker?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa mijn nieuwe sporthorloge is binnen.![]()
Speelgoed, gadgets.
ESFKPDquote:
Dat zijn van die fitbit dingen toch? Nee, deze is wel een stapje daarboven qua functies enzo, met ingebouwde trainingsschema's, hartslagmeter, vo2max test et cetera. waterdicht ook. Dus ook geschikt voor triathlonachtige dingen.quote:
Nu niet voor zover ik weet. Staat ook gewoon niet aan nu bij mijquote:Op woensdag 2 september 2020 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie daar nou ook nog stiekem te praten
Oh ze hoeven het niet met me eens te zijnquote:Op woensdag 2 september 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Een thuishonk waar men het er mee eens is dat je alleen de finish kijkt, moet je echt niet willen overwegen. Daar zitten dan héle foute mensen.
Ah cool! Dat van mij zit daar tegenaan. Meer dan een tracker maar net iets minder dan wat jij beschrijft. Wel met hartslagmeter, GPS, waterdicht, programma's voor diverse dingen. Ik heb van Garmin. Wat is die van jou? Ik wil misschien upgraden.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zijn van die fitbit dingen toch? Nee, deze is wel een stapje daarboven qua functies enzo, met ingebouwde trainingsschema's, hartslagmeter, vo2max test et cetera. waterdicht ook. Dus ook geschikt voor triathlonachtige dingen.Mijn vorige was 8 jaar oud, en het is ongelofelijk wat die dingen in de tussentijd ontwikkeld zijn.
![]()
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 2 september 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu niet voor zover ik weet. Staat ook gewoon niet aan nu bij mij
Nou die situatie heb je hier ook al voor elkaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ze hoeven het niet met me eens te zijn
Maar ik ben niet worthy!quote:Op woensdag 2 september 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die situatie heb je hier ook al voor elkaar.
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritantquote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist haddacht dat het gewoon een chat was.
Ook een Garmin, mijn vorige Garmin was onverwoestbaar dus maar weer daarvoor gegaan. Ik heb nu een forerunner 245, dat is volgens mij niet het allerlaatste model, maar wel echt een hele stap voorruit van wat ik ook heb. Dus het kan zijn dat ik nu overdrijf in m'n enthousiasme, maar ben er echt heel blij mee.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah cool! Dat van mij zit daar tegenaan. Meer dan een tracker maar net iets minder dan wat jij beschrijft. Wel met hartslagmeter, GPS, waterdicht, programma's voor diverse dingen. Ik heb van Garmin. Wat is die van jou? Ik wil misschien upgraden.
Ja een paar voorbeelden zie je dan, maar meteen uitgezetquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritant
Oohhh alleen de tourquote:
Dat kun je uitzetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritant
Ah fijn dat je het hebt uitgezet. Die mailtjes kreeg ik sowieso al niet. Maar misschien ben ik ook wel gewoon nooit echt uitgelogd ofzoquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een paar voorbeelden zie je dan, maar meteen uitgezet
Als je m een maandje heb gebruikt, laat dan eens weten hoe het bevalt? Ik herinner je anders welquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook een Garmin, mijn vorige Garmin was onverwoestbaar dus maar weer daarvoor gegaan. Ik heb nu een forerunner 245, dat is volgens mij niet het allerlaatste model, maar wel echt een hele stap voorruit van wat ik ook heb. Dus het kan zijn dat ik nu overdrijf in m'n enthousiasme, maar ben er echt heel blij mee.
Ik had er ook geen last van hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
Maar hebben wij een discord dan?
Kan je uitzetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist haddacht dat het gewoon een chat was.
Ik meen een ondergrondse beweging op te merken.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
Allemaal samenzweringenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik meen een ondergrondse beweging op te merken.
Oeiiiiii nou speel je met vuur hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh alleen de tourMaar de tour is mij ook niet worthy
Dus dat is geheel wederzijds!
Ik krijg nooit mailtjes van Discord, dus lijkt me een optie die uit te zetten is.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde als in maart of april! Wordt in principe alleen gebruikt als FOK! down is. Laat maar weten als je een invite wil.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |