een tracker?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa mijn nieuwe sporthorloge is binnen.![]()
Speelgoed, gadgets.
ESFKPDquote:
Dat zijn van die fitbit dingen toch? Nee, deze is wel een stapje daarboven qua functies enzo, met ingebouwde trainingsschema's, hartslagmeter, vo2max test et cetera. waterdicht ook. Dus ook geschikt voor triathlonachtige dingen.quote:
Nu niet voor zover ik weet. Staat ook gewoon niet aan nu bij mijquote:Op woensdag 2 september 2020 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie daar nou ook nog stiekem te praten
Oh ze hoeven het niet met me eens te zijnquote:Op woensdag 2 september 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Een thuishonk waar men het er mee eens is dat je alleen de finish kijkt, moet je echt niet willen overwegen. Daar zitten dan héle foute mensen.
Ah cool! Dat van mij zit daar tegenaan. Meer dan een tracker maar net iets minder dan wat jij beschrijft. Wel met hartslagmeter, GPS, waterdicht, programma's voor diverse dingen. Ik heb van Garmin. Wat is die van jou? Ik wil misschien upgraden.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zijn van die fitbit dingen toch? Nee, deze is wel een stapje daarboven qua functies enzo, met ingebouwde trainingsschema's, hartslagmeter, vo2max test et cetera. waterdicht ook. Dus ook geschikt voor triathlonachtige dingen.Mijn vorige was 8 jaar oud, en het is ongelofelijk wat die dingen in de tussentijd ontwikkeld zijn.
![]()
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 2 september 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu niet voor zover ik weet. Staat ook gewoon niet aan nu bij mij
Nou die situatie heb je hier ook al voor elkaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ze hoeven het niet met me eens te zijn
Maar ik ben niet worthy!quote:Op woensdag 2 september 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die situatie heb je hier ook al voor elkaar.
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritantquote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist haddacht dat het gewoon een chat was.
Ook een Garmin, mijn vorige Garmin was onverwoestbaar dus maar weer daarvoor gegaan. Ik heb nu een forerunner 245, dat is volgens mij niet het allerlaatste model, maar wel echt een hele stap voorruit van wat ik ook heb. Dus het kan zijn dat ik nu overdrijf in m'n enthousiasme, maar ben er echt heel blij mee.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah cool! Dat van mij zit daar tegenaan. Meer dan een tracker maar net iets minder dan wat jij beschrijft. Wel met hartslagmeter, GPS, waterdicht, programma's voor diverse dingen. Ik heb van Garmin. Wat is die van jou? Ik wil misschien upgraden.
Ja een paar voorbeelden zie je dan, maar meteen uitgezetquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritant
Oohhh alleen de tourquote:
Dat kun je uitzetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh krijg je dan ook telkens mailtjes met dat er wat gepost is enzo? Dat is wel heel irritant
Ah fijn dat je het hebt uitgezet. Die mailtjes kreeg ik sowieso al niet. Maar misschien ben ik ook wel gewoon nooit echt uitgelogd ofzoquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een paar voorbeelden zie je dan, maar meteen uitgezet
Als je m een maandje heb gebruikt, laat dan eens weten hoe het bevalt? Ik herinner je anders welquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook een Garmin, mijn vorige Garmin was onverwoestbaar dus maar weer daarvoor gegaan. Ik heb nu een forerunner 245, dat is volgens mij niet het allerlaatste model, maar wel echt een hele stap voorruit van wat ik ook heb. Dus het kan zijn dat ik nu overdrijf in m'n enthousiasme, maar ben er echt heel blij mee.
Ik had er ook geen last van hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
Maar hebben wij een discord dan?
Kan je uitzetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog steeds mails dat ik wat gemist haddacht dat het gewoon een chat was.
Ik meen een ondergrondse beweging op te merken.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
Allemaal samenzweringenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik meen een ondergrondse beweging op te merken.
Oeiiiiii nou speel je met vuur hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh alleen de tourMaar de tour is mij ook niet worthy
Dus dat is geheel wederzijds!
Ik krijg nooit mailtjes van Discord, dus lijkt me een optie die uit te zetten is.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde als in maart of april! Wordt in principe alleen gebruikt als FOK! down is. Laat maar weten als je een invite wil.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |