Goede timingquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Wat kom je hier toch vaak in interessante gesprekken terecht bij het openen van het topic. En het is nog niet eens 2 uur!
Dan moet jitsi nog beginnenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Wat kom je hier toch vaak in interessante gesprekken terecht bij het openen van het topic. En het is nog niet eens 2 uur!
We worden 's avonds pas normalerquote:Op woensdag 2 september 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Je deed zelf anders enthousiast mee hoor, amigoquote:
Jij kent hemquote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Walgelijk
Jij was de aanstichter zeker
Ik!?!? Em!! Je kent me tochquote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Walgelijk
Jij was de aanstichter zeker
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het ook echt zo is![]()
Jawel, dat wil je wel! Kom maar eens kijken!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat daar allemaal gebeurt!
Ja al de zoveelste keer dat jij hier over een parenclub begint, maar gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen hoorquote:
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jawel, dat wil je wel! Kom maar eens kijken!
Nouuuu daar heb jij ook een handje van! En dan mij in de problemen brengen met de modsquote:Op woensdag 2 september 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja al die zoveelste keer dat jij hier over een parenclub begint, maar gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen hoor
Helaas net 1 stem tekort. De motie is vooralsnog afgewezen, maar wie weet wordt er binnenkort nog 3 keer gestemd.quote:
De rit is al begonnen, de NOS schakelt denk ik over een ruim half uur in.quote:
Jawel dat wil je wel weten!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat daar allemaal gebeurt!
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het ook echt zo is![]()
Hahaha je zit nog met die TT hequote:Op woensdag 2 september 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuuu daar heb jij ook een handje van! En dan mij in de problemen brengen met de mods
Jitsi, vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |