Kak dan kan ik nietquote:
Was die van mij al meegerekend?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas net 1 stem tekort. De motie is vooralsnog afgewezen, maar wie weet wordt er binnenkort nog 3 keer gestemd.
Wanneer begint de finish ongeveer?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De rit is al begonnen, de NOS schakelt denk ik over een ruim half uur in.
Geen antwoord geven mensen! Als je niet drie uur kijkt dan verdien je de finish niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wanneer begint de finish ongeveer?
Wel als ze al officieel kattenvrouwtjes status hebben en die hebben geaccepteerd?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik wil mensen er wel even op wijzen dat singles in principe niet toe worden gelaten in de parenclub.
Helaas, ook niet! Regels zijn regels!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel als ze al officieel kattenvrouwtjes status hebben en die hebben geaccepteerd?
na spuit 11.quote:
Ja halloooooooquote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen antwoord geven mensen! Als je niet drie uur kijkt dan verdien je de finish niet.
Nou, dan blijf ik maar weg!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ook niet! Regels zijn regels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je moet er voor lijden!!! Niet helemaal vlak trouwens, finish kan wel wat onvoorspelbaar worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooooooVandaag is alles vlak toch? Dat is niet interessant
Thanks, ga ik voor de derde keer poging doen waarom het boeiend is om naar de tour te kijken.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is al bezig op Eurosport, 14:20 op NPO 1.
Maar als we nou als één groep gaan?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik wil mensen er wel even op wijzen dat singles in principe niet toe worden gelaten in de parenclub.
Jij balen natuurlijk dat je toch echt je vrouw moet overtuigenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
Ik sta dubbel in Discord, dus ik mag ook wel dubbel stemmen vind ik!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alles meegerekend en helaas nét 1 stem te weinig!
Ohhh je brengt me op een idee, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als we nou als één groep gaan?
Oei, misschien kan dat op speciale avondenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als we nou als één groep gaan?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij balen natuurlijk dat je toch echt je vrouw moet overtuigen
You're not worthy.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wanneer begint de finish ongeveer?
quote:
*overweegt een ander thuishonk*quote:
Zitten jullie daar nou ook nog stiekem te pratenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta dubbel in Discord, dus ik mag ook wel dubbel stemmen vind ik!
Een thuishonk waar men het er mee eens is dat je alleen de finish kijkt, moet je echt niet willen overwegen. Daar zitten dan héle foute mensen.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
*overweegt een ander thuishonk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |