Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik je liet schrikken
Disclaimer; ik weet alleen wat dat is doordat ik uit nieuwsgierigheid in het parenclubtopic meelees, ik heb geen ambities in die richting![]()
Je moet gewoon blijven ademen!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar jullie moeten me helpen!
Oh, dan lig ik nog wel op schema!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Drie jaar; handje vasthouden
Vijf jaar; kusje op de wang
Zes jaar; kusje op de lippen
Nee je typt je eigen disclaimer maarquote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?
Zelfde geldt voor Fata Morgana.
Zijn de drie jaar al ingegaan dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik nog wel op schema!
Disclaimer: Ik weet dit alleen omdat ik er wekelijks kom.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je typt je eigen disclaimer maar
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik jouw disclaimer copy-pasten?
Zelfde geldt voor Fata Morgana.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Disclaimer: Ik weet dit alleen omdat ik er wekelijks kom.
Dave.
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?
Oké, maar hoe krijg ik een leuke ventquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik nog wel op schema!
Ook hierbij is blijven ademen een belangrijke eerste stap!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar hoe krijg ik een leuke vent
Je wilt niet wéten wat daar allemaal buiten openingstijden gebeurt johquote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voor uit mogen komen dat je een Eftelingattractie kent?
quote:Primoz Roglic won gisteren in Orcières-Merlette zoals hij etappes won in de Tour de l’Ain en de Dauphiné: met twee vingers in zijn neus. Als hij had gewild, dan had hij tijdens de slotbeklimming nog de afgelopen drie Sloveense inzendingen voor het Songfestival kunnen zingen of via het radiootje in zijn oor de vakantieplannen met zijn vrouw kunnen bespreken. ,,Nee hoor schat, je hebt helemaal gelijk. Een huisje aan zee is ook wel een keer leuk.”
Die niet naar de parenclub wil!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, maar hoe krijg ik een leuke vent
Ja duuuhhhh, maar daarna?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook hierbij is blijven ademen een belangrijke eerste stap!
Slaven drijven en een gigantische orgie, maar dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnen
quote:
Ai, dan blijft er precies één optie over:quote:
Andere dingen met die mond waarmee je eerst ademdequote:
Welnee, Mark gaat gewoon naar de parenclub hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, dan blijft er precies één optie over:
[ afbeelding ]
Bingoquote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thijs 'do re mi fa sol, weer een stukje vol' Sunfield?
Ja, maar daar moet ik dan weer zo lang voor wachten kennelijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Andere dingen met die mond waarmee je eerst ademde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |